Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η απορία είναι με δεδομένα την κρίση που διατυμπανιζουν και τις "δυσκολες ώρες" που περνάνε.. τους περισσεύουν τόσα πολλά να χτίσουν από το να πάρουν 2ο χέρι? 

Posted

φανταζομαι θα παιζει και ευρωπαϊκη χρηματοδοτηση, ειδικα αν το μενου περιλαμβανει και φιλικες προς το περιβαλλον τεχνολογιες, δυνατοτητα καυσης lng και πολλα τετοια πιασαρικα

Posted

Ποιο πιθανό είναι να δουμε φορτηγάκια να ξεφορτωνούν μπουκάλες πετρογκαζ για να γεμίζουν τα καταμαράν πάρα σταθμό και μπαριζες lng στο Πειραιά 😂

Posted

Ναι, είναι το γνωστό σύστημα ΜΚΟ που έβγαλαν μέχρι και τον π. Παπανικολάου της κιβωτού ρατσιστή. We don't buy.

Posted

Αν διαβάσετε το κείμενο αυτομάτως θα υποθεσετε ότι ο συγγραφέας είναι κάποιος ξενος/μετανάστης είτε σκουροχρωμος είτε μοιάζει με άραβα τουλάχιστον. Αντίθετα ο κύριος Βασίλης Θανοπουλος σύμφωνα με τη φωτογραφία του από κάτω μόνο για τέτοιος δεν μοιάζει.. Περιγράφει στιχομυθιες με υπάλληλους της Blue Star και καταλαβαίνει και ο πιο χαζός ότι εάν ήταν ρατσιστές όπως λεει με το που συνομιλουσαν με τον κύριο θα καταλάβαιναν ότι είναι Έλληνας και θα το άφηναν να μείνει στη καμπίνα του καπετάνιου..

Ειπαμε είμαστε σανοφαγα αλλά τουλάχιστον οι περισσότεροι μας το ταΐζουν με μαεστρία. 

Posted
On 7/14/2020 at 12:32 AM, lostromos said:

Και το flyingcat 3 να μην έχει τι να κάνει.

 

On 7/13/2020 at 11:08 PM, Annivas said:

Ακούγεται οτι ο ομιλος βρίσκεται Σε προχωρημένες συζητήσεις με Βορειοευρωπαικα Ναυπηγεία για την ναυπήγηση 3 επιβατηγών ταχυπλοων catamaran τα οποία πιΘανοτατα θα προορίζονται για τις γραμμές του Σαρωνικου ώστε να αντικαταστήσουν τα δελφίνια . 

Αν ισχύει αυτό που έγραψε ο Annivas, φαντάζομαι πως αφορά μικρότερα καταμαράν από το FC3.

Posted

Κι εγώ φαντάζομαι ότι θα είναι Μικρότερα και πιο οικονομικά σε χρήση και κατανάλωση

Posted

Κάποια βορειοευρωπαϊκά ναυπηγεία τα οποία μου έρχονται στο μυαλό που κατασκευάζουν καταμαράν και μάλιστα έχουν χτίσει ήδη 2 τα τελευταία χρόνια,είναι αυτά που βρίσκονται στο Cowes στο Isle of Wight.Μήπως δούμε παρόμοια πλοία με τα red jet 6 και red jet 7 της red funnel;Αλλά ναυπηγεία που έχουν πείρα πάνω στα καταμαράν και βρίσκονται στην Ευρώπη δεν θυμάμαι να υπάρχουν

Posted

Υπάρχει και η Damen η οποία έχει και κάποια καταμαράν σε στοκ στα οποία κάνουν πολύ καλές τιμές.

Posted

Σίγουρα μιλάμε για καταμαράν;

Πάντως πολύ καλό αυτό για την ελληνική ναυτιλία. Σε δύσκολους καιρούς να αρχίσουμε να αναβαθμιζόμαστε. Για να δούμε.

Posted

Το χειμώνα που μας πέρασε στελέχη της Attica είχαν βρεθεί σίγουρα στη Νορβηγία για έρευνα αγοράς ή εύρεσης ναυπηγείου για τη κατασκευή επιβατηγού ταχύπλοου για το Σαρωνικό. 

Posted
On 2/11/2018 at 8:10 AM, enas chiotis said:

Άλλος ένας ογκόλιθος της πολιτικής,ο Βαγγέλης Αντώναρος, έξω από το μαντρί. Θα τον θυμόμαστε πάντα για τα καραβολατρικά του αισθήματα.:D

Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να ισχύει, αλλα κι εδώ φαντάζομαι γίνεται εντελώς αυθόρμητα. Το εισιτήριο το πλήρωσε ή όχι ακόμα;

Posted (edited)

WEB Check in / e-ticket για την BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS

Quote

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτας επιβίβασης (e-ticket/boarding pass) στα δρομολόγια των γραμμών εσωτερικού, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη νέα «ψηφιακή» εποχή της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Στόχος της νέας εφαρμογής είναι να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διευκολύνει τον επιβάτη στις συναλλαγές του και να απλοποιήσει τη διαδικασία επιβίβασης στις μετακινήσεις του με πλοίο. Επισκέπτες από όλο τον κόσμο, αλλά και κάτοικοι των νησιών που χρησιμοποιούν πολύ συχνά την ακτοπλοΐα, μπορούν πλέον με μεγαλύτερη άνεση μέσω των mobile εφαρμογών να πραγματοποιούν την κράτησή τους, να εκδίδουν και να αποθηκεύουν τα εισιτήρια ή/και τις κάρτες επιβίβασής τους.

Η διαδικασία είναι πολύ φιλική και καθόλου χρονοβόρα προς το χρήστη, καθώς καλείται να χρησιμοποιήσει δύο μοναδικούς κωδικούς που έχει παραλάβει μαζί με το αποδεικτικό της κράτησής του. Το WEB Check-in και η αποστολή των e-tickets είναι διαθέσιμα 48 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου και διενεργείται αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της BLUE STAR FERRIES www.bluestarferries.com και HELLENIC SEAWAYS www.hsw.gr.

Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν να αποθηκευτούν σε οποιαδήποτε έξυπνη προσωπική συσκευή (smartphone, tablet κλπ.), στις εφαρμογές Wallet & Passbook για λειτουργικά συστήματα IOS και Android αντίστοιχα, ενώ είναι δυνατή και η εκτύπωση σε χαρτί Α4. Η επιβίβαση στο πλοίο γίνεται με την απλή επίδειξη του εκτυπωμένου ή ηλεκτρονικού εισιτηρίου/boarding pass συνοδεύοντάς τα με τα απαραίτητα παραστατικά για την ονομαστική τους ταυτοποίηση (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης).

Η υλοποίηση της εφαρμογής έγινε από την εταιρεία CRS LIKNOSS.

Ο Όμιλος Attica, εφαρμόζοντας σύγχρονες ψηφιακές διαδικασίες, στοχεύει διαρκώς στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

To ηλεκτρονικο εισιτηριο  ,βεβαια, υπηρχε στην HSW τουλαχιστον 2-3 χρονια πριν την απορροφηση της απο την Blue Star και καταργηθηκε σχεδον την πρωτη μερα που οι εταιριες εγιναν μια

Posted

τελευταια και καταϊδρωμενη.

νομιζω η levante ειναι η πρωτη που το προωθησε συστηματικα (μπορει να μην ειναι η πρωτη που το εισηγαγε).

Posted

Που μπορούμε να σούμε τα δρομολόγια συγκεντρωτικά κάπου γιατί στο site ακόμα να τα βάλουν.

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...