proud_ionian Posted April 3, 2021 Author Posted April 3, 2021 8 hours ago, proud_ionian said: ουτε σε καποια αλλο δελτιο. δεν ειπα οτι πρεπει να περιλαμβανεται στα αποτελεσματα του 2020. Απλα με αφορμη αυτα ή σε καποιο αλλο ξεχωριστο δελτιο, να ανακοινωθει η ναυλωση. Ξερουμε οκ, δεν ειναι υποχρεωτικο, δεν υπαρχει μεταβολη στα περιουσιακα στοιχεια της εταιριας κλπ. Απλα οπως οι Ιρλανδοι εβγαλαν ανακοινωση και λενε "τους το ναυλωσαμε", να βγαλουν και στην attica "μας το ναυλωσαν"
Nick the Greek Posted April 12, 2021 Posted April 12, 2021 Τα βλέπετε μαζί ? Ε, τουλάχιστον για τον επόμενο χρόνο δεν θα τα ξαναδείτε .
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2021 Posted April 12, 2021 Εκτός εάν του δούμε και τα δυο μαζί στη θάλασσα της Ιρλανδίας!!😉😝
pilot Posted April 12, 2021 Posted April 12, 2021 (edited) Χμμμ....ομιλείτε με γριφους😉 Edited April 12, 2021 by Nick the Greek Quote
Annivas Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 (edited) 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Υπάρχει το Νήσος Ρόδος από τον όμιλο, αλλιώς υπάρχει διαθέσιμο το Κρήτη ΙΙ από το συνέταιρο τους στη κοινοπραξία. 4 hours ago, Nikos_Chania said: Οι συνασθενείς από τα βόρεια θεωρούν βέβαιη μία ναύλωση/αγορά του Blue Star 2. Μάλιστα ονειρεύονται και....μετασκευές για να φορτώνει απευθείας στο deck 5 από την πλώρη. Να πω απο τώρα οτι η Blue Star Ferries, και η εκάστοτε εταιρεία, είναι επιχείρηση. Δεν λειτουργεί με συναίσθημα, θυμικό και ηθική. Αν κρίνει πως μία ναύλωση του Blue Star 2 οπουδήποτε θα αποφέρει περισσότερα χρήματα από το να είναι στην Ελλάδα, τότε θα το στείλει, κι ας ναυλώσει το....Αζόρες Εξπρες στη θέση του. ΥΓ: Έχουμε ξαναδεί το ΚΡΗΤΗ Ι στα Δωδεκάνησα το 2016, δεν θα με εξέπληττε μία ναύλωση ίδιου τύπου. Έτσι ακριβώς . Η κάθε εταιρεία έχει σκοπό το κέρδος και με γνώμονα αυτό καθορίζει την πορεία της. Ειδικά σε μια πολυμετοχική εταιρεία που από πίσω υπάρχουν τράπεζες και επενδυτικά κεφάλαια, δεν μπορούν να αρνηθούν μια συμφέρουσα ναύλωση ή πώληση ενός πλοίου σε καμία περίπτωση πολλώ δε περισσότερο στις εποχές των ισχνών αγελάδων που διανύουμε. Επίσης πολύ πιθανόν και να μην χρειαστεί καν κάποιο επιπλέον βαπόρι αν ανακατέψει την τράπουλα: ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ & ΑΡΙΑΔΝΗ στα Δωδεκάνησα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ Χίο - Μυτιλήνη με 3 ή 4 δρομολόγια /εβδομάδα και Blue Star Patmos 7 ή 6 δρομολόγια /εβδομάδα (ενδεχομένως να βάλουν και καμιά Σύρο στο δρομολόγιο ή Εύδηλο ή Καρλόβασι πριν την Χίο σε κάποιο δρομολόγιο) ΔΙΑΓΟΡΑΣ τις άγονες ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ 6 δρομολόγια Σάμο - Ίκαρια και το ένα να πηγαίνει Καβάλα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ άγονη Δωδεκανήσου με καμια Παροναξία γαρνιτούρα ΔΗΛΟΣ και ΝΑΞΟΣ Παροναξία και Μικρές Κυκλάδες ΠΑΡΟΣ κλασσικά Σ.Τ.Μ και έκτακτα . Πέραν αυτών μπορούν να βγάλουν και συνδυαστικά δρομολόγια και να απελευθερώνεται κάποιο βαπόρι κάποια ημέρα και να καλύπτει μια 'άλλη γραμμή από την καθιερωμένη του σε ημερομηνίες αιχμής. Edited April 16, 2021 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 16, 2021 Author Posted April 16, 2021 ενδιαφερον line up @Annivas μην ξεχναμε πως, για φετος τουλαχιστον, η κινηση στην αδριατικη δεν αναμενεται θεαματικη. υπο προϋποθεσεις, με καθημερινα full speed δρομολογια των δυο fossen, θα μπορουσε για λιγες εβδομαδες να ερθει το ΧΙ δωδεκανησα, αν υπαρχει λογος. μπορει το bs2 απλα να κανει δουλεις στην πλωρη, για να ανανεωσει τα χαρτια τους. απαναλαμβανω ομως αυτο που ειπα προχτες, με τα δεδομενα που εχουμε και την κινηση που αναμενεται, δεν θα ειναι εκπληξη να ναυλωσει η attica σε τριτους και αλλο πλοιο της
pilot Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 4 hours ago, Annivas said: και Blue Star Patmos 7 ή 6 δρομολόγια /εβδομάδα (ενδεχομένως να βάλουν και καμιά Σύρο στο δρομολόγιο ή Εύδηλο ή Καρλόβασι πριν την Χίο σε κάποιο δρομολόγιο) Ενδιαφέρον line-up, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε νομιζω έλλειψη δεύτερου συμβατικού τα καλοκαίρια (απογευματινά δρομολόγια) προς Παροναξια- Σαντορίνη, τα οποία κάνει τα τελευταία χρόνια το Bs Patmos (ειδικά προ-covid)
sulzer Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Και μετά η άττικα θα βγάλει τα καλοκαιρινά δρομολόγια με hellenic στις μπάντες...αυτή κ αν είναι ώσμωση του σχεδίου συννένωσης των δύο εταιρειών.....
MILTIADIS Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 (edited) Δεν φανηκε εκ του αποτελεσματος παντως οτι υπηρχε/υπαρχει καποιο σχεδιο συνενωσης.Και παρα τα οσα ακουστηκαν οταν αλλαξαν σινιαλα τα 2 Νησος η πραγματικοτητα απεδειξε,αν λαβουμε υποψην και τις μελλοντικες ναυπηγησεις για την Hellenic,οτι τη HSW τη θελουν στο Αιγαιο. Edited April 16, 2021 by proud_ionian quote αντί reply
Champion Jet_2 Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 1 hour ago, pilot said: Ενδιαφέρον line-up, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε νομιζω έλλειψη δεύτερου συμβατικού τα καλοκαίρια (απογευματινά δρομολόγια) προς Παροναξια- Σαντορίνη, τα οποία κάνει τα τελευταία χρόνια το Bs Patmos (ειδικά προ-covid) Και γιατί όχι να δούμε το Highspeed 4 σε ΠαροΝαξία-Σαντορίνη.Σίγουρα θα κάλυπτε ένα μέρος της κίνησης
Annivas Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 1 hour ago, pilot said: Ενδιαφέρον line-up, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε νομιζω έλλειψη δεύτερου συμβατικού τα καλοκαίρια (απογευματινά δρομολόγια) προς Παροναξια- Σαντορίνη, τα οποία κάνει τα τελευταία χρόνια το Bs Patmos (ειδικά προ-covid) Ουσιαστικά η Σαντορίνη απομένει στα απογευματινά την οποία μπορεί να την προσθέσουν τις ημέρες αιχμής σε κάποιο ροδίτικο . Στην ανάγκη μπορούν να βγάλουν και το HIGHSPEED 4 για Ιο Σαντορίνη αν δουν ότι υπάρχει ανάγκη . Ενα πρόχειρο line up έκανα , περισσότερο για να φανεί ότι ακόμη και να φύγει για τα ξένα το Blue Star 2 , η Attica αν ανακατέψει την τράπουλα έστω και πιεσμένα , πιθανότατα θα μπορέσει να καλύψει τα δρομολόγια της χωρίς να ναυλώσει κάποιο πλοίο.
Strofalos Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Κάθε πέρσι και καλύτερα..! Καλά, περιμένετε να κόψετε αντιδράσεις των Δωδεκανησίων που από Blue star 1&2 KAI Superfast XII&Blue star 1 θα πέσουν σε Νήσους... Χώρια δε την εκτόξευση των ωρών.
togias_k Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Δυστυχώς στις μέρες μας και ειδικά σε μέρες που παλεύουν για να κρατηθουν και να επιβιώσουν, δεν θα αναλογιστούν αν οι Δωδεκανησιοι κάνουν 1-2 ώρες παραπάνω (και οι κάθε Δωδεκανησιοι) από το ζεστό χρημα.
bsdelos Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Διπλασίασαν και τους πόντους για να βγάλεις τα δωρεάν εισιτήρια με το πρόγραμμα της seasmiles.Μόνο για την προσφορά του αυτοκινήτου θα μείνει η κάρτα.750 πόντους για ένα οικονομικό εισιτήριο...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Πολλοί θα είναι αυτοί που θα αναπολούν τα ωραία χρόνια που η Hellenic Seaways λειτουργούσε αυτόνομα...
sulzer Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Ελα μου ντε!! Μια ζωη εκβιασμος αυτη η εταιρεια! Εσκεμενα ηθελαν να φυγει απτη μεση η χελλενικ... τους καθοταν...... καπως.
Shippihs Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Όποιος και να ήταν στη θέση τους το ιδιο θα εκανε. Ποιος ο λόγος να θες ανταγωνισμό όταν μπορείς να παιζεις μόνος σου Αναλυτικά στο θέμα της συγχώνευσης
WARTSILA Posted June 4, 2021 Posted June 4, 2021 (edited) Λέγεμαι πειραιώς.....πιο απλά.. Edited June 4, 2021 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 On 6/3/2021 at 10:49 AM, bsdelos said: Διπλασίασαν και τους πόντους για να βγάλεις τα δωρεάν εισιτήρια με το πρόγραμμα της seasmiles.Μόνο για την προσφορά του αυτοκινήτου θα μείνει η κάρτα.750 πόντους για ένα οικονομικό εισιτήριο... 750 πόντους δεν μπορώ να βρω σε οικονομική θέση στους πίνακες του seasmiles. Με βεβαιότητα θα σου πω οτι στις Κυκλάδες, με συμβατικό, σε οικονομική θέση, ήθελες 350 πόντους και τωρα θέλεις 430. Στους υπόλοιπους προορισμούς δεν ξερω πόσο ηταν η εξαργύρωση γιατί δεν είχα κάνει ποτέ, αλλα ας παραθεσουμε τους πόντους που θέλει η οικονομική θέση ανά προορισμό : Κυκλάδες : 430 Κυκλάδες ταχύπλοα : 640 Αίγινα-Αγκίστρι : 160 Δωδεκάνησα : 610 Σποράδες : 320 Σαρωνικός : 390 Κρήτη : 400 ΒΑ Αιγαίο : 570
gtogias Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 Και στο βόρειο Αιγαίο βλέπω αλλαγές. Από 300 πόντους το αεροπορικό (για κάρτες gold) πήγε 510. Not bad... Όπα, λάθος. Το αεροπορικό σχεδόν διπλασιάστηκε. Από 300 στα 580.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 Ενω μέχρι τώρα ήταν ίδιοι πόντοι για αεροπορικά/κατάστρωμα οταν ζητούσες εξαργύρωση. Το σίγουρο είναι κάθε πέρσι και καλύτερα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 14, 2021 Posted June 14, 2021 Έξι βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021 Quote 2 Gold στην κατηγορία “Travel” 2 Silver στην κατηγορία “Digital Tourism” Bronze στην κατηγορία “Innovation” Bronze στην κατηγορία “Technology”
proud_ionian Posted July 21, 2021 Author Posted July 21, 2021 Νέο ΔΣ ANASYGROTHSH_DIOIKHTIKOY_SYMBOYLIOY.pdf και νέες βιοδιασπώμενες καρτες H_ATTICA_GROUP_PAROYSIAZEI_TIS_PRWTES_OIKOLOGIKES_VIODIASPWMENES_KARTES_STON_KLADO_THS_EPIVATHGOY_NAYTILIAS.pdf
Greek Ships Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Δεν μπορω να καταλαβω την λογική των ναύλων της Attica Group. Για ποιο λογο η οικονομική θέση στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, ένα ταξιδι 9 ωρών να κοστίζει 28€ ενώ Πειραιάς-Σύρος που διαρκεί μόνο 3 ώρες και 20 λεπτά και Πειραιάς-Τήνος 4,5 ώρες να κοστίζουν 32,5€ και 35€ ;
gtogias Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Δύο λόγοι, κοινοί σε όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες, παντού στον πλανήτη: Α. Ύπαρξη ή έλλειψη ανταγωνισμού. Β. Οι κοντινές αποστάσεις έχουν πιο ακριβό εισιτήριο ανά μίλι (ή ναυτικό μίλι, ή χλμ) σε όλα τα μέσα μεταφοράς.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now