proud_ionian Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 (edited) τον τελευταιο καιρο υπαρχει στο ριο η παντοφλα "ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Ν" που δεν ειναι απο τις παραδοσιακες του στενου. γνωριζει κανεις το παρελθον της; ------------------------ (1974, ex- Άγιος Νεκτάριος Ν) Edited February 22, 2018 by Nick the Greek tag
nautikos Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 μήπως εχει να κανει με την παντοφλα "Αγιος Νεκταριος Ναυπάκτου" ?
fotis Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Καλησπέρα, η παντόφλα Αγιος Νεκταριος Ν. ήταν κάποτε στη γραμμή Ριο-Αντίρριο και έπειτα ανέβηκε προς Πέραμα-Παλούκια ( μετα την κατασκευή της γεφυρας βέβαια ). Θα ήμουν ευγνώμων αν μάθαινα απο κάποιον το που βρίσκετε σημερα αυτή η παντόφλα , αν εχει το ίδιο όνομα, αν έχει πουληθει στο εξωτερικό. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Μέχρι τον Οκτώβριο του 2008, η παντόφλα Αγ. Νεκταριος Ν ήταν στο Καματερό της Σαλαμίνας, με το ίδιο όνομα.
enas chiotis Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 (edited) Σύμφωνα με το equasis η παντόφλα ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ (δεν γνωρίζω αν είναι η ίδια) μετονομάστηκε πρόσφατα σε BEDIRMAH ANA στην διαχείριση της SOCAR-ASM LLC από το Αζερμπαιτζάν και ιδιοκτησίας SUADA DENIZCILIK ISLETMELERI Τουρκίας.Και δυο αβγά Τουρκίας που έλεγε και καποιος.Στο marine-traffic υπάρχει η σελίδα του πλοίου και απεικονίζεται η συγκεκριμένη παντόφλα. Edited January 11, 2015 by proud_ionian λινκ
fotis Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 1000 ευχαριστώ.που να εκτελεί δρομολόγια άραγε???και τι τύπου?πολλά ρωτάω....
enas chiotis Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Στο marine traffic ανέβηκε σήμερα η ακόλουθη φωτό του πλοίου με το όνομα BEDIRMAH ANA από το μακρυνό Baku της φίλα προσκείμενης χώρας του Αζερμπαϊτζάν. Αν είναι το ίδιο πλοίο με τις παραπάνω φωτό μάλλον έχει υποστεί μετασκευή. Με μια μικρή αναζήτηση η SOCAR είναι η State Oil Company of Azerbaijan Republic, και έχει πολλά πετρέλαια. Πηγή φωτό: marinetraffic.com
pantelis2009 Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 (edited) Και 2 φωτο απο μένα του Αγ.Νεκτάριος Ν, στο Καματερό Σαλαμίνας στις 20/06/2007 Edited January 11, 2015 by proud_ionian λινκ
polmyt Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Να και μια φωτο του ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Ν απο την εποχη που δουλευε Ριο-Αντιριο
enas chiotis Posted April 28, 2011 Posted April 28, 2011 Ενδιαφέρουσες φωτογραφίες από την διαδικασία ρυμούλκησης του πλοίου -ανευ πληρώματος- τον Νοέμβρη του 2008 στη Μαύρη Θάλασσα υπάρχουν στο site donmar.ua. Ενδεικτικά ανεβάζω 2 φωτό, αλλά υπάρχουν αρκετές ακόμη. Επιπλέον, μια φωτογραφία με την κατάσταση του πλοίου όπως μάλλον είναι σήμερα υπάρχει στην ιστοσελίδα της dhtholding, ,που φαίνεται να διαχειρίζεται το πλοίο.
TED Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 (edited) 020. Άγιος Νεκτάριος Ν___1974___ΙΜΟ 7324948___Bedirmah Ana___Τουρκία - Αζερμπαιτζάν Μια χαζή απορία: το Άγιος Νεκτάριος Ν πως πήγε στο Αζερμπαϊτζάν (Κασπία θάλασσα); Edited February 27, 2012 by polmyt μεταφορα
polmyt Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Δεν ξερω τη γεωγραφια της περιοχης αλλα φανταζομαι οτι ολο και καποιος πλευσιμος ποταμος θα υπαρχει για να περασει το πλοιο στην Κασπια θαλασσα
proud_ionian Posted February 27, 2012 Author Posted February 27, 2012 δε νομιζω τακη να συνδεεται η κασπια με την ανοικτη θαλασσα με καποιο πλωτο ποταμι. μηπως κοπηκε και ξαναμονταριστηκε εκει; (ετσι νομιζω ειχαν παρει τον καβαφη/διρφη απο τα κρεμαστα)
Hastaroth Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 (edited) Ισως το πήγαν μέσω παραποτάμων τού Βόλγα,ο οποίος καταλήγει στην Κασπία θάλασα.Διότι: Although the Caspian Sea is endorheic, its main tributary, Volga, is connected by important shipping canals with the Don River (and thus the Black Sea) and with the Baltic Sea, with branch canals to Northern Dvina and to the White Sea. όπως μάς λέει η Wikipedia.Συνεπώς,μπορεί να έπλευσε το πλοίο μέχρι την Μαύρη Θάλασσα,να μπήκε στον ποταμό Don και απ'εκεί μέσω τών καναλιών στον Βόλγα και να κατέληξε στην Κασπία. Είναι πιό οικονομική λύση από το να "κόψης" (στην ουσία να αποσυναρμολογήσης,δηλαδή) το πλοίο,να μεταφέρης τα κομμάτια με νταλίκες ή αεροπορικώς και να το ξανασυναρμολογήσης. Edited February 27, 2012 by Hastaroth
proud_ionian Posted February 27, 2012 Author Posted February 27, 2012 δικιο εχεις Hastaroth. οποιος (proud) βιαζεται σκονταφτει.
TED Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 Και από τη Βικιπαίδεια προκύπτουν οι εξής μέγιστες διαστάσεις πλοίων που μπορούν να περάσουν αυτά τα κανάλια: The smallest locks are 145 m long, 17.0 m wide and 3.6 m deep. Maximum allowed vessel size is 140 m long, 16.6 m wide and 3.5 m deep (so-called Volgo–Don Max Class) .
gtogias Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Και το σχετικό δημοσίευμα από την εφημερίδα Ναυτιλιακή αναφερόμενο στην καθέλκυση του Άγιος Νεκτάριος Ν τον Ιούλιο του 1973 στα ναυπηγεία Φιλίππου:
polmyt Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 Απο τη φωτογραφια που ανεβασε ο φιλος gtogias βλεπουμε οτι καποια στιγμη μαλλον κανανε επιμηκηνση στη παντοφλα μιας και δειχνει αρκετα μικρη στην αρχικη της μορφη.Το αλλο αξιοσημειωτο ειναι οτι η παντοφλα εχει "Π" στην πλωρη το οποιο στη συνεχεια αφαιρεθηκε, μιας και συνηθως συμβαινει το αντιθετο
apost Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 Κατα την γνωμη μου μου φερνει πιο πολυ προς το Σκοιπαντας
polmyt Posted March 28, 2021 Posted March 28, 2021 Να το δουμε και στο Ριο ,το 1984 παρεα με το ΣΧΟΙΠΑΝΤΑΣ ,ενω η παντοφλα δεξια πρεπει να ειναι το ΚΑΜΠΕΡΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now