Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 Πέρα από τη λίστα των 16 πλοίων πιο πάνω, ο ΟΛΠ προκηρύσσει/επαναπροκηρύσσει διαγωνισμούς για την απομάκρυνση των κατώθι πλοίων 1) Ημιβυθισμένου πλοίου – πλωτού ναυπηγήματος, Φορτηγίδας «ΝΗΣΟΣ ΣΑΛΑΜΙΣ», στο θαλάσσιο χώρο του όρμου Αμπελακίων Σαλαμίνας (Τύμβος Κυνοσούρας) 2) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο – πλωτό ναυπήγημα, Φορτηγίδας «ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΙΙ», στο θαλάσσιο χώρο του Αγίου Γεωργίου Κερατσινίου – ΔΕΗ 3) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο – πλωτό ναυπήγημα, Φ/Γ «ΓΕΩΡΓΙΑ Μ», στο θαλάσσιο χώρο του Περάματος 4) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου Φ/Γ-Ο/Γ «ΓΙΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ Χ» Ν.Π.7011, στο Λιμανάκι Περάματος 5) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο ναυπήγημα, Ρ/Κ «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΑΜΟΣ». 6) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου Ρ/Κ «ΠΑΥΛΟΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ» Ν.Π. 4424, στα Αμπελάκια Σαλαμίνας 7) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο – πλωτό ναυπήγημα, Ε/Γ «RASSA SAYANT», στη λιμενική περιοχή αρμοδιότητας ΟΛΠ Α.Ε
Petros P Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 " Ε/Γ «RASSA SAYANT» " έχω απορία πως μπορούν να το απομακρύνουν....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2014 Posted January 31, 2014 Ο ΟΛΠ προκηρύσσει/ επαναπροκηρύσσει διαγωνισμούς για την απομάκρυνση των κατώθι πλοίων 1) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου – πλωτού ναυπηγήματος, Ρ/Κ ΣΤΕΛΙΟΣ Ν.Π.1913 που βρίσκεται δεμένο στο λιμανάκι Περάματος 2) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο ναυπήγημα, E/Γ «ΔΕΛΦΙΝΙ Χ »,Ν.Π. 9782 που βρίσκεται ημιβυθισμένο στα Ναυπηγεία Αμπελακίων Σαλαμίνας (ΚΟΡΟΥ) 3) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου – πλωτού ναυπηγήματος,E/Γ «ΔΕΛΦΙΝΙ IV»,Ν.Π. 9792 που βρίσκεται δεμένο στα Ναυπηγεία Αμπελακίων Σαλαμίνας (KOPOY) 4) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο ναυπήγημα, Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΡΘΑ »,Ν.Π. 2937 που βρίσκεται δεμένο στον ΄Ορμο Αμπελακίων Σαλαμίνας 5) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου – πλωτού ναυπηγήματος, K/Δ ΔΙΔΥΜΑ Ν.Π.6520 που βρίσκεται δεμένο στο θαλάσσιο χώρο Περάματος 6) Επαναληπτικό διαγωνισμό για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο ναυπήγημα, Ρ/Κ «ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΙΒΑΖΟΓΛΟΥ »,Ν.Π. 4439 που βρίσκεται δεμένο στα Αμπελάκια Σαλαμίνας
proud_ionian Posted February 21, 2014 Author Posted February 21, 2014 Έγκριση αποτελέσματος και κατακύρωση των διαγωνισμών για τις δύο πλωτές δεξαμενές πλοίων στο Πέραμα. Πηγη: ΟΛΠ εντατικες εργασιες στη μικρη δεξαμενη. αλλαζονται πολλα ελασματα και πληθος ανθρωπων δουλευει το πρωι
MILTIADIS Posted February 22, 2014 Posted February 22, 2014 Την προθεση του να συμμετασχει στο διαγωνισμο για το car terminal ο Ομιλος Γκριμαλντι γνωστοποιησε προχθες κατα την παρουσιαση του νεου τμηματος cargo των Μινωικων ο Πωλ Κυπριανου συμφωνα με τη Ναυτεμπορικη. «Παρών» ο όμιλος Grimaldi για το car terminal του ΟΛΠΤην ερχόμενη Τετάρτη θα συζητηθεί η πώληση του λιμένος ΠειραιώςΙσχυρό παραμένει το ενδιαφέρον του ομίλου για το car terminal του ΟΛΠ, όπως επισημαίνεται από τη διοίκηση της Grimaldi Την ώρα που η Διαρκής Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής ενημέρωνε τα μέλη της ότι την ερχόμενη Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου θα συζητηθεί το θέμα της πώλησης του ΟΛΠ, εκπρόσωπος του ομίλου Grimaldi επαναβεβαίωνε το ενδιαφέρον του για το car terminal του Οργανισμού.Απαντώντας σε ερώτηση της «Ν», στο περιθώριο εκδήλωσης επίσημης παρουσίασης της ναυτικής και εμπορικής πρακτόρευσης των φορτηγών πλοίων (Ro-Ro, Car & Truck Carriers) από τις Μινωικές Γραμμές,εκπρόσωπος των Ιταλών σημείωσε ότι ο όμιλος Grimaldi παρακολουθεί τις νομικές και άλλες εξελίξεις γύρω από το μέλλον του ΟΛΠ, τονίζοντας ότι το ενδιαφέρον του για το car terminal παραμένει ισχυρό.Οπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πωλ Κυπριανού, ο όμιλος έχει τη διαχείριση σταθμών αυτοκινήτων σε πολλά λιμάνια της Ευρώπης και θα έβλεπε πολύ θετικά μέσα από μία διαγωνιστική διαδικασία να κέρδιζε τη διαχείριση του car terminal του ΟΛΠ.Ανεξάρτητα, πάντως, από την πορεία ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού, ο όμιλος Grimaldi δίνει ιδιαίτερο βάρος στο λιμάνι του Πειραιά ως μέρος ενός ευρύτερου θαλάσσιου δικτύου που έχει αναπτύξει και περιλαμβάνει 130 λιμάνια στη Μεσόγειο, στη Βόρεια Ευρώπη, στη Δυτική Αφρική, στη Βόρεια και στη Νότια Αμερική. Οπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Minoan Lines Αντώνης Μανιαδάκης στην ίδια εκδήλωση, ο όμιλος προσφέρει δύο τακτικές θαλάσσιες συνδέσεις με οχηματαγωγά πλοία, στο χώρο της Μεσογείου και της Αδριατικής, για τη διακίνηση Ι.Χ. αυτοκινήτων, λοιπών οχημάτων ή εμπορευματοκιβωτίων. Εξυπηρετεί το λιμάνι του Πειραιά με 100 έως 120 προσεγγίσεις ετησίως
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς διενεργεί ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για την αναγκαστική απομάκρυνση με διαδικασία εκποίησης των κατωθι πλοιων 1) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου – πλωτού ναυπηγήματος, Ρ/Κ «ΠΟΣΕΙΔΩΝ» (ΗΡΑΚΛΗΣ) Ν.Π. 1630, το οποίο βρίσκεται ακινητοποιημένο στο θαλάσσιο χώρο στο Λιμανάκι Περάματος, 2) Επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου - πλωτού ναυπηγήματος Φορτηγίδα "ΚΛΑΠΕ Ι", Ν.Π. 2405, το οποίο βρίσκεται στο θαλάσσιο χώρο του Περάματος, έμπροσθεν Ναυπηγείων Κανέλλου.
proud_ionian Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 η μικρη δεξαμενη του βασιλειαδη ειναι υπο συντηρηση; δεν αναφερεται στο προγραμμα του ΟΛΠ τις τελευταιες μερες
pathfinder Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 (edited) Πολύ ωραία μας τα είπε ο Πρόεδρος http://www.naftemporiki.gr/finance/story/820457/g-anomeritis-kerdoforos-esaei-o-olp-upo-proupotheseis Έχουμε ένα πολυσήμαντο και πολλών δραστηριοτήτων λιμάνι και αν προσέξουμε και βελτιώσουμε την ανταγωνικότητά μας, θα είμαστε εσαεί κερδοφόροι, αυτόνομα ή μέσω παρεμβάσεων παραχώρησης, δήλωσε στην ομιλία κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ, ΟΛΠ+0,84% ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Ανωμερίτης.Παράλληλα το ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή για τις μεταβιβάσεις των μετοχών στο ΤΑΙΠΕΔ. http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/460001/ohi-toy-ste-stis-prosfyges-gia-tis-metavivaseis-sto-taipedΣίγουρα δεν είμαι υπέρμαχος των Συνδικαλιστών, διότι θεωρώ ότι ο τρόπος με τον οποίο κινήθηκε το Συνδικαλιστικό Κίνημα στην Ελλάδα έχει συντελέσει σημαντικά στην σημερινή κατάσταση. Από την άλλη θεωρώ - για διαφορετικούς λόγους - ότι στην περίπτωση των λιμανιών συντελείται για μιά ακόμη φορά "ένα έγκλημα" σε βάρος της πατρίδας μας και του λαού της. Αφού λοιπόν θριαμβολογήσαμε επαρκώς - δικαίως κατα την ταπεινή μου άποψη- για τα επιτεύγματα του λιμανιού κατόπιν της συμφωνίας με την Cosco αποφάσισε η κυβέρνηση -μηδενός (πολιτικού) ανθισταμένου βεβαίως βεβαίως- να προχωρήσει στην περαιτέρω αποκρατικοποίηση όχι στην βάση του επιτυχούς αυτού μοντέλου αλλά εκποιώντας πλέον τις μετοχές των Οργανισμών Λιμένων. Ο τρόπος "αποκρατικοποιήσεως" ο οποίος επελέγη είναι -κατά την ταπεινή μου άποψη- από βλακώδης έως ύποπτος. Όλα τα μεγάλα λιμάνια έχουν τους Οργανισμούς τους παραχωρούν δε τις δραστηριότητες σε Terminal Operators έτσι ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός και ανάπτυξη. Ακόμη πιό ύποπτο είναι το γεγονός ότι όπως ανέφερε ο κ. Ανωμερίτης και στην ομιλία του "Νομοθετήθηκε το Αττικό Λιμενικό Σύστημα βάσει του οποίου ο ΟΛΠ Α.Ε. έχει την δυνατότητα να απορροφά μετοχικά τα μεγάλα λιμάνια της Αττικής (Λαύριο, Ραφήνα, Ελευσίνα). Αυτό οδηγεί σε αύξηση της περιουσίας του και σε αύξηση του μετοχικού του κεφαλαίου......" Μήπως αυτό θα μπορούσε να ερμηνευτεί στο "μπλοκάρουμε και τον ανταγωνισμό από κάθε γειτονικό λιμάνι" ? έτσι ώστε να ευνοήσουμε ακόμη περισσότερο τους επίδοξους επενδυτές (όποιοι και αν είναι τελικά αυτοί)?? Αντίστοιχη ρύθμιση (ν.4150) έχει γίνει για τον ΟΛΘ και τα λιμάνια Καβάλας Αλεξανδρούπολης και Βόλου (αν είναι δυνατόν). Και για να μην κατηγορούμε μόνο την κυβέρνηση ακούσατε μήπως εσείς τίποτα από κανένα αντιπολιτευόμενο κόμμα (επί της ουσίας εννοώ και όχι τα γλυκανάλατα ..στηρίζουμε τους εργαζομένους) Edited June 16, 2014 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Να δουμε ποτε θα κανει την επισκευη της μεγαλης πλωτης δεξαμενης ο ΟΛΠ, αλλα και ποσο χρονο θα διαρκεσει!! Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε τη διεξαγωγή δημόσιου διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού για την επισκευή και συντήρηση της μεγάλης πλωτής δεξαμενής του Περάματος (15.000 τόνων) στο πλαίσιο της πενταετούς επιθεώρησής της, βάσει της υποχρέωσής του για τη στήριξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας και της ΝΕΖ Περάματος.Ο προϋπολογισμός της δαπάνης ανέρχεται σε 1.866.500 Ευρώ πλέον ΦΠΑ, ήτοι συνολικής δαπάνης 2.295.795 Ευρώ
Petros P Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Γιατι δεν κάνει και το ίδιο με το φάρο,που σίγουρα θα είναι και λιγότερα λεφτά? Το P&I της MSC είχαν γράψει οτι έδωσε το ποσό...
Hastaroth Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Να υποθέσω ότι αναμένει να εξευρεθούν οι κατάλληλοι "ημέτεροι" που θα "διαγωνιστούν"; Οκτώ μήνες τώρα,δέκα διαγωνισμούς μπορούσε να είχε προκηρύξει,όχι έναν... Είναι και ρεζίλι γιά το κεντρικό λιμάνι της χώρας,να έρχωνται οι τουρίστες με τα κρουαζιερόπλοια και το πρώτο πράγμα που βλέπουν στο λιμάνι είναι αυτό το κλεφτοφάναρο........ ΥΓ.Καινούργια λεωφορεία όμως ήξεραν να παραγγείλουν (είδα ένα την Κυριακή στην αφετηρία στα Λεμονάδικα).
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2014 Posted September 5, 2014 Εγκαινιάσθηκε και θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό η αρχιτεκτονική πρωτοβουλία των νέων φοιτητών αρχιτεκτονικής από πολλές χώρες της Ευρώπης με το γενικό τίτλο “Αιωρούμενη Πόλη”.Η αρχιτεκτονική πρωτοβουλία HELLAΣTOCK, η οποία διεξάγεται στον επιλιμένιο χερσαίο χώρο του ΟΛΠ Α.Ε. με τη χορηγία του (Πύλη Ε2-Πέτρινη Αποθήκη) θα διαρκέσει 10 περίπου ημέρες.Η πρωτοβουλία αυτή διεξάγεται υπό την αιγίδα του Ε.Μ.Π. και του Ελληνικού Ινστιτούτου Αρχιτεκτονικής και αποτελεί μια προωθημένη κατάθεση νέων ιδεών.Στο άνοιγμα της έκθεσης των κατασκευών παραβρέθηκαν και χαιρέτισαν ο Πρόεδρος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, η Κοσμήτορας Σχολής Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π. κα Ελένη Μαΐστρου, ο Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Αρχιτεκτονικής κ. Ηλίας Κωνσταντόπουλος και ο αρχιτέκτονας κ. Γιώργος Αραχωβίτης, υπεύθυνος του project της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά. Πηγη: ΟΛΠ
Panagia Ekatontapiliani Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 (edited) Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, συνεχίζοντας την προσπάθειά του για την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και της ακώλυτης ναυσιπλοΐας στη θαλάσσια περιοχή της λιμενικής ζώνης, προχωρά στην αναγκαστική απομάκρυνση των πλοίων ή/και πλωτών ναυπηγημάτων που έχουν κριθεί επικίνδυνα και επιβλαβή, λόγω πολύχρονης ακινησίας.Για το λόγο αυτό έχει προγραμματιστεί η διενέργεια ανοικτών πλειοδοτικών διαγωνισμών εκποίησης, ως εξής: 1 Φ/Γ “ΓΕΩΡΓΙΑ Μ.” Ν.Π.9997 ΠΕΡΑΜΑ 18.080 € 29-10-2014 2 Α/Κ “AΡΤΕΜΙΣ” Ν.Π. 6712 ΙΧΘΥΟΣΚΑΛΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ 12.800 € 29-10-2014 3 Α/Κ“ ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ” Ν.Π. 1006 ΙΧΘΥΟΣΚΑΛΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ 16.800 € 29-10-2014 4 Δ/Ξ “ΜΕΛΙΝΑ” Ν.Π. 9797 ΡΑΔΑ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ 61.500 € 31-10-2014 5 Δ/Ξ “ΜΑΡΟΥΛΑ” Ν.Π.8710 ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ 80.000 € 31-10-2014 6 Φ/Γ “ΧΡΗΣΤΟΣ-Ι” Ν.Π.8773 ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ 26.880 € 31-10-2014 Οι όροι των διαγωνισμών αυτών αναφέρονται στις σχετικές διακηρύξεις που θα δημοσιευθούν τις αμέσως προσεχείς ημέρες και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ στο διαδίκτυο.Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Στόχος του ΟΛΠ είναι να απομακρυνθούν όλα τα εγκαταλειμμένα πλοία και ναυάγια, τα οποία παρακωλύουν την ελεύθερη ναυσιπλοΐα και επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι, αλλά και τις τοπικές κοινωνίες. Ήδη έχουν απομακρυνθεί από την έναρξη του προγράμματος αυτού 74 πλοία και ναυπηγήματα που επί χρόνια βρίσκονταν παρατημένα ή μισοβουλιαγμένα στους χώρους ευθύνης του ΟΛΠ Α.Ε. Τόσο ο θαλάσσιος, όσο και ο χερσαίος χώρος του Λιμένα προσπαθούμε να αποτελούν πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης». Υπενθυμίζεται ότι το λιμάνι του Πειραιά έχει ήδη αναγνωρισθεί από την ESPO με πιστοποίηση Lloyd’s ως ECOPORT”. Edited October 3, 2014 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted October 14, 2014 Author Posted October 14, 2014 διαγωνισμο για την αποκομιδη των στερεων αποβλητων των πλοιων κανει ο ολπ.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Tα στοιχεία διακίνησης επιβατών, οχημάτων και φορτίων από το Λιμάνι του Πειραιά κατά το 2014 παρουσίασε η Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. στο Συμβούλιο Διεύθυνσης της εταιρίας. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτουν:α. Διακίνηση 18.635.495 επιβατώνβ. Διακίνηση 2.534.893 οχημάτωνγ. Διακίνηση 3.585.155 εμπορευματοκιβωτίων καιδ. Διακίνηση 359.665 αυτοκινήτων – εμπορευμάτων Σε σχέση με το 2013 και τα προηγούμενα χρόνια παρατηρούνται:1. Αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά περίπου 1.000.000 επιβάτες.2. Αύξηση των εμπορευματοκιβωτίων, κυρίως λόγω των συμβατικών υποχρεώσεων της ΣΕΠ Α.Ε. βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης.3. Μείωση των εμπορευμάτων - αυτοκινήτων κυρίως λόγω Ουκρανίας και Β. Αφρικής.4. Μείωση αφιξοαναχωρήσεων κρουαζιέρας, παρότι η κίνηση τα τελευταία χρόνια έχει σταθεροποιηθεί, αναλόγως των διεθνών γεγονότων της περιοχής (Μέση Ανατολή και Β. Αφρική) με μεγέθη γύρω στα 2.000.000 επιβάτες, από 600.000 το 2004 (έτος αναφοράς λόγω Ολυμπιακών Αγώνων). Με βάση τα πιο πάνω στοιχεία το Λιμάνι του Πειραιά βελτιώνει σταθερά τη θέση του ως λιμάνι πολλαπλών δραστηριοτήτων, τόσο στη Μεσόγειο, όσο και στην Ευρώπη, παραμένοντας κερδοφόρο για πέμπτη συνεχή χρονιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2015 Posted May 7, 2015 (edited) Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς ανακοινώνει ότι ήδη δημοσιεύτηκε ο διεθνής ανοικτός διαγωνισμός για την επισκευή και συντήρηση της Μεγάλης Πλωτής Δεξαμενής (“ΠΕΙΡΑΙΑΣ – Ι”, 15.000 ton) του ΟΛΠ, προϋπολογισμού 1.866.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ Edited May 7, 2015 by Panagia Ekatontapiliani
pathfinder Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 http://www.rizopoulospost.com/ta-pasokolpa-anwmerith-sto-megalo-limani/ Σε καμμια περίπτωση δεν συμμερίζομαι την άποψη να διοικούνται εταιρίες "του δημοσίου" από κομματικά στελέχη τα οποία ασφαλώς "ξεδιπλώνουν" και άλλες πτυχές των "ιδιοτήτων" τους μέσα από τα "οφφίκιά" τους. Έχω εκφράσει την άποψη ότι η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ (και αν αυτό πιστεύει ο πρόεδρος του ΟΛΠ συντάσσομαι με την άποψή του) είναι μια "κακή" απόφαση και είχα επικροτήσει μάλιστα την απόφαση της νυν κυβερνήσεως να την ανατρέψει. Τα λιμάνια χρειάζονται μια "ρυθμιστική" αρχή (όπως γίνεται στα περισσότερα μεγάλα λιμάνια) στα οποία να ανήκουν οι βασικές υποδομές και ο σχεδιασμός. Σύμφωνα με την προσωπική μου πάντα άποψη καλό είναι οι δραστηριότητες να παραχωρούνται σε ιδιωτικές εταιρείες σαν την Cosco. Όλοι μεν εξυμνούν το "μοντέλο Cosco" (ή ορθότερα PCT) πλην όμως αντί να το "αντιγράψουν" είναι έτοιμοι να εφαρμόσουν ένα νέο μοντέλο (ξεπουλήματος -λέω εγώ) και μάλιστα αφού πρώτα "έδεσαν στο άρμα" του ΟΛΠ και τα υπόλοιπα λιμάνια της Αττικής με ότι αυτό συνεπάγεται. Σε βάρος -πάντα κατά την άποψή μου- της χώρας και των ιθαγενών. (Αντίστοιχο μοντέλο θα επιλέξουν προφανώς ΚΑΙ οι νυν κυβερνώντες και για ΟΛΘ και πιθανότατα ΟΛΠΑ στην συνέχεια.
proud_ionian Posted May 20, 2015 Author Posted May 20, 2015 ο ΟΛΠ διοργανωνει φετος το συνεδριο του ευρωπαϊκου οργανισμου λιμενων. 300 νοματαιοι θα φανε θα πιουνε και νηστικοι θα κοιμηθουνε. αντικειμενο του... κονφερανς η σχεση ενεργειας και λιμενων. α τα ευρωπαικα αρχικα του ευρωπαϊκου οργανισμου ειναι E.S.P.O. προσχη μην μπερδευτειτε με την αλλη Ε.Σ.Π.Ο.
Petros P Posted May 20, 2015 Posted May 20, 2015 Το συνέδριο όμως τα παιδια΄δεν αναφέρουν οτι θα γίνει στο Athens Ledra Hotel...
Petros P Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Μετα απο 6 χρονια μιας πολυ καλης θητειας η αληθεια ειναι ,ο Γιώργος Ανωμερίτης παραιτήθηκε.Στις 13 γίνεται ΔΣ.Ακούγονται κάποια ονόματα,αλλα κανείς δεν ξέρει ποιος θα τον αντικαταστήσει.
Petros P Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Ψάχνοντας το λίγο , μάλλον φαβορί για την ανάληψη των καθηκόντων του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου , είναι ο Αθανάσιος Χριστόπουλος, που έχει διετελέσει γ.γ. Λιμένων
proud_ionian Posted June 10, 2015 Author Posted June 10, 2015 μιας πολυ καλης θητειας η αληθεια ειναι και με πολλες σκιες επισης τρία πορίσματα του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης για ισάριθμες υποθέσεις κακοδιαχείρισης του δημοσίου χρήματος στον ΟΛΠ. Επρόκειτο για έργα τα οποία ανά περίπτωση είχαν υπερκοστολογηθεί ή για τα οποία είχε τηρηθεί στάση παράτυπα “ευνοϊκή” με ζημιά εκατομμυρίων ευρώ για τον ΟΛΠ και κατ'επέκταση το Δημόσιο.
Petros P Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 (edited) Προσωπικά έχει ο Βαξέ με τον Ανωμερίτη??...σε σχέση με άλλους ηταν καλύτερος...Πάντως στο θέμα της κρουαζιέρας πιστώνεται μεγάλο μέρος της αύξησης των αφίξεων..οχι προσωπικά ο ίδιος,αλλα η διοικηση υπο αυτόν. Βέβαια έργα σοβαρά το κεντρικό λιμάνι δεν είδε..είδε όμως μια επέκταση/ανακατασκευή του προβλήτα 1. Σε περίοδο κρίσης το Car Terminal πήγε καλύτερα. Και κυρίως ηταν 5 χρόνια κερδοφόρος και η καλύτερη δημόσια εταιρεία. Οσον αφορά τα του Μελισσανίδη,αν είναι αυτο που καταλαβαίνω και όχι του Βασιλειάδη ,είναι κάτι που "χίμηξαν¨" οι πάντες απο ναυτικοί πράκτορες μέχρι πλοιοκτήτες γιατι θα έπρεπε ντε και καλά ακόμα και μια επίσκεψη στη ράδα να δίνεις τα απόβλητα σου... Βέβαια την ίδια στιγμή ο Μελισσανίδης έχει μειώσει στο ελάχιστο τις πετρελεύσεις στον Πειριαά και έχουν πάρει μερίδιο της αγοράς άλλες εταιρίες ,που λογίζονταν ως "εχθροί" του Τίγρη,κατι που είναι εύκολο ναπαρατηρήσει κανεις αν δεί ποια τανκερ δίνουν πλεόν πετρέλαια στα πλοία που έρχονται στο λιμάνι Edited June 10, 2015 by Petros P
proud_ionian Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 ενα στελεχος ψημενο στην αγορα, καθαρος τεχνοκρατης οπως ο προκατοχος του, χωρις σχεση με κομματικους μηχανισμους και κομματικη νομη της εξουσιας , ειναι ο νεος ισχυρος ανδρας του ΟΛΠ, ο γιαννης κούβαρης. ας δουμε το βιογραφικο του απο το ΒΗΜΑ Επιβεβαιώθηκαν τελικά οι πληροφορίες που ήθελαν τον κ. Γιάννη Κούβαρη, μέλος της επιτροπής Μεταφορών και υπεύθυνος του Θεματικού Τομέα Συνδυασμένων Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, να είναι ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ ΑΕ στη θέση του κ. Γιώργου Ανωμερίτη που παιραιτήθηκε πριν από λίγες μέρες.Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, άλλα δύο μέλη του νέου διοικητικού συμβουλίου αποκτούν εκτελεστικές αρμοδιότητες. Πρόκειται για τον εκπρόσωπο του βασικού μετόχου (ΤΑΙΠΕΔ) κ. Αθανάσιο Λιάγκο και τον κ. Σταύρο Κυραμαργιό, ο οποίος αναμένεται να τοποθετηθεί αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος πιθανότατα στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο μετά τη γενική συνέλευση το οποίο θα συγκληθεί το απόγευμα της Δευτέρας.Επίσης νέα μέλη του ΔΣ είναι οι κκ. Σταμάτης Κοιλάκος, Γιώργος Ροΐδης, Βασίλης Κορκίδης, Σταύρος Δρακονταϊδής, Γιώργος Καστελάνος και οι κυρίες Αποστολία Φράγκου, Ολυμπία Τσαλικίδου.Στη θέση τους στο ΔΣ παραμένουν οι δύο εκπρόσωποι των εργαζομένων στον ΟΛΠ όπως και ο δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης. Μώραλης.Αναμένεται με ενδιαφέρον η στάση που θα κρατήσουν τα μέλη του νέου ΔΣ του ΟΛΠ στο θέμα της ιδιωτικοποίηση του λιμανιού ενώ θα πρέπει να συζητηθούν και οι νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
proud_ionian Posted July 17, 2015 Author Posted July 17, 2015 o κροκιδης του ΕΒΕΠ, ζητα απο τον ΟΛΠ και την κυβερνηση να εξετασουν το ζητημα των σταλιών, με τις οποίες επιβαρυντονται οι επιχειρησεις, συνεπεία των καθυστερημενων εκτελωνισμων λογω της τραπεζικης αργιας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now