Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Την άλλη Παρασκευή μάλλον θα κατέβει το σαονησος ώστε ν αναλάβει τη γραμμή.πεμπτη ζητήθηκε με αίτημα  μέχρι την έλευση του σαονησος ν ανάβει το Σταυρός το οποίο όμως δεν έγινε δεκτό.αραγε μετά θα επιστρέψει το Σταυρός στη γραμμή που έχει;

Posted

Αν ο ΣΑΟΣ πάρει την άγονη γραμμή Κάλυμνος-Πυθαγόρειο, όπως σκοπεύουν να κάνουν, αυτό θα είναι το τέλος της Νήσου Καλύμνου. Ο πρώην πρόεδρος και ο πρώην δήμαρχος όντως έχουν κάνει χαμό στην ΑΝΕ Καλύμνου.

Posted

Συνεδρίαση ΔΣ Καλυμνίων: Κλιμάκωση ενεργειών για άρση όρων που “αποκλείουν” το “Ν. Κάλυμνος” από το νέο διαγωνισμό – Ενημέρωση για δεινή οικονομική κατάσταση της ΑΝΕΚ.

Quote

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, στις 7.30 το βράδυ, η έκτακτη συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Καλυμνίων, στην αίθουσα συνεδριάσεων στον όροφο του Πνευματικού Κέντρου δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη και με μοναδικό θέμα στο πινάκιο:

Ενημέρωση Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα της ΑΝΕΚ και λήψη σχετικών αποφάσεων

Μία κρίσιμη συνεδρίαση για το μέλλον της ΑΝΕ Καλύμνου και τη δρομολόγηση του “Ν.Κάλυμνος”, μετά τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά:

1. Με την  Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για 74 δρομολογιακές γραμμές διάρκειας από 1 Νοεμβρίου 2024 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2025. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την 15η Νοεμβρίου 2024 , ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:00 π.μ. 

2. Με την πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, μέχρι ολοκλήρωσης του διαγωνισμού. Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024 εκδόθηκε από το ΥΝΑΝΠ πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, μέχρι ολοκλήρωσης του διαγωνισμού. Λόγω του επείγοντος του θέματος, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν:
α) σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι την Τετάρτη 30-10-2024 και ώρα 10:00, καθώς και β) τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, προκειμένου να συναφθούν οι σχετικές συμβάσεις, μέχρι την Παρασκευή 01-11-2024 και ώρα 10:00, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/73526/24/15-10-2024 προκήρυξης:

Τόσο στο ανοικτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό όσο και στην πρόσκληση προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, μέχρι ολοκλήρωσης του διαγωνισμού, προστέθηκε εκτός του “πλοίου αντικατάστασης” που αποτελεί βασικό κριτήριο, και ο όρος το “νεότερο ηλικιακά πλοίο” για τις δρομολογιακές γραμμές κατηγορίας 3. Ένας όρος “κόφτης” για το πλοίο “Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ” σε περίπτωση που στο διαγωνισμό συμμετέχει νεότερο πλοίο, αφού η οικονομική προσφορά δεν θα ανοιχτεί και δεν θα ληφθεί υπ΄όψιν.

Πρώτος το λόγο έλαβε ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαστροκούκος ο οποίος ξεκίνησε ενημερώνοντας το Σώμα για τη δεινή οικονομική κατάσταση της ΑΝΕΚ λέγοντας ότι δεν φτάνει η κατάσταση που βρισκόμαστε ,αλλά ξεκίνησαν οι κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, όχι από ξένους αλλά από ντόπιους. Έχουν κατασχέσει και δεσμεύσει μέχρι στιγμής ένα ποσό περίπου 80.000 ευρώ, για οφειλές δύο υπάλληλοι (διοικητικοί) της ΑΝΕΚ ένας πρώην και ένας που βρίσκεται σε άδεια. Επίσης ο πρώην υπάλληλος έχει καταθέσει και αγωγή διεκδικώντας άλλα 20.000 ευρώ. Επίσης μα ζητούν την άμεση καταβολή των δανείων που πήρε η προηγούμενη Διοίκηση. Η εισπρακτική εταιρεία CEPAL που διαχειρίζεται δάνειο της ALPHA, με εξώδικο της ζητά την άμεση καταβολή του ληξιπρόθεσμου δανείου ύψους 743.939 ευρώ. Επίσης η ALPHA για το 2ο ληξιπρόθεσμο δάνειο, μας ζητά την άμεση εξόφληση ποσού 50.271 ευρώ. Στο σημείο αυτό ο Δήμαρχος είπε, ότι δεν θα συνεχίσει με άλλα οικονομικά στοιχεία ,αφού στην επόμενη Γενική Συνέλευση θα τα πουν οι Ορκωτοί Ελεγκτές.

Ακολούθως ο Γιάννης Μαστροκούκος τόνισε ότι για να σταθεί η ΑΝΕΚ στα πόδια της και να λειτουργήσει πρώτον, θα πρέπει το Υπουργείο να μας δώσει άμεσα τα δεδουλευμένα που είναι 1.507.000 ευρώ και δεύτερο που θα πρέπει να συμβεί, είναι να πάρουμε και να συνεχίσουμε με την επιδοτούμενη γραμμή.

Στη συνέχεια εστίασε στο πρόβλημα που έχει προκύψει τόσο στον ανοικτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό όσο και στην πρόσκληση προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, με τον όρο που προστέθηκε για το “νεότερο ηλικιακά πλοίο”, που όπως προαναφέρθηκε αποτελεί “κόφτη” για το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” και τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Αναφέρθηκε στην 1η επιστολή που στάλθηκε στον Πρωθυπουργό στις 4 Οκτωβρίου, όταν το ΣΑΣ εισηγήθηκε όπως το μήκος του πλοίου στη δρομολογιακή γραμμή Κάλυμνος-Σάμος αυξηθεί στα 70 μέτρα και άνω με υψηλότερο μίσθωμα, ανατρέποντας αυτό που υπάρχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δηλαδή πλοίο 60 μέτρων και άνω με χαμηλότερο τίμημα!( Το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ είναι 62 μ. περίπου.).

Για το θέμα αυτό όπως είπε, οι Δήμαρχοι των νησιών Καλύμνου, Λέρου, Λειψών, Πάτμου , είχαν αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας, προς όλη την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας με κοινοποίηση στους κυβερνητικούς Βουλευτές του Νομού Δωδεκανήσου. Μία επιστολή που διάβασε ο Δήμαρχος. Αυτή η απόφαση ακυρώθηκε από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Στυλιανίδη, μετά από σχετική διαμαρτυρία μας.

Συνεχίζοντας ο Δήμαρχος ανέφερε ότι μόλις χθες, προκηρύχθηκε για το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα πρόσκληση ενδιαφέροντος για ανάθεση με χρονικό ορίζοντα κατάθεσης δικαιολογητικών , μόλις μερικές ημέρες ( Από 24/10/2024 έως 30/10/2024 με ενδιάμεσο Σαββατοκύριακο και αργία , λόγω της Εθνικής μας Εορτής. Μάλιστα έθεσε το ερώτημα γιατί η πρόσκληση της παράτασης γίνεται με τους όρους της νέας προκήρυξης, που αφορά στο 2025, και όχι με τα ισχύοντα για το 2024; Στην προκήρυξη για το 2025, υπάρχει ο ηλικιακός « κόφτης» και το πλοίο μας εκ των πραγμάτων μένει απ΄ έξω; Επίσης είπε, που θα βρούμε τα χρήματα για τις εγγυητικές επιστολές; Το Υπουργείο οφείλει στην Δημοτική μας Εταιρεία (ΑΝΕΚ) δεδουλευμένα 1.507.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. Όπως εξηγήσαμε στο Υπουργείο, αν δεν πληρωθούμε, δεν υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης εγγυητικής επιστολής ύψους 180.000 συν 40.000 ευρώ για την γραμμή προς Αστυπάλαια, προκειμένου να συμμετέχουμε στον διαγωνισμό! Αυτό είναι αποκλεισμός.

Αυτό όπως είπε, μας ανάγκασε σήμερα Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024 να απευθύνουμε νέα ανοιχτή επιστολή στον Πρωθυπουργό .

Κλείνοντας ο Γιάννης Μαστροκούκος αναφέρθηκε στις προτάσεις του για τις περαιτέρω ενέργειες από πλευράς Δήμου Καλυμνίων, τις οποίες έθεσε προς συζήτηση και ψήφιση.

Συγκεκριμένα ανέφερε:

Σε αυτή την κατάσταση βρεθήκαμε χθες και δεν μας φτάνουν αυτά, έχουμε και τους ντόπιους τους δικούς μας, με τις κατασχέσεις των λογαριασμών. Είχα συνάδελφοι υποχρέωση να σας ενημερώσω και να στείλουμε εκτός την επιστολή μία ει δυνατόν ομόφωνη απόφαση δημοτικού συμβουλίου, προς όλους όσοι κατοικούν και κυβερνούν αυτό τον τόπο και αν χρειαστεί να τη στείλουμε και έξω από εδώ. Αυτό είναι η μία πρόταση ,να πάρουμε απόφαση το δημοτικό συμβούλιο. Αυτή είναι η πρώτη πρόταση

Η δεύτερη πρόταση. Δεν είναι δυνατό η ΑΝΕΚ να βρει τις 200.000 ευρώ για να βγάλει εγγυητική επιστολή, αν δεν πληρώσει το Υπουργείο. Να πάρουμε απόφαση για την προστασία της περιουσίας του Δήμου που είναι το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, ότι λόγω έκτακτης ανάγκης ο δήμος να καλύψει την εγγυητική επιστολή, έστω και την τελευταία στιγμή να μη τους περάσει και να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να εκδώσουμε εγγυητική επιστολή

Η τρίτη πρόταση. Να ασκήσουμε προσφυγές με όλους τους τρόπους. Ότι τρόπο έχουμε, ενστάσεις, αγωγές κατά του Υπουργείου, εάν υπάρχουν ποινικές ευθύνες να στραφούμε ποινικά και εναντίο προσώπων ,να καταθέσουμε ασφαλιστικά μέτρα και κάθε είδους ένδικο μέσο και να τα ασκήσουμε ως Δήμος Καλυμνίων και όχι μεμονωμένα ως ΑΝΕΚ ή δυνατόν να έχουν κοινή έκφραση γιατί δεν είναι παραταξιακό το θέμα, μας αφορά όλους, οι πολιτικέ οι πάνω είναι συγκεκριμένες, διαφωνούμε και τις παλεύουμε

Δείτε το σχετικό απόσπασμα με τις προτάσεις του Δημάρχου στο video που ετοίμασε ο Μάμας Χαραμαντάς.  Ακολούθησε συζήτηση και τοποθετήσεις. Τόσο ο Γιώργος Μαύρος όσο και ο Σάκης Χούλης από τους παριστάμενους των αντιπολιτεύσεων, δεν διαφώνησαν σε κάτι ουσιαστικό με τις προτάσεις του Δημάρχου, οι οποίες και ψηφίστηκαν.

 

Posted

Μιλάμε για ορισμό της παρωδίας . 
Φταινε οι κακοί μας υπάλληλοι που ζητούν λεφτά , φταίνε οι τράπεζες που θέλουν τα λεφτά τους , φταίνε οι κυβερνώντες που θέλουν να διαλύσουν τις εταιρείες Λαϊκής βάσης , φταινε οι άλλοι , φταίει ο Χατζηπετρής, φταίνε όλοι εκτός απο εμάς . Επίσης να προσφύγουμε σε βοήθεια του ΚΚΕ προφανώς επειδή ξέρουν να φωνάζουν πιο πολύ. 
 

Προφανώς κι η αλλαγή των ελάχιστων απαιτούμενων χαρακτηριστικών της σύμβασης έγινε σκοπίμως για να αποκλειστεί εταιρεία και πλοίο απο το διαγωνισμό . Το ποιοι  όμως έφτασαν την εταιρεία σε τέτοιο επίπεδο οικονομικής και εμπορικής απαξίωσης αποφεύγεται να αναφερθεί  , παρά μόνον ζητάνε απο το κράτος να συντηρεί  ένα σκήνωμα ακτοπλοϊκής εταιρείας προβάλλοντας ότι θα βγουν στην ανεργία κάμποσοι εργαζόμενοι τους οποίους αμφιβάλλω αν εξοφλεί .
 

Πρόκειται όντως για ένα Κλασσικό παράδειγμα μιας δραστηριότητας ενός ΟΤΑ η οποία εξελίχθηκε  σε πεδίο κονομας λαμπρό. 
 

 

Posted (edited)

Λοιπόν, δεν είναι η σημερινή διοίκηση και το διοικητικό συμβούλιο που έφεραν την εταιρεία σε τέτοιο οικονομικό χάος

Edited by proud_ionian
quote
Posted
4 hours ago, proud_ionian said:

Η ΑΝΕ Καλύμνου είναι απόδειξη του γιατί οι ΟΤΑ δεν πρέπει να διαχειρίζονται ούτε ένα ευρώ χωρίς εξωτερικό έλεγχο.

Δήμος Καλύμνου και ΑΝΕ είναι ακόμη στη δεκαετία του 80.

Σειρά διοικήσεων, που η μία κατηγορεί την άλλη και όλες έχουν κάνει προκλητικά λάθη.

Θυμηθείτε  την αλλαγή μηχανών και πολλά άλλα. 

Posted
34 minutes ago, proud_ionian said:

Θυμηθείτε  την αλλαγή μηχανών και πολλά άλλα. 

Όπως είπα. Η πρώην διοίκηση.

Posted

αλλαγή κινητήρα του Kalymnos Dolphin που δεν έγινε. Η κατασκευή ενός νέου πλοίου. Ο Πρωτέας αναφέροντας ως εφεδρικό πλοίο στην προσφορά για την άγονη γραμμή. Πλαστογραφία εγγράφων. Και άλλα πράγματα. Πράγματι όλη η πρώην διοίκηση.

Posted

Αλλαγή μηχανών στο Νήσος Κάλυμνος, η οποία δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Διάβασε από την αρχή του θέματος. Κάθε Δήμαρχος και κάθε διοίκηση τα έριχνε στον προηγούμενο.

Posted

Μπορείτε εσείς κύριοι να μας πείτε ποια εταιρεία λαϊκής βάσης κρατήθηκε και δεν πουλήθηκε,διαλύθηκε,πτωχευσε κτλ;πάντα υπάρχουν μέσα άνθρωποι που δεν συμφωνούν και κάποιοι που κάνουν τους κηφηνες. Πάντα ξεκινούν καλοπρωεραιτα και μετά αρχίζουν σιγά σιγά να τρώνε τη σάρκα της...παραδείγματα υπάρχουν ουκ ολιγα

Posted

Λόγω της ελληνικής γραφειοκρατίας, οι επισκέπτες δεν γνωρίζουν αν υπάρχουν (και πότε) πλοία αύριο σε συγκεκριμένα δρομολόγια. Και αυτό δίνει κακή εντύπωση στους επισκέπτες. Θα πρέπει τουλάχιστον να περιμένετε ότι τα χρονοδιαγράμματα υπάρχουν ημέρες (ή ακόμα και μερικές εβδομάδες) πριν από την έναρξη μιας νέας περιόδου. Το γεγονός ότι τα χρονοδιαγράμματα συχνά δεν είναι διαθέσιμα ή δεν δημοσιεύονται πριν από λίγο καιρό είναι κάτι για το οποίο πολλοί ταξιδιώτες και επισκέπτες διαμαρτύρονται στα ταξιδιωτικά φόρουμ.

Posted (edited)

Στη Βουλή φέρνει ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ και τ. Υφυπουργός Τουρισμού Πολιτισμού Γιώργος Νικητιάδης τη μεθόδευση του κλεισίματος της δημοτικής Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρίας Καλύμνου που επιχειρείται τεχνηέντως από την Κυβέρνηση της ΝΔ με σκανδαλώδη διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές και της ακτοπλοϊκής απομόνωσης των νησιών του βορείου συγκροτήματος Δωδεκανήσου συμπεριλαμβανομένου και του Φαρμακονησίου. Η ερώτηση απευθύνεται στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κο Χρήστο Στυλιανίδη και κατατέθηκε στις 28 Οκτωβρίου.

 

Επιστολή του Μητροπολίτη Λέρου, Καλύμνου και Αστυπαλαίας κ. Παΐσιου στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για το πρόβλημα που έχει προκύψει με την πρόβλεψη όρων στο νέο διαγωνισμό του ΥΝΑΝΠ, που ουσιαστικά αποκλείουν το πλοίο “Ν.Κάλυμνος” της ΑΝΕΚ, από τη διεκδίκηση της επιδοτούμενης γραμμής Κάλυμνος-Σάμος με ενδιάμεσα νησιά, που εξυπηρετεί εδώ και 35 χρόνια.

image-357.pngimage-358.pngimage-359.pngimage-360.png

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Από τη 2η, μέσα σε 6 ημέρες, έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ Καλυμνίων με μοναδικό θέμα την ΑΝΕΚ και το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”

Quote

Πραγματοποιήθηκε την  Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024, στις 6.00 το απόγευμα, η έκτακτη συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Καλυμνίων, στην αίθουσα συνεδριάσεων στον όροφο του Πνευματικού Κέντρου δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη και με μοναδικό θέμα στο πινάκιο: “Ενημέρωση και λήψη αποφάσεων για το θέμα της ΑΝΕΚ”

Στη συνεδρίαση προσκλήθηκαν να παραβρεθούν ο Υπουργός & Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης και Στέφανος Γκίκας, οι βουλευτές Δωδεκανήσου, οι Δήμαρχοι ΠΕ Καλύμνου. Από τους παραπάνω προσκεκλημένους ουδείς παραβρέθηκε ,ενώ επιστολές που αναγνώστηκαν, έστειλαν οι βουλευτές Γιάννης Παππάς, Βασίλης Υψηλάντης, Γιώργος Νικητιάδης και 4 δήμαρχοι της ΠΕ Καλύμνου.

Παρόντες στη συνεδρίαση από πλευράς δημοτικών συμβούλων ήταν διά ζώσης οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας και ο επικεφαλής της “Λαϊκής Συσπείρωσης” Σάκης Χούλης, επίσης με τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν οι δημοτικοί σύμβουλοι Γιώργος Μαύρος  Γιάννης Μαγκάκης και Πόπη Μαύρου.

Απουσίαζαν οι Παρατάξεις Γαλουζή και Διακομιχάλη. Να σημειώσουμε ότι ο Γιάννης Γαλουζής και Κρίς Αλαχούζος βρίσκονται εκτός Καλύμνου, ενώ ο Γιώργος Ψαράς έχει λάβει 3μηνη άδεια απουσίας από το ΔΣ. Επίσης ο Δ.Διακομιχάλης έχει λάβει δεύτερη 3μηνη άδεια απουσίας από το ΔΣ.

Στη συνεδρίαση προσκλήθηκε και ήταν παρών ο έπαρχος ΠΕ Καλύμνου Μανώλης Μουσελλής.

Πρώτος το λόγο έλαβε ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαστροκούκος ο οποίος ξεκίνησε καυτηριάζοντας την απουσία των 2 δημοτικών Παρατάξεων από μία σημαντική συνεδρίαση .

Η τοποθέτηση του και η ενημέρωση προς το σώμα για αυτά που συμβαίνουν σε βάρος της ΑΝΕΚ το τελευταίο διάστημα και που την οδηγούν σε λουκέτο, σε αρκετά σημεία ήταν συναισθηματικά φορτισμένη.

Τόνισε ότι είναι παρήγορο που στον αγώνα που δίνουμε έχουμε στο πλευρό μας αρκετό κόσμο αναφέροντας πρώτα τον Μητροπολίτη κ.Παΐσιο που απέστειλε επιστολή προς τον Πρωθυπουργό για το πρόβλημα που δημιουργείται στην ΑΝΕΚ και στο “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”. Η Επιστολή αυτή αναγνώστηκε . Ακολούθησε η ανάγνωση των επιστολών συμπαράστασης, που στάλθηκαν από τους βουλευτές Γιάννη Παππά, Βασίλη Υψηλάντη και Γιώργο Νικητιάδη. Επίσης αναγνώστηκαν οι επιστολές συμπαράστασης των Δημάρχων ΠΕ Καλύμνου. Κατά σειρά των Δημάρχων Αστυπαλαίας Νίκου Κομηνέα, Λέρου Τιμόθεου Κωττάκη, Λειψών Φώτη Μάγγου και Πάτμου Νικήτα Τσαμπαλάκη.

Στη συνέχεια επανέλαβε τα “περίεργα” τόσο στον ανοικτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό όσο και στην πρόσκληση προς εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών και με τα οποία είχε ενημερώσει το Σώμα και στην προηγούμενη συνεδρίαση και περιλαμβανόντουσαν και στην επιστολή προς τον πρωθυπουργό

Ειδική αναφορά έκανε στο θέμα παραπληροφόρησης που διακινείται σε βάρος της ΑΝΕΚ, ενώ επέρριψε ευθύνες στην προηγούμενη Διοίκηση της Εταιρείας για την δυσχερή οικονομική κατάσταση που την οδήγησαν, σε συνδυασμό με τα ατυχήματα που υπήρξαν και έπληξαν την αξιοπιστία της. Χαρακτηριστικά είπε:

Κάποιοι παραπληροφορούν για την ΑΝΕΚ .Ναι η εταιρεία μας είναι σε δύσκολη οικονομική θέση, είναι γεγονός. Είναι όμως γεγονός ότι η Διοίκηση έχει αλλάξει και έχουμε δώσει δείγματα γραφής, ότι εμάς μας ενδιαφέρει να την εξυγιάνουμε. Δεν μας ενδιαφέρει τίποτα άλλο, ούτε κοιτάζουμε τα συμφέροντα μας γιατί δεν υπάρχουν. Όμως δικό μας συμφέρον ιδιοτελές, είναι το συμφέρον των κοινωνιών τις οποίες υπηρετούμε και για αυτό είμαστε εδώ. Δεν μπορώ να κατανοήσω ,πως μία εταιρεία έχει κάνει τα λάθη της, ναι τα έκανε. Ναι κάηκε ένα σκάφος , ναι κάηκαν οι μηχανές κάποιου άλλου ,πότε όμως; Εσείς τι κάνατε για αυτό έχετε ελέγξει; Το χρήμα δεν είναι δημόσιο; Γιατί δεν βάλατε κόφτη εδώ, γιατί δεν βάλατε να λογοδοτήσουν, γιατί δεν βάλτε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς;

Ακολούθησε συζήτηση και τοποθετήσεις. Πρώτος τοποθετήθηκε ο επικεφαλής της “Λαϊκής Συσπείρωσης  Σάκης Χούλης.

Στη συνέχεια ο λόγος δόθηκε στον Έπαρχο ΠΕ Καλύμνου Μανώλη Μουσελλή ο οποίος σε μία περιεκτική και ουσιαστική τοποθέτηση μίλησε για την κατάσταση της ΑΝΕΚ, για την ανάγκη ύπαρξης plan b και μίας αντιπρότασης με τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, για το μέλλον και το ρόλο της Εταιρείας, για την ανάγκη εκπόνησης μελέτης βιωσιμότητας και την ανάγκη προστασίας των μικρών σκαφών.

Ο Έπαρχος είπε μεταξύ άλλων:

Είμαστε εδώ στα “χαρακώματα” οφείλουμε να στηρίξουμε την ΑΝΕΚ, τους ανθρώπους της ,τα συμφέροντα της επιχείρησης. Όμως θα μιλήσω και λίγο επιχειρηματικά. Μήπως αυτό που πρέπει να κάνουμε πρέπει να γίνει οργανωμένα. Τα τελευταία χρόνια η ΑΝΕΚ αντιμετωπίζει αλλεπάλληλες κρίσεις. Γνωρίζουμε τα προβλήματα, οπότε οφείλουμε κάποια στιγμή να δημιουργήσουμε δικλείδες ασφαλείας. Οτιδήποτε συμβαίνει να έχουμε τα αντανακλαστικά να μπορούμε να αντιδράσουμε άμεσα και επιχειρηματικά και πολιτικά. Άρα πρέπει να το δει η καινούργια Δημοτική Αρχή. Και βέβαια όταν έχεις τέτοιου είδους θέματα με Υπουργούς, με Υπηρεσιακούς παράγοντες ,με Γενικούς Γραμματείς πάντα πρέπει να έχεις και μία αντιπρόταση ,ένα plan B. Έφεραν μία πρόταση ,την οποία εμείς δεν αποδεχόμαστε και όταν βλέπουμε ότι τα πράγματα δεν προχωρούν να έχουμε μία άλλη πρόταση σύμφωνα με τα συμφέροντα της επιχείρησης που να έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Ο Μανώλης Μουσελλής συνεχίζοντας επισήμανε , ότι έχουμε να κάνουμε με τεχνοκράτες και η ΑΝΕΚ είναι μία Ανώνυμη Εταιρεία και με αυτά τα κοινωνικοοικονομικά κριτήρια την αντιμετωπίζουν. Δημοτική επιχείρηση αρέσει σε μας να το λέμε γιατί έτσι πιστεύουμε ότι εκτελούμε ένα κοινωνικό έργο. Επανέλαβε ότι είναι βασικό να υπάρχει αντιπρόταση που θα ξεκινήσει από την ΑΝΕΚ και να τεθεί στον Έπαρχο, επικεφαλής Παρατάξεων, Φορείς και να δημιουργηθεί μία ομάδα με συντονιστή το Δήμαρχο που θα έχει και τον τελευταίο λόγο. Επίσης είπε ότι θα πρέπει να μιλήσουμε και για το μέλλον της ΑΝΕΚ, για το ρόλο του ” Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” και να βρεθεί τρόπος να προστατεύσουμε και να αποδεσμεύσουμε τα μικρά σκάφη, θα πρέπει να εκπονηθεί μία μελέτη βιωσιμότητας και όπως συμπλήρωσε ,μπορεί αυτά να φαίνονται μακροπρόθεσμα ,αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσουμε. Κλείνοντας ο έπαρχος είπε: Βρίσκομαι εδώ περιμένω να δω την όποια απόφαση πάρετε να συνταχθώ μαζί.

Στον Έπαρχο απάντησε ο Δήμαρχος Ι.Μαστροκούκος.

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στη συνέχεια ,όταν το λόγο πήρε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ και αντιπρόεδρος της ΑΝΕΚ Μιχάλης Λελέκης, ο οποίος άνευ λόγου και αφορμής, εντελώς άστοχα, άσκοπα και άδικα, στράφηκε προσωπικά εναντίον του Επάρχου Μανώλη Μουσελλή, λέγοντας “κακώς έβαλες αυτά τα θέματα”, ήταν λάθος το ξεκίνημα σου”, αντί να μιλάμε για το έγκλημα και το θάνατο της εταιρείας μιλάς για plan B”, “βλέπω για μένα στο πρόσωπο σου την Κυβέρνηση”. Ενοχλημένος ο Έπαρχος , απευθύνθηκε στον Πρόεδρο του ΔΣ ζητώντας τον να προστατεύσει τον θεσμό του Επάρχου από αυτή την αδικαιολόγητη επίθεση που δεχόταν ,χωρίς όμως να υπάρξει η ανάλογη αντίδραση.

Ακολούθησαν σύντομες τοποθετήσεις από τον Πρόεδρο του ΔΛΤ Καλύμνου Αναστάσιο Τρικοίλη, από την Αντιδήμαρχο Πόπη Κουτούζη, από το Δημοτικό σύμβουλο Σταμάτη Κουτούζη.

Τη συνεδρίαση έκλεισε ο Δήμαρχος Γιάννης Μαστροκούκος, συνοψίζοντας τις παρακάτω προτάσεις τους, που τέθηκαν σε ψηφοφορία και ψηφίστηκαν ομόφωνα απ΄όλους τους παρόντες δημοτικούς συμβούλους

Συνοπτικά οι προτάσεις Δημάρχου που περιλαμβάνονται στην απόφαση που λήφθηκε:

1.Επικαιροποίηση των προτάσεων της προηγούμενης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

2.Αμεση εξόφληση από το ΥΝΑΝΠ των δεδουλευμένων στην ΑΝΕΚ.

3. Προκήρυξη της γραμμής με ανώτερη τιμή μισθώματος τις 17.000 ευρώ. Το διπλάσιο που ήταν αρχικά (8.500 ευρώ). ( ΣΣ. Τώρα το έχουν στα 25.000 ευρώ)

4.Να προστεθεί ιδιαιτέρως η προσέγγιση στο στρατηγικής σημασίας ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ.

5.Οι προκηρύξεις να διακατέχονται από όρους δημόσιου συμφέροντος και προς εξυπηρέτηση των κοινωνιών .

6. Να διασφαλίζει το Υπουργείο το κύρος των προκηρύξεων και να μην επιτρέπει φαινόμενα που προκαταβάλλουν τα αποτελέσματα δημόσιου διαγωνισμού.

7.Να ληφθούν υπ΄ όψιν από το Υπουργείο οι θέσεις των τοπικών κοινωνιών όπως αυτές καταγράφονται στις επιστολές όλων των Δημάρχων.

8. Να αφαιρεθεί από την προκήρυξη ο “ηλικιακός κόφτης ”

9. Να ακυρωθεί η εν λόγω προκήρυξη και να πάμε σε προκήρυξη με τους νέους όρους και στο μεσοδιάστημα να γίνει η ανάθεση στο “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” όπως έγινε και στις άλλες γραμμές.

10 Να αποσταλεί η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου σε όλους

 

Posted (edited)

Καλό θα ήταν να φτιάξουν κανένα καινούργιο βαποράκι στα μέτρα και στα γκαράζ του Κάλυμνος και μην κλαίνε σαν της χήρες που έχασαν την γραμμή τόσα χρόνια καλά ήταν. Δεν άφηναν να μπει κανένας άλλος στην γραμμή ούτε η ΑΝΕΚ ούτε ο κ. Σπανός!! Όποιος τολμούσε να τους πάρει κομμάτι από την πίτα τον πήγαιναν από καταγγελία σε καταγγελία για το οτιδήποτε!! Πχ (Ο Κυριακούλης με τα ιστιοφόρα, είχε κάποτε και Flyingdolphins και πήγαιναν από Κω εως Σάμο και από Κω έως Ρόδο και είχε κάνει βάση στην Λέρο για να τα βγάζει τα δελφίνια για επισκευή για να μην τα φέρνει στο Πέραμα και έδινε σε αρκετό κόσμο από τα Δωδεκάνησα και από την Λέρο αυτή η βάση και του έκαναν συνέχεια καταγγελία και οι δύο ποτέ ο ένας ποτέ ο άλλος γιατί ισχυρίζονταν ότι είναι παράνομη.. Έτσι έκλεισαν και άλλες τόσες εταιρείες στα Δωδεκάνησα γιατί είχαν πολιτικά πρόσωπα και τους έδινε συνέχεια της επιδότησης!! Θυμάμαι ακόμα ένα περιστατικό το Puglia Queen της εταιρείας (Laumzis Sun Cruises) είχε την προοπτική να το φέρει και να διεκδικήσει καμία επιδότηση αλλά ποτέ μα ποτέ δεν του έδωσαν γραμμή γιατί τα έπαιρνε είτε ο Σπανός είτε η ΑΝΕΚαλύμνου!! Αναγκάστηκε μετά να το πουλήσει στο Qatar.... Δεν μπορούσε να το κρατήσει διότι αυτό το καταμαράν για να κάνει Κω - Τουρκία μόνο ανά ώρα ήθελα 800 λίτρα την ώρα!!  

Edited by proud_ionian
Posted

Να κατασκευάσουν νέο πλοίο με ποια λεφτά ακριβώς ; Εδώ χρωστάνε 3.000.000 και παραπάνω. Δεν πληρώνουν τα 20.000 που χρωστάνε σε υπαλλήλους τους και θα δώσουν εκατομμύρια για να κατασκευασθεί νέο πλοίο; Άσε που το Νήσος Κάλυμνος δεν βγάζει και πολύ κέρδος στην εταιρεία. Έπειτα, το Κάλυμνος ντολφιν μια ιστορία μόνο του. Ένα βολικό πλοιαρακι σχετικά μικρό σε ηλικία αντί να έτρεχαν πιο γρήγορα την επισκευή για να δρομολογηθεί σε κοντινά νησιά,(μιας που είναι και πιο οικονομικό σε θέμα κατανάλωσης) το έχουν τόσα χρόνια "περιμένοντας ανταλλακτικά" . Μια ζωή στο περίμενε είναι αυτή η ΑΝΕΚ.

Posted

Αφού θέλουν ρευστό μια λύση θα ήταν να πουληθεί αυτό που ναυπηγούν το μικρό πλαστικό αν κ δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση βρίσκεται 

Posted

Η γραμμή της Ρόδου που εκτελούσε το Σταυρός ενδέχεται να πραγματοποιηθεί απ το Ν.Καλυμνος

Posted

Εδώ ώρες ώρες δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει το Σταυρός και θα ανταπεξέλθει το ν. Κάλυμνος ; Τον χειμώνα με τους νοτιαδες πώς θα δένει το ν. Κάλυμνος στην Ρόδο ; Πώς αναμένεται να εξυπηρετηθούν τα νησιά(Χάλκη Νίσυρος Τήλος Σύμη Καστελόριζο);

Posted (edited)

Μπορεί οι δρομολογιακές γραμμές «ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» και «ΡΟΔΟΣ – ΣΥΜΗ – ΤΗΛΟΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» εκ πρώτης όψεως να δείχνουν ότι δεν ενδιαφέρουν την ΑΝΕΚ και το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, αφού προϋπόθεση είναι το ελάχιστο μήκος πλοίου που θα την εξυπηρετεί να είναι 75 μέτρα, όμως σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Kalymnos News τα δεδομένα έχουν αλλάξει.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, λόγω μη εκδήλωσης ενδιαφέροντος από κάποια εταιρεία για τις 2 αυτές γραμμές, το ελάχιστο μήκος του πλοίου θα αλλάξει από τα 75μέτρα που είναι το ελάχιστο στα 60 μέτρα και η ΑΝΕΚ θα διεκδικήσει να τις εξυπηρετεί με το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”. Επίσης η ΑΝΕΚ θα διεκδικήσει τις γραμμές Α) «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ», Β) «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ» που εξυπηρετούσε μέχρι 31 Οκτωβρίου 2024 με κάποιες αλλαγές που θα γίνουν στους όρους

https://kalymnos-news.gr/2024/11/συνεδριάζει-την-πέμπτη-7-νοεμβρίου-2024-το/

Edited by Nicksy58
Posted

Ενημέρωση του ΔΣ από το Δήμαρχο Ι. Μαστροκούκο για ΑΝΕΚ : Στο Υπουργείο την έχουν αφαιρέσει από το κάδρο, δεν θέλουν να ακούν το όνομα της μετά το τρακάρισμα του “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”

 

Quote

Στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καλυμνίων την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024, ο Δήμαρχος Ιωάννης Μαστροκούκος ενημέρωσε το Σώμα για τις μέχρι τώρα εξελίξεις στο θέμα της ΑΝΕΚ μετά και την ανάθεση της επιδοτούμενης δρομολογιακής γραμμής ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ- ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ με επιστροφή που μέχρι 31 Οκτωβρίου 2024 εκτελούσε το πλοίο της “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”, σε πλοίο της εταιρείας SAOS Ferries της οικογένειας Φ. Μανούσης.

Ο Δήμαρχος στη ενημέρωση αυτή είπε μεταξύ άλλων:

Θα σας κάνω μία σύντομη ενημέρωση για το θέμα της ΑΝΕ Καλύμνου, από την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Μπορώ να πω ότι είναι πολιτική απόφαση ,με όρους μη πολιτικούς, αψυχολόγητη, για να μην πω άλλες κουβέντες. Η γραμμή όπως ξέρετε, εδώ και πάρα πολύ καιρό, κλείστηκε για τον Μανούση, παρ’ όλες τις προσπάθειες και όλους τους κόπους και όλες τις παρεμβάσεις στον Πρωθυπουργό, δεξιά και αριστερά ,στα μέσα της ενημέρωσης.

Μας έδωσαν εναλλακτική πρόταση,ενώ εμείς εμμέναμε στην ίδια γραμμή και μας είπαν να πάρουμε τη γραμμή Κάλυμνος-Κως – Νίσυρος -Τήλος- Σύμη-Ρόδος με 2 δρομολόγια την εβδομάδα. Ρόδος-Χάλκη άλλα δύο δρομολόγια και τη γραμμή προς Αστυπάλαια όπως υπήρχε και θα μείωναν τα δρομολόγια. Ήταν βράδυ Τρίτης όταν αποδεχθήκαμε τελικά να κάνουμε αυτό το δρομολόγιο. Τετάρτη βράδυ ανετράπη, μέσα σε 24 ώρες. Η συζήτηση για το κλείσιμο του δρομολογίου έγινε με τον ίδιο τον Υπουργό. Και το ίδιο το γραφείο του Υπουργού μας έδωσε οδηγίες τι κείμενο πρέπει να του στείλουμε για να πάρουμε την άλλη ημέρα την απευθείας ανάθεση. Η γραμμή θα δοθεί και η πάνω και η κάτω στον Μανούση.

Στη συνέχεια ο Δήμαρχος έκανε αναφορά στο Αγαθονήσι και στη Δήμαρχο της Τήλου Μαρία Καμμά, η οποία όπως είπε, έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο, ως μη όφειλε, η οποία είναι μέλος του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών (ΣΑΣ) εκπροσωπώντας τα μικρά νησιά. Αγνόησε τις επιστολές των Δημάρχων Καλύμνου ,Λέρου Πάτμου, Λειψών , Αστυπάλαιας και περιορίστηκε στο γεγονός που έσυραν το Δήμαρχο Αγαθονησίου. Η κυρία Καμμά αντέδρασε στην πάνω γραμμή, μετά αντέδρασε και στην την κάτω και δεν ήθελε επ’ ουδενί να περάσει το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ’ από το νησί της Τήλου. Μάλιστα έκανε προσπάθεια να βάλει στο παιχνίδι το δήμαρχο της Σύμης, της Νισύρου και επειδή ήμουν και αυτήκοος μάρτυς, προσπάθησε να βάλει και το Δήμαρχο της Χάλκης και προς τιμή του να λέει, εγώ τέτοιο πράγμα για ένα ιστορικό νησί της Καλύμνου, δεν υπάρχει περίπτωση να υπογράψω, ούτε να συναινέσω.

Μετά τις αντιδράσεις το βράδυ της Τετάρτης ,τηλεφωνώ στον Υπουργό Στυλιανίδη και μου είπε άλλα ,αντ’ άλλων, μου είπε άκυρο και μας δίνουν ένα δρομολόγιο να πάμε στις Κυκλάδες και να κάνουμε το ενδοκυκλαδικό, το οποίο έχει καλύτερα λεφτά. Του εξήγησα ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει, διότι το Ικάριο και οι θάλασσες που επικρατούν εκεί, δεν είναι για την κατασκευή του “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ”. Και δεν το λέω εγώ ,που είμαι δάσκαλος. Ως Δήμαρχος δέχομαι εισηγήσεις . Ο καπετάνιος και οι άνθρωποι της θάλασσας οι ναυτικοί, λένε ότι δεν μπορεί να γίνει και του το εξηγήσαμε. Μάλιστα του είπαμε τα λεφτά είναι πολλά ,βάλε το Μανούση, εμάς εξάλλου το καταστατικό λέει ότι κατασκευάστηκε για να κάνει αυτές τις γραμμές με έδρα την Κάλυμνο. Δεν κατασκευάστηκε για να κάνουμε τους εφοπλιστές και τους καραβοκύρηδες γυρνώντας στο αιγαίο. Άρχισε μία περιπέτεια με παρεμβάσεις σε όλη την ιεραρχία του Υπουργείου από Υφυπουργό ,Υπουργό και όλους τους από κάτω υπηρεσιακούς παράγοντες. Στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, μίλησα πάρα πολλές φορές με τον κ. Νέζη. Τι προσπαθούμε; Το Υπουργείο από το κάδρο είχε αφαιρέσει την ΑΝΕΚ, την έβγαλε. Δεν υπήρχε για το Υπουργείο ΑΝΕΚ ,διότι αυτό το χουνέρι που έγινε στα νησιά , τότε που τράκαρε το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” επί δημαρχίας Διακομιχάλη και προεδρίας Γεωργίου Θανάτση, δημιούργησε μεγάλο θέμα σε όλες τις κοινωνίες των νησιών και στο Υπουργείο και δεν θέλουν και μάλιστα δεν φτάνει που περίπου επί 6 μήνες ,τα νησιά ήταν χωρίς καράβι ,γιατί δεν είχαμε πλοίο αντικατάστασης, έμειναν τα νησιά, είναι τρομακτικά απογοητευμένοι και δεν θέλουν να ακούνε “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” , διότι δεν απαντούσε και κανένας ,για να δουν τι θα κάνουν και που βρίσκεται η ιστορία. Αποτέλεσμα, κάνουμε μεγάλο αγώνα, να επανέλθει η εταιρεία να επανέλθει στο κάδρο και να γίνει προσπάθεια να πάρουμε τις γραμμές που θα πρέπει να βρούμε και γίνεται μεγάλος κόπος και μεγάλη πίεση. Γι’ αυτό βγήκε και το ψήφισμα της ΚΕΔΕ και υπάρχουν και επιστολές Δημάρχων που σας είχα διαβάσει την προηγούμενη φορά και είναι απαράδεκτο εμάς να μας αποκλείουν, όταν το υποτιθέμενο πλοίο που θα έφερνε την αλλαγή και την ανανέωση, με το πρώτο δρομολόγιο απώλεσε το πηδάλιο και έφυγε για Πειραιά για να συντηρηθεί .

Μάλιστα ο δήμαρχος συμπλήρωσε ότι έστειλε επιστολή στο Λιμεναρχείο για να τον ενημερώσουν πώς μπορεί να εκτελεί εργασίες στο λιμάνι το πλοίο ΣΤΑΥΡΟΣ.

Συνεχίζοντας ο δήμαρχος την ενημέρωση, αναφέρθηκε σε παρέμβαση του μητροπολίτη, με επιστολή που έστειλε αλλά και μίλησε με τον Υπουργό. Επίσης νέα επιστολή την οποία ανέγνωσε και αναφέρεται στην πάνω γραμμή(ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΣΑΜΟΣ) αλλά και στη βλάβη του πλοίου στο οποίο ανατέθηκε και την υπογράφουν οι Δήμαρχοι Καλύμνου, Λέρου Πάτμου, Λειψών και οι Δήμαρχοι ανατολικής και δυτικής Σάμου.

Ο δήμαρχος μάλιστα με αφορμή τη νέα αυτή επιστολή, άφησε αιχμές για κάποια άτομα στην Κάλυμνο λέγοντας: Μία επιστολή από ανθρώπους που δεν είναι Καλύμνιοι, σε σχέση με ορισμένα άτομα δικά μας, τα οποία κάνουν άλλης μορφής αγώνα υπόγεια. Όμως είμαστε λίγοι, μικρή κοινωνία και όλα ακούγονται. Ξέρετε τι προσπάθεια γίνεται από κάποιους κυρίους ,κυρίους, που θα τα πω όταν έλθει η ώρα, ξέρετε τι αγώνα κάνουν για να μην πάρουμε εγγυητική επιστολή; Γιατί η εγγυητική επιστολή θέλει λεφτά και η ΑΝΕΚ δεν έχει λεφτά και γίνεται αγώνας να μη πάρουμε εγγυητική επιστολή, πιέζοντας αριστερά και δεξιά

Κλείνοντας ο Δήμαρχος την ενημέρωση για την ΑΝΕΚ είπε: Αυτά έχουν διαδραματιστεί αυτή την περίοδο ,ο αγώνας συνεχίζεται δεν έχουν ακόμα κατασταλάξει τι θα γίνει, τώρα τα νησιά έχουν “λαλήσει” δεν έχει δρομολόγια η Αστυπαλιά ,δεν έχουν δρομολόγια προς τα πάνω το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” είναι αραγμένο και το άλλο πλοίο αυτή τη στιγμή οδεύει προς την Αθήνα για επισκευή. Και κλείνοντας σας λέω όταν το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” πριν ένα περίπου μήνα ήλθαν συγκεκριμένοι ελεγκτές του νηογνώμονα και πήγαν σε συγκεκριμένο σημείο ,σε μία τσιμούχα που έχανε λάδι και μας έκλεισαν ,πήγαμε στην Αθήνα και μας επέβαλαν να το συντηρήσουμε και δεν μας άφηναν να φύγουμε γιατί τάχα ο άξονας ήταν έτσι και αλλιώς. Και ακούστηκαν φωνές περίεργες και φάλτσες και από ντόπιες φωνές, τάχα μου η Διοίκηση φταίει , τάχα μου δεν τα κάναμε καλά και κουνούσαν και το δάχτυλο. Τώρα είδατε καμιά φωνούλα να βγει και να πεί τι γίνεται κύριοι με το νέο πλοίο που βάλατε; Χάθηκε το τιμόνι από πού; Κανείς δεν μιλά. Έπεσαν δύτες από κάτω , τί έκαναν; Κανείς δεν μιλά ,κανείς από το σύστημα που κάνει κριτική κατά της δημοτικής αρχής ,κανείς δεν θίχτηκε με αυτό το γεγονός; Άκρα του τάφου σιωπή. Σας τα λέω γιατί είναι κοινό το θέμα. Αν ‘βουλιάξει η ΑΝΕΚ την Κάλυμνο αφορά. Ξέρετε τον αγώνα που κάνουμε χρόνια ,γιατί πιστεύουμε ότι η εταιρεία έχει αναπτυξιακό ρόλο για την Κάλυμνο, χρόνια το παλεύουμε ,σε σημείο αηδίας ,που μας λένε καλά μόνο για την ΑΝΕΚ μιλάτε εσείς, δεν έχετε άλλα θέματα; Αυτά είναι και αν έχω νεότερα από το Υπουργείο, πάλι εδώ είμαι να σας τα ανακοινώσω.

Αμέσως μετά το λόγο ζήτησε και πήρε ο δημοτικός σύμβουλος Παντελής Ζωίδης ,ζητώντας κάποιες διευκρινήσεις από το Δήμαρχο Ιωάννη Μαστροκούκο για κάποιες αναφορές του στο Δ.Διακομιχάλη και Γ.Θανάτση.

Ο Παντελής Ζωίδης είπε: Κύριε Δήμαρχε, προηγουμένως είπατε 2 ονόματα. Δεν κατάλαβα τα ονόματα αυτά γιατί τα είπατε. Δηλαδή κάποιοι επειδή τράκαρε επί προηγούμενης Διοίκησης το “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” δεν είχανε εμπιστοσύνη; Αυτό εννοούσαν αυτοί που το είπανε ; Είπατε προηγουμένως επί κ. Θανάτση και κ. Διακομιχάλη ακριβώς ότι κάτι συνέβηκε . Δεν το εμπιστευόντουσαν το πλοίο αυτό επειδή τρακάρισε επί δημαρχίας Διακομιχάλη και Θανάτση, αυτό είπατε; Επίσης ένα άλλο, είπατε ότι δεν μπορείτε να βρείτε λεφτά για να δώσετε για την εγγυητική. Νομίζω ότι τώρα τελειώνει η σύμβαση που είχαμε εμείς. Είναι περίπου 280.000 ευρώ, αυτά δεν μπορείτε να τα πάρετε πίσω; Αυτά σας ανήκουν . Εγώ δεν κάνω κόντρα στη Δημαρχία για το “Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ” γιατί όπως το πονάτε εσείς το πονάμε όλοι και ξέρετε τι τραβήξαμε εμείς πριν λίγο καιρό για να πάρουμε αυτές τις γραμμές ,είναι γνωστά όλα. Θέλουμε να πάει μπροστά. Για να το κλείσω, τελικά έχουμε πάρει κάποια γραμμή ναι ή όχι;

Αιχμηρή ήταν η απάντηση του δημάρχου Γιάννη Μαστροκούκου. Ξεκινώντας από το τελευταίο ερώτημα για το αν έχουμε πάρει κάποια γραμμή είπε προς το παρόν είμαστε “δεμένοι”.

Αναφορικά με την εγγυητική επιστολή είπε: Επειδή το θέμα το ξέρω πολύ καλά και πως πάρθηκε η γραμμή σου λέω ότι ήμουν νεοκελεγείς Δήμαρχος και τη γραμμή και τα λεφτά τα πήραμε ελεώ της σχέσης της καλής που είχαμε με τον τότε Υφυπουργό Γιάννη Παππά. Αυτό έτσι καταγράφεται, γιατί είναι η αλήθεια. Αυτή είναι η αλήθεια, δεν υπήρχε περίπτωση να πάρουμε τη γραμμή και αν δεν έκανε παρέμβαση ο Χατζημάρκος στο ΣΑΣ μέσα, δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει η γραμμή. Δεν ήθελαν καν να ακούνε την εταιρεία . Για την εγγυητική να πω ότι απελευθερώνεται τώρα. Εμείς διεκδικούσαμε τη γραμμή στις 29-30 του Οκτώβρη. Στις 30 Οκτώβρη εμείς θέλαμε 180.000 ευρώ .

Για το τρακάρισμα ο Δήμαρχος είπε: μεγάλο πρόβλημα με την εικόνα που παρουσίασε η ΑΝΕΚ επάνω. Τεράστιο πρόβλημα, δεν θέλουν να ακούνε ούτε τα ντουβάρια τη λέξη ΑΝΕΚ. Λέω έτσι απλά έξω από το κάδρο η ΑΝΕΚ ,τελεία. Η εικόνα είναι αυτή που είπα, ακόμη και στην τελευταία συνάντηση. Είπαν έχετε ένα πλοίο το οποίο τρακάρατε και δεν μας δίνατε σημασία για έξι μήνες. Είχατε ένα άλλο το οποίο το κάψατε .πως κάηκε, από το θεό, ο Δίας έριξε τον κεραυνό και το έκαψε. Είχατε ένα άλλο πλοίο το ΝΤΟΛΦΙΝ με καμένες μηχανές . Εγώ γιατί να σας εμπιστευτώ και να σας δώσω γραμμή; Αυτό είναι το κλίμα.

 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Συνέντευξη του πρώην Δημάρχου Καλύμνου κ. Δημήτρη Διακομιχαλη σχετικά με την ΑΝΕΚ και απαντήσεις στον νυν Δήμαρχο για την κατάσταση της ΑΝΕΚ (για την εγγυητική και το πλοίο αντικατάστασης).

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...