Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 300
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

H ΟΛΠ Α.Ε. συνεχίζει τις επενδύσεις στη ΝΕΖ Περάματος

Quote

H ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνει την έγκριση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης του διαγωνισμού για την «Προμήθεια δύο (2) ναυπηγικών γερανών (τύπου double level luffing jib cranes) για τις δραστηριότητες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος στο πλαίσιο της Υποχρεωτικής Επένδυσης Y.Ε.06.» συνολικής αξίας περίπου 8 εκατ. ευρώ.

Οι υπερσύγχρονοι και τελευταίας τεχνολογίας γερανοί θα συμβάλουν στην αναβάθμιση των παροχών της ΝΕΖ Περάματος, εξυπηρετώντας εργασίες επισκευής πλοίων μέχρι 55 μέτρα ύψος με ανυψωτικές ικανότητες 40 τόνων.
Να σημειωθεί ότι επίσης είναι σε εξέλιξη η εκτέλεση του έργου Βελτίωση Υποδομών Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος – Φάση Β αρχικού προϋπολογισμού περίπου 23 εκατ. ευρώ από τα συνολικά 55 εκατ. ευρώ των Υποχρεωτικών Επενδύσεων που έχουν συμφωνηθεί με το Ελληνικό Δημόσιο για τη ΝΕΖ Περάματος. Η Φάση Α έχει υλοποιηθεί από το 2018 και έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των δεξαμενιζόμενων πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά (αυξήθηκαν από 69 το 2016 σε 121 το 2020).

 

  • 1 month later...
Posted

just for the info που λεμε και στο χωριό, η ιστοσελίδα του ΟΛΠ εδώ και κάμποσες ώρες ειναι νεκρή

  • 2 months later...
Posted (edited)

Κατέφθασε στο Λιμάνι του Πειραιά η Γερανογέφυρα Φορτοεκφόρτωσης Πλοίων Super Post Panamax του Προβλήτα Ι

Quote

Κατέφθασε στον Λιμένα του Πειραιά η νέα Γερανογέφυρα Φορτοεκφόρτωσης Πλοίων Super Post Panamax, η οποία δύναται να εξυπηρετεί mega container πλοία 20.000 TEU και προορίζεται να εγκατασταθεί στον Προβλήτα Ι.

Η προμήθεια της νέας Γερανογέφυρας εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της ΟΛΠ Α.Ε για την επέκταση και αναβάθμιση των υποδομών του Λιμένος Πειραιώς και στοχεύει στη βελτίωση της παραγωγικότητας και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, η σημαντική αυτή επένδυση από πλευράς ΟΛΠ Α.Ε. αναμένεται να οδηγήσει σε αξιοσημείωτη αύξηση της δυναμικότητας του Προβλήτα Ι αλλά και να ενισχύσει την επιχειρησιακή λειτουργία του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, καθώς συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη και ταχύτερη διαχείριση των μεγάλων διαστάσεων πλοίων μεταφοράς. Η νέα Γερανογέφυρα σε συνδυασμό με τις ηλεκτρικές γερανογέφυρες νέας τεχνολογίας στοιβασίας, οι οποίες επίσης αναμένονται, θα οδηγήσουν σε αύξηση της δυναμικότητας του Προβλήτα Ι της τάξεως του 30% και 1,3 εκατ. TEU ανά έτος.

Για την εκφόρτωση της Γερανογέφυρας και την εγκατάστασή της στον Προβλήτα Ι, η οποία σημειωτέων έχει τη δυνατότητα ανύψωσης μέχρι 46 μέτρα, θα χρειαστούν περίπου 4 ημέρες, ενώ υπολογίζεται να είναι απολύτως λειτουργική περί τα μέσα Αυγούστου 2021. 

Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έγκαιρη πραγματοποίηση μιας επιπλέον σημαντικής και απαραίτητης επένδυσης, η οποία εντάσσεται με συνέπεια στην προγραμματισμό και τον ευρύτερο σχεδιασμό της ΟΛΠ Α.Ε. με στόχο την ολοένα και μεγαλύτερη βελτίωση και αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα, τονίζοντας τη συμβολή της νέας Γερανογέφυρας στην ακόμα αποτελεσματικότερη λειτουργία του πρώτου Λιμένα της Μεσογείου σε σχέση με τη διαχείριση των μεγάλων εμπορευματικών πλοίων.

Η ΟΛΠ Α.Ε. είναι μια Εταιρεία που φιλοξενεί μια σύνθετη, πολύπλοκη και μοναδική ποικιλία λιμενικών δραστηριοτήτων, μεταξύ των οποίων είναι η κρουαζιέρα, η ακτοπλοΐα, η εξυπηρέτηση όλων των τύπων φορτίων, οι επισκευές πλοίων και η ζώνη ελεύθερων τελωνειακών ελέγχων τύπου Ι. Βασικός μέτοχος της ΟΛΠ Α.Ε. με 51%, είναι από τον Αύγουστο του 2016, η COSCO SHIPPING, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο.

IMG_0014.jpgDSC_0236.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 3 months later...
Posted

Αποκομμένη είναι η πεζογέφυρα του Πειραιά διότι από ότι πρόσεξα  κάνουν εργασίες συντήρησης.

Posted

Έχουν ξεκινήσει εργασίες αποκατάστασης στην πεζογεφυρα εδώ και κάποιες μέρες (υπήρχε συνεργείο πάνω). Προσωπικά θεωρώ ότι πλέον δεν έχει λόγο ύπαρξης στη θέση αυτή γιατί υπάρχει και η υπόγεια διάβαση του μετρό. Θα μπορούσε να αποσυναρμολογηθεί και να μπει σε μια νέα θέση (πχ το σημείο μπροστά από τον πύργο του Πειραιά στα ταχύπλοα του Σαρωνικού είναι αρκετά δύσκολο στη διάβαση) 

Posted

Πολύ σωστά. Και να μπούν κάγκελα στις νησίδες έτσι ώστε όοολοι οι πεζοί να χρησιμοποιούν τις γέφυρες. Εφ' όσον υπάρχουν ασανσέρ και κυλυόμενες δεν υπάρχει λόγος να μπλέκονται οι πεζοί με τα αυτοκίνητα.

Posted
On 5/23/2024 at 6:21 PM, hayabusagr said:

εδώ και πολύ καιρό ειναι κλειστή, από τότε που είχε πάρει φωτιά αν δεν κάνω λάθος 

Eίναι κλειστή από τότε που έγιναν τα έργα στην προβλήτα κ μετά άλλαξη η χάραξη της λεωφόρου

On 5/23/2024 at 8:33 PM, Nick the Greek said:

Πολύ σωστά. Και να μπούν κάγκελα στις νησίδες έτσι ώστε όοολοι οι πεζοί να χρησιμοποιούν τις γέφυρες. Εφ' όσον υπάρχουν ασανσέρ και κυλυόμενες δεν υπάρχει λόγος να μπλέκονται οι πεζοί με τα αυτοκίνητα.

Το εκπληκτικό ότι κάποτε μέσα από τη ΔΕΗ έμαθα ότι ήταν αυθαίρετη κ κακώς έπαιρνε ρεύμα!
Τι να πει κανείς,δημόσιο με δημόσιο!!!

Posted
39 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Eίναι κλειστή από τότε που έγιναν τα έργα στην προβλήτα κ μετά άλλαξη η χάραξη της λεωφόρου

Είχε ανοίξει για ένα διάστημα με την ολοκλήρωση του μετρό (χωρις να λειτουργούν οι κυλιόμενες από τη πλευρά του σταθμού βέβαια), μέχρι που πήρε φωτιά.

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted
On 6/10/2024 at 1:02 PM, Strofalos said:

Πάλι στο μάτι "των αλλοδαπών" ο Πειραιας. Πρέπει να τους καίει πολύ που τον δουλεύουν Κινέζοι και όχι "ημέτεροι"..! 

https://www.reporter.gr/Eidhseis/Naytilia/606637-Ypo-stenh-parakoloythhsh-apo-HPA-Germania-to-limani-toy-Peiraia?m

Δια μορφώνονται οι συνθήκες γιά ΓΠΠ  Έχει σημασία ποιός ελέγχει τι
Ας πρόσεχαν οι Δυτικοί όταν άφηναν τους Κινέζους να θεριέψουν

  • 2 weeks later...
Posted

Πολύ ενδιαφέρον το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής και άλλων μέσων ενημέρωσης για τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την επένδυση της κατασκευής των νέων προβλητών, ώστε να μπορεί να δένουν κρουαζιερόπλοια άνω των τριακοσίων μέτρων.

Η Επιτροπή θέτει τέσσερις προϋποθέσεις, εκ των οποίων η μία αφορά στην απαίτηση για τη δρομολόγηση πλοιαρίων τα οποία θα μεταφέρουν τους επιβάτες των μέγα κρουαζιερόπλοιων σε  θαλάσσιο προβλήτα στο ΣΕΦ και από εκεί να μεταφέρονται με τα τουριστικά λεωφορεία στα αξιοθέατα της Αττικής.

Όλο αυτό, για να αποφεύγεται η κίνηση μέσα στον Πειραιά. Τώρα, δεν ξέρω πως θα νιώθουν οι επιβάτες στα πλοιάρια αυτά με κανά τεσσάρι μποφόρ νοτιά, αλλά θα ήθελα να πω πόσο μπροστά ήταν ο Περικλής Παναγόπουλος όταν σε ανύποπτο χρόνο στα τέλη της δεκαετίας του '90 είχε προτείνει την κατασκευή ξεχωριστού λιμανιού για τα κρουαζιερόπλοια στην περιοχή του ΣΕΦ (στη λογική των "μπαστουνιών" που συναντάμε σε λιμάνια της Καραϊβικής και αλλού) ακριβώς για να αποφεύγεται η κίνηση και να μπορούν να φιλοξενηθούν μέγα κρουαζιερόπλοια.

 

  • 6 months later...
Posted

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την εκδήλωση πυρκαγιάς σε πλωτή δεξαμενή και σύλληψη ατόμων στο Πέραμα

Quote

Τις πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Περάματος για την εκδήλωση πυρκαγιάς σε πλωτή δεξαμενή, η οποία βρισκόταν ανελκυσμένη εντός έτερης μεγάλης πλωτής δεξαμενής για εργασίες συντήρησης – επισκευής στην ναυπηγοεπισκευαστική βάση του Περάματος. Συγκεκριμένα, η πυρκαγιά προκλήθηκε κατά τη διάρκεια θερμών ελασματουργικών εργασιών από ιδιωτική ναυπηγοεπισκευαστική επιχείρηση στον χώρο των ενδιαιτήσεων. Στο σημείο μετέβησαν στελέχη της Λιμενικής Αρχής καθώς και τέσσερα οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, με τη συνδρομή των οποίων κατασβήστηκε η πυρκαγιά. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Από το Δ΄ Λιμενικό Τμήμα του Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθησαν δύο τεχνικοί ασφαλείας, ηλικίας 49 και 73 ετών, καθώς και ένας 64χρονος εργοδηγός, για παράβαση του άρθρου 264 παρ. 3 του Π.Κ. ¨Εμπρησμός από αμέλεια¨ σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Π.Δ. 70/90 (Α΄31) ¨Ασφάλεια και υγιεινή των εργαζομένων¨. Επιπρόσθετα, από την οικεία Λιμενική Αρχή επιβλήθηκε παύση λειτουργίας της πλωτής δεξαμενής, μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα και την αποκατάσταση των ζημιών.

 

Posted

Ουσιαστικά πρόκειται για την μικρή πλωτή δεξαμενή Περάματος ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙ , η οποία έχει ανελκυστεί και επισκευάζεται επί της μεγάλης πλωτής δεξαμενής Περάματος ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ.

  • 2 weeks later...
Posted

Η πύλη Ε7 είναι κλειστή διότι πραγματοποιούνται έργα στην προβλήτα που δένει το μικρό μπλου σταρ για Παροναξία, με αποτέλεσμα όσοι θέλουν να πάρουν άτομα να κατευθύνονται έως την Ε2. Τουλάχιστον ας είχαν ανοίξει την πύλη των κρητικών.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...