proud_ionian Posted October 31, 2024 Author Posted October 31, 2024 Την Κυριακή βουτάμε και καθαρίζουμε τα Χανιά, υπό την αιγίδα της Attica. Η Rebreath Aegean και πάνω απο 100 εθελοντές, υπό την αιγίδα της Attica, καθαρίζουμε το επόμενο ΣΚ το βυθό του ενετικού λιμανιού των Χανίων. Δεν χρειάζεται να είστε δύτες. Οι άμπαλοι βοηθάμε και στη στεριά
proud_ionian Posted November 8, 2024 Author Posted November 8, 2024 Ολοκληρώθηκε η απόσχιση του κλάδου θαλασσίων μεταφορών από τη μητρική και η ένταξή του στην Blue Star. Είχαμε αναφερθεί και σε προηγούμενο ποστ στον θέμα, που είναι μια αποντος τελευταοες εκκρεμότητες της απορρόφησης της ΑΝΕΚ
Nicksy58 Posted November 9, 2024 Posted November 9, 2024 (edited) Τι σημαίνει αυτό για τη Superfast, την Hellenic Seaways και την ΑΝΕΚ? Γίνεστε υπο-μάρκες της Blue Star? Edited November 9, 2024 by Nicksy58
MILTIADIS Posted November 9, 2024 Posted November 9, 2024 Mονο την ΑΝΕΚ αφορα.Τα (πρωην) πλοια της ανηκουν στην Blue Star. Για τις αλλες Superfast και HSW δεν αλλαζει κατι.
CATHA Posted November 9, 2024 Posted November 9, 2024 3 hours ago, Nicksy58 said: Τι σημαίνει αυτό για τη Superfast, την Hellenic Seaways και την ΑΝΕΚ? Γίνεστε υπο-μάρκες της Blue Star? Απολύτως τίποτα ... είναι καθαρά τεχνική / νομική διευθέτηση μετά την συγχώνευση με την ΑΝΕΚ... τα πλοία της ΑΝΕΚ περνάνε στην BLUE και η Αττικα παραμένει εταιρεία συμμετοχών - holding.
Petros P Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Λογικά αρχές του χρόνου θα έχει κάποια ανακοίνωση απο το γκρούπ παρόμοιας φύσης
Panagia Ekatontapiliani Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Σωστά. Φαίνεται ότι υπάρχει συμφωνία για την πώληση για σκραπ των δύο Κρήτη.
kefalonia94 Posted January 17 Posted January 17 Επιβεβαίωση ότι τα Κρήτη σύντομα μας αφήνουν χρόνους...
CATHA Posted January 22 Posted January 22 (edited) Γιατί αποσύρθηκε από τη διεκδίκηση των νερών Σαμαριά η Attica Group Edited January 22 by proud_ionian Τεχ Βοήθεια
proud_ionian Posted January 24 Author Posted January 24 Make Attica Great Again . Σύμφωνα με το euro2day, ξεκινούν οι προετοιμασίες για το πολυαναμενόμενο placement. Με άλλα λόγια, τη διάθεση από το βασικό μέτοχο υφιστάμενων μετοχών, σε εγχώριους και αλλοδαπούς επενδυτές, θεσμικούς και μη.
koukos Posted January 27 Posted January 27 (edited) Πιθανόν να είναι και Έλληνας πχ ? Edited January 27 by koukos
Nikos_Chania Posted January 27 Posted January 27 On 1/24/2025 at 6:25 PM, proud_ionian said: σε εγχώριους και αλλοδαπούς επενδυτές, θεσμικούς και μη.
proud_ionian Posted February 4 Author Posted February 4 Σύμφωνα με το euro2day, πέρα από τα 2 e flexer αναμένουμε 3 επιπλέον aero για σΣαρωνικό και ένα dual fuel συμβατικό για το Αιγαιο.
kefalonia94 Posted February 4 Posted February 4 Η παραλαβή των δύο πλοίων το 2027 αναμένεται να σηματοδοτήσει την αναδιάταξη του στόλου της Attica, δεδομένου ότι αυτά θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στην Αδριατική, αντικαθιστώντας τα τρία υφιστάμενα πλοία και διατηρώντας την ίδια μεταφορική ικανότητα. Δλδ στην Αδριατική θα έρθουν 2 και θα φύγουν 3;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4 Posted February 4 Λογικά κάποια πλοία της Ιταλίας θα έρθουν στην Κρήτη (δηλαδή Superfast III, IV & XI)
Nikos_Chania Posted February 4 Posted February 4 3 hours ago, proud_ionian said: Σύμφωνα με το euro2day, πέρα από τα 2 e flexer αναμένουμε 3 επιπλέον aero για σΣαρωνικό και ένα dual fuel συμβατικό για το Αιγαιο. Quote Στην ίδια κατεύθυνση, ο στόλος της εισηγμένης θα ενισχυθεί με τρία AERO Highspeed, δύο μεταφορικής ικανότητας 400 επιβατών και ένα μεταφορικής ικανότητας 250 επιβατών. Τα νέα ταχύπλοα θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα που εκτελούν δρομολόγια συνδέοντας τα νησιά του Αργοσαρωνικού, μειώνοντας το κόστος συντήρησης και την κατανάλωση καυσίμων. Να φανταστώ θα διωξει FlyingCat 5 & 6, αλλά πως προέκυψε το ένα 250αρι και τα άλλα δύο 400αρια; Προφανώς δεν θα σχετίζονται με τα τωρινά Aero.
margaritis24 Posted February 4 Posted February 4 Κ τα flying cat 3,4 θα αλλαξει γιατι καινε τα 3πλασια απο τα aero στο ιδιο δρομολογιο
giordim Posted February 4 Posted February 4 Το 3 και το 4 δεν "κολλάνε" στα μποφόρ όμως. Αυτά που θα έρθουν άραγε, τι προδιαγραφες καιρού θα έχουν και τι ταχύτητα;
superfastship Posted February 4 Posted February 4 κατά τη γνώμη μου 2 νεα e-flexers δεν αρκούν, χρειάζονται τουλάχιστον 4, μιας και θα πρέπει να αντικαταστήσουν το ναυλωμένο πλοίο στη βενετία, καθώς και ρόδος, σάμος, κίσαμος, λευκά όρη και βενιζέλο που σε λίγα χρόνια θα είναι υπερήλικα.
Champion Jet_2 Posted February 4 Posted February 4 Αν δεν κάνω λάθος η αρχική συμφωνία για την κατασκευή των e flexer ήταν για δύο πλοία με option για άλλα δύο, οπότε μπορεί εύκολα να δούμε τα option να γίνονται firm orders. Ίσως να αναμένουν την έλευση των δύο πρώτων ώστε να αξιολογήσουν την λειτουργία τους πριν προβούν στην επέκταση στόλου των e flexer. Το καλό νέο της ημέρας είναι ότι υπάρχουν πλάνα για ανανέωση του στόλου το οποίο είναι ιδιαίτερα θετικό μπροστά στην πρακτική των ακτοπλόων να αγοράζουν υπερήλικα πλοία. Μακάρι πάντως να δούμε να κατασκευάζονται και μεγάλα Highspeed για δρομολόγηση στις Κυκλαδες αν και από ότι είχε αναφερθεί ένα τέτοιο σχέδιο τίθεται χρονικά αργότερα στο πλάνο ανανέωσης στόλου. Παράλληλα πιστεύω πως με τα 3 aero θα αποσυρθούν όλα τα flying cat (3,4,5,6). Αυτό μπορεί να επιτευχθεί δουλεύοντας τα νέα aero με διπλά πληρώματα. Το aero με την μεταφορική ικανότητα των 250 επιβατών το θεωρώ ιδανικό για τον χειμώνα ενώ το καλοκαίρι θα μπορούσε να εξυπηρετεί τη γραμμή με δρομολόγια συμπληρωματικά των aero με την μεταφορική ικανότητα των 400 επιβατών. Με την αντικατάσταση 4 πλοίων από 3 νέα και οικονομικά aero πέρα από το κόστος καυσίμων και έξοδα συντήρησης του στόλου
georgios express Posted February 4 Posted February 4 Πολλά assumptions και upsides δεν έχει το Business Plan ή εγώ που είμαι άσχετος με το συγκεκριμμένο Industry δεν καταλαβαίνω καλά;
FLYINGCAT5 Posted February 19 Posted February 19 Με ανανεωμένη ιστοσελίδα η https://www.attica-group.com/
nomikos Posted March 9 Posted March 9 1 hour ago, Ferry Himuka said: Νομίζω το ανάποδο του Highspeed 3 Σκέφτομαι πως αφου φέτος η εταιρεία θα έχει +2 ταχύπλοα στο Αιγαιο θα πρέπει να έχει προβλέψει το ενδεχόμενο βλάβης και αντικατάστασης τους.Γιατι αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί,άλλωστε όλα τα ταχύπλοα παρουσιάζουν βλάβες,αλλά συχνά και άλλα σπάνια. Εν μέσω θέρους η εταιρεία θα πρέπει να έχει έτοιμο αντικαταστατη με ναυτολογημενο πλήρωμα ώστε άμεσα να δρομολογηθεί. Η γραμμή από Πειραια έως το Ηράκλειο με Κυκλάδες ενδιάμεσα,είναι ιδιαίτερα απαιτητική. Το πρώην Thunder σίγουρα είναι ένα καλοσυντηρημένο και φανταστικό ταχύπλοο,μακάρι το Hellenic Highspeed να σταθεί επάξια δίπλα του.
Ferry Himuka Posted March 9 Posted March 9 Το αδερφάκι του, speedrunner jet 2, έχει δείξει ότι αν γίνει δουλειά, τα συγκεκριμένα αδερφάκια έχουν προοπτικές και σε ταχύτητα και σε αξιοπιστία πάντως Στο χέρι της Άττικα ειναι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now