Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν φαινεται να κινουνταν ποτε προς τα εκει απο τη στιγμη που η Ανεκ δεν υφισταται πλεον νομικα ως εταιρεια παρα μονο ως logo.Και τα γραφεια της στα Χανια ειναι πωληση.

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το θέμα είναι ότι από την εξαγορά της Hellenic θα μπορούσαν να κινηθούν προς τα εκεί . Όσο για το αν η ανεκ δεν υφίσταται ναι μεν ισχύει αλλά θα μπορούσε να ιδρυθεί μια νέα εταιρία με το ίδιο όνομα ( έχουμε πολλά παραδείγματα τέτοιου είδους ) . Συνεχίζω να πιστεύω ότι ο σχεδιασμός και το όραμα  έχει χαθεί από το 2018 απλώς με την Hellenic δεν φάνηκε . Και τώρα που ολοκληρώθηκαν οι στόχοι του ομίλου Βαρδινογιάννη γκουχου γκουχου αττικα ήθελα να πω , ποιο είναι το όραμα . Κοίταξαν τις εξαγορές και όχι τον ανταγωνισμό . Έχεις μια seajet η οποία γιγαντώνεται κάθε χρόνο από την μια και από την άλλη έχεις έναν Γκριμάλντι που θα επιστρέψει στην κρητη δριμύτερος. Φυσικά δεν είμαι από αυτούς που παίρνω τις αποφάσεις για αυτό και εφόσον δεν έχω εγώ την καυτή πατάτα στα χέρια μου δεν πρόκειται να δώσω αξία στην γνώμη παραπάνω από αυτήν που έχει δηλαδή μια άποψη του καφενείου . 

Posted

1.    Πράγματι η φετινή εικόνα της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν έχω καταλάβει που οφείλεται, αφού σημαντικά στελέχη δεν έχουν αποχωρήσει. Ίσως η αύξηση των πλοίων έχει πέσει βαριά στο ναυτιλιακό/τεχνικό. Το εμπορικό δεν το συμπεριλαμβάνω γιατί λειτουργούσαν ως κοινοπραξία εδώ και πολλά χρόνια. 
Στο μόνο που διαφωνώ είναι σε κάποια σχόλια σχετικά με την οικονομική κατάσταση της Attica. Με 0,6 δις πωλήσεις, 126 εκ. EBITDA, 103 εκ ταμείο και 58 εκ εισπράξεις φέτος από πώληση πλοίων και συμμετοχών, δεν μπορεί να γράφουμε πως δεν έχει μαντίλι να κλάψει ή πως δεν έχει δυνατότητα να χρηματοδοτήσει τα scrubbers. Η ανανέωση του στόλου της θα γίνει σε βάθος αρκετών ετών και προφανώς κάτω από άλλο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

2.    Μετά την περσινή κόντρα Μάριου – Πειραιώς προέκυψαν εξελίξεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού σχετικά  με την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου της τράπεζας επί της MIG.
 

  • 2 weeks later...
Posted
On 6/3/2024 at 11:51 PM, proud_ionian said:

Τροποποιήσεις λοιπόν για σήμερα και αύριο, αλλά θα πάνε κορδόνι από ότι φαίνεται.[...]

Have a nice summer :P 

 

On 6/4/2024 at 6:42 PM, proud_ionian said:

Στα πρακτορεία έχει πάει ακύρωση του δρομολογίου της Πέμπτης από Πάτρα και του Σαββάτου από Βενετία 

 

On 5/22/2024 at 7:30 PM, proud_ionian said:

Φαντάζομαι θα ανατεθεί ακόμη ένα project στη McKinsey: Ο εσωτερικός έλεγχος και η σύνταξη βελτιωτικών προτάσεων, με αφορμή το μαύρο χάλι με τις επισκευές, αλλά και την υπονόμευση της θέσης του ομίλου στην Αδριατική. Το πόρισμα θα εκδοθεί... κάποτε.

Mπορεί φέτος να μην μπορούμε να προγραμματίσουμε δρομολόγια και ακινησίες, αλλά Ολοκληρώθηκε η τριετής Στρατηγική Υπεύθυνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021 – 2023. Έτσι λέει το Capital τουλάχιστον.

 

Posted

Τελευταία φορά που ταξίδεψα, δεν υπήρχαν καν κάδοι ανακύκλωσης επάνω στο πλοίο, το πιο απλό και βασικό δηλαδή. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο μεσοδιάστημα, αλλά είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λές ό,τι λές και να μην κάνεις το πιο απλό βηματάκι.  

Posted

Eπί του συγκεκριμένου θέματος υπάρχει μια άγνωστη σε πολλούς παράμετρος η οποία αφορά την αποκομιδή στερεών καταλοίπων .

Όλοι οι Οργανισμοί πλην του ΟΛΗ (ο οποίος τα τελευταία χρόνια έβαλε και δεύτερο ανάδοχο), κάνουν φωτογραφικούς διαγωνισμούς με αποτέλεσμα να αναδεικνύεται ένας συγκεκριμένος και γνωστός ανάδοχος , ο οποίος είναι ο μόνος που μπαίνει μέσα στο λιμάνι για να πάρει τα σκουπίδια από τα πλοία. Στο ίδιο πλαίσιο εκτός του ότι απαγορεύεται να μπει οποιοσδήποτε άλλος , δεν μπορεί να μπει και εταιρεία για να πάρει τα ανακυκλώσιμα κατάλοιπα γιατί πολύ απλά κατ' αυτόν τον τρόπο θα χάσουν χρήματα και ο ανάδοχος και ο εκάστοτε Οργανισμός ο οποίος λαμβάνει ποσοστό επί του τιμολογίου (για αυτόν τον λόγο τιμολογεί και ο ίδιος).

Γενικότερα υπάρχει ένα προστατευμένο μονοπώλιο με τα σκουπίδια με αλόγιστες χρεώσεις στο βωμό των οποίων πάει περίπατο οποιαδήποτε περιβαλλοντολογική πρωτοβουλία. Οι ίδιοι δε Οργανισμοί, το μόνο που κάνουν είναι να περιφρουρούν αυτό το μονοπώλιο με κάθε δυνατό τρόπο ώστε να μεγιστοποιούν άκοπα και αζόριστα τις εισπράξεις τους.

 

Posted
36 minutes ago, Nick the Greek said:

 είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λές ό,τι λές και να μην κάνεις το πιο απλό βηματάκι.  

Εχουν γινει αλλα μεγαλυτερα ομως.Με τις συνεχεις ακυρωσεις δρομολογιων εχουν μειωσει τους εκπεμπομενους ρυπους :D

Posted
29 minutes ago, Annivas said:

Γενικότερα υπάρχει ένα προστατευμένο μονοπώλιο με τα σκουπίδια με αλόγιστες χρεώσεις στο βωμό των οποίων πάει περίπατο οποιαδήποτε περιβαλλοντολογική πρωτοβουλία. Οι ίδιοι δε Οργανισμοί, το μόνο που κάνουν είναι να περιφρουρούν αυτό το μονοπώλιο με κάθε δυνατό τρόπο ώστε να μεγιστοποιούν άκοπα και αζόριστα τις εισπράξεις τους.

 

Αυτήν τη φτιάξη δεν την γνώριζα, οπότε λογικό να μην έχει κανείς ανακύκλωση. Αφού τους τα παίρνουν που τους τα παίρνουν νταβατζηλίκι, δεν υπάρχει και λόγος να κάνουν τη δουλειά του αναδόχου. 

Posted

STRIX Holdings  αυτή η εταιρεία που κατέχει πλέον όλην την Attica  ξέρει παιδιά εάν έχει μέσα Έλληνες δυνατούς μετόχους; Και ποιους; Απορία  έχω.

Posted

Διάβασε τα παλιότερα ποστ. Έχουν γραφτεί πολλά και για τον μέτοχο και για τα στελέχη.

Κάνε μια αναζήτηση στο Shipfriends με τη λέξη strix και θα δεις

Posted (edited)
On 5/25/2024 at 6:37 PM, Orestis said:

1.    Πράγματι η φετινή εικόνα της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν έχω καταλάβει που οφείλεται, αφού σημαντικά στελέχη δεν έχουν αποχωρήσει. 

Εκ του αποτελέσματος τελικά ήταν σημαντικά τα στελέχη που αποχώρησαν!!

Edited by proud_ionian
long quote short
  • 2 weeks later...
Posted

Πολεμικό Ναυτικό: Συνεργασία με την Attica Group και οφέλη για το προσωπικό – Τι συζήτησε ο Α/ΓΕΝ Κατάρας με μέλη του Δ.Σ

Quote

Όπως έκανε γνωστό το Πολεμικό Ναυτικό, την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024, ο Α/ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος-Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, συναντήθηκε στο ΓΕΝ, με τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Εταιρειών της Attica Group κ. Κυριάκο Μάγειρα, ο οποίος συνοδευόταν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Παναγιώτη Δίκαιο και τον αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Διονύσιο Θεοδωράτο.

Kατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας που περιλαμβάνουν αφενός την εκπαίδευση των πληρωμάτων των πλοίων της Attica Group στις εγκαταστάσεις της Σχολής Ελέγχου Βλαβών του Πολεμικού Ναυτικού και συγκεκριμένα στους Προσομοιωτές Πυρκαγιάς και Διαρροής και αφετέρου την προοπτική εκπαίδευσης προσωπικού του Πολεμικού Ναυτικού στους Προσομοιωτές Ναυτιλίας της Attica Group.

Ο Όμιλος Εταιρειών της Attica Group, στο πλαίσιο της ως άνω συνεργασίας του με το Πολεμικό Ναυτικό, προσφέρει από τούδε, σημαντική έκπτωση για τις μετακινήσεις του στρατιωτικού προσωπικού του Πολεμικού Ναυτικού και των οικογενειών τους με τα πλοία του Ομίλου. Η εν λόγω προσφορά περιλαμβάνει:

30% έκπτωση σε όλες τις θέσεις επιβατών (εκτός lux καμπινών).

30% έκπτωση σε Ι.Χ. οχήματα και μοτοσυκλέτες.

Η έκπτωση παρέχεται σε όλα τα μόνιμα στρατιωτικά στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού και τις οικογένειες αυτών (σύζυγος και παιδιά), εφόσον ταξιδεύουν μαζί με την επίδειξης της στρατιωτικής τους ταυτότητας.

Η ανωτέρω έκπτωση ισχύει για όλα τα συμβατικά και τα ταχύπλοα πλοία των θυγατρικών εταιρειών του ομίλου, Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek, καθώς και σε όλους τους προορισμούς που εξυπηρετεί ο όμιλος στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Β. Αιγαίο, Σαρωνικός και Κρήτη) και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας.

 

Posted

Οι φήμες που ακούγονται κατά καιρούς ότι η ΑΤΤΙΚΑ θα εγκαταλείψει την Αδριατική κάποια στιγμή , νομίζω καταρρίπτονται 

Posted
37 minutes ago, iord said:

Σύμφωνα με το άρθρο ετοιμαζόμαστε για e-flexer και στην Ελλάδα 

 

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/attica-group-deal-me-stena-roro-gia-nafpigisi-ke-makrochronia-navlosi-me-dikeoma-agoras-2-plion/

Και το Shippax έχει την είδηση

 2 πλοία το 2027 και άλλα option για αλλά δυο.

Methanol Ready, 240 μέτρα, 3.320 γραμμικά 1500 επιβάτες. 10ετης ναυλωσ6με option αγοράς. 

Μην είναι και προάγγελος εντονότερες παρουσίας της Stena στα της Attica.

Κρίμα που δεν θα τα φτιάξει η ONEX.😀

Posted

Αυτό το θυμόμαστε.  Υποτίθεται ότι Μάιο θα είχαν υπογράψει κιόλας.

Η αρχική εξαγγελία μίλαγε για υλοποίηση απο την onex επενδυτικού προγράμματος της Attica ύψους 1 δις, σε βάθος δεκαετίας. 

Posted (edited)

Με τόσα σενάρια που γράφονται καθημερινά με εκπλήσσει που δεν σκεφτήκαμε ότι στην αγορά της AML μπορεί να υπήρχε και μια συμφωνία για εμπλοκή της ΑΤΤΙΚΑ στα e-flexer 

Από ότι φαίνεται η ONEX θα αναλάβει τα του Αιγαίου, και με τα ETS να μην μπαίνουν στην εξίσωση ως το 2030....δεν φαίνεται να βιάζονται ιδιαίτερα. 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Προφανως θα υπαρχει καποια αρχικη συμφωνια για εξαγορα της Superfast απο τη Stena παντως.

Posted

Χαίρομαι ιδιαίτερα που θα δούμε μετά από τόσα χρόνια ξανά τα φτερά στην τσιμινιέρα των Superfast. Προσωπικά θεωρώ πως θα ήταν λάθος κίνηση να πουληθεί η Superfast και να αποχωρήσει η Attica από τις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής, το μέλλον θα δείξει ποια θα είναι η εξέλιξη, προς το παρόν πάντως φαίνεται αισιόδοξο για τη Superfast και την Attica εν γένει.

Posted
52 minutes ago, margaritis24 said:

Προφανως ειναι  ενα  πλανο leasing αμα δε μας βγει μετα τα 5 χρονια τα γυρναμε πισω!οι Μινωικες εδειξαν το δρομο πριν 15 χρονια με τα cruise!

Κανενα δρομο δεν εδειξε κανεις.Ο Γκριμαλντι τοτε ηταν ηδη ιδιοκτητης και μπορουσε να κανει o,τι θελει.Εκτος και αν και εδω συμβει αυτο που εγραψα παραπανω.Κοντος ψαλμος.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...