fund.st Posted September 29, 2023 Posted September 29, 2023 2 hours ago, gtogias said: Ιδού και τα αποτελέσματα εξαμήνου του Ομίλου Attica: ATTICA_GROUP_APOTELESMATA_6MHNOY_2023.pdf 166.81 kB · 9 downloads Οι αναλυτικές εδώ: ENDIAMESES_OIKONOMIKES_KATASTASEIS_GIA_THN_PERIODO_01.01-30.06.2023.pdf (attica-group.com) Πολύ στο ντούκου περνάνε ότι το 2022 είχαν αποσβέσεις της τάξεως των 51εκ ενώ το 2023 της τάξεως των 25εκ. Εάν η απόσβεση είχε διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, θα ήταν ζημιογόνα η χρήση, αντί για κερδοφόρα.
iord Posted September 30, 2023 Posted September 30, 2023 (edited) Αυτή είναι γνωστή τακτική των εταιριών σε χρονιές τις οποίες περιμένουν ζημίες να φουσκώνουν με διάφορους τρόπους την χασούρα τους ώστε την επόμενη χρονιά να εμφανιστεί βελτιωμένη η κατάσταση. Παρομοια τακτική αλλα με την αξία στολου είχε κανει και η ΑΝΕΚ ένα με δυο χρονια πριν αν θυμάμαι καλα. Edited September 30, 2023 by polmyt quote
Orestis Posted September 30, 2023 Posted September 30, 2023 (edited) 20 hours ago, fund.st said: Πολύ στο ντούκου περνάνε ότι το 2022 είχαν αποσβέσεις της τάξεως των 51εκ ενώ το 2023 της τάξεως των 25εκ. Εάν η απόσβεση είχε διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα, θα ήταν ζημιογόνα η χρήση, αντί για κερδοφόρα. Κάτι μάλλον κατάλαβες λάθος, οι αποσβέσεις αυξήθηκαν από 24,9 εκ. σε 25,7 εκ. Συνοπτικά να πούμε πως ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 244,3 εκ αυξημένος κατά 42,8 εκ. vs 2022, το EBITDA αυξήθηκε κατά 57,1 εκ vs 2022 και διαμορφώθηκε σε 47,5 εκ, και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε 3,2 εκ. από ζημίες -30,6 εκ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο βασικότερος λόγος που η αύξηση των καθαρών αποτελεσμάτων δεν ήταν το ίδιο θεαματική με την αύξηση του EBITDA ήταν πως πέρσι υπήρχαν κέρδη από hedging ύψους 12,8 εκ ενώ φέτος τα συμβόλαια αντιστάθμισης κινδύνου δημιούργησαν ζημιές -5,6 εκ. Edited September 30, 2023 by Orestis
fund.st Posted September 30, 2023 Posted September 30, 2023 (edited) Edited September 30, 2023 by polmyt
Orestis Posted September 30, 2023 Posted September 30, 2023 Όπως φαίνεται και από τους τίτλους των πινάκων που παραθέτεις συγκρίνεις δωδεκάμηνο 22 με εξάμηνο 23 Στην σελίδα 28 των οικονομικών καταστάσεων μπορείς να δεις την σωστή σύγκριση.
HS_4 Posted September 30, 2023 Posted September 30, 2023 Αρα ουσιαστικά η αττικα έχει κερδη ή ζημιές στο πρωτο εξαμηνο του 23;
proud_ionian Posted September 30, 2023 Author Posted September 30, 2023 3 hours ago, Orestis said: τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε 3,2 εκ. από ζημίες -30,6 εκ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Κέρδη
proud_ionian Posted October 17, 2023 Author Posted October 17, 2023 (edited) 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: ...στη θέση του cpt Γιάννη Κοντόπουλου, που πλέον βγήκε στο γραφείο σαν υπεύθυνος πληρωμάτων. Αναμενόμενη η αντικατάσταση του υπεύθυνου πληρωμάτων. Κατά τη γνώμη μου, είναι σωστή κίνηση να επιλεγεί ένας έμπειρος και μάχιμος πλοίαρχος, για να αντικαταστήσει ένα στέλεχος στεριανής και άσχετης με τη ναυτιλία εξειδίκευσης. Edited October 17, 2023 by proud_ionian Τονισμός
Champion Jet_2 Posted October 28, 2023 Posted October 28, 2023 On 9/15/2022 at 11:01 AM, Annivas said: Υπάρχουν ψίθυροι, για σκέψεις του γκρουπ ότι εξετάζει το ενδεχόμενο ναυπήγησης 55μ catamaran. On 2/8/2023 at 2:30 AM, valencay said: Εκ παραδρομής έγραψα ότι το σκάφος που θέλει να ναυπηγησει η Εταιρεία θα είναι 100 μέτρων....Θα είναι -πάντα εφ οσον παραγγελθεί, γύρω στα 75-80 μέτρα....Sorry,mea culpa Έχει προχωρήσει κανένα σχέδιο σχετικά με ναυπηγήσεις νέων ταχυπλόων ή όλα στο συρτάρι λόγω εξαγοράς της ΑΝΕΚ;
CATHA Posted November 1, 2023 Posted November 1, 2023 Καλημέρα, NHOLOGHSH_EG-OG-TX_PLOIOY_HIGHSPEED_3.pdf (attica-group.com)
cyclades_shipping Posted November 22, 2023 Posted November 22, 2023 (edited) Από άρθρο του mononews διαβάζω ότι η εταιρία θα δρομολογήσει στις Κυκλαδες 3 ταχύπλοα,ενώ στον Σαρωνικο 4 καταμαράν και 3 Aero(μάλλον το Flyingcat 3 κουνάει το μαντήλι στην Ραφηνα)όσον αναφορά τις Κυκλαδες ποιες είναι οι 3 γραμμές που δραστηριοποιηθεί με ταχυπλοο ; Edited November 22, 2023 by proud_ionian λινκ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2023 Posted November 22, 2023 Quote Στις γραμμές της Αδριατικής, η ενοποιημένη εταιρεία θα δρομολογήσει 3 πλοία Superfast, τα 2 της ΑΝΕΚ και το “Αστερίων” που είναι ναυλωμένο, ενώ τους θερινούς μήνες θα ενσωματώνει στα δρομολόγια και έβδομο πλοίο. Superfast I, Superfast II, Superfast XI, Olympic Champion, Hellenic Spirit, Αστεριων ΙΙ και το καλοκαίρι πιστεύω το Αριάδνη Quote Στις γραμμές των Δωδεκανήσων θα δρομολογήσει 4 πλοία, 3 επιβατηγά οχηματαγωγά και 1 οχηματαγωγό για την μεταφορά επικίνδυνων φορτίων και φορτηγών οχημάτων. Blue Star 2, Blue Star Patmos, Blue Star Chios και Blue Carrier 2 Quote Στις Κυκλάδες, θα υπάρχουν επτά πλοία, τέσσερα συμβατικά πλοία, τρία ταχύπλοα και ένα οχηματαγωγό πλοίο. Blue Star 1, Blue Star Delos, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Highspeed 3, Highspeed 4, Hellenic Highspeed και Blue Carrier 1 Quote Στο Βόρειο Αιγαίο θα δρομολογηθούν τρία συμβατικά επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία και ένα οχηματαγωγό πλοίο. Νήσος Ρόδος, Νήσος Σάμος, Blue Carrier 1 Quote Στις Σποράδες θα δρομολογηθεί μόνο ένα πλοίο. Εξπρές Σκιάθος Quote Στο Σαρωνικό θα δρομολογηθούν 4 καταμαράν και 3 υδροπτέρυγα AERO. Flying Cat 3, Flying Cat 4, Flying Cat 5, Flying Cat 6, Aero 1-2-3 Quote Τέλος, η Africa Morocco Links, θα δρομολογήσει 2 επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία αυτή ανήκει κατά 49% στην Attica Group και κατά 51% σε Τράπεζα. Morocco Star, Morocco Sun Quote Στη Κρήτη Λευκά Ορη, Κισσμος, Ελ. Βενιζέλος και Ελυρος
cyclades_shipping Posted November 22, 2023 Posted November 22, 2023 Το Highspeed 3 και το Hellenic Highspeed σε ποιες γραμμές θα δρομολογηθούν ?
Petros P Posted November 22, 2023 Posted November 22, 2023 Οπότε βλέπω την πρώτη συστάδα πάνω η να κοκκινίζει η να γίνεται operated by Supefast(εδω γελάμε σε σχέση με τα αρχικά ) Ferries
proud_ionian Posted November 22, 2023 Author Posted November 22, 2023 Έχει κενά το παζλ. 3 πλοίο ΒΑ Αιγαίο; το Μύκονος; Ποιο θα κάνει τη 2η της Δωδεκανήσου; (μέσω Σάμου) κλπ
Taxidiotis Posted November 22, 2023 Posted November 22, 2023 (edited) Λογικά το 3ο στο βόρειο Αιγαίο είναι το Διαγόρας και την γραμμή μέσω Σάμου το Μύκονος. Εκεί που πραγματικά θα έχει ενδιαφέρον αν τελικά θα βρεθεί κάποιο ρο-ρο η Κάνα Κρήτη μπει έξτρα στην Κρήτη το καλοκαίρι Edited November 22, 2023 by polmyt Quote
Kaptennemo Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Η αλλαγή εμπορικού σήματος δεν σημαίνει αλλαγή πλοιοκτησίας. Το γνωρίζω , πρακτικά όμως συντρέχει καλύτερα μια τυχόν αλλαγή ιδιοκτησίας . Είδωμεν
Stratos Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Πάντως δεν είναι κάτι που ξαφνιάζει, έχει προηγηθεί η "μετακομιση" από την Hellenic των Χιος-Μυκονος στην BlueStar και δεν ενοχλήθηκε κανενας.. Και τις ιδιες γραμμες που αποφασιζουν ενίοτε, θα εξυπηρετεί.. Αν θυμάστε ακομα και τα χρώματα της Σουπερφαστ μια χαρα ταξιδευαν Κρητη και Ροδο. Ισα ίσα που θα έχουμε κάτι να ασχολούμαστε τις κρύες μέρες του χειμώνα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 1 σινιάλο γιά κάθε περιοχή Superfast Aδριατική ΑΝΕΚ Κρήτη BSF,HSW υπόλοιπο Αιγαίο Σε σκάντζες μπορεί να δούμε το ένα στα χωράφια του άλλου!
pilot Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι θα κοκκινισουν και Olympic Champion & Hellenic Spirit?
proud_ionian Posted November 29, 2023 Author Posted November 29, 2023 (edited) Η στήλη il postino του οικονομικού ταχυδρόμου Τιμά την Attica Group, κάνοντας ένα εναλλακτικό αφιέρωμα. Quote Στο απυρόβλητο ο ιθύνων νους • Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η απεγνωσμένη προσπάθεια της Attica Group να διαγράψει το «αμαρτωλό» παρελθόν της. • Με επικοινωνιακά τρικ και την «μαγική μπαγκέτα» συμβούλων μάρκετινγκ επιχειρεί να σκεπάσει τα δυσώδη πεπραγμένα της: αθέτηση δανείων, ζημιές εκατομμυρίων και αλόγιστη σπατάλη πόρων σε αμφίβολα deals… • Και το κυριότερο: να καλύψει το αδιανόητο δυστύχημα με τον 36χρονο Αντώνη Καρυώτη που βρήκε τραγικό θάνατο στο λιμάνι του Πειραιά όταν επιχείρησε να επιβιβαστεί στο Blue Horizon. • Ένα δυστύχημα που την εξέθεσε ανεπανάληπτα στο πανελλήνιο, αποκαλύπτοντας τη διαβρωμένη κουλτούρα, την οποία συντηρούσε επί χρόνια με την ανοχή κάποιων. • Οι αλλαγές που ανακοίνωσε και συνοδεύθηκαν από μεγαλοστομίες και αόριστες υποσχέσεις για τομές στα συστήματα ασφαλείας μετά από «βαθιά έρευνα» φαίνεται να μένουν στα… χαρτιά. • Την ίδια στιγμή, διατυμπανίζει με κάθε τρόπο ότι ετοιμάζεται επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 1 δισ. για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου της. • Ο στόχος προφανής: να κρύψει κάτω από το χαλί τον θάνατο του Καρυώτη, το αμαρτωλό παρελθόν και τη διαλυμένη δομή της. • Επιδιώκει δε να κλείσει τις μαύρες τρύπες, με την «ανθρωποφαγία» στο πρόσωπο του προέδρου του ομίλου. • Και το βασικότερο, ο ιθύνων νους που βαρύνεται με τα εγκλήματα του παρελθόντος μένει στο απυρόβλητο. • Ωστόσο, επειδή δεν ζούμε όλοι στην χώρα των… λωτοφάγων, η «χρυσόσκονη» με την οποία επιχειρεί να συγκαλύψει τις «αμαρτίες» της δεν αρκεί. • Η δικαστική διερεύνηση που βρίσκεται σε εξέλιξη για τον άδικο θάνατο του 36χρονου Αντώνη πρέπει να καταλήξει σύντομα και να αποδοθούν ευθύνες. • Το Πανελλήνιο απαιτεί απαντήσεις, παρά τα κόλπα που μηχανεύεται η εταιρεία. Όπως η μετονομασία του Blue Horizon… σε «Λευκά Όρη». Ο όμιλος Βανζέλ, συνεχίζει να πυροβολεί. Ποιον να εννοεί όταν λέει: Επιδιώκει δε να κλείσει τις μαύρες τρύπες, με την «ανθρωποφαγία» στο πρόσωπο του προέδρου του ομίλου. Και το βασικότερο, ο ιθύνων νους που βαρύνεται με τα εγκλήματα του παρελθόντος μένει στο απυρόβλητο; Edited November 29, 2023 by proud_ionian quote
Αναερόβιος Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Τι του έκανε του προέδρου Μαρινάκη η Attica? Η τι χατίρι δεν του έκανε?
proud_ionian Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 Κανένα κομμάτι από την πίττα θα ήθελε 16 hours ago, Petros P said: Να υποθέσω Fincantieri?? Quote αναμένεται μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου 2023 μια μεγάλη επιχειρηματική είδηση από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας που θα αφορά συναρμολόγηση, κατασκευή και επισκευές σε πλοία που δεν θα αφορούν το πολεμικό Ναυτικό. Μάλιστα αρμόδια πηγή ανέφερε ότι θα αποτελέσει πολύ μεγάλη αναβάθμιση για την Ελλάδα και την οικονομία το επιχειρηματικό deal που αναμένεται να ανακοινωθεί προσεχώς από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και αφορά εμπορικό στόλο και όχι πλοία του πολεμικού ναυτικού. banking news Πάμε όμως στα φίλια ΜΜΕ. Κλασικά Καθημερινή, Σταθερά Μπέλλος Mega Deal Attica - Ναυπηγείων Ελευσίνας. Το πολυδιαφημισμένο επενδυτικό πρόγραμμα της Attica, ύψους ενός δις!!!, το οποίο θα αφορά εκσυγχρονισμό, συντήρηση και περιβαλλοντική αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου, αλλά και μελλοντικές ναυπηγήσεις νέων πλοίων, θα υλοποιηθεί πιθανότατα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Το άρθρο αναφέρει μέχρι και τροποποιήσεις μηχανών σε επιλεγμένα πλοία, ώστε να είναι dual fuel ready. Quote Οπως αποκάλυψε την Κυριακή η «Καθημερινή», το επενδυτικό πλάνο της Attica Group έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με τη Lloyd’s Register, που ειδικεύεται διεθνώς στην παροχή υπηρεσιών ταξινόμησης και συμμόρφωσης στη ναυτιλία. Προβλέπει δε τρία στάδια: το πρώτο, το οποίο ήδη υλοποιείται, αφορά άμεσες ενέργειες περαιτέρω περιβαλλοντικού εξορθολογισμού του στόλου (εξιδανίκευσης συστημάτων πρόωσης, ψηφιακής αναβάθμισης και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και άλλων συστημάτων εξοικονόμησης ενέργειας), με συνολικό προϋπολογισμό της τάξης των 160 εκατ., το δεύτερο την εγκατάσταση νέων μηχανών διπλού καυσίμου σε επιλεγμένα πλοία με προϋπολογισμό 400 εκατ. και ορίζοντα έως το 2026-2027 και το τρίτο τη ναυπήγηση ολοκαίνουργιων πλοίων που θα συμμορφώνονται 100% με τους διεθνείς κανονισμούς για δραστική μείωση των εκπομπών άνθρακα, προϋπολογισμού 500 εκατ. και ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029. Aυτά περί Attica. Για τα του Ναυπηγείου, θα τα αναφέρω στο σχετικό topic .
proud_ionian Posted November 30, 2023 Author Posted November 30, 2023 YΓ 9 hours ago, proud_ionian said: ...το οποίο ας μη γελιόμαστε, θα είναι "προίκα" για την ONEX σε όλες τις συζητήσεις με Τράπεζες κλπ, αλλά και με άλλους πελάτες αργότερα... Εννοείται ότι ένα τέτοιο ναυπηγικό πρόγραμμα, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση τόσο της εταιρίας, όσο και του ναυπηγείου (με προνομιακούς όρους και πρόσβαση σε φθηνό χρήμα λόγω μείωσης περιβαλλοντικού αποτυπώματος), θα είναι κράχτης και για πιθανούς αγοραστές της εταιρίας (για βραχυπρόθεσμη τοποθέτηση. μακροπρόθεσμα θα είμαστε όλοι νεκροί).
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 On 11/28/2023 at 7:59 PM, pilot said: Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι θα κοκκινισουν και Olympic Champion & Hellenic Spirit? Το πιό σίγουρο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now