Earl Granville Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 Η χρονική συγκυρία των ανακοινώσεων μπορεί να λέει πολλά μπορεί όμως και να μην λέει τίποτα. Κι από την μια έχουμε μια ανακοίνωση συνεργασίας με ένα όμιλο ...από την άλλη όμως αδυνατώ να σκεφθώ ποιός μεγάλος επενδυτής θα ρίξει λεφτά στην ακτοπλοία με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα όπου όλες οι εταιρείες είναι ζημιογόνες.
Orestis Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Σε αυτή την περίπτωση, εάν κάποιος βάλει και τα περίπου 25 εκ της ΑΜΚ με τι ποσοστό της ΑΤΤΙΚΑ θα βρεθεί? Αν ένας νέος επενδυτής καλύψει ολόκληρο το ποσό, θα αποκτήσει το 30% της εταιρείας.
gsenso Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Γιατί να πουλήσει το Διαγόρα και το Οράιζον; Μάλλον θα προτιμούσε να πουλήσει κανένα μεγάλο Blue Star
MILTIADIS Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 (edited) 23.109.846 μετοχες της μητρικης MIG πουλησε σημερα ο Βγενο σε ομιλο απο το Abu Dhabi εναντι 9 εκατ ευρω περιπου συνολικα! Edited November 18, 2011 by MILTIADIS
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Μείωση μετοχικού κεφαλαίου με μείωση της ονομαστικής αξίας από Ευρώ 0,83 σε Ευρώ 0,30 ανά μετοχή ανακοίνωσε η Attica
proud_ionian Posted November 28, 2011 Author Posted November 28, 2011 εχει αποφασιστει απο καιρο. τωρα ολοκληρωθηκε το τυπικο μερος
Nikos_Chania Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 θα αργήσει να ξεκινήσει και πιθανόν να παραταθεί κι άλλο. πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες από το νεωριον, δεν θα δεξαμενιστεί... δεξαμενισμούς εάν κάνουν, θα κάνουν εδώ στο νεωριον. η επισκευή του naxos φαίνεται να είναι η τελευταία, μετά το diagoras και το ithaki. το blue star 1 σταματάει αμέσως μετά το 2 και δεν αποκλείεται να επανέλθει αρχες απρίλη! πριν από λιγο ενημερώθηκα ότι από 15 γενάρη ξεκινάνε να έρχονται σύρο τα πλοία της αττικα... άρα πιθανόν να πάρει κι άλλη παράταση όπως είπα η ακινησία του 2. ο προγραμματισμός λέει πρώτα τα μπλουσταρακια και μετά τα της σουπερφαστ...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Attica: Kαταβολή 7 εκατ. από MIG έναντι της AMK H ATTICA A.E. συμμετοχών (η «ATTICA») ανακοινώνει ότι η MARFIN INVESTMENT GROUP α.ε. συμμετοχών (η «MIG») κατέβαλε στις 19.12.2011 έναντι της αποφασισθείσας αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA το ποσό των ευρώ 7.000.000,20 το οποίο αντιστοιχεί σε 23.333.334 νέες μετοχές της ATTICA, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. το ανωτέρω ποσό αντιστοιχεί σε μέρος της υφιστάμενης άμεσης και έμμεσης συμμετοχής της MIG στην ATTICA. πηγη: ASE
proud_ionian Posted December 21, 2011 Author Posted December 21, 2011 λιγοτερο απο το 1/3 του ποσου που της αναλογουσε.
Orestis Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 γράφει πάντως πως είναι έναντι, συνεπώς η τελική συμμετοχή στην αμκ μπορεί να είναι και μεγαλύτερη ή μπορεί βέβαια και να μην καλυφτεί πλήρως. Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως η καταβολή έγινε εσπευσμένα, λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία καταβολής του Δώρου και των λοιπών υποχρεώσεων που συσσωρεύονται στο τέλος κάθε χρόνου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 επισης να πουμε οτι η καθοδικη πορεια απο το 2008 και μετα αφορα ολον τον κλαδο. βεβαια ο καθε ομιλος πορευεται διαφορετικα και εκει φαινεται η διαφορα, αλλα ακομη και στην αττικα που ειναι σημειο αναφορας και πολλες απολυσεις προσωπικου ειχαμε (στα γραφεια) και περικοπες δρομολογιων και παροπλισμους και πωλησεις σε τιμη οχι ιδιαιτερα υψηλη (SFV).απλα στη HSW η δυσμενης συγκυρια επετεινε τις επιπτωσεις απο τα λαθη που εγιναν. δηλαδή στον όμιλο της Attica δεν έγιναν λάθη με τις παραγγελίες των δυο Blue Star στη Kορέα (τα στελέχη έχουν βγει και έχουν πει ότι εάν είχαν πάρει χαμπάρι την ύφεση που ερχόταν δεν θα προχωρούσαν στη παραγγελιά αυτή!!) και την αγορά των Superfast I & II, σε περίοδο που οι αγελάδες είναι ισχνές??
margaritis24 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 συγνωμη αλλα η επιλογη των σουπερφαστ στο μπαρι ηταν καλη κινηση.εφυγαν 2 πλοια που ειχαν παραπανω λειτουργικα κ ηρθαν αλλα 2 που βγαινουν με τα μισα λεφτα..οσο για το δηλος κ το πατμος τα λεφτα τους θα τα βγαλουν αφουν θα μεινουν κ θα δουλεψουν τα αλλα ειναι που πρεπει να φυγουν
Neptune Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Ηταν σωστΗ επιλογΗ αλλα τα πΗραν σε πολυ λαθος τιμΗ. αν Η τιμΗ για το καθενα ειναι αυτΗ που ανακοινωθΗκε (75.000.000) οσο δΗλαδΗ ενα πλΗρες ropax τοτε τους πιασανε λιγο τον ποπο. ποτε θα κανει αποσβεσΗ αυτο το βαπορι?
margaritis24 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 σε αυτο εχεις δικιο, αλλα τα κορεατικα με την παραπανω χωρικοτητα σε κοσμο κ ι.χ. κερδιζουν τον κοσμο που θα επερνε το HS στο πρωινο δρομολογιο κ τωρα θα λεμε το κοσμο που αφηνει το μπλου σταρ θα τον περνει το HS
proud_ionian Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 (edited) η παραγγελια των delos/patmos εκ των υστερων αποδεικνυεται λαθος, λογω του μεγεθους της κρισης. τα fast του Bari δεν νομιζω οτι ειναι τοσο προβληματικη επιλογη γιατι και οικονομικοτερα ειναι (αντικατεστησαν το horizon και ενα μεγαλο fast) και σχετικα ευκολα θα μπορουσαν να βρουν ναυλο εις τας ευρωπας. εν πασει περιπτωσει και τα 4 πλοια ηταν επιλογες με λογικη αφετηρια: να ενισχυθει η εταιρεια στις γραμμες που εχει παρουσια. μια επιλογη ομως που τα πλεονεκτηματα της τα ακυρωσε η κριση, σε καμια περιπτωση δεν μπορει να συγκριθει με αμφιβολων προθεσεων και αποτελεσματος επιλογες. δεν ειδαμε την attica να μετασκευαζει τα παλιοτερα πλοια της για να τα παροπλισει αμεσως μετα, ουτε ειδαμε να απαξιωνονται τα πλοια της στις γραμμες τους με ασυνηθιστα δρομολογια και πολλες ενδιαμεσες προσεγγισεις, ουτε ειδαμε να μενουν οι κατοικοι των κυκλαδων ή των δωδεκανησων εβδομαδες με το ερωτηματικο αν ενα πλοιο δεκαετιας θα αντικατασταθει με ενα πλοιο με τα τριπλα χρονια, ουτε ειδαμε την αφροκρεμα των πληρωματων της να εξαναγκαζεται σε αποχωρηση, ουτε ειδαμε πλοια της να ναυλωνονται σε αλλη θυγατρικη του ομιλου με χαμηλο ναυλο για να ναυλωθουν μετα σε τριτους με πολυ καλο ναυλο και να καρπωθει τη διαφορα η αλλη εταιρεια. να θυμισω επισης οτι η attica εβγαλε ανακοινωση οταν μειωσε της ταχυτητες των μεγαλων blue star. επικοινωνιακα λαθη εχουν γινει και στην attica οπως και σε αλλες εταιρειες. να θυμισω οτι δυο φορες εφυγε απο τα χανια ενω διαβεβαιωνε οτι δεν σκοπευει να αποχωρησει απο τη γραμμη ή παλιοτερα καποιες βλαβες των μεγαλων bs που μαθευτηκαν εκ των υστερων. να μην ξαναπω το περιστατικο με τα εγκαινια του δηλος που στο τηλεφωνο ελεγαν οτι θα ειναι μονο εξεχουσες προσωπικοτητες. η μεγαλη διαφορα ειναι οτι απο τις επιλογες και της διοικησης παναγοπουλου και της τωρινης (που χρησιμοποιει σε μεγαλο βαθμο τα ιδια στελεχη) δεν δημιουργηθηκε η αισθηση οτι η εταιρεια απαξιωνεται συστηματικα και δυσφημειται Edited December 30, 2011 by proud_ionian
Orestis Posted January 19, 2012 Posted January 19, 2012 (edited) Aλλαγές στο Δ.σ. της εταιρείας μετά την αντικατάσταση του Π. Βέττα αΠό τη θέση του CEO για λόγους υγείας. να ευχηθούμε να είναι Περαστικά και να εΠιστρέψει σύντομα! Edited January 19, 2012 by Orestis
proud_ionian Posted January 19, 2012 Author Posted January 19, 2012 o κ.Μαγειρας ειναι ο ιδιος που ηταν CFO στη MPB?
Orestis Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Attica: Kαταβολή 7 εκατ. από MIG έναντι της AMK Οικονομική ανάσα για την Attica η δεύτερη δόση από τη MIG: Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ανακοινώνει ότι η MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ κατέβαλε στις 21.02.2012 έναντι μελλοντικής αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ το ποσό των Ευρώ 6.000.000,00, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
margaritis24 Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 (edited) ενα δυσαρεστο γεγονος για την εταιρεια κ ενας σημαντικος ανθρωπος για την επιβατηγο μας ναυτιλια ο οποιος ηταν παρων σε ολα τα ναυπηγεια που εκτισε ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΒΕΛΑΣ εφυγε απο κοντας μας... Edited March 19, 2012 by margaritis24
MILTIADIS Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 (edited) Attica: Αντικατάσταση μέλους του ΔΣ Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) στην από 22.03.2012 συνεδρίασή του εξέλεξε ως Μη εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. τον κ. Ευθύμιο Μπουλούτα στη θέση του παραιτηθέντος κ. Ανδρέα Βγενόπουλου. απο το http://www.marinews,gr Edited March 22, 2012 by MILTIADIS
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Αυτή η παραίτηση του κ. Βγενοπουλου από το ΔΣ της Attica τι μπορεί να σημαίνει?? Γιατί εκπροσωπεί την εταιρεία που είναι κύριος μέτοχος στην Attica
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Μετά τις απολύσεις προσωπικού τον Σεπτέμβριο στον όμιλο της Attica, πλέον έχουμε και γενναίες περικοπές των μισθών στους «χαμηλόμισθους» εργαζομένους, περά των νόμιμων περικοπών (αλλαγή αφορολογήτου ορίου, κράτησης για την αλληλεγγύη κλπ).
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Σήμερα η Attica έχει σειρά να ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα
proud_ionian Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 δεν σχολιασαμε οτι απο τα €86,5 εκ ζημιες του ομιλου attica, τα €41,8 προερχονται απο "απομειωσεις ενσωματων στοιχειων και ενεργητικου του ομιλου". σε απλα ελληνικα, η attica μειωσε μονοκοντυλια την αξια με την οποια εχει καταχωρημενα τα πλοια της στα βιβλια της και τις προσαρμοσε στη σημερινη πραγματικοτητα. ετσι ανοιγει και ο δρομος (πιστευω) για πωλησεις πλοιων.
MILTIADIS Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Αυτος ο δρομος ειναι μονοδρομος,πιστευω προσωπικα,αφου περα απο το οικονομικο σκελος υπαρχει και το πρακτικο δηλαδη το που θα μπουν τα περισευομενα πλοια οταν ερθει και το ΠΑΤΜΟΣ.Λογικα θα φυγει ενα Μπλου Σταρ απο τα Δωδεκανησα συν το Μπλου Οραιζον(ηδη δεμενο)ενδεχομενως και το Ιθακη μιας και εχει επιθεωρηθει απο διαφορους αγοραστες αμεσως-αμεσως μαζεψαμε 3 πλοια με αοριστο μελλον και χωρις σαφη ρολο για τον ομιλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now