Strofalos Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 1 hour ago, Nick the Greek said: Να μην τα πολυλογώ από 24/02 αναλαμβάνει το Λευκά Όρη τη γραμμή Εκεί στην Άττικα, η έχουν πάθει ναυτία ή τους ήρθε ξαφνική η απορρόφηση. Από την μιά λένε πως το σινιάλο ΑΝΕΚ θα εξυπηρετεί την Κρήτη και το Superfast την Αδριατική, και από την άλλη κάνουν τράμπα ένα πλοίο από την μπλου-σταρ στην ΑΝΕΚ για να το στείλουν Βενετία. Ελπίζω μόνο μην το ξαναβάψουν το καραβάκι. By the way, τα κουκιά για Κρήτη είναι τρία (Μπένυ, Έλυρος για Χανιά και Blue Galaxy για Ηράκλειο). Μας λείπει το έτερο για Ηράκλειο ή τελεσίδικα το Αστεριών θα κάνει εμφάνιση στον Χάνδακα..?
HS_4 Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 (edited) To blue galaxy θα ειναι Δωδεκαννησα. Εκτός αν μετονομαστει ο Αστεριωνας σε Blue Galaxy και δουλεψει Δωδεκαννησα. 2 πλοια θελουμε Edited January 22, 2024 by Nick the Greek Quote
MILTIADIS Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Θα μπει και το Κρητη ΙΙ στο Ηρακλειο και θα ειναι ολα κομπλε.
proud_ionian Posted January 22, 2024 Author Posted January 22, 2024 Έχω την εντύπωση ότι μετά τη συγχώνευση, η Attica πορεύεται σαν την Ελλάδα μετά τους Ολυμπιακούς. Σαν να έχει χαθεί τελείως ο προσανατολισμός και να προχωρά χωρίς μακροπρόθεσμη στόχευση. Η συγχώνευση ετοιμάζονταν σχεδόν δύο χρόνια επισήμως και αλλά δύο ακόμη ήταν κοινό μυστικό ανεπισήμως και, το σημαντικότερο, ληταν συγχώνευση με μία εταιρία με την οποία ήταν σε... σύμφωνο συμβίωσης 12 χρόνια και οι περισσότερες αποφάσεις λαμβάνονταν από κοινού. Τι θέλω να πω; Οτι η attica ήξερε πολύ καλά τι θα παραλάβει. Επιπλέον γνώριζαν, όπως όλοι στον χώρο άλλωστε, την σταδιακή εφαρμογή του ETS από φέτος. Θα περίμενε κανείς, ότι με το που δίνονταν η έγκριση της συγχώνευσης, αμέσως θα ανέβαιναν δρομολόγια, θα ξεκίναγαν οι εργασίες για εγκατάσταση scrubbers, θα γινόταν μια προσαρμογή των εμπορικών σημάτων και της ονοματοδοσίας κλπ. Αντιθέτως, έχουμε καθυστέρηση στην ανακοίνωση των δρομολογίων, μια πανσπερμία χρωμάτων, σινιάλων και ονομάτων, νέα αναβολή της εγκατάστασης scrubbers (μόνο για τα... γνωστά δύο πλοία της ΑΝΕΚ το είχαμε ακούσει 2-3 φορές μόνο το τελευταίο δίμηνο), ενώ ακόμη και ο περιβαλλοντικός επίναυλος μπήκε την τελευταία στιγμή. Η δολοφονία του Αντώνη Καρυώτη, μπορεί να πήγε πίσω τον προγραμματισμό σε κάποια πράγματα, αλλά δεν αιτιολογεί αυτο το χάλι. Είχαμε βέβαια παχιά λόγια, το πολυδιαφημισμένο προικοσύμφωνo με την ONEX. Προσωπικά πιστεύω ότι λείπουν τα κεφάλαια, τόσο η ίδια συμμετοχή, όσο και τα χαμηλότοκα δάνεια από το ταμείο ανάκαμψης (παίζει να μην έχουν πάρει ακόμη τις εγκρίσεις), ενώ λογικά περιμένουν και τι θα βρέξει από το δημόσιο ταμείο. Μέχρι να δουν το χρώμα του χρήματος, θα βράζουν στο ζουμί τους.
Orestis Posted January 25, 2024 Posted January 25, 2024 Ανακοινώθηκε χθες το πρόγραμμα εθελουσίας που θα τρέξει έως τα τέλη Φεβρουαρίου. Είναι καθοριστικής σημασίας εξέλιξη για έναν Όμιλο, το προσωπικό του οποίου στην ξηρά πρέπει να είναι της τάξεως των 450 εργαζομένων.
HS_4 Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 Με τα μεχρι τωρα στιγμης δεδομενα έχουμε: Παροναξια: Δήλος Βραδινό: Blue star 1 Αγωνη Μικρων Κυκλαδων: Ναξος Δωδεκάννησα: Αστεριων, Blue Star 2, Πατμος Συρο-Την-Μυκ: Παρος Ικαρια-Σαμος: Μυκονος Πει-Χιο-Μυτ: Σαμος, Ρόδος Αγονη Β Ελλαδας: Διαγόρας Χανιά: Βενιζέλος/ Ελυρος Ηράκλειο: Κισσαμος/ Κρήτη 2 Ενδοκυκλαδικά: Άρτεμις (;;;) Σποράδες: Σκιαθος , fl5 (???) Σαρωνικό: fl 4,6 aero 1,2,3 Παρ-Ναξ-Κουφ-Αμοργο hsp4
pilot Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 (edited) Περίπου έτσι, με πιθανότερο ίσως τον Αστεριωνα στο Ηράκλειο και τον Κίσσαμο στα Δωδεκάνησα Edited February 4, 2024 by proud_ionian quote
wysiwid Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 έχουν ανακοινώσει ηδη συμφωνία https://www.capital.gr/epixeiriseis/3756045/epesan-oi-upografes-metaxu-attica-group-kai-naupigeion-eleusinas/?amp=true
proud_ionian Posted February 4, 2024 Author Posted February 4, 2024 Διαβάζετε Shipfriends 😉 Συμφωνία ευχολόγιο,.χωρίς να έχουν ακόμη εξασφαλιστεί τα κονδύλια.
Taxidiotis Posted February 7, 2024 Posted February 7, 2024 Έχω παρατηρήσει ότι σε όλα τα πλοία του ομίλου υπάρχει σημαιάκι Αττικα εκτός από τα πλοία της Ανεκ. Επίσης αποτι φαίνεται το κάθε πλοίο που αλλάζει σινιάλα στην ουσία ναυλωνεται από την μία εταιρεία στην άλλη .
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 7, 2024 Posted February 7, 2024 To KIΣΣΑΜΟΣ σήμερα είχε Τυπικά ναύλωση είναι Πάντως Γιάννης κερνά,Γιάννης πίνει!
gpap2006 Posted February 7, 2024 Posted February 7, 2024 On 2/4/2024 at 11:53 AM, pilot said: Περίπου έτσι, με πιθανότερο ίσως τον Αστεριωνα στο Ηράκλειο και τον Κίσσαμο στα Δωδεκάνησα Άρα δεν θα έχουμε αλλαγές σε σχέση με πέρσι με εξαίρεση τη τραμπα Λευκά Όρη με Αστεριων.
georgios express Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 2 hours ago, olympic champion anek said: Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΝΕΚ το πλοίο δεν έχει προστεθεί στο στόλο της… Εκφράζοντας τις σκέψεις μου με πλήρη πολιτική ορθότητα, νομίζω ότι στην Attica αδιαφορούν πλήρως 😜 για την ιστοσελίδα της ΑΝΕΚ.
Taxidiotis Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Γενικά πέρα από αυτά που μπορεί να είναι κάτω από το τραπέζι, με 80 μύρια κατάφερε η αττικα και πρόσθεσε στο στόλο της 3 σίγουρα αξιόλογα πλοία αλλά και Βενιζέλος και Κρήτη που μπορεί να αξιοποιήσει! Εδω βρίσκει ρόλο για το Πρεβελης! Νομιζω οτι το brand Ανεκ θα παραμείνει καθαρά πλέον μόνο Κρήτη καθαρά για σκοπούς marketing
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 On 2/8/2024 at 4:04 PM, Taxidiotis said: Νομιζω οτι το brand Ανεκ θα παραμείνει καθαρά πλέον μόνο Κρήτη καθαρά για σκοπούς marketing Γιά τους άσχετους που νομίζουν ότι η εταιρεία είναι ακόμα χανιώτικη! Αυτούς που σίγουρα θα είπαν ότι τώρα έρχεται ένα ΚΙΣΣΑΜΟΣ χωρίς να καταλαβαίνουν ότι πρόκειται γιά το πρώην Blue Galaxy!
MILTIADIS Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Σωστο αλλα να προσθεσω οτι ειτε ως Κισσαμος,ειτε ως Blue Galaxy βεβαια το συγκεκριμενο πλοιο δεν ανηκει ουτε στην Attica Group.
Taxidiotis Posted February 11, 2024 Posted February 11, 2024 5 hours ago, Strofalos said: Μάλλον αυτά τα Operated by είναι παροδικά στην Superfast και σε δυο-τρία χρόνια προβλέπεται να ξαναγυρίσουν πίσω. Εξού και τα Φόσεν είναι σκέτα Superfast.com Αυτά θα μείνουν ες αεί. Νομίζω πως όλα θα κάνουν μια ναύλωση από την μία εταιρεία στην άλλη! Μην ξεχνάμε ότι ο όμιλος είναι προς πώληση και φήμες λένε και σε κομμάτια!
olympic champion anek Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 51 minutes ago, pilot said: Για τον Ιούλιο κ Αύγουστο (δηλαδή όταν το Blue Star 1 ξεκινήσει ττο απογευματινό της Παροναξιας) μάλλον Αστεριων κ Κρήτη 2 στο Ηράκλειο κ Κίσσαμος στα Δωδεκάνησα (κ Σάμο) Το θέμα είναι εμπιστεύεσαι Κρήτη 2 στο Ηράκλειο με φουλ ημερήσια και βραδινά; Και αν γίνει η στραβή τι κάνεις;
kefalonia94 Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 (edited) Δύσκολα θα αντεπεξέλθει το Κρήτη 2 για ολόκληρη θερινή σεζόν - ειδικά χωρίς την απαραίτητη συντήρηση... Και όντως το πρώην Asterion II θα χρειαστεί μια μίνι μετασκευή για τη γραμμή του Ηρακλείου, τόσο σε ξενοδοχειακό όσο και στον καταπέλτη των επιβατών. Edited February 12, 2024 by kefalonia94
pilot Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 47 minutes ago, olympic champion anek said: Το θέμα είναι εμπιστεύεσαι Κρήτη 2 στο Ηράκλειο με φουλ ημερήσια και βραδινά; Και αν γίνει η στραβή τι κάνεις; Συμφωνώ κ επαυξάνω! Αλλά δε νομίζω ότι μπορεί να βγει αλλιώς το line-up. Ίσως στην ακινησία του, και πριν την αιχμή της θερινής σεζόν, να γίνει ένα καλύτερο ρεκτιφιε στο Κρήτη 2
SuperRunner Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Και Χιο-Μυτ δε θα κάνει κάθε βδομάδα το καλοκαίρι που είχε ειπωθεί από το πράκτορα της εταιρείας στη Λέσβο;
proud_ionian Posted February 13, 2024 Author Posted February 13, 2024 On 2/11/2024 at 7:50 PM, Taxidiotis said: Mην ξεχνάμε ότι ο όμιλος είναι προς πώληση και φήμες λένε και σε κομμάτια! Αυτό το σενάριο ακούγεται πολύ καιρό, πρωτού καν ξεκινήσει επισήμως η διαδικασία απορρόφησης της ΑΝΕΚ. Το είχαμε συζητήσει και εδώ και στα τοπιξ του κουτσομπόλη και της συγχώνευσης. Τελευταία πήρε το μάτι μου στον οικονομικό τύπο και ένα άλλο σενάριο. ΑΜΚ, με παραίτηση των παλαιών μετόχων (της γνωστής), ώστε να πέσει το ποσοστό στο 70% περίπου. Θα απευθύνεται στο ευρύ κοινό και σε θεσμικούς, με το κατάλληλο σπρώξιμο στα ΜΜΕ. Έτσι και λεφτά θα μαζέψει ο όμιλος και δεν θα αλλάξουν οι συσχετισμοί στην κορυφή. Για το κοντινό μέλλον του δίνω πολλές πιθανότητες. Το έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις. ΥΓ: Υπομονή για το line up.
Strofalos Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Τύπου ΔΑΑ (αεροδρομίου Βενιζέλος) με δημόσια εγγραφή αλλά σε μικρότερη κλίμακα δηλαδή?
marioskef Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Οχι, στο ΔΑΑ δεν εγινε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου αλλα διαθεση υπαρχοντων μετοχων...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 On 2/11/2024 at 12:46 AM, MILTIADIS said: Σωστο αλλα να προσθεσω οτι ειτε ως Κισσαμος,ειτε ως Blue Galaxy βεβαια το συγκεκριμενο πλοιο δεν ανηκει ουτε στην Attica Group. Είναι κ αυτό,εδώ υπάρχουν άτομα που θέλουν να λέγονται καραβολάτρες πού αγνοούν ότι αυτά τα 2 από τότε που γύρισαν από την Κορέα πήγαν στη γαλλική τράπεζα, Ψιλά γράμματα...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now