Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
34 minutes ago, Kakis said:

Νιώθω πως δεν καταλάβαινω ακριβώς τι σημαίνει αυτή η κίνηση 

Η ΑΝΕΚ  με την συγχώνευση είχε μεταβληθεί σε κλάδο μεσα στην Αττικα... τώρα φεύγει και πάει στην Blue... Η Αττικα είναι εταιρεία συμμετοχών, δεν τρέχει απευθείας το business αλλά ελέγχει τις θυγατρικές της...

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
12 minutes ago, marioskef said:

Η ανακοίνωση αναφέρεται στην ανεκ. Η SF και η Hellenic παραμένουν ανεξάρτητες ή είναι ήδη στην BS?

 Δεν αλλάζει κάτι στις SF και Hellenic αφορά μόνο την ΑΝΕΚ και το ακτοπλοικό κομμάτι της... τα υπόλοιπα πχ ακίνητα της ΑΝΕΚ παραμένουν στην Αττικα... 

Edited by CATHA
Posted (edited)

Παραθέτω ολόκληρο το κείμενο από το euro2day.

Quote

Attica Group: Στην θυγατρική Blue Star ο κλάδος ακτοπλοΐας

Ξεκινά διαδικασία διάσπασης με την μορφή της απόσχισης του κλάδου και της απορρόφησής του από την κατά 100% θυγατρική. Εξετάζονται εναλλακτικές για ενίσχυση της μετοχικής διασποράς.

 

Δημοσιεύθηκε: 28 Ιουνίου 2024 - 18:50

 

 

 

Η «ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας κατά την συνεδρίασή του της 27.6.2024 αποφάσισε την έναρξη της διαδικασίας διάσπασης με την μορφή της απόσχισης του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών και της απορρόφησής του από την κατά 100% θυγατρική «BLUE STAR FERRIES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ N.A.E.» (η «Επωφελούμενη Εταιρία»).

Ο κλάδος ο οποίος θα μεταβιβασθεί στην Επωφελούμενη Εταιρία προήλθε από την συγχώνευση με απορρόφηση της «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» ( «ΑΝΕΚ»).

Η απόσχιση με απορρόφηση του κλάδου θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4601/2019, του ν. 4548/2018 και του ν.δ. 1297/1972.

Ως ημερομηνία μετασχηματισμού ορίσθηκε η 30.6.2024. Με την ολοκλήρωση της απόσχισης, η οποία αναμένεται εντός του τρέχοντος έτους, η Εταιρία πέραν των συμμετοχών και ακινήτων που έχει στην κυριότητά της, θα εξακολουθήσει να παρέχει, μεταξύ άλλων, διοικητικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες στις εταιρίες του Ομίλου της.

Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου ελήφθη σε υλοποίηση του μεσοπρόθεσμού στρατηγικού σχεδιασμού που είχε ανακοινωθεί κατά την διαδικασία συγχώνευσης της Εταιρίας με την ΑΝΕΚ. Περαιτέρω, λαμβάνοντας υπόψιν τις πρόσφατες μεταβολές στο κανονιστικό πλαίσιο του Χρηματιστηρίου Αθηνών, η Εταιρία σε συνεργασία με τον βασικό μέτοχο της εξετάζει σειρά εναλλακτικών για την ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές κεφαλαίου, ιδίως μέσω της ενίσχυσης της μετοχικής διασποράς.

Η Εταιρία θα ενημερώνει σχετικά το επενδυτικό κοινό σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

Όπως το λέει ο @CATHA είναι.

Η Fast βέβαια, παραμένει χωριστό βιλαέτι εντός του ομίλου

YΓ: Για το e-flexer εδω

Edited by proud_ionian
Posted

Aφηνω αυτο για να υπαρχει τον ερχομενο χειμωνα οταν θα σκασει η πωληση της superfast.

H Εταιρία σε συνεργασία με τον βασικό μέτοχο της εξετάζει σειρά εναλλακτικών για την ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές κεφαλαίου, ιδίως μέσω της ενίσχυσης της μετοχικής διασποράς».

Το πότε θα ξεκινήσουν οι σχετικές διαδικασίες οι οποίες τοποθετούντα σε κάθε περίπτωση μετά τον Οκτώβριο Νοέμβριο, εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες και κυρίως την κατάσταση στις αγορές επισημαίνεται από παράγοντες που είναι κοντά στην εταιρεία.

https://www.ot.gr/2024/06/28/naytilia/attica-group-sto-trapezi-placement-gia-na-ayksisei-ti-diaspora-ton-metoxon-tis/

Posted
9 hours ago, MILTIADIS said:

Aφηνω αυτο για να υπαρχει τον ερχομενο χειμωνα οταν θα σκασει η πωληση της superfast.

H Εταιρία σε συνεργασία με τον βασικό μέτοχο της εξετάζει σειρά εναλλακτικών για την ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές κεφαλαίου, ιδίως μέσω της ενίσχυσης της μετοχικής διασποράς».

Το πότε θα ξεκινήσουν οι σχετικές διαδικασίες οι οποίες τοποθετούντα σε κάθε περίπτωση μετά τον Οκτώβριο Νοέμβριο, εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες και κυρίως την κατάσταση στις αγορές επισημαίνεται από παράγοντες που είναι κοντά στην εταιρεία.

https://www.ot.gr/2024/06/28/naytilia/attica-group-sto-trapezi-placement-gia-na-ayksisei-ti-diaspora-ton-metoxon-tis/

 H Superfast μπορεί να πωληθεί αλλά το συγκεκριμένο δεν έχει κάποια σχέση... η Αττικα θα πάει σε placement των μετοχών της καθώς με τον νέο κανονισμό του ΧΑΑ πρέπει να αυξήσει την διασπορά της διαφορετικά κινδυνευει να βρεθεί εκτός ταμπλό...

Posted

Σκεφτόμουν τις τελευταίες μέρες μετα την αποτυχία του claudia και το νέο των eflexers, τι θα έκανα εγω αν ήμουν τσεο🤣 της Αττικα.
Αρχικά με το κενό στη βενετία πιστεύω οτι χρειάζεται αγορά μέσα στη χρονιά ενός πλοίου σαν τα superfast 1,2 με μικρό ξενοδοχειακό και μεγάλο γκαράζ. Ίσως κάποια απο τα αδελφάκια τους να είναι διαθέσιμα στην αγορά (δεν ξέρω με τι κόστος όμως)

Ανκόνα 2 eflexers (το 2027 με το καλό) και superfast 3,4, το μπάρι μένει ως έχει και το superfast XI πάει για συμπληρωματικό δωδεκανήσων όπως παλιά.

Κρήτη 1,2, μπένυ, σάμος, κίσσαμος, λευκά όρη παίρνουν πόδι σε πρώτο στάδιο (και αργότερα και ροδος, αστεριων ΙΙ)

Χιο-Μυτιλήνη μένει ρόδος με αριάδνη, ηράκλειο αστερίων ΙΙ με έλυρο και χανιά 2 eflexers των 214 μέτρων για την ανεκ.

Posted

Αστοχίες πολλές σε μια εποχή όπου τα λάθη δεν μαζεύονται εύκολα. Ίσως θα έπρεπε όταν απορρόφησαν την Hellenic και μετά την ΑΝΕΚ να επικεντρωθούν σε ποιες γραμμές θέλουν να κυριαρχήσουν και από ποιες άμεσα (6-8 μήνες) αποχωρούν οριστικά.

Posted (edited)

 Ακούγεται οτι η Αττικα έχει βγάλει προς πώληση τα γραφεία της ΑΝΕΚ στην Κρήτη... στην Αθήνα πάντως η ΑΝΕΚ, η ο,τι είχε μείνει, δηλώθηκε στο site στην ίδια διεύθυνση με την Blue...

Edited by CATHA
Posted

Τα τελευταία γραφεία της ANEK στον Πειραιά νομίζω ανήκαν στον κ. Βαρδινογιάννη και όχι στην ΑΝΕΚ. Τώρα για το γραφείο της ΑΝΕΚ στα Χανιά δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Posted (edited)

Δεν το ήξερα για τα γραφεία στον Πειραιά, ούτως η αλλιώς μεταφέρθηκαν στο Νιάρχος... δεν έχει λογική να κρατήσουν τα γραφεία στα Χανιά όταν όλες οι υπηρεσίες είναι στην Αθήνα, είδωμεν.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Ακούγεται καιρό ότι είναι προς πώληση. Δεν πρέπει να είναι φήμη. 

On 5/23/2024 at 5:23 PM, MILTIADIS said:

Και τα γραφεια της στα Χανια ειναι πωληση.

 

Posted

Να ξεκινησουμε απο το βασικο δηλαδη οτι δεν υπαρχει ΑΝΕΚ πλεον ως εταιρικη οντοτητα.

Το προηγουμενο διαστημα ετρεξε εθελουσια και η συντριπτικη πλειοψηφια προτιμησε και την εκανε με ελαφρα απο το νεο σχημα.Οσοι επιθυμουσαν να συνεχισουν τους δωθηκε η επιλογη να ανεβουν στην Αθηνα για εργασια.

Τωρα αν εχουν μεινει καποιοι ελαχιστοι στα Χανια,περαν των πρακτορειων που προφανως και λειτουργουν,θα ειναι για να κοιτανε τα ντουβαρια μεχρι να βρεθει ο αγοραστης τους.

Posted

Αναφέρει επίσης ότι θα αντικατασταθούν τα 3 αερο από 2 νέα μεγαλύτερα.. ποιος ο λόγος όμως ;

Posted

Εξαρτάται από το πως έχει μεταφερθεί το νον πέιπερ:

Το ένα σάιτ γράφει:

η ενίσχυση της παρουσίας της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό με την προσθήκη δύο νεότευκτων και μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας από τα τρίαυπάρχοντα Aero τα οποία έχουν κριθεί πολύ επιτυχημένα. Όπως επισημαίνουν στελέχη του ομίλου Attica «καταρχάς πρέπει να αναβαθμιστεί ο Αργοσαρωνικός και κυρίως Ύδρα-Σπέτσες και πιο μακριά που χρειάζονται μεγάλα πλοία. Θα ναυπηγήσουμε τουλάχιστον δύο μεγαλύτερα από τα υπάρχοντα Aero. Αυτό βάσει του σχεδιασμού που υπάρχει σήμερα. Δεν μπορεί να έχουμε πλοία νεότευκτα και πλοία 25 ετών . Εκεί πρέπει να έχουμε πιο ομογενοποιημένο προϊόν»

 

Το άλλο γράφει:

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εταιρεία για τις γραμμές του Αργοσαρωνικού όπου θακατασκευαστούν ακόμη 2 δύο μεγαλύτερα AERO Highspeed, αξίας 20 εκατ. δολαρίων τοκαθένα, για την πλήρη ανανέωση του στόλου στα νησιά του Αργοσαρωνικού.

====================

Όπως το αντιλαμβάνομαι, αναφέρεται στην αντικατάσταση των Flying Cat.

 

 

Posted

Το προκλητικό στην ανακοίνωση είναι ότι λένε έχουν να κάνουν αύξηση στα εισιτήρια από το 2022 λες και βρισκόμαστε στο .. 2032 και έχουν περάσει καμιά 10ρια χρόνια. Και αποδίδουν τη μείωση της επιβατικής κίνησης στην παραμονή των τουριστών στην Αθήνα. Κατά τα άλλα βλέπουν πολύ μακριά οι άνθρωποι αυτοί...

Posted

Μάλλον τα δύο νέα aero θα αντικαταστήσουν τα flying cat και άμα δούνε το site του ναυπηγείου βλέπουμε ότι βγάζει και aero με μεγαλύτερη χωρητικότητα ας ελπίσουμε πάντως να έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα από τα τωρινά aero τουλάχιστον 2-3 μίλια.

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/i-antepithesi-tis-attica-group-me-nafpigika-schedia-axias-12-dis-evro/

Μάλιστα το άρθρο αναφέρεται καιρό ην ναυπηγήσει δύο high-speed για Κυκλάδες και δύο πλοία μεσαίου μεγέθους τύπου Χίος Δήλος.

Posted

Στο άρθρο του Η. Μπέλλου στην "Καθημερινή" της 9/7, αναφέρεται σαφώς ότι τα νέα Aero θα αντικαταστήσουν τα Flyingcat, ενώ η παραγγελία των δύο νεότευκτων μεγάλων ταχύπλοων αντίστοιχων με τα "HighSpeed 4" και "Hellenic HighSpeed" τοποθετείται σε χρόνο "έτι περαιτέρω". 

Κατά τ' άλλα, δάκρυα συγκίνησης αναβλύζουν όταν διαβάσει κανείς για την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του Group και την μελλοντική μείωση των εκπομπών CO2.

(Για την πανταχού παρούσα εσχάτως ΑΙ δεν αναφέρεται κάτι και αυτό με ανησυχεί).

Posted

Τελευταία παρατηρούμε μια εξωστρέφεια της εταιρείας κάτι που είναι πολύ θετικό!

Για να δούμε μην εξαγοράσει καμία εταιρεία!!!

Posted (edited)

Ή Την εξαγοράσουν....  και όλες αυτές οι ανακοινώσεις  έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης....

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted
On 9/15/2022 at 11:01 AM, Annivas said:

Υπάρχουν ψίθυροι, για σκέψεις του γκρουπ ότι εξετάζει το ενδεχόμενο ναυπήγησης 55μ catamaran.

 

On 12/29/2022 at 11:23 AM, Champion Jet_2 said:

Κανένα νέο σχετικά με τη συγκεκριμένη φήμη;

 

On 1/5/2023 at 7:06 PM, valencay said:

Σύμφωνα με τα νεώτερα, πράγματι υπάρχει πρόθεση κατασκευής 2 η  3ων 50μετρων σκαφών στα ναυπηγεία που φτιάχτηκαν τα Aero

 

23 hours ago, shipgreeks said:

Μάλλον τα δύο νέα aero θα αντικαταστήσουν τα flying cat και άμα δούνε το site του ναυπηγείου βλέπουμε ότι βγάζει και aero με μεγαλύτερη χωρητικότητα ας ελπίσουμε πάντως να έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα από τα τωρινά aero τουλάχιστον 2-3 μίλια.

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/i-antepithesi-tis-attica-group-me-nafpigika-schedia-axias-12-dis-evro/

Μάλιστα το άρθρο αναφέρεται καιρό ην ναυπηγήσει δύο high-speed για Κυκλάδες και δύο πλοία μεσαίου μεγέθους τύπου Χίος Δήλος.

 

14 hours ago, georgios express said:

Στο άρθρο του Η. Μπέλλου στην "Καθημερινή" της 9/7, αναφέρεται σαφώς ότι τα νέα Aero θα αντικαταστήσουν τα Flyingcat, ενώ η παραγγελία των δύο νεότευκτων μεγάλων ταχύπλοων αντίστοιχων με τα "HighSpeed 4" και "Hellenic HighSpeed" τοποθετείται σε χρόνο "έτι περαιτέρω". 

Κατά τ' άλλα, δάκρυα συγκίνησης αναβλύζουν όταν διαβάσει κανείς για την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του Group και την μελλοντική μείωση των εκπομπών CO2.

(Για την πανταχού παρούσα εσχάτως ΑΙ δεν αναφέρεται κάτι και αυτό με ανησυχεί).

 

Tα τωρινά άρθρα έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτά που είχαμε γράψει πριν 22 μήνες για παραγγελία δύο νέων μεγαλύτερων Aero.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...