Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν έχω να προσθέσω κάτι για το βίντεο, με κάλυψαν τα παραπάνω σχόλια. Όπως είπε και ο φίλος @Nick the Greek πραγματικά κοινωνική προσφορά! Βλέποντας πάλι το Μήλος και έχοντας ταξιδέψει άπειρες φορές μαζί του για Δυτικές Κυκλάδες μου προκάλεσε μια νοσταλγία και μελαγχολία.

Οι γραμμές στο γκαράζ υπήρχαν ακόμα. Δε θυμάμαι όμως λόγω της τότε ηλικίας αν ήταν "χωνευτές" ή αν είχαν "φάει" τα σίδερα οπότε αυτό που βλέπαμε ήταν τα ίχνη τους. Δε νομίζω ότι έχει αναφερθεί προηγούμενα στο φόρουμ, αλλά πριν από λίγο καιρό διαβάζοντας στη Wikipedia για τα οχήματα των Βρετανικών Σιδηρδρόμων, που φέρουν Kλάση, ανακάλυψα ότι τα "train ferries" έφεραν την Class 99. Το Μήλος ως Vortigern αναφέρεται ως "007", ενώ το Σαντορίνη και το Αζόρες Εξπρές βρίσκονται ως Chartres και Saint Eloi στις θέσεις "012" και 013" αντίστοιχα. Η λίστα αυτή βρίσκεται εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_99.

Posted

Πραγματικό διαμάντι το βίντεο!

Μ’ αρέσει που λένε με πόση ευκολία μπήκαν τα φορτηγά και όλα μπήκαν με τη μούρη...

On 1/26/2021 at 6:13 PM, Nick the Greek said:

 

 @Svo

ένα Volvo με μουσούδα που μπαίνει σε κάποια στιγμή στο πλοίο

Scania είναι Nick!

  • 8 months later...
Posted

Να πούμε σύμφωνα με το βιβλίο Sealink Memories πως το κόστος ναυπήγησής του ήταν 2.5 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας, ποσό που σήμερα μεταφράζεται σε 42 εκατομμύρια λίρες ή αλλιώς 49 εκατομμύρια ευρώ. Για την εταιρεία(British Rail) τω καιρώ εκείνω ήταν το πρώτο πλοίο στη γραμμή του Dover με μηχανές Diesel(όλα τα υπόλοιπα του στόλου της στο Dover ήταν ατμοκίνητα), το πρώτο εξοπλισμένο με visor, το πρώτο με προπέλες μεταβλητού βήματος αλλά και το πρώτο με bow thruster. Με λίγα λόγια, για την British Rail της εποχής εκείνης το πλοίο ήταν διαμάντι.

 

Ένα άγνωστο περιστατικό του παρελθόντος του έλαβε χώρα την 9η Ιουλίου 1969 και ενώ το πλοίο έκανε sea trials υπό την πλοιαρχία του Captain John Arthur: ένας επιθεωρητής που επέβαινε του πλοίου, γέμισε ένα τάνκι με έρμα στα πλαίσια των sea trials χωρίς να καταλάβει κανείς πως αντί για ένα τάνκι, γέμισε δύο. Σταδιακά το πλοίο άρχισε να παίρνει έντονη έμπλωρη διαγωγή με όλους επάνω στο πλοίο να αρχίσουν να πιστεύουν πως το πλοίο βυθίζεται λογω κάποιου κατασκευαστικού λάθους και να ψάχνουν μια κοντινή αμμώδη ακτή για να προσαράξουν το πλοίο. Τελικά την τελευταία στιγμή το λάθος ανακαλύφθηκε και το πλοίο την γλίτωσε.

  • 1 month later...
Posted

Οι φωτογραφιες του @stathis με το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ μου θυμισαν μια απο τις πιο κλασικες μου αναμνησεις απο το λιμανι του Πειραια τη δεκαετια του 90,οταν και κατεβαινα σπανια στο λιμανι

Με το που εβγαινες απο τον ηλεκτρικο στα Λεμοναδικα εβλεπες το πλοιο καταπρυμα και το καπελο της τσιμινιερας δεσποζε μπροστα σου.

  • 9 months later...
  • 1 year later...
Posted

I believe it is the same, and I'm saying this because i sailed on her from Lavrion on the Wednesday sailing to Mykonos, plus i have photographed her during her calls in Mykonos.

  • 6 months later...
Posted

Πειραιας 1988 και βλεπουμε το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ να μπαινει στο λιμανι του Πειραια. Στην τσιμινιερα υπαρχει το ΣΜ των Σταθακη Μανουση ,αλλα στο πλαι λειπει το Lindos Lines

Απο την ιδια εποχη το βλεπουμε και δεμενο με το visor ανοιχτο

Οι φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ 

  • 1 month later...
Posted

Επειδή είδα πως εδώ στο θέμα του πλοίου δεν αναφέρονται νούμερα για τις ταχύτητες,  υπάρχει κάποιος που ξέρει να μας πει, με τι ταχύτητες ταξίδευε το πλοίο ανά τις περιόδους που ήταν στην Ελλάδα ?

Posted

Ουτε στον υπνο του. 17-17,5 σταθερα επι Σταθακη. Επι Hellas Ferries μαζευτηκε αρκετα και το ανοιγαν οσο αντεχε μεχρι 18,5. 

Posted
8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Στα ιστορικά πλοία συνήθως δεν αναφέρονται ταχύτητες 
Στις Δυτικές γύρω στα 20 Στην άγονη Β Αιγαίου δεν γνωρίζω αλλά σίγουρα πολύ πιό κάτω.

Επι Σταθακη με το ζορι 18...

Posted

Όντως η ταχύτητα δεν ήταν το δυνατό του χαρτί . Επί Σταθάκη μάλιστα είχε τοποθετηθεί βολβός στο πλοίο για να πάρει παραπάνω ταχύτητα , αλλά οι φήμες της εποχής ανέφεραν  ότι δεν έφερε τα προσδοκόμενα αποτελέσματα. 

Posted

Οτι εγινε και στο Σαντορινη( που εχε τα ιδια βρεχαμενα)...Ο βολβος οχι μονο δεν εδωσε ταχυτητα ..επηρεασε και τη λειτουργια των πτερυγιων ευσταθειας...Ο βολβος προκαλουσε εμπλωρη διαγωγη..

Posted

Το χουμε πει και αλλου. Αν ειχε κυκλοφορησει το ΑΙΣ αρχες 90s θα κλαιγε κοσμος. Ποσα 22 ανετα θα ηταν 19 και ποσα 20+ θα ηταν 18 με το ζορι…

Posted (edited)

Ποσειδών Εξπρες 21+,Ροδανθη 20,5+,Ναιας Εξπρες 20+,Παναγία Τήνου 21+,Παναγία Τήνου 2 20+,Αριαδνη 21+.

Αναφέρομαι στις υπηρεσιακες των ταχυτερων της δεκ 90!!!Που τις ταχύτητες που έγραψα τα συγκεκριμενα τις είχαν ΑΝΕΤΑ!!!Είχαν και παραπάνω.

Όλα τα υπόλοιπα πχ κράνη, τουλαχιστον 2 κόμβοι λιγότερο.

Ξεχασα και το *Ναιας 2,20+ κόμβοι.

Edited by nomikos
Posted (edited)

Ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις όλων. Είναι πολύ σημαντικές οι μαρτυρίες όσων έζησαν αυτά τα βαπόρια για τα καλά και θυμούνται παραπάνω πράγματα και πληροφορίες.

 

Edited by Svo

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...