Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

“Σολομώντεια λύση” με “θετικό πρόσημο” για την ΑΝΕΚ και το “Ν.Κάλυμνος” στις επιδοτούμενες γραμμές.

Quote

Τις αμέσως επόμενες ημέρες σύμφωνα με πληροφορίες του Kalymnos News αναμένονται έστω και με καθυστέρηση 2 μηνών, θετικές εξελίξεις για την ΑΝΕ Καλύμνου και το “Ν.Κάλυμνος” στο θέμα των επιδοτούμενων γραμμών .

Για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, υπάρχει μία σημαντική εκκρεμότητα στις δρομολογιακές γραμμές στην περιοχή μας. Πρόκειται για τη σύνδεση της Αστυπάλαιας με Κω και Κάλυμνο. Το μοναδικό δρομολόγιο εδώ και 2 μήνες για την εξυπηρέτηση του νησιού, είναι αυτό που εκτελείται από πλοίο της BLUE STAR FERRIES μία φορά την εβδομάδα.

Τα 4 δρομολόγια την εβδομάδα που εξυπηρετούσε μέχρι 31 Οκτωβρίου 2024 το “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” : ΚΑΛΥΜΝΟΣ -ΚΩΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ με επιστροφή και ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ με επιστροφή δεν εκτελούνται εδώ και 2 μήνες!

Τα δρομολόγια αυτά αναμένεται να ανατεθούν στην ΑΝΕ Καλύμνου και στο “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”. Βασική όμως προϋπόθεση για να αποδεχθεί η ΑΝΕΚ την εξυπηρέτηση των εν λόγω δρομολογιακών γραμμών, αφού δεν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος, είναι να της δοθούν επιπλέον γραμμές ώστε το συνολικό ποσό από τις επιδοτήσεις να κινείται ετησίως στα ίδια επίπεδα με τις συμβάσεις του προηγούμενου έτους.

Με δεδομένη αυτή την προϋπόθεση, στους σχεδιασμούς του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ,αν δεν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή, είναι να προκηρυχθούν 2 επιπλέον γραμμές με αντίστοιχα δρομολόγια την εβδομάδα όπως παρακάτω:

1)      ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΚΩΣ-ΝΙΣΥΡΟΣ-ΤΗΛΟΣ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ και επιστροφή μία φορά την εβδομάδα

2)      ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ -ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ με επιστροφή μία φορά την εβδομάδα.

Πρόκειται για γραμμές που θα διεκδικήσει η ΑΝΕ Καλύμνου με το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”

Μία “Σολομώντεια λύση” από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ικανοποιητική όμως για την ΑΝΕΚ και το “Ν.Κάλυμνος” ώστε να μην μείνει εκτός επιδοτούμενων γραμμών, κάτι που θα ήταν οδυνηρό και με μαθηματική ακρίβεια θα την οδηγούσε σε λουκέτο

Μια ικανοποιητική συμφωνία

Η λύση αυτή εφόσον υλοποιηθεί και δεν υπάρξει στην πορεία κάτι διαφορετικό, κρίνεται ικανοποιητική για την ΑΝΕ Καλύμνου, καθώς διασφαλίζει ότι τα συνολικά ετήσια έσοδα από τις επιδοτήσεις θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα με τις συμβάσεις του προηγούμενου έτους, που είναι και το ελάχιστο ζητούμενο και με λιγότερα έξοδα. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τη βιωσιμότητα της εταιρείας, καθώς η απώλεια επιδοτούμενων γραμμών θα μπορούσε να οδηγήσει την ΑΝΕ Καλύμνου σε οικονομικό αδιέξοδο.

Να σημειώσουμε ότι σήμερα 7 Ιανουαρίου 2025 με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη εκδόθηκε ανακοίνωση πρόθεσης χρηματοδότησης για την υποβολή πρότασης με τίτλο: «ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ “ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ”» Να σημειώσουμε ότι τα οικονομικά στοιχεία προβλέπουν όπως η δημόσια δαπάνη (Ε.Π.Α.) που διατίθεται με την εν λόγω ανακοίνωση πρόθεσης χρηματοδότησης ανέρχεται σε 961.000,00 €

Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων. Ευελπιστούμε ότι θα είναι θετικές για την ΑΝΕ Καλύμνου.

 

Posted

Εγκρίθηκε από τη ΓΣ μετόχων της ΑΝΕ Καλύμνου η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 501.000 ευρώ προκειμένου ολοκληρωθεί η ναυπήγηση του ημιτελούς σκάφους

Quote

Την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η Α΄ Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας Καλύμνου (ΑΝΕΚ) με κύριο θέμα την έγκριση της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου της εταιρείας. Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε στο δημαρχιακό Μέγαρο και κρίθηκε νομότυπη με την παρουσία εκπροσώπησης του 65% των μετόχων, αποτελούμενης κυρίως από τον Δήμο Καλυμνίων, καθώς και από κάποιους ιδιώτες μετόχους.

Στη συνέλευση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Καλυμνίων Ιωάννης Μαστροκούκος, ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ Μιχάλης Λελέκης, τα μέλη του ΔΣ και δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, οι οποίοι εκπροσωπούν το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του Δήμου και κάποιοι ιδιώτες μέτοχοι. Απουσίασαν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, παρότι επίσης εκπροσωπούν δημοτικές μετοχές.

Πρόεδρος της συνέλευσης ορίστηκε ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαστροκούκος, ενώ Γραμματέας ορίστηκε ο δημοτικός σύμβουλος Πανορμίτης Χαλίκος.

Η Εισήγηση για την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου

Το βασικό θέμα της ημερήσιας διάταξης ήταν η αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου κατά 500.000 ευρώ. Η εισήγηση έγινε από τη Λογίστρια της ΑΝΕΚ, Ειρήνη Παπανικόλα Σαμίου, η οποία παρουσίασε τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας:

  • Ζημίες 1.046.930 ευρώ για το 2023, έναντι κερδών 43.857 ευρώ το 2022.
  • Μείωση κύκλου εργασιών κατά 48% (569.564 ευρώ για το 2023).
  • Ίδια κεφάλαια 613.000 ευρώ, οριακά άνω του 50% του μετοχικού κεφαλαίου (552.365 ευρώ).

Όπως επισήμανε η Λογίστρια, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 119 του Ν 4548 του 2018 θα πρέπει όταν το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας είναι κατώτερο του κεφαλαίου του μισού θα πρέπει το ΔΣ να συγκαλέσει τη γενική συνέλευση σε προθεσμία 6 μηνών με θέμα τη λύση της εταιρείας. Εξαιτίας λοιπόν της περίπτωσης αυτής, η εταιρεία παρουσιάζει αρνητικό κεφάλαιο κίνησης, δηλαδή οι τρέχουσες υποχρεώσεις είναι μεγαλύτερες από το κυκλοφορούν ενεργητικό κατά 1.952.871€ και σε σχέση με το 2022 οπότε η διοίκηση της εταιρείας έχει προβεί σε ένα σχεδιασμό και σε ενέργειες προκειμένου να εξασφαλίσει την συνεχιζόμενη δραστηριότητα της εταιρείας. Συγκεκριμένα επιδιώκει μέσω της μείωσης και της αναδιάρθρωσης του λειτουργικού κόστους με τη μείωση των δαπανών και την δημιουργία προϋποθέσεων αλλά και την επιτυχή ανάθεση σε διαγωνισμούς με την επιδότηση των δρομολογιακών γραμμών να επιτύχει την ενδυνάμωση της εταιρείας και επιπρόσθετα προτείνει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου στη γενική συνέλευση κατά 500.000 ευρώ προκειμένου να πραγματοποιηθεί η επένδυση και η ολοκλήρωση του σκάφους το οποίο βρίσκεται στο ναυπηγείο και προκειμένου να δώσει νέα ώθηση για την αύξηση του τζίρου και την συνεχιζόμενη δραστηριότητα στην εταιρεία και αυτή είναι η πρόταση την οποία προτείνει προς την γενική συνέλευση και την επιθυμία να την ψηφίσει.

Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κρίθηκε απαραίτητη για την ολοκλήρωση του ημιτελούς σκάφους που ξεκίνησε να ναυπηγείται το 2021, από την προηγούμενη Διοίκηση, αντικαθιστώντας το «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» που είχε καταστραφεί ολοσχερώς από πυρκαγιά και βυθίστηκε . Το υπό κατασκευή σκάφος παραμένει ημιτελές σε εξωτερικό χώρο ναυπηγείου του Λαυρίου.

Ανάλυση από Ορκωτό Ελεγκτή

Ο ορκωτός ελεγκτής Δημήτριος Δρόσος της AUDIT OPINION Ι.Κ.Ε., μέσω τηλεδιάσκεψης, παρουσίασε αναλυτικούς οικονομικούς πίνακες και στοιχεία για την οικονομική πορεία της εταιρείας τα οποία συνοδευόντουσαν από προβολή αντίστοιχων πινάκων. Αναφέρθηκε σε ζημιές τα τελευταία δύο έτη και σε ανάγκη ενίσχυσης της ρευστότητας.

Ξεκίνησε από τα αποτελέσματα με έσοδα και έξοδα αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι μετά από το 2009 και από το 2010 μέχρι το 2014 έχουμε μία ραγδαία πτώση μέχρι που φτάνουμε στη χρήση 2022 και 2023 όπου οι ζημιές εκτινάσσονται και αυτές κυρίως είναι που δημιούργησαν την χρηματοοικονομική αδυναμία που έχουμε.

Στο σημείο αυτό έκανε μία παρέμβαση ο Δήμαρχος και η Λογίστρια η οποία επισήμανε ότι το κυκλοφορούν ενεργητικό φτάνει μόνο στο 30- 35% για να καλύψει τις βραχυπρόθεσμες οφειλές

Συνεχίζοντας ο Ορκωτός Ελεγκτής παρουσίασε τις διαχρονικές δαπάνες επισκευών και συντηρήσεων οι οποίες έχουν εκτιναχτεί το 2022 και 2023 και ξεπερνούν το 1.000.000 ευρώ .

Επίσης παρουσίασε πίνακα με τη διαχρονική εξέλιξη του κεφαλαίου κίνησης ,που όπως τόνισε είναι ένας εξαιρετικά βασικός δείκτης για τη λειτουργίας της επιχείρησης γιατί ουσιαστικά δείχνει την οικονομική κατάσταση της επιχείρησης, προκειμένου να καλύψει τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της. Αυτός ο δείκτης ,είναι το διαβατήριο για τις Τράπεζες για τους λοιπούς προμηθευτές είτε για να δανείζουν είτε να παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Το κεφάλαιο κίνησης ξεκινά από το θετικό όταν παραδόθηκε το 2010 . Από το 2011 μέχρι και το 2014 βλέπουμε μία πτώση. Γίνεται λίγο θετικό από το 2015-2017 , το 2020-2021 την περίοδο του κορωνοϊου γίνεται λίγο θετικό και από εκεί και πέρα η μεγάλη πτώση και μπορούμε να καλύψουμε μόνο το 35% των υποχρεώσεων μας. Η επιχείρηση έχει συντάξει business plan το οποίο με την επένδυση των 500.000 ευρώ από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου για να μπει το νέο πλοίο στη γραμμή και με τα νέα δρομολόγια τα οποία διεκδικεί, δείχνει να αντιστρέφει την κατάσταση μελλοντικά

Απόφαση για Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου

Ακολούθως το λόγο πήρε η Λογίστρια εστιάζοντας σε στοιχεία για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που εισηγήθηκε το ΔΣ της ΑΝΕΚ λέγοντας: Αυτή τη στιγμή έχουμε 368.330 μετοχές , η ονομαστική τους αξία είναι 3 ευρώ και η συνολική αξία είναι 1.104.990 ευρώ .

Ο δήμος Καλυμνίων κατέχει 263.600 μετοχές ήτοι 71,57 % και οι ιδιώτες 104.730 μετοχές των 3€ ποσού 314.190 ευρώ.

Η πρόταση λοιπόν του ΔΣ της ΑΝΕΚ είναι να αυξηθούν ο αριθμός των μετοχών κατά 167.000 με 3€ η ονομαστική αξία οπότε η αύξηση του κεφαλαίου για λόγους στρογγυλοποίησης είναι 501.000 ευρώ από τις οποίες ο 119.505 μετοχές δηλαδή 358.515 είναι για τον δήμο και η λοιπές 47.495 μετοχές αξίας 142.485 ευρώ.

Μετά από διαλογική συζήτηση, η Γενική Συνέλευση αποφάσισε ομόφωνα την αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου κατά 501.000 ευρώ. Από τις 167.000 νέες μετοχές, ο Δήμος Καλυμνίων θα καλύψει 119.505 μετοχές (71,57%), διατηρώντας το ίδιο ποσοστό.

Σ.Σ: Εδώ να διευκρινίσουμε ότι απαιτείται να ληφθεί απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλυμνίων για τη συμμετοχή στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

O Αντιπρόεδρος Μιχάλης Λελέκης υπογράμμισε ότι η αύξηση δεν αποτελεί προσπάθεια πώλησης της εταιρείας, αλλά μια κίνηση για τη διάσωση της επένδυσης με το ημιτελές σκάφος Ο Αντιπρόεδρος επισήμανε ότι επειδή κάποιοι κυκλοφορούν ότι πάμε για πούλημα της Εταιρείας να πούμε ότι γίνεται μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να φέρουμε στο σκάφος , όλη η ιστορία είναι αυτή να φέρουμε το σκάφος που το έχουνε παρατήσει και πάμε να διαφυλάξουμε τα λεφτά του Καλυμνιακού λαού.

Κλείσιμο της ΓΣ και Ανακοινώσεις

Ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαστροκούκος, κλείνοντας τη συνέλευση,καυτηρίασε την απουσία των αντιπολιτεύσεων από τη Γενική Συνέλευση τόνισε ότι η εταιρεία δίνει μάχη για την οικονομική της επιβίωση, ενώ αναμένονται εξελίξεις σχετικά με νέες δρομολογιακές γραμμές με επιδότηση από το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Σε παρέμβαση της η Λογίστρια διευκρίνισε ότι βάση του άρθρου 7 του καταστατικού παρέχεται στους μετόχους της εταιρείας το δικαίωμα προτίμησης σε ολόκληρο το πιο πάνω ποσό της αύξησης αναλογικά με τη συμμετοχή στο υφιστάμενο κεφάλαιο της εταιρείας Σε περίπτωση μη ασκήσεως του δικαιώματος προτίμησης από κάποιο μέτοχο εντός ανωτέρω προθεσμίας δηλαδή μεταξύ μεγαλύτερη από 14 ημέρες και μέχρι τέσσερις μήνες οι μετοχές που δεν καλύφθηκαν προσφέρονται στους μετόχους που άσκησαν το δικαίωμα της προτίμησης και τυχόν ακάλυπτο υπόλοιπο προσφέρεται ελεύθερα από το Διοικητικό συμβούλιο

 

  • 2 months later...
Posted

Καλυμνιος μεγάλοεπιχείρηματιας σώζει την εταιρεία αφού πληρώνει 3 εκατομμύρια για χρέη και 15 εκατομμύρια για αγορά νέου πλοίου από την Ιταλία. 

Περισσότερες πληροφορίες :E NAUTILIA + KALYMNOS NEWS. 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Η “ανάσταση” της ΑΝΕ Καλύμνου: Το “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” επιστρέφει στα δρομολόγια – Συνέντευξη Τύπου από Πρόεδρο ,Δήμαρχο και βουλευτή Ιωάννη Παππά 

Quote

Σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου 2025 στις 12:00 το μεσημέρι, παραχωρήθηκε συνέντευξη Τύπου από την ΑΝΕ Καλύμνου στα νέα γραφεία της εταιρείας που στεγάζονται σε κτίριο στην κεντρική πλατεία του νησιού. Αφορμή, η επανεκκίνηση των δρομολογίων του πλοίου “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, που μετά από 5,5 μήνες αγκυροβολημένο, επιστρέφει δυναμικά στη δράση.

Στο πάνελ παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΑΝΕ Καλύμνου, Σταμάτιος Κουτούζης, ο Δήμαρχος Καλυμνίων Ιωάννης Μαστροκούκος, ο βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ και τέως Υφυπουργός Ναυτιλίας, Ιωάννης Παππάς,. Παρών στη συνέντευξη και ο καπετάνιος του πλοίου “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, Ιωάννης Καλαβρός.

Ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ, καλωσορίζοντας τον Ιωάννη Παππά, υπογράμμισε τη συμβολή του στην εξασφάλιση νέων ακτοπλοϊκών γραμμών για την εταιρεία, επιτρέποντας την επανεκκίνηση του “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ”.

Ο Δήμαρχος Καλυμνίων χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα ως ημέρα χαράς και σημείωσε πως η εταιρεία περνά πλέον σε φάση «σωτηρίας και εξυπηρέτησης των γειτονικών νησιών».

Ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ΑΝΕΚ από τον Οκτώβριο και ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στην ανατροπή της κατάστασης: τον Υπουργό Βασίλη Κικίλια, τον Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο και τον ίδιο τον βουλευτή Ιωάννη Παππά, τονίζοντας την έντονη πολιτική βούληση που τελικά έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ο Ιωάννης Παππάς, από την πλευρά του, σημείωσε πως η ΑΝΕΚ εξασφάλισε πέντε δρομολόγια προς Αστυπάλαια και επιπλέον δύο δρομολόγια που θα συνδέουν τα μικρά νησιά με τη Ρόδο και το νότιο συγκρότημα, για την περίοδο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2025, που αναμένεται να ενισχύσουν οικονομικά την εταιρεία.

Επίσης ανέφερε ότι σύντομα αναμένεται και η άφιξη του νέου σκάφους της εταιρείας (που θα αντικαταστήσει το ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ), με προγραμματισμένα εγκαίνια παρουσία του Υπουργού και των τοπικών αρχών.

Χαρακτηριστικά ανέφερε: “Καταφέραμε λοιπόν κάτι πολύ σημαντικό. Να ξεκινήσει η ΑΝΕΚ από χθες τη γραμμή με την Αστυπάλαια όπου θα έχουμε στο σύνολο πέντε δρομολόγια το επόμενο χρονικό διάστημα των 5 μηνών, Θα έχει δύο δρομολόγια με τα μικρά νησιά προς το νότιο συγκρότημα και τη Ρόδο και η εταιρεία θα καταφέρει σε αυτό τον πεντάμηνο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου που θα είναι ο νέος διαγωνισμός να ενισχυθεί οικονομικά σοβαρά να φτιάξει το το πρόγραμμα της ανάπτυξης να πάρει τις ανάσες της τις χρηματοοικονομικές έτσι ώστε να μπορεί η εταιρεία να φέρει και το άλλο της πλοίο που είναι έτοιμο πλέον και πιστεύουμε ότι μέχρι τέλος του Μαΐου θα είναι εδώ κοντά μας.”

Επίσης σε άλλο σημείο μίλησε για απόκτηση νέου σκάφους που θα αντικαταστήσει το “ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ” λέγοντας χαρακτηριστικά:

“…Το έχουμε ανάγκη το έχουν οι νησιώτες μας ανάγκη να κινείται το ‘ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ το τωρινό αλλά και το νέο ΚΑΛΥΜΝΟΣ σε λίγα χρόνια Όλοι θα προχωρήσουμε σε αγορά νέο πλοίου πλέον γιατί θα εκεί θα πάμε Αυτό θα σχεδιάσουμε αυτό θέλουμε και αυτό ζητάμε και ζητάει και ο κόσμος της Καλύμνου αλλά κι όλης της Δωδεκανήσου να προχωρήσουμε και σε ένα καινούργιο πλοίο πιο σύγχρονο πιο δυνατό για να πλέον να προχωρήσει να στηρίζει τα νησιά μας όλα“

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο συνεργάτης του Kalymnos News, Μάμας Χαραμαντάς, θέτοντας εύστοχα το ερώτημα «Ανέστη η ΑΝΕΚ;», έλαβε από τον κ. Παππά την απάντηση ότι με τα νέα δεδομένα η εταιρεία όχι μόνο σώζεται, αλλά μπαίνει και σε τροχιά ανάπτυξης.

Η συνέντευξη έκλεισε με τον Δήμαρχο να απευθύνει θερμές ευχαριστίες προς όλους όσοι συνέβαλαν στη «σωτηρία» της ΑΝΕΚ και ένα συγκινητικό μήνυμα προς τους Καλύμνιους της διασποράς: «Αυτή η χαρμόσυνη είδηση είναι για όλους εσάς που δεν πάψατε ποτέ να νοιάζεστε για τον τόπο μας».

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...