proud_ionian Posted October 8, 2008 Author Posted October 8, 2008 και επισημα πλεον η εδρα στο Δημο Αθηναιων στη Συγγρου.
Orestis Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 Εγκρίθηκε το Σχέδιο Συγχώνευσης που προβλέπει απορρόφηση των δύο εταιρειών από την Attica με ανταλλαγή μίας μετοχής τους προς 0,69 νέες μετοχές.
Earl Granville Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 Στο ισόγειο του παλιού κτηρίου που στεγαζόταν η Hsw (στο μέγαρο Καραγιώργη΄) από ότι είδα η Superfast μαζί με την Blue star έχει ανοίξει γραφείο ή πρακτορείο εκεί όπου παλιά ήταν το κεντρικό της HSW
proud_ionian Posted October 15, 2008 Author Posted October 15, 2008 παντως η attica πρεπει να ακολουθει γραμμη για εμφανιση και των 2 brands στα πρακτορεια. στην πατρα υπηρχε χωριστο πρακτορειο blue star (τελωνης) και χωριστο superfast (φιλοπουλου). πλεον και στα 2 (ειναι γειτονικα ετσι και αλλιως) υπαρχει ταμπελα που αναγραφει και τα 3 brands (superfast, attica, blue star).
Orestis Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 Έκθεση αποτίμησης για τη συγχώνευση Attica-Blue Star-Superfast.
proud_ionian Posted November 1, 2008 Author Posted November 1, 2008 παντως η attica πρεπει να ακολουθει γραμμη για εμφανιση και των 2 brands στα πρακτορεια. στην πατρα υπηρχε χωριστο πρακτορειο blue star (τελωνης) και χωριστο superfast (φιλοπουλου). πλεον και στα 2 (ειναι γειτονικα ετσι και αλλιως) υπαρχει ταμπελα που αναγραφει και τα 3 brands (superfast, attica, blue star). μονο που πλεον εκτος απο τις παραπανω ταμπελες στο πρακτορειο του τελωνη (πρωην blue star) εχει και μια ταμπελα που λεει BARI και στο πρακτορειο φιλοπουλου (πρωην superfast) λεει ANCONA.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 Μήπως το ένα πρακτορείο ανάλαβε τη κεντρική πρακτόρευση των πλοίων για Μπάρι και το άλλο της Αγκώνας.
Orestis Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Η φημολογούμενη πώληση μεγάλου πακέτου της Vivartia από τη MIG καθώς και τα σχόλια του οικονομικού τύπου πως η εταιρεία προσανατολίζεται στην αποχώρηση από τις επενδύσεις που δεν έχουν σχέση με το χρηματοπιστωτικό σύστημα, με βάζουν σε σκέψεις για το μέλλον της εταιρείας. Λέτε οι εκπλήξεις να μη σταματήσουν ούτε σε αυτό τον όμιλο?
georgios express Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Η φημολογούμενη πώληση μεγάλου πακέτου της Vivartia από τη MIG καθώς και τα σχόλια του οικονομικού τύπου πως η εταιρεία προσανατολίζεται στην αποχώρηση από τις επενδύσεις που δεν έχουν σχέση με το χρηματοπιστωτικό σύστημα, Ορέστα μου, γνωρίζεις καλύτερα παντός άλλου, ότι η ευαγγελισθείσα αύξηση του ΜΚ κατά €6 δις, είναι πολλά σε καιρούς χαλεπούς, δεδομένου ότι οι σεϊχηδες έκαναν πίσω. Άρα κάτι θα πουληθεί...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Κατά την ταπεινή μου γνώμη, και λαμβάνοντας υπ' όψη ότι η MIG είναι επενδυτικό κεφάλαιο, κάθε εταιρεία του ομίλου αργά ή γρήγορα είναι προς πώληση. Είτε για να καρπωθεί τις τυχόν υπεραξίες που μπορεί να έχουν προκύψει, είτε για να περιορίσει τις τυχόν ζημιές που προκύπτουν, είτε για να αποκτήσει ρευστότητα, είτε για να κάνει αναδιάταξη των επενδύσεών της. Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητο να υπάρχει...αγοραστής. Και σε αυτή την παγκόσμια οικονομική συγκυρία οι αγοραστές είναι είδος "εν ανεπαρκεία". Δύσκολο να υπάρξει αυτή την εποχή ιδιώτης επενδυτής με τέτοια ρευστότητα ή τράπεζα να χρηματοδοτήσει τέτοια αγορά...αν και με τις τράπεζες δεν ξέρεις ποτέ τί ακριβώς γίνεται. Ποιός θα μπορούσε να κάνει μια τέτοια αγορά? Δεν ξέρω. Ίσως εάν δεν αγοράσει την ΣΑΟΣ...κάτι να γίνει...
Orestis Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Από 24 Δεκεμβρίου έσονται οι δυο εις σάρκαν μια.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Η εταιρεία συμμετέχει σαν υποστηρικτής του Μαραθώνιου Αγάπης για το Παιδί. Έτσι όλα τα πληρώματα της Blue Star Ferries αλλά και της Superfast Ferries φύρανε στο πέτο των στόλων μιας κονκάρδα με σκουφάκι Άγιου Βασίλη.
Orestis Posted December 22, 2008 Posted December 22, 2008 Η εταιρεία διεκδικεί 2,4 εκ. ευρώ από τους αγοραστές του Superfast X λόγω απώλειας εσόδων, καθώς παρά τη ρητή δέσμευση στο Memorandum of Agreement να μην χρησιμοποιήσουν το πλοίο στην Αδριατική, εκείνοι το ναύλωσαν στην ΑΝΕΚ (ως Jean Nicoli) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2007.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 Σύντομα «ανοίγει πανιά» για την Κρήτη η Attica Group Έτυχε να πετύχω στις γιορτές ένα φίλο μου που εργάζεται σε πρακτορείο της Blue Star Ferries-Superfast Ferries, και μου έλεγε ότι η εταιρεία σύντομα θα βάλει βαπόρι στο Ηράκλειο. Ας κάνουμε υπομονή λίγους μήνες ακόμα και θα δούμε εάν θα επαληθευτούν οι φήμες.
Orestis Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοινώνει την ίδρυση της κατά 100% θυγατρικής Ελληνικής εταιρίας Attica Ferries Ναυτική Εταιρεία. Το εταιρικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ανέρχεται σε Ευρώ 38.005.000. Στην Attica Ferries Ναυτική Εταιρεία μεταβιβάστηκε, στη λογιστική του αξία, το πλοίο SUPERFAST XII, το οποίο ανήκε στην 100% θυγατρική εταιρεία Superfast Dodeka Inc. www.attica-group.com
Neptune Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Αυτο σιγουρα εγινε επειδη το πλοιο αλλαζει απο πλοες εξωτερικου σε πλοες εσωτερικου που λενε και οι λογιστες Το θεμα ειναι αν παιζει καποια φοροαπαλλαγη? Γνωριζει καποιος καλυτερα?
proud_ionian Posted February 5, 2009 Author Posted February 5, 2009 τα αφεντικα της attica, ενδιαφερονται και για την ολυμπιακη (ή μηπως "ενδιαφερονται"?) αλλο ενα επικοινωνιακο σωσιβιο προς την κυβερνηση (μετα το παγωμα τιμων απο την blue star και τη vivartia περσυ και τη διαμεσολαβηση για τον ΟΤΕ). το ερωτημα ειναι τι θα γινει με την συμμετοχη της MIG στην attica. μεχρι πριν λιγο καιρο ακουγαμε οτι η MIG θελει να απαλλαγει απο τις συμμετοχες εκτος χρηματοπιστωτικου συστηματος (αρα και απο την attica). τωρα βλεπουμε περαιτερω διεισδυση στον κλαδο των μεταφορων
A 377 Posted February 6, 2009 Posted February 6, 2009 Το σωστό είναι στις κρίσεις να αγοράζεις και όχι να πουλάς, εκτός και αν το πρόβλημα ρευστότητας είναι μεγάλο. Ρυθμιστής για το μέλλον της συμμετοχής στην Attica θα είναι εκτός από τη διάρκεια της κρίσης, το μέγεθος της αύξησης μετοχικου κεφαλαίου (όλο για αύξηση ακούμε και αύξηση δεν βλέπουμε) και τέλος αν η "μαμα" εταιρεία τελικά εξαγοράσει(στει)/ συγχωνευτεί με άλλον τραπεζικό όμιλο.
polmyt Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Σε ολα τα πλοια του ομιλου θα μπουν σιγα σιγα ATM(μηχανηματα για αναληψη μετρητων) της ΜΑΡΦΙΝ. Ηδη εχει γινει η αρχη σε καποιο SUPERFAST και στο BLUE STAR 1.Καποια απο τις επομενες μερες,μπορει και αυριο σειρα θα παρει το BLUE STAR 2 και στη συνεχεια τα υπολοιπα πλοια του ομιλου
NHSOS XIOS Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Σε ολα τα SUPERFAST της Αδριατικης,υπαρχουν ΑΤΜ τουλαχιστον εδω και 2 χρονια απ οσο θυμαμαι(ακομα και το Ι που μπηκε προσφατα ειχε).Πιθανον να μην ηταν της MARFIN αλλα αλλης τραπεζας.Ισως να μην εχει το HORIZON και λογικα ολα τα υπολοιπα BLUE STAR.
Artevelde Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Όλα τα Μπλε είχαν ΑΤΜ απλά ήταν της "Πειραιώς"...Αλλά λογικά μια και τα πάντα πάνω τους είναι του ομίλου ας είναι και τα ΑΤΜ
Earl Granville Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Και τα κόκκινα της Πειραιώς είχαν και μάλιστα τα 11-12 τα είχαν από το ξεκίνημα τους αν θυμάμαι καλά.
proud_ionian Posted February 24, 2009 Author Posted February 24, 2009 η attica επι περικλη ειχε ATM πειραιως στα περισσοτερα βαπορια της και γενικως επαιζε μπαλλα με την πειραιως. απο τοτε που περασε στη μεγαλη οικογενεια της MARFIN σταδιακα ολες οι τραπεζικες δραστηριοτητες ρουτινας (μισθοδοσιες, πληρωμες προμηθευτων κλπ) μεταφερονται στη Marfin Popular Bank μολις ληξουν οι αντιστοιχες συμβασεις.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 Και βεβαίως αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη συνδυασμένων υπηρεσιών μεταφορών μέσω πακέτων προσφορών. πχ. βάλε το ΙΧ στο SF και πάρε εισιτήριο της ΟΑ για Ηράκλειο με έκπτωση. Σίγουρα όμως αυτή η συγκέντρωση βασικών τομέων της οικονομίας σε ένα όμιλο, πολλούς προβληματίζει και αρκετούς ανησυχεί. Μεμονωμένα, βέβαια, η ΟΑ καλώς δόθηκε στην MIG. Δεν είδα κανέναν άλλο να προτείνει κάτι καλύτερο. Τώρα αν σκούζουν ορισμένοι, σκούζουν γιατί θα κοπούν όλα όσα τόσα χρόνια οδήγησαν στον ευτελισμό της ΟΑ, για την οποία τώρα σκούζουν. Πέρας της εκτός θέματος τοποθέτησης.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now