Kts Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 Είναι λογικό γιατί για να δουλέψει κάποιος ξένος πλέον στο ΗΒ πρέπει να καταθέσει χαρτιά για βίζα, με όλα τα στοιχεία της νέας δουλειάς. Επομένως το αντίστοιχο υπουργείο είναι αμέσως σε γνώση των νέων αιτήσεων. Βέβαια η κυβέρνηση δείχνει μια συνέπεια στο να μην κάνει τίποτα, όπως έγινε και στην περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Flybee, η πτώχευση της οποίας κρέμασε όλη την ηπειρωτική Αγγλία.
Nick the Greek Posted March 20, 2022 Posted March 20, 2022 Αυτό που νομίζω ότι τρελαίνει όλους είναι αφ' ενός η μεθόδευση από πλευράς των ιδοικτητών. Στην τελική δικά τους είναι τα πλοία, μπορούν να τα πάρουν και να φύγουν ή να τα πουλήσουν και να το κλείσουν το μαγαζί. Αλλά έτσι όπως έγινε αυτή η διαδικασία είναι εντελώς πραξικοπηματική και νομίζω πως πρέπει να ταρακουνήσει όλους μας. Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε στο μέλλον τέτοια πράγματα και στην Ελλάδα. Η διαφορά εδώ βέβαια είναι πως υπάρχει το πρόβλημα της γλώσσας αλλά και τα λεφτά που παίρνουν οι εταιρείες σε επιδοτήσεις είναι τόσα που έχει και το Κράτος λόγο, ή τέλος πάντων θα έπρεπε να έχει. Το άλλο που είναι εξοργιστικό αν είσαι Άγγλος, είναι πως έγινε το Brexit με βασικό επιχείρημα να διαφεντεύουν οι ίδιοι τις τύχες τους και να προστατευθούν οι δουλειές των Άγγλων υπηκόων. Και βλέπεις πως γίνεται -κραχτά- το ακριβώς αντίθετο και η κυβέρνηση είναι πλήρως ενημερωμένη και συμπλέει με τους Άραβες. Μιλάμε για ξύλο με φύλλο μπακαλιάρο.
Nick the Greek Posted March 25, 2022 Posted March 25, 2022 Ο θόρυβος γύρω από τα χαίρια της P&O και των πατρόνων της από τα Εμιράτα συνεχίζεται με αμείωτη ένταση στο ΗΒ. Ο βουτυρομπεμπές πρωθυπουργός αναγκάστηκε να αναδιπλωθεί υπό το βάρος των αντιδράσεων, να υποστηρίξει πως η κυβέρνηση δεν είχε ιδέα για το τι επρόκειτο να γίνει(προσωπικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω, άλλος Κανάκης από κεί) και να προσκαλέσει τους εργαζομένους στην P&O να προσφύγουν στα δικαστήρια διότι η εταιρεία παρέβη τον νόμο, μη δίνοντας την αναγκαία και απαραίτητη από το Νόμο προειδοποίηση για τις απολύσεις στα σωματεία. Η εταιρεία βέβαια το έκανε αυτό σκοπίμως και γιατί ήξερε πως πιθανές διαπραγματεύσεις με τα σωματεία δε θα οδηγούσαν πουθενά αλλά μάλλον πολύ περισσότερο γιατί τους συνέφερε οικονομικά να παραβούν το νόμο και να πληρώσουν το πρόστιμο. Άλλοι νομικοί βέβαια υποστηρίζουν πως κάτι τέτοιο(η ενημέρωση της κυβέρνησης) δεν είναι πια αναγκαίο λόγω μιας ευρωπαικής ντιρεκτίβας που έχει υιοθετήσει το ΗΒ. Η P&O αν και δεν παίρνει πίσω τις απολύσεις, εξέδωσε ανακοίνωσε με την οποία ζήτησε συγνώμη στους εργαζομένους της. Νομίζω και αυτοί πια αισθάνονται πολύ καλύτερα μετά από αυτήν τη δικαίωση. Ανακοίνωσε δε και ένα πακέτο συνολικού ύψους 48.4 εκατομμυρίων δολλαρίων το οποίο θα διαμοιρασθεί σαν αποζημείωση στους 800 ναυτικούς. Η ιστορία δε σταματά εκεί βέβαια διότι χτές ο Τσέο της P&O έδωσε μια και μοναδική παράσταση στη Βουλή των Κοινωτήτωνε. Όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, υπέστη πύρ ομαδόν από τους βουλευτές, ειδικά των Εργατικώνε. Θα αποφύγω να μεταφέρω τα τσιτάτα και κορώνες που ακούστηκαν από τους βουλευτές και θα πω ότι ο Τσέο Hebblethwaite αντέκρουσε πως η εταιρεία χάνει τρελά λεφτά και πως η μοναδική εναλλακτική θα ήταν η χρεοκοπία, οπότε και θα έμεναν όλοι ταπί και ψύχραιμοι. Αποκάλυψε πως το ωρομίσθιο των αντικαταστατών είναι στις 5.15 λίρες και φυσικά δεν τόλμησε να απαντήσει αν εκείνος θα μπορούσε να ζήσει με αυτά τα λεφτά, σε αντιδιαστολή με τα 429 χιλιάδες δολλάρια του δικού του μισθού, ανα έτος. Το ανέκδοτο της ημέρας είναι πως υποστήριξε ότι η μαμά εταιρεία DP World, δεν είχε καμία συμμετοχή ή ευθύνη στη λήψη της συγκεκριμένης αποφάσεως. Τους καημένους τους μαντηλαράδες, τους έφερε πρό τετελεσμένου ο αλητάμπουρας. Εδώ βέβαια γελάνε και οι καμήλες. Τέλος πάντων εγώ πιστεύω πως η απόφαση δεν παίρνεται πίσω, στην ουσία της είναι νομότυπη αλλά βέβαια ο τρόπος με τον οποίο μεθοδεύτηκε είναι παράνομος και όχι ηθικός. Ήδη οι κρατήσεις της P&O, ειδικά στο Calais - Dover έχουν κατακρημνιστεί και φυσικά η φήμη μιας εταιρείας που ήταν κάποτε το αντίστοιχο της Ολυμπιακής Αεροπορίας στην Αγγλία, έχει κατρακυλήσει στο βούρκο. Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε και να μην ξαναταξιδέψουμε μαζί της, πια.
gtogias Posted March 25, 2022 Posted March 25, 2022 H εταιρεία τους δίνει το πακέτο, ως 100.000 λιρίτσες για κάποιους, αλλά με την προϋπόθεση της δέσμευσης μη προσφυγής στα δικαστήρια. Ένα εκ των ωραίων τσιτάτων του Τσέο ήταν ότι παρά το γεγονός ότι γνώριζε για το μη σύννομο της πρακτικής που ακολούθησαν θα το ξαναέκανε. Κοινώς σας έχω γραμμένους.
Strofalos Posted March 25, 2022 Posted March 25, 2022 2 hours ago, Nick the Greek said: μιας εταιρείας που ήταν κάποτε το αντίστοιχο της Ολυμπιακής Αεροπορίας στην Αγγλία Όλο το ζουμί της ιστορίας της P&O είναι αυτές οι δυο γραμμές!!!
Nick the Greek Posted March 28, 2022 Posted March 28, 2022 Πληροφοριακά, τα μοναδικά πλοία της P&O που φαίνονται να κινούνται είναι το Pride of Rotterdam στη γραμμή Rotterdam Europoort - Hull αλλά και το Norbank στη γραμμή Dublin - Liverpool. Κοινό τους χαρακτηριστικό? Φέρουν και τα δύο Ολλανδέζικη σημαία. Όλα τα υπόλοιπα πλοία του στόλου που είναι κάτω από σημαία Μπαχάμες ή την Κυπριακή σημαία παραμένουν δεμένα.
Nick the Greek Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Τα νεότερα λένε πως η εταιρεία επιμένει στις απολύσεις, και πως θα μπορούσε να κάνει αλλιώς άλλωστε, όπως έχει έρθει το πράγμα. Ισχυρίζεται πως ένα κομμάτι των ναυτικών δέχτηκαν να πάρουν το πακέτο απόλυσης ενώ ένα άλλο κομμάτι δέχεται να συνεχίσει να απασχολείται με βάση τα νέα μισθολογικά δεδομένα. Την ίδια στιγμή φαίνεται πως σε δύο πλοία της εταιρείας τουλάχιστον, δηλαδή το European Causeway στο Larne και το Pride of Kent στο Dover έχουν ανέβει καινούρια πληρώματα. Μόνο που και τα δύο πλοία έχουν απαγόρευση απόπλου από την MCA(το Αγγλικό PSC) για λόγους που έχουν να κάνουν με το πλήρωμα και το απαραίτητο familiarisation. Υπάρχουν κατηγορίες πως το καινούριο πλήρωμα έχει βασικά προσληφθεί από το δρόμο μια και υπάρχουν πολλές αγγελίες για ξενοδοχειακό πλήρωμα που δε χρειάζεται να έχει καν εμπειρία στη θάλασσα. Βέβαια υποτίθεται πως οι μεσίτες πληρωμάτων αναλαμβάνουν τη σχετική εκπαίδευση και πιστοποίηση αλλά όπως και να έχει δε σου εμπνέει εμπιστοσύνη το όλο σκηνικό, σαν απλό επιβάτη. Η εταιρεία διατείνεται πως αν αναγκασθεί με κάποιον τρόπο να ξαναπροσλάβει τους 800 ναυτικούς της με τους προηγούμενους μισθολογικούς όρους, θα βάλει αυτομάτως λουκέτο, οπότε εδώ γίνεται το σχετικό bras de fer με την κυβέρνηση και τα συνδικάτα. Με έχετε ακούσει κατά καιρούς να λέω για τα πεταμένα λεφτά της αλλαγής γραμματοσειράς στα σινιάλα που έκαναν πρίν λίγα χρόνια. Προχτές ένας φίλος παρατήρησε στα Pride of Canterbury και Pride of Kent που είναι δεμένα στο Dover, ότι στο ένα εξ' αυτών έχουν βάψει δύο μαύρες λωρίδες στο σημείο που είναι τα παράθυρα που πιάνουν το μεγαλύτερο μέρος του μήκους του πλοίου, προφανώς για καλλωπιστικούς λόγους. Άλλα αχρείαστα λεφτά εκεί δηλαδή. Αν όντως πνίγονται οικονομικά και ξοδεύουν λεφτά σε αυτές τις βλακείες, είναι ανίκανοι. Αν δεν πνίγονται οικονομικά, τότε μάλλον ψεύδονται για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Εγώ λέω πως αν δεν έχεις μαντήλι να κλάψεις, δεν πετάς λεφτά σε τέτοια περιττά πράγματα.
Nikos_Chania Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 23 hours ago, Nick the Greek said: Πληροφοριακά, τα μοναδικά πλοία της P&O που φαίνονται να κινούνται είναι το Pride of Rotterdam στη γραμμή Rotterdam Europoort - Hull αλλά και το Norbank στη γραμμή Dublin - Liverpool. Κοινό τους χαρακτηριστικό? Φέρουν και τα δύο Ολλανδέζικη σημαία. Όλα τα υπόλοιπα πλοία του στόλου που είναι κάτω από σημαία Μπαχάμες ή την Κυπριακή σημαία παραμένουν δεμένα. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Το ρόλο μπορεί να παίζει η σημαία;
Nick the Greek Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Εύλογη η απορία σου. Νομίζω αυτά με την Ολλανδέζικη σημαία(Ολλανδέζικη σημαία έφερε και ένα από αυτά που έκαναν Zeebrugge - Hull) ήταν στο πλαίσιο συμφωνίας με τα συνδικάτα των εμπλεκομένων χωρών έτσι ώστε τα πλοία των συγκεκριμένων γραμμών που ήταν 2, να φέρουν το ένα τη μια σημαία και το άλλο την άλλη. Αν αναρωτιέστε που κολλάει αυτό με το Norbank, την καριέρα του την ξεκίνησε σαν πλοίο της North Sea Ferries στη γραμμή Zeebrugge - Hull. Το ρεζουμέ είναι πως σε αυτά τα 3 μάλλον δεν έχουν το δικαίωμα να επέμβουν τα αγγλικά συνδικάτα, έτσι πιθανολογώ εγώ τουλάχιστον. Τα υπόλοιπα του στόλου ήταν Κύπρου(αυτά του Dover - Calais) και Μπαχάμες τα υπόλοιπα.
Ssiap21 Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 κάπου είδα μια χορηγούμενη ανάρτηση στο Facebook απ' την P&O Cruises που χοντρικά ζητούσε από τον κόσμο να μην τους μπερδεύει με την P&O Ferries με αφορμή κάτι tweets που ζητούσαν από τον κόσμο να μην ξαναχρησιμοποιήσει την P&O Cruises ποτέ. Στην ίδια ανακοίνωση έγραφαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με τους συνονόματους. Με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα ότι ήταν παλιά θυγατρική της P&O αλλά πλέον δεν σχετίζονται.
Nick the Greek Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 Σωστά, έχει πουληθεί στην Carnival αυτό το κομμάτι. Μιλάμε για μια εταιρεία που πέρα από τα Ferries στην πρόσφατη ιστορία της είχε Κρουαζιερόπλοια, Δεξαμενόπλοια και Κοντέινερ, όλα divisions με μεγάλους στόλους της ίδιας εταιρείας που ανεξαρτητοποιήθηκαν. Κρουαζιερόπλοια πήγαν στους yankees, δεξαμενόπλοια νομίζω απλά τα πούλησαν, κοντέινερ συγχωνεύθηκαν ανεπιτυχώς με την Nedlloyd και στο τέλος τους απορρόφησε η Maersk. Στη δεκαετία 50-60 είχαν και μεγάλο στόλο από τζενεραλάδικα, από εκεί νομίζω προήλθαν τα κοντέινερ.
Z.Gk. Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 Τεράστια, πράγματι η ιστορία της Peninsular Steam Navigation Company, η οποία το 1840 απέκτησε το πλήρες όνομά της The Peninsular and Oriental Steam Navigation Company (P&O). Για το φίλο @Nick the Greek, ο οποίος κάνει εκτενή και, όπως πάντα, εύστοχα και ακριβή σχόλια παραθέτω την πολύ ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα, η οποία είναι αφιερωμένη στην ιστορία της εταιρείας. Ώρα και διάθεση να υπάρχει, έχει τεράστιο όγκο στοιχείων, πληροφοριών, εικόνων, κλπ. (Τώρα, για να είμαι ειλικρινής, ο Nick μπορεί και να την έχει ήδη υπόψη του, ωστόσο είπα να τη μοιραστώ και με τους υπόλοιπους καραβολάτρες του φόρουμ). Και ένα γενικό σχόλιο με αφορμή της P&O Ferries. Η εξέλιξή της μπορεί να αντιστοιχηθεί με την ιστορία της άλλοτε κραταιάς Ευρώπης που πρωτοστατούσε στην εκβιομηχάνιση, την καινοτομία, την τεχνογνωσία και των, σε γενικές γραμμές, ποιοτικών θέσεων εργασίας και ποιότητας ζωής και τώρα, υπό την ηγεσία (εδώ γελάμε) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της αλλοπρόσαλλης πολιτικής της έχει "ξεβρακωθεί" πλήρως στους Κινέζους, τους Νοτιοκορεάτες, τους Αμερικανούς, κλπ.
Petros P Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 Συνεχίζεται πάντως το τρολλαρισμα στα νέα πληρώματα . κάπου πήρε το μάτι μου για detentions μιας και δεν ξέρουν τα πλοία
Nick the Greek Posted April 1, 2022 Posted April 1, 2022 Πρός στιγμήν σκέφτηκα να το ρίξω σαν πρωταπριλιάτικο αλλά αντικειμενικά δεν είναι καθόλου απίθανο σενάριο. Εξηγούμαι: με όλα όσα έχουν γίνει τις τελευταίες δύο εβδομάδες και την οικονομική αλλά και εμπορική ζημιά που έχει υποστεί η P&O, θεωρώ πως οι ιδιοκτήτες της εύκολα θα επέλεγαν να ξεφορτωθούν αυτό το προβληματικό κομμάτι του χαρτοφυλακίου επενδύσεών τους. Και να ησυχάσουν μια και καλή από την θορυβώδη κοινή γνώμη του ΗΒ. Λέω λοιπόν πως αν κάποιος ενδιαφερόταν, μια πώληση, ειδικά από τη στιγμή που ολοκληρωθούν οι αλλαγές πληρωμάτων δε θα ήταν καθόλου δύσκολη δουλειά. Σημειώνω πως η κυβέρνηση έχει έρθει ήδη σε επαφή με τη Stena και την DFDS έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί η επιπλέον κίνηση όπου οι εταιρείες αυτές λειτουργούν μαζί. Και μην ξεχνάμε πως και η Grimaldi δεν έχει παρουσία στο ΗΒ σαν ferry operator, ακόμη και εκεί θα κόλλαγε στρατηγικά η P&O. Με λίγα λόγια, καθόλου απίθανο να έχουμε μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα εξελίξεις όσον αφορά το ιδιοκτησιακό τους.
Nick the Greek Posted April 22, 2022 Posted April 22, 2022 Η εμποροπανήγυρις της P&O συνεχίζεται με νέα επεισόδια. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ηλεκτρονικής εκδόσεως της Tradewinds, η εταιρεία αναγκάστηκε να απολύσει 7 μέλη του πληρώματος κάποιου από τα πλοία που είναι ελλιμενισμένα στο Dover, εξ' αιτίας του γεγονότος ότι επέστρεψαν σε αυτό μετά από έξοδο και είχαν πιεί κάτι ποτηράκια παραπάνω. Πρόκειται για τους καινούριους ναυτικούς που έφερε η εταιρεία. Οι αντιδράσεις και οι πορείες συνεχίζονται ενώ από τα πλοία της εταιρείας ταξιδεύουν τα Norbank/Norbay στο Δουβλίνο - Λίβερπουλ και τα Pride of Hull/Pride of Rotterdam στο Hull - Rotterdam. Όλα τα πλοία του Dover - Calais παραμένουν δεμένα είτε λόγω των επιπτώσεων των απολύσεων, είτε λόγω συνεχών κρατήσεων από την MSA λόγω ελλείψεων του καινούριου πληρώματος στον τομέα του safety.
Petros P Posted April 28, 2022 Posted April 28, 2022 22 minutes ago, Nick the Greek said: Το τι μπαράζ δηλώσεων έχει ξεσπάσει από την αντιπολίτευση και τα συνδικάτα, σας αφήνω να το φανταστείτε. On 4/26/2022 at 9:22 PM, Nick the Greek said: Για να δούμε τι άλλο θα δούμε με αυτήν την P&O. Το θέμα ειναι πως οι μεν νομιζουν οτι ειναι Βρετανική,αλλα ουσιαστικά δεν είναι .Οι δε (η DP) κάνει αυτο που είναι σωστό για τη τσέπη της. Αργά η γρήγορα βλέπω να "διαρρηγνύονται τα ιμάτιά της" σε άλλες εταιρείες με κάποιο τρόπο να υπάρχει Βρετανική παρουσία στο πλοίο ,νιώθοντας οτι είναι ακόμα Αυτοκρατορία. Αυτό τους έφαγε και θα τους τρώει για χρόνια
Nick the Greek Posted July 11, 2022 Posted July 11, 2022 Η κυβέρνηση τελικά αφού την έφαγε με την P&O φέρνει καινούρια νομοθεσία στη Βουλή, που αποσκοπεί στο να σιγουρέψει ότι οι ναυτικοί πλοίων που απασχολούνται σε τακτικές γραμμές από και πρός το ΗΒ, θα δικαιούνται αμοιβή ανάλογη με τα standards ελάχιστης αμοιβής που έχει θεσπίσει στο παρελθόν η κυβέρνηση. Αυτό είναι σαν απάντηση στο ότι η P&O είχε βρεί κάποια παραθυράκια στον προηγούμενο νόμο που μάλλον της επέτρεπε να πληρώνει τον κόσμο με μια τυρόπιτα και μια πορτοκαλάδα.
Nick the Greek Posted December 14, 2022 Posted December 14, 2022 Μια σύντομη ματιά στα ro-ro που η P&O εξακολουθεί να απασχολεί στις γραμμές ΗΒ - Ολλανδία και ΗΒ - Βέλγιο. Η σύνδεση ανάμεσα στο ΗΒ και την Ολλανδία είναι ανάμεσα στο Teesport και το Rotterdam και εκεί υπάρχει το Estraden. Τα δρομολόγια εκτελούνται μεσοβδόμαδα με μεσημεριανές αφίξεις και βραδυνές αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι. Η σύνδεση ανάμεσα στο ΗΒ και το Βέλγιο έχει για λιμάνια το Tilbury(κοντά στο Λονδίνο, επάνω στον Τάμεση) και το Zeebrugge. Τα καθήκοντα έχουν αναλάβει το Bore Song και το Norstream.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2023 Author Posted January 22, 2023 Από αύριο σταματάει η σύνδεση του Teesport με το Europort στο Rotterdam, που πραγματοποιούσε το Estraden.
Nick the Greek Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 Από την άλλη όμως η P&O ενισχύει τις γραμμές του Zeebrugge, ναύλωσε το Finnpulp από τη Finnlines το οποίο θα εκτελεί συντόμως 3 δρομολόγια την εβδομάδα ανάμεσα στο Zeebrugge και το Teesport. Αν το πιάνω σωστά, υπάρχει συνεργασία με τη Finnlines. Τα τρία δρομολόγια θα είναι Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη με το πλοίο μόλις γυρνάει στο Zeebrugge να κάνει και ένα τέταρτο δρομολόγιο μέσα στην εβδομάδα από το Zeebrugge για το Rosslare.
Nick the Greek Posted April 17, 2023 Posted April 17, 2023 Και το πανηγύρι συνεχίζεται, με την P&O να προσελκύει την αρνητική δημοσιότητα με ρυθμό ανάλογο αμφιβόλων ηθών παίχτριας reality. Το νέο επεισόδιο είναι πως προγραμματίζουν να κόψουν ακόμη 60 θέσεις εργασίας, αν κατάλαβα καλά σε επίπεδο γραφείων αυτήν τη φορά. Τα σωματεία παίζουν μπαλωθιές και γίνεται πάλι ο κακός χαμός.
Nick the Greek Posted July 12, 2023 Posted July 12, 2023 Η εταιρεία ανανέωσε για 3 χρόνια ακόμη τη ναύλωση των Norsky και Norstream των 125 κομματιών έκαστο, που απασχολούνται ανάμεσα στο Zeebrugge και το Teesport. Πλοιοκτήτης και των 2 πλοίων είναι η Bore.
Nick the Greek Posted July 26, 2023 Posted July 26, 2023 Σε απάντηση όλων όσων συνέβησαν με πρωταγωνίστρια την P&O τον τελευταίο 1.5 χρόνο, η κυβέρνηση του ΗΒ προέβη στην δημιουργία μιας χάρτας των ελαχίστων δικαιωμάτων των πληρωμάτων που απασχολούνται στα ferry που πιάνουν στο ΗΒ και αφορούν το μισθολόγιο και τις συνθήκες διαβίωσης, ασφάλειας κλπ. Δεσμεύονται δε να έρθουν σε συνεννόηση με την Γαλλική κυβέρνηση που πρώτη εκείνη προχώρησε σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες. Σημειωτέον πως η εφαρμογή της χάρτας είναι προαιρετική, τουλάχιστον πρός το παρόν. Πάντως Condor Ferries, Brittany Ferries και DFDS ήδη εξέφρασαν τη στήριξή τους, η P&O όπως είναι αναμενόμενο, μούγγα στη στρούγκα.
Nick the Greek Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Ξανά στην επιφάνεια η απαράδεκτη P&O, με τον αναλυτή του Guardian να ισχυρίζεται πως η εταιρεία πληρώνει ακόμη και κάτω από το minimum μισθό του ΗΒ, εκμεταλλευόμενη ένα παραθυράκι στη νομοθεσία που η κυβέρνηση του ΗΒ είχε δεσμευτεί ότι θα έκλεινε. Οι ίδιοι οι ναυτικοί παραπονιούνται για συνθήκες δουλείας επάνω στα καμάρια της P&O, νομίζω παίρνετε μια γεύση του τι συμβαίνει. Την ίδια στιγμή οι Γάλλοι το είπαν και το έκαναν, περνώντας νομοθεσία για τα πλοία με γαλλική σημαία που διασφαλίζει minimum αμοιβές σύμφωνα με τη Γαλλική νομοθεσία. Αναγνωρίζουν και οι ίδιοι πως θα είναι δύσκολο να το επιβάλλουν σε άλλη σημαία αλλά η αρχή έχει γίνει και προσπαθούν να υιοθετηθεί κάτι τέτοιο σε Ευρωπαικό επίπεδο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now