georgios express Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 Εαν διαβάζω καλά τους παραπάνω αριθμούς, η μείωση των πωλήσεων ανέρχεται σε 2,5%. Σε πρώτη ανάγνωση δεν είναι και τεράστιο το ζήτημα. Μία εξήγηση θα ήταν ίσως, η πτώση του αριθμού επιβατών ή/και οχημάτων. Δεδομένου όμως ότι οι τιμές των εισιτηρίων μάλλον αυξήθηκαν το 2024 vs. 2023, (δεν έχω στοιχεία, υποθέτω μόνο), μήπως η πτώση των διακινουμένων είναι αρκετά μεγαλύτερη, οπότε θα ήταν χρήσιμη μία βαθύτερη ανάλυση προς ποιά κατεύθυνση χάνονται επιβάτες ή/και οχήματα; (τους παίρνει το αεροπλάνο; μειώθηκε η ζήτηση για ταξίδια; σε ποιές γραμμές; κοκ).
cyclades_shipping Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 (edited) Δεν ξερω αν και κατά ποσο επηρέασε, αλλά μην ξεχνάμε πως φετος στο εξάμηνο είναι και -2 γραμμές φέτος η εταιρία συγκεκριμένα από 1/4 δεν είχε δρομολογημένο κάποιο πλοιο στις Σποραδες αλλά και το διάστημα απο 30/5 και μετα δεν είχε και κάποιο ταχύπλοο στην γραμμή της Ραφηνας. Edited September 11, 2024 by cyclades_shipping
HS_4 Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 (edited) 28 minutes ago, georgios express said: Δεδομένου όμως ότι οι τιμές των εισιτηρίων μάλλον αυξήθηκαν το 2024 vs. 2023, (δεν έχω στοιχεία, υποθέτω μόνο), Οι τιμές των εισιτηρίων το 2024 εμειναν σταθερές. Edited September 11, 2024 by proud_ionian long quote short
gtogias Posted September 12, 2024 Posted September 12, 2024 Διαβάζοντας τις αναλυτικές οικονομικές καταστάσεις, κρατώ το κομμάτι (σελ 12): Μεταφορικό Έργο Το μεταφορικό έργο του Ομίλου παρουσιάζει αύξηση σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο 2023. Πιο συγκεκριμένα, το μεταφορικό έργο του Ομίλου το α’ εξάμηνο του 2024 ανήλθε σε 2,8 εκατ. επιβάτες (2,4 εκατ. επιβάτες το α’ εξάμηνο του 2023), 462 χιλ. Ι.Χ. οχήματα (365 χιλ. Ι.Χ. οχήματα το α’ εξάμηνο του 2023) και 266 χιλ. φορτηγά οχήματα (209 χιλ. φορτηγά οχήματα το α’ εξάμηνο του 2023). Τα δρομολόγια των πλοίων για το α’ εξάμηνο 2024 ανήλθαν σε 8.406 (7.968 το α’ εξάμηνο του 2023). Κατά το α’ εξάμηνο 2024, στο μεταφορικό έργο συμπεριλαμβάνεται και το μεταφορικό έργο των πλοίων της απορροφηθείσας εταιρίας ΑΝΕΚ. Διευκρινιστικά αναφέρεται ότι στην περίπτωση που η συγχώνευση της ΑΝΕΚ είχε γίνει την 01.01.2023, το μεταφορικό έργο το α’ εξάμηνο του 2023 θα ανέρχονταν σε 2,7 εκατ. επιβάτες, 438 χιλ. Ι.Χ. οχήματα και 261 χιλ. φορτηγά οχήματα. ======================================================================================= Άρα σε όλες τις κατηγορίες αύξηση κύκλου εργασιών; Όχι βέβαια τόση όση αναφέρουν τα δημοσιεύματα.
CATHA Posted September 12, 2024 Posted September 12, 2024 https://markets.economico.gr/attika-apogoitefsi-to-proto-examino-attica-group/
CATHA Posted September 14, 2024 Posted September 14, 2024 https://www.msn.com/el-gr/news/other/πρόταση-εξαγοράς-των-νερών-σαμαριά-από-την-attica-group/ar-AA1qzJyf Η προσπάθεια ωραιοποίησης ενόψει placement συνεχίζεται...
proud_ionian Posted September 14, 2024 Author Posted September 14, 2024 O Μάγειρας στη συνέλευση της ΕΤΑΝΑΠ, έδωσε ρεσιτάλ και έγλυψε χάιδεψε τους πάντες. Δείτε στο flashnews. Έταξε καλύτερα πλοία στην Κρήτη και διέψευσε ότι θα φύγει το Έλυρος από τη γραμμή των Χανίων (τέθηκε τέοιο θέμα; ) Quote Αλλά νομίζω ότι όλοι έχετε δει ότι πηγαίνει πολύ καλύτερα η υπηρεσία που προσφέρει η ΑΝΕΚ στην Κρήτη και αυτό θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο με την βελτίωση των πλοίων, όπως επενδύουμε πάντα και με τα καινούργια πλοία που θα έρθουν….» Ο κ. Μάγειρας διέψευσε κάθε φήμη για απομάκρυνση πλοίων όπως το «Έλυρος» από τις γραμμές της Κρήτης τονίζοντας πως ο Όμιλος θα δρομολογήσει στην Κρήτη καλύτερα πλοία από αυτά που υπάρχουν σήμερα. Έδειξε να αποδέχεται τις εποχικές δρομολογήσεις τρίτων εταιριών σε γραμμές που παρουσιάζουν αύξηση κίνησης. Quote Σε ότι αφορά στην περιστασιακή δρομολόγηση ακτοπλοϊκών εταιρειών για λίγους μήνες και όχι για όλο τον χρόνο, ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Attica Group, επεσήμανε πως «το να έρχεται κάποιος για 2-3 μήνες, όταν έχεις παραπάνω κίνηση, αυτή η κίνηση πρέπει να εξυπηρετηθεί. Το πρόβλημα είναι όταν δεν έχεις παραπάνω κίνηση και αρχίζει αυτός που μπαίνει για 2-3 μήνες να παίρνει την κίνηση του 12μηνου που ζει και έχει έξοδα για όλη την περίοδο. Αυτός είναι ο ανταγωνισμός και η ελεύθερη αγορά. Ce la vie Δόξασε μέχρι αηδίας τον Grimaldi και καλωσόρισε την παρουσία του στο Ηράκλειο και την Ηγουμενίτσα. Quote Ερωτώμενος για το αν ανησυχεί από την έντονη δραστηριοποίηση του Ομίλου Γκριμάλντι στο Ηράκλειο και στην Αδριατική με την απόκτηση και των λιμένων Ηρακλείου και Ηγουμενιτσας, ο κ. Μάγειρας είπε πως όχι μόνο δεν τους ανησυχεί αλλά «αντίθετα πιστεύουμε ότι ο Όμιλος Γκριμάλντι είναι ένας πολύ σοβαρός επενδυτής και στην ακτοπλοΐα και στα λιμάνια και θα βελτιώσει τις υπηρεσίες τις οποίες παίρνουμε στα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου». Κοινοτυπίες και ευχολόγια χωρίς ουσία (μέχρι στιγμής τουλάχιστον).
olympic champion anek Posted September 14, 2024 Posted September 14, 2024 (edited) Να υποθέσω τα "καινούρια" πλοία που αναφέρει θα είναι τα 27χρονα Spirit/ Superfast ΙΙΙ όταν θα έρθουν τα flexer; Edited September 14, 2024 by olympic champion anek
MILTIADIS Posted September 14, 2024 Posted September 14, 2024 Κανενα καινουριο πλοιο δεν εννοει. Αμα δεις το βιντεο με τις δηλωσεις συμπληρωνει στο τελος και ενα"αμα τω χρονω",το σωστο νομιζω οτι ειναι"συν τω χρονω"αλλα δεν πειραζει kyriakos. Δημοσιογραφικη μεταφραση ειναι ολα τα υπολοιπα.
CATHA Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Attica Group: Οι επενδυτικές κινήσεις και οι στόχοι στην ακτοπλοΐα (reporter.gr)
HS_4 Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Άρα και σχεδόν επίσημο λοιπόν. Να δούμε που σκέφτονται να το δρομολογήσουν αν και δεν πρέπει να του αλλάξουν γραμμή πιστεύω. Και φυσικά να μείνει και το hell highspeed επιτέλους του χρόνου να υπάρχει μια δυνατή τριπλέτα με ταχύπλοα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Θέλουν να έχουν δυο πλοία στη γραμμή Πειραιά Κυκλάδες Ηράκλειο, όπως ήταν πριν το Thunder με το Σαντορίνη Πάλας.
cyclades_shipping Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Κει εγω αυτο γνωρίζω εξού και στις τροποποιητικές είχε δηλώσει το Hellenic Highspeed Πειραιά - Μύκονο - Νάξο - Ιο - Θηρα - Ηράκλειο.
Petros P Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Μηπως υπάρξει και μια αλλη κίνηση στο πλαισιο της αγοράς του Thunder?
George...f Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Δεν το πειράζει το 4αρι από Κουφονήσι δουλεύει πολύ καλα σχεδόν 10 χρόνια σε αυτή τη γραμμή. Το ευχάριστο είναι ότι ξαναχτίζει το brand των Highspeed που είναι πολύ ανώτερο από της Seajets.
CATHA Posted September 25, 2024 Posted September 25, 2024 Εκλεισε η αγορά του Thunder σύμφωνα με το mononews.
proud_ionian Posted October 9, 2024 Author Posted October 9, 2024 16 hours ago, Kaptennemo said: Ακούγεται ότι η Αttica θα ναυλώσει άλλο ένα πλοίο για Αδριατική … 15 hours ago, Αναερόβιος said: Συμπληρωματικό της Κλαούντιας ή πλοίο που θα την αντικαταστήσει? On 9/5/2024 at 11:44 PM, proud_ionian said: Το Αριάδνη θα είναι στο Bari μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου. Από ότι έχει περάσει η εταιρία στο openseas, τα κόκκινα του Bari θα λείψουν περίπου ένα μήνα το καθένα. Τελευταία αναχώρηση του Αριάδνη για Bari 17.11 και από Bari 18.11. Μετά πάει στο rotation της Ancona και θα κάνει και ένα δρομολόγιο την εβδομάδα για Βενετία (Πέμπτη από Πάτρα). Με επιφύλαξη αυτά, γιατί κάποιες μέρες Οκτώβριο και Νοέμβριο το Αριάδνη φαίνεται να πηγαίνει και Bari και Ancona και Βενετία. Μάλλον έχουν ξεμείνει. Δεκέμβριο έχουν περασμένα ελάχιστα δρομολόγια. Φαίνεται πάντως ότι η Attica μετά το περσυνό χουνέρι με το Champion, θα στείλει πρώτα τα άλλα για τις ακίνησίες τους και μετά θα δέσει το Spirit για το... rebranding Αυτή τη στιγμή, τα δρομολόγια που έχει περασμένα η Attica έχουν αξιοπιστία 100% μέχρι το πρώτο ΣΚ του Νοεμβρίου. Στη Βενετία το μέχρι 10.11 συνεχίζεται το σημερινό μοντέλο, 2 δρομολόγια το Claudia, ένα το Horizon Λευκά Όρη. Τελευταία αναχώρηση της Claudia από Βενετία 10.11. Την εβδομάδα 10-17/11 δεν έχει περασμένο κανένα δρομολόγιο από και προς Βενετία και από τις 18.11 έχουμε το Όρη Δευτέρα και Παρασκευή από Πάτρα και τις Πέμπτες το Αριάδνη. Το Δεκέμβρη έχει περασμένα μόνο τα δρομολόγια του Λευκά Όρη. Στο Bari συνεχίζει να δείχνει το Αριάδνη αντί του ενός fast μέχρι τις 18.11, (όπως είχαμε δει πριν ένα μήνα) και μετά 2 κόκκινα του Bari. Για πάντα; Όχι, μέχρι και του Αγιαντρεός. Από 1.12 δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο. Τελευταία η Ancona. Μέχρι τέλος Νοεμβρίου συνεχίζεται το rotation των H Spirit, SF III, SF XI και Λευκά Όρη (Αριάδνη στη θέση του μόλις τελειώσει από Bari. Κάποια δρομολόγια είναι σπαστά, είτε Ancona Πάτρα, είτε Ancona Ηγουμενίτσα και κάποιες μέρες έχουμε το κλασσικό Ancona Ηγουμενίτσα Πάτρα. Όρη/Αριάδνη κάνουν μόνο ένα δρομολόγιο την εβδομάδα Πάτρα Ancona Πάτρα. Από 01/12 έχει το III και το ΧΙ μόνο Παρασκευή και Σάββατο από Πάτρα και Ηγουμενίτσα, ενώ στις επιστροφές δεν έχει καμία αναχώρηση από Αncona για Ηγουμενίτσα, ενώ για Πάτρα φαίνονται και το Αριάδνη και το Spirit. Άπό τα παραπάνω, είναι προφανές ότι κάτι περιμένει η εταιρία. Τώρα το πόσο σοβαρό είναι να μην έχει περάσει δρομολόγια για τον επόμενο μήνα, δεν το σχολιάζω. Θα στοιχημάτιζα ότι μετά τα μέσα Νοεμβρίου, δεν θα μείνει το Claudia
proud_ionian Posted October 16, 2024 Author Posted October 16, 2024 (edited) Ο Γιώργος Παπανικολάου, νέος Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού και Διαχείρισης (Εταιρικής) Κουλτούρας. Έχει πλουσιότατο βιογραφικό στο αντικείμενο, εντός και εκτός Ελλάδας, εννοείται εκτός του μικρόκοσμου της Ακτοπλοΐας. Edited October 16, 2024 by proud_ionian
Petros P Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Αν τα ώτα μου ήκουσαν σωστά,ήταν στο ομιλο Φουρλή πριν... Σχετικότατο 😛
proud_ionian Posted October 16, 2024 Author Posted October 16, 2024 (edited) Σε αυτόν τον τομέα (HR, εταιρική κουλτούρα κλπ) συνηθίζεται, για να μην πω επιβάλλεται, να είναι άτομο εκτός κλάδου. Δεν τον πήραν για αρχιπλοίαρχο Edited October 16, 2024 by proud_ionian
Petros P Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Ναι αλλα άλλο να είσαι σε βιομηχανία και άλλο στη ναυτιλία , τόσοι ΕηΤσεράδες υπάρχουν στην πιάτσα αγαπητέ
proud_ionian Posted October 16, 2024 Author Posted October 16, 2024 Το πρόβλημα όμως στην Attica είναι ότι παραέγιναν πιάτσα και από ό,τι φαίνεται θα προσπαθήσουν να το διορθώσουν.
CATHA Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 (edited) Μιά χαρά είναι ο νέος hr manager... όντως κάνουν μία προσπάθεια ανανέωσης πήραν και γενικό διευθυντή για τα ξενοδόχεια... Edited October 16, 2024 by proud_ionian quote
Petros P Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 5 hours ago, proud_ionian said: Το πρόβλημα όμως στην Attica είναι ότι παραέγιναν πιάτσα και από ό,τι φαίνεται θα προσπαθήσουν να το διορθώσουν. Lol, πάντως ευκαιρίας δοθείσης υπάρχουν παράπονα τελευταία στα πληρώματα , με εκδικητικές συμπεριφορές λόγω παλαιοτερων καταστάσεων
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now