Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 Να πούμε ότι είχαν αφαιρεθεί τα μηχανήματα έλεγχου στο check point μετά το πέρας της επιθεώρησης για τη σωστή λειτουργία του ISPS περιφραγμένο τμήμα του λιμανιού. On 10/2/2018 at 2:44 PM, Petros P said: Πλέον ναι, για παράδειγμα στην ίδια ντάνα ο ΟΛΠ έβγαλε το Δήμητρα, και το Υπουργείο μέσω της ΔΑΛ ζητάει την απομακρυνση των 3 άλλων (το Μαρουλα εχει φυγει) .Το επομενο βήμα είναι κάποια στιγμη να ζητήσει την εκποίηση τους είτε αζημίως και αδαπάνως είτε μέσω κάποιου τιμηματος οπως συνηθίζεται. .Επίσης μεσω της ΔΑΛ έγινε και η ανάθεση για τα Corfu Island και Ευαγγελια,τα οποία υποθέτω πως θα διαλυθουν επιτόπου,μιας και το κοράκι του Ποε δε μ εχει πεί τπτ . . Πλέον το Δημόσιο έχει το δικαίωμα να βγάζει πλοία ως ναυάγια και οχι ο εκάστοτε ιδιωτικοποιημένος Οργανισμός Λιμένος. Τροποποίηση της σύμβασης ανάθεσης εργασιών ανέλκυσης των ναυαγίων ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ Ν.Π. 8742 και ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Ν.Π. 2193 στην εταιρεία με την επωνυμία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΔΥΣΕΩΝ ΕΠΕ.
margaritis24 Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 (edited) Για αλλη μια φορα ο συνδικαλισμος επραξε τα δεοντα!!!το λιμενικο που ηταν αραγε γιατι θα χριεαστηκαν κ ωρα για να γινει ολο αυτο..κ θα την πληρωσουμε εμεις που κανουμε την κ@@λ@ μας με την απαγορευση εισοδου Edited March 21, 2018 by polmyt
Nick the Greek Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Πέστα ρε συ Μαργαρίτη, πες τα. Κάνει λέει έρευνα ο εισαγγελέας για το ποιοί το έκαναν. Το ποιοί το έκαναν είναι προφανές και θα φανεί κι από τις κάμερες του λιμανιού. Αντίθετα έπρεπε να κάνει έρευνα γιατί αυτοί που είναι εντεταλμένοι για την φύλαξη του λιμανιού, τους άφησαν να το κάνουν.
margaritis24 Posted March 27, 2018 Posted March 27, 2018 (edited) Τα καγκελα της περιφραξεις στον αγ. Διονυση εκει που δενει τον Πρεβελης δεν υπαρχουν ενω υπαρχει το φυλακιο..μονο στα κρητικα υπαρχουν Edited March 27, 2018 by margaritis24
margaritis24 Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 Στην ακτη θεμιστοκλεους στην εισοδο για τα κρουαζιεροπλοια εχει πεσει η μια πυλη απο τις 2!(κανα αμαξι θα επεσε φανταζομαι) κ εχουν βαλει πλεγμα προς το παρον
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Την 2η τροποποίηση της χρονικής διάρκειας της από 27/12/2017 σύμβασης ανέλκυσης των ναυαγίων Corfu Island Ν.Π. 8742 και ΕΤΑΓΓΕΛΙΑ Ν.Π. 2193, όπως τροποποιήθηκε με την από 20/3/2018 τροποποίηση σύμβασης, με την εταιρεία με την επωνυμία ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΔΥΣΕΩΝ ΕΠΕ μέχρι την 30/4/2018.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 Επίσημη επίσκεψη πραγματοποίησε ο Πρέσβης της Κίνας Mr. Ζou Xiaoli στις εγκαταστάσεις της ΝΕΖ Περάματος όπου και ξεναγήθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Captain Fu Chengqiu και στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε. Ο κ. Πρέσβης παρακολούθησε με ενδιαφέρον τις εργασίες στο δεξαμενισμό του πρώτου πλοίου στη νέα μεγάλη πλωτή δεξαμενή “ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ” και ενημερώθηκε για την πρόοδο των επενδύσεων που προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και σε αυτή τη σημαντική λιμενική δραστηριότητα. Ο Captain Fu Chengqiu επεσήμανε τις μεγάλες αναπτυξιακές εξελίξεις που δρομολογούνται στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη με την υλοποίηση των εκτεταμένων εργασιών βελτίωσης των υποδομών.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2018 Posted August 10, 2018 Το Δήμητρα κατοχυρώθηκε στην εταιρεία ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και Guangzhou Port Quote Μία ακόμη σημαντική στρατηγική συνεργασία θεμελιώθηκε με την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας (MOU) που υπεγράφη σήμερα 12 Σεπτεμβρίου 2018, μεταξύ της ΟΛΠ Α.Ε. και του Guangzhou Port, που αποτελεί ένα από τα 10 μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια στον κόσμο. Το ΜΟU υπεγράφη από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Fu Chengqiu και τον Γενικό Διευθυντή του Guangzhou Port κ. Chen Hongxian. Οι τομείς συνεργασίας που αναφέρονται στο μνημόνιο είναι οι εξής: Εκπαίδευση προσωπικού, ανταλλαγή τεχνογνωσίας και πληροφοριών, ανάπτυξη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος. Ο βασικός στόχος που επιδιώκεται μέσα από τη στρατηγική συνεργασία των δύο λιμένων στους παραπάνω τομείς, είναι η εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών στη διαχείριση των λιμένων που θα διευκολύνουν την ανάπτυξη του εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Υπενθυμίζεται ότι η ΟΛΠ Α.Ε. έχει επίσης υπογράψει ανάλογα μνημόνια συνεργασίας με τα λιμάνια της Shanghai και του Qingdao.
Petros P Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 Συνελλήφθη ο ο αρμόδιος υπάλληλος για την προάσπιση της ασφάλειας και της προστασίας Περιβάλλοντος του ΟΛΠ Quote Συνελήφθη χθες έξω από τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος ο αρμόδιος υπάλληλος για την προάσπιση της ασφάλειας και της προστασίας Περιβάλλοντος του ΟΛΠ. Αναμένεται να οδηγηθεί στον ανακριτή ενώ κρατήθηκε στα πλαίσια του αυτοφώρου με την κατηγορία της απείθειας κατά των Λιμενικών Αρχών. Αφορμή για τη σύλληψη στάθηκε η μη εφαρμογή υπουργικής απόφασης του 2016 που σχετιζόταν με την διαχείριση των αποβλήτων εντός της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης. Όπως αναφέρει η εταιρεία, δεν προκύπτουν ποινικές ευθύνες και αποδίδουν τη σύλληψη σε διοικητικές διαφορές μεταξύ του Οργανισμού Λιμένων Πειραιώς και της Δημόσιας Αρχής Λιμένων σχολιάζοντας σχετικά ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένων ενήργησε εκτός των ορίων της». Αξίζει να σημειωθεί ότι για την υπόθεση έχουν συλληφθεί και δύο άτομα από την εταιρεία φύλαξης. Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/393144/sunelifthi-kai-krateitai-o-manatzer-prostasias-perivallodos-tou-olp/#ixzz5az3he07J Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook Αν δε κάνω λάθος πρόκειται για τον παλιό Λιμενάρχη Πειραιώς ,για τονοποία το καλοκαίρι ακουγόταν αυτό Και άλλα ακούγονται αλλα οκ ,κρατάμε ενα επίπεδο 😛
Αναερόβιος Posted February 18, 2019 Posted February 18, 2019 (edited) Σταθερά σε διψήφιο ποσοστό η αύξηση των φορτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά. Στο +18,8% τον Ιανουάριο! Συνεχίζονται οι πολύ θετικές επιδόσεις του 2018. Πέρσι, στο σύνολο του έτους, η PCT κατάφερε να επιτύχει επίδοση ρεκόρ, καθώς διακίνησε 4,41 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, ξεπερνώντας την ετήσια διακίνηση των 3,69 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων του 2017, σημειώνοντας αύξηση 19,4%. Το 2018, η PCT διακίνησε 4,4 εκατ. TEUs και ο ΟΛΠ 498.708 χιλ. TEUs, οπότε συνολικά στο λιμάνι του Πειραιά διακινήθηκαν 4,9 εκατ. TEUs. Σταθερά σε διψήφιο ποσοστό η αύξηση των φορτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά. Edited February 18, 2019 by Αναερόβιος
Svo Posted April 3, 2019 Posted April 3, 2019 (edited) Όπως φαίνεται η Cosco θα συναντήσει μεγάλα εμπόδια για να εκπληρώσει τα επενδυτικά της πλάνα. Το ΚΑΣ κήρυξε μεγάλο μέρος του Πειραιά ως αρχαιολογικό χώρο. Edited April 3, 2019 by svo
proud_ionian Posted April 11, 2019 Author Posted April 11, 2019 παρα τον μεγαλο ντορο για την αποφαση του ΚΑΣ, το master plan του ΟΛΠ περασε, . 5στερο ξενοδοχειο η παγοδα και 2 4στερα σε αποθηκες (ποιες; )
basilis89 Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 Τις προηγούμενες ημέρες παρατήρησα ότι έχουν τοποθετήσει συρματοπλέγματα γύρω γύρω από τα παρατημένα κτήρια οπου αναγράφεται προσοχή κίνδυνος. Λογικά πρέπει να τα έβαλαν μετά τον σεισμό που έκανε και έπεσε ο ταινιοδρομος.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2020 Posted February 5, 2020 Η ΟΛΠ Α.Ε ανακοίνωσε τον οριστικό Ανάδοχο για το έργο «Επέκταση Επιβατικού Λιμένα» Quote Η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνει ότι η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΚΑΛ Α.Ε. ανακηρύχθηκε ανάδοχος του έργου επέκτασης του επιβατικού λιμένα του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς σύμφωνα με την οικονομική προσφορά 103 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ έναντι προϋπολογισμού 136,3 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τον νέο προβλήτα κρουαζιέρας που είναι μία από τις υποχρεωτικές επενδύσεις του συνολικού επενδυτικού σχεδίου της COSCO SHIPPING για τον ΟΛΠ. Το έργο έχει και κοινοτική χρηματοδότηση από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττικής 2014-2020. Η επέκταση χωροθετείται δίπλα στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις κρουαζιέρας όπου δημιουργούνται ενιαίες μεγάλης κλίμακας υποδομές για να αντιμετωπίσουν και να καλύψουν το σύνολο των αυξανόμενων αναγκών και να συντελέσουν στην τουριστική ανάπτυξη και στην ανάδειξη της Ελλάδας ως τουριστικού πόλου και για την κρουαζιέρα. Τεχνικά στοιχεία Ο νέος κρηπιδότοιχος έχει μήκος περίπου 1.510,00m και μεταβλητό βάθος από -19,00 έως -29,50m. Προβλέπεται η δημιουργία (2) θέσεων απολύτως ασφαλούς ελλιμενισμού με μήκος 390,00m και 350,00m αντίστοιχα. Οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2020 με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης 32 μήνες. Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang δήλωσε: “Προχωράμε στην υλοποίηση μίας σημαντικής επένδυσης όχι μόνο για το λιμάνι του Πειραιά αλλά και για την τοπική και εθνική οικονομία. Το μεγάλο έργο της Νότιας Επέκτασης, θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο τη θέση του Πειραιά ως μεγάλο λιμάνι homeport της Μεσογείου”.
margaritis24 Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 Ο ΟΛΠ συνεχιζει να χρεωνει κανονικα τις εταιρειες
Annivas Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 (edited) Και για την ακτοπλοΐα τα ιδια έπρεπε να γινει . Θα πρεπει να παραταθεί η λήξη των προσωρινών επισκευαστικών θέσεων τουλάχιστον για ένα μήνα ακομη . ως διοίκηση κινεζικών συμφερόντων που απο εκει ξεκίνησε η πανδημία και σαν χώρα πλήρωσε βαρύ το τίμημα σε ανθρώπινες απώλειες κι όχι μόνον , θα πρριμενα να δείξει περισσοτερο ευαισθησία απο το να συμπεριφέρεται σαν στυγνός επαγγελματίας . Edited March 15, 2020 by Annivas
Panagia Ekatontapiliani Posted August 26, 2020 Posted August 26, 2020 Οι μόνιμες δεξαμενές του Βασιλειάδη είναι εκτός λειτουργίας από τις 24/08/20 έως τις 22/09/20, λόγω εργασιών συντήρησης στα θυρόπλοια.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 Άνευ Ανταλλάγματος ο Δεξαμενισμός του Αντιρρυπαντικού Σκάφους ΠΛΣ-420 από τον ΟΛΠ Quote Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, ικανοποιώντας σχετικό αίτημα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, ενέκρινε την πραγματοποίηση του δεξαμενισμού του Αντιρρυπαντικού Σκάφους ΠΛΣ-420 της Λιμενικής Αρχής Πειραιά, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, προκειμένου το πλοίο να συνεχίσει να είναι αξιόμαχο επιχειρησιακά και να επιτελεί το σημαντικό του έργο στην προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος. Ο Deputy CEO της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Weng Lin επισκέφθηκε τον χώρο του δεξαμενισμού και κατά τη συνάντηση του με τους εκπροσώπους του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, κ.κ. Διευθυντή Κλάδου Α΄ Υποναύαρχο Λ.Σ. Καραγεώργο Γεώργιο, Διευθυντή Κλάδου Β΄ Υποναύαρχο Λ.Σ. Τσελίκη Αλέξανδρο, παρουσία του Κεντρικού Λιμενάρχη Πειραιά Αρχιπλοιάρχου Λ.Σ Σκανδάλη Γ., του Διευθυντή Διεύθυνσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος Πλοιάρχου Λ.Σ. Μαραγκού Γ. και του Διευθυντή Διεύθυνσης Επιχειρησιακών Μέσων Πλοιάρχου Λ.Σ. Κιάμου Φ., δήλωσε: “Η Διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. στο πλαίσιο της πολιτικής της για την προστασία του περιβάλλοντος και των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αποφάσισε την απαλλαγή από κάθε δαπάνη του δεξαμενισμού του αντιρρυπαντικού πλοίου το οποίο συμβάλλει στην καταπολέμηση της θαλάσσιας ρύπανσης με θετικό αντίκτυπο στο κοινωνικό όφελος. Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με το Λιμενικό Σώμα για την προστασία του περιβάλλοντος στο λιμάνι του Πειραιά και το υποστηρίζουμε στο σημαντικό του έργο”
Strofalos Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 Το master plan που είχαν συντάξει οι Κινέζοι προ ετών για την ανάπτυξη του Πειραιά (εμπορικού & επιβατικού) ξέρει κανείς σε τι φάση βρίσκεται?
gtogias Posted February 10, 2021 Posted February 10, 2021 Διαφημιστικό βίντεο - παρουσίαση της ΟΛΠ Α.Ε.: https://drive.google.com/file/d/11J04oIifwAk0BOBvkR-Ys2B5ts5Uodif/view?fbclid=IwAR2OQdMaof2UAC1zAAwUbGWMph1sURtyh_GVgGbmDxICdsW-1Fn9Qks9k1M
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now