Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 (edited) Η παραγωγή της πρώτης από τις δύο τεράστια οχηματαγωγά που παραγγέλθηκε από την P & O Ferries ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου του 2009 από την πρώτη κοπή λαμαρινών για STX της Ευρώπης στο ναυπηγείο Rauma, Φινλανδία. Edited November 29, 2016 by proud_ionian tag
Orestis Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Η ενεργοποίηση του ηφαιστείου στην Ισλανδία δημιούργησε πυκνό νέφος στάχτης που είχε ως αποτέλεσμα να μπλοκάρουν πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Συνέπεια αυτού ήταν η P&O να αντιμετωπίσει αυτές τις ημέρες τόσο έντονη ζήτηση εισιτηρίων που η ιστοσελίδα της έπεσε και όλο το διαθέσιμο προσωπικό της εταιρείας κάνει βάρδια στο call center για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες που έχουν μείνει με τις βαλίτσες στο χέρι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 ...και βέβαια εκτός από αεροπλάνα και βαπόρια...υπάρχει και η "κατά τα άλλα, συμπαθής τάξις"
.voyager Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais; Άραγε με την άφιξή τους θα αποκλείσει και η Ρ&Ο τους foot passengers από το δρομολόγιο, όπως και η SeaFrance πέρισι; (και η Forfolk για Dunkerque από νωρίτερα)
.voyager Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais; Τώρα είδα στο web site της εταιρίας πως η παράδοση αναμένεται το Δεκέμβρη... Και στο Σουηδό που ανέφερε άνοιξη 2010, πλέον αναφέρει μόνο το έτος.
Orestis Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 P&O Ferries has announced that it will be naming her two new ferries SPIRIT OF BRITAIN and SPIRIT OF FRANCE. Previously the ships were to be named OLYMPIC PRIDE and OLYMPIC SPIRIT. Thre first one comes into service in January. P&O was informed that the use of the word “Olympic” in the previous names may infringe rights under English law, and of course wanted to respect these rights. shippax
.voyager Posted November 24, 2012 Posted November 24, 2012 (edited) H P&O, που είναι η μόνη εταιρεία στο channel που εξυπηρετεί foot passengers, δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς να πραγματοποιήσουν ένα κυκλικό ταξίδι χωρίς αποβίβαση στo Καλέ (για βόλτα, ψώνια) με minimum χρόνο πραγματοποίησής του τις 3,5 ώρες. Παρέχει ακόμη το λεγόμενο Car Park Shopper ticket, ο κάτοχος του οποίου μπορεί να φτάσει στο Ντόβερ με το αυτοκίνητο του, να επιβαστεί με αυτό στο πλοίο, να το παρκάρει σε διακριτό σημείο του γκαράζ και να πραγματοποιήσει τα ψώνια του στο αρκετά μεγάλο κατάστημα του πλοίου (ειδικά αν πρόκειται για ένα από τα δύο νεότευκτα) επωφελούμενος των χαμηλών τιμών, να απολαύσει το γεύμα του στη brasserie, με μέλη του πληρώματος να μεταφέρουν τα ψώνια στο αυτοκίνητο. Edited November 24, 2012 by .voyager
.voyager Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 (edited) Η P&O δεν θα ανανεώσει για το 2016 τη ναύλωση του Express που διαχειρίζεται για χρόνια στη γραμμή Troon-Larne και το οποίο ανήκει στη Buquebus . 17 ετών σκαρί από την InCat, ανώτερο από σκοπιάς accommodation σε σχέση με τα αδελφά της Condor που πρόσφατα αποκτήσαμε και λιγότερο ταλαιπωρημένο μηχανολογικά. Ακούει κανείς; Διατίθεται Edited June 10, 2015 by .voyager
.voyager Posted November 22, 2016 Posted November 22, 2016 (edited) Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα από την κατάσταση που επικρατούσε σε κάποιο από τα Spirit Class super ferries της P&O ενώ αυτό έπλεε στη Μάγχη κατά τη διάρκεια της καταιγίδας Angus. Edited November 22, 2016 by .voyager
.voyager Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 (edited) Τα ναυπηγεία Remontowa της Πολωνίας αναλαμβάνουν άλλη μια δουλειά που αφορά σε refit πλοίων, αυτή τη φορά ύψους £8,5 εκατομμυρίων, αφού η P&O υπέγραψε μαζί τους για την φρεσκάρισμα του διδύμου Pride of York και Pride of Bruges. Oι βελτιώσεις θα αφορούν στις απλές καμπίνες (φωτισμό, κρεβάτια, μπάνιο, κλιματισμό και εξαερισμό) και στις Club Class (μοκέτες, κουρτίνες και έπιπλα), ενώ ανακαίνιση θα υποστούν το Kitchen Dining Area, η Brasserie και το εμπορικό κατάστημα. Σχεδόν 30 ετών τα πλοία σήμερα και ναυπηγημένα στην Ιαπωνία, έχουν μήκος 179, πλάτος 25 και βύθισμα 6 μέτρα, ενώ μεταφέρουν έως και 880 επιβάτες στον 12ωρο πλου από το (Kingston upon) Hull της Αγγλίας για το Zeebrugge του Βελγίου, απ' όπου και η παρακάτω φωτογραφία του Pride of Bruges. Edited November 29, 2016 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2016 Author Posted December 28, 2016 Αντικαταστάτης των δυο πλοίων (Pride of Bruges& Pride of York) στη γραμμή Zeebrugge – Hull θα είναι ένα ελληνόκτητο πλοίο!! Πρόκειται το Neptune Aegli της Neptunes Lines για όσο διάστημα θα πάρει η ανακαίνιση των δυο πλοίων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 28, 2017 Author Posted March 28, 2017 Τέσσερα πλοία της P&O Ferries που δουλεύουν στις γραμμές της Ιρλανδίας (Liverpool-Dublin & Cairnryan-Larne) θα υποστούν ανακαίνιση στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead μέσα στους επόμενους δυο μήνες με κόστος 1.2 εκ λίρες Αγγλίας. Εάν δεν κάνω λάθος τα τέσσερα πλοία της P & O Ferries στις γραμμές της Ιρλανδίας είναι European Causeway, το European Endeavour, το European Highlander και το Norbay. Έτσι νομίζω ότι δικαιολογείται η δρομολόγηση του Neptune Aegli στη γραμμή Liverpool-Dublin, μετά τη γραμμή Zeebrugge–Hull, που αντικατάστησε πάλι πλοία P & O Ferries.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2017 Author Posted May 13, 2017 Το Pride of Bruges υπέστη μηχανική βλάβη και η P&O Ferries ναύλωσε το Auto Bay (IMO No: 9122007) για να το αντικαταστήσει στη γραμμή Zeebrugge-Hull
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2018 Author Posted January 7, 2018 Η P&O Ferries ναύλωσε για δυο μήνες το Neptune Dynamis για τη γραμμή Zeebrugge–Hull, ενώ πέρυσι για το ίδιο διάστημα είχε ναυλώσει το Neptune Aegli
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 Σύμφωνα με το ferryvolution υπάρχει δημοσίευμα σε επιχειρηματική εφημερίδα στη Γαλλία, όπου η P & O Ferries αναμένεται να προχωρήσει στη παραγγελία δυο Ropax πλοίων για τη γραμμή Dover-Calais με κόστος 400 εκατ. Ευρώ με παράδοση από το 2021 και μετά.
proud_ionian Posted December 14, 2018 Posted December 14, 2018 συμφωνα με αγγλοφωνους συνασθενεις, spirit of britain and spirit of france, θα υψωσουν τη σημαια του χρυσοπρασινου φυλλου. η εταιρια θελει τα πλοια να εχουν σημαια της Ενωσης, λογω του επικειμενου Brexit. η κυπριακη, ειναι λευκη σε paris and tokyo MOU και δεν δαγκανει και πολυ σε fees
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2019 Author Posted January 4, 2019 Η P&O Ferries ναύλωσε το Neptune Dynamis για ακόμα ένα χειμώνα για τη γραμμή Zeebrugge–Hull, έτσι ώστε άλλα πλοία της εταιρείας να κάνουν τις ακινησίες τους.
stelios Posted January 22, 2019 Posted January 22, 2019 Γράφει το reuters ότι θα βάλουν Κυπριακή σημαία στα UK registered καράβια της ενόψει Μπρέξιτ... Quote LONDON (Reuters) - British ferry and shipping freight operator P&O will re-flag its entire UK registered fleet to Cyprus ahead of Britain’s departure from the European Union to keep tax arrangements in the bloc, the company said on Tuesday. Last month P&O said it was re-flagging two of its UK ships operating on the English Channel route to France to the Cyprus registry. “In advance of Britain leaving the European Union on March 29, 2019, we undertook a review of the flag status of our ships on the English Channel,” a P&O spokesman said in a statement on Tuesday. “For operational and accounting reasons, we have concluded that the best course of action is to re-flag all ships to be under the Cyprus flag.” https://uk.reuters.com/article/uk-britain-eu-p-o/britains-po-re-flagging-its-uk-ships-to-cyprus-ahead-of-brexit-idUKKCN1PG1KA
gtogias Posted February 20, 2019 Posted February 20, 2019 H DP World εξαγόρασε τη P & O Ferries και P&O Ferrymasters.
.voyager Posted March 4, 2019 Posted March 4, 2019 On 3/1/2019 at 3:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Αναμένεται να μπει το Mistral στη γραμμή για να το αντικαταστήσει. Να το με φόντο τη γέφυρα του "Τράβα Καλά"!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2019 Author Posted April 2, 2019 Η P&O Ferries ναύλωσε το Wilhelmine της Cobelfret για το δρομολόγιο Europoort (Rotterdam)-Teesport, για να αντικαταστήσει το Estraden που πήγε στη γραμμη Zeebrugge-Teesport, για να διπλώσει το Bore Song
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2019 Author Posted May 17, 2019 (edited) Το European Highlander σταμάτησε τα δρομολόγια του στη γραμμή Cairnryan-Larne και πάει στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead για εργασίες συντήρησης και δεξαμενισμού. Edited May 17, 2019 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2019 Author Posted September 24, 2019 Η P&O Ferries μέσω της DP World προχώρησε στη παραγγελία δυο αμφιπλωρων πλοίων με option για άλλο ένα, για τη γραμμή Dover-Calais στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International, με κόστος 260 εκ ευρώ με παράδοση των πλοίων το 2023 (και το 2024 του πλοίου της option). Τα πλοία θα έχουν μήκος 230 μέτρα, 1500 επιβάτες, γκαράζ με 2800 γραμμικά μέτρα και 200 ΙΧ. Τα συγκεκριμενα πλοια θα αντικαταστησουν τα Pride of Burgundy, Pride of Canterbury και Pride of Kent. Ο σχεδιασμός των πλοίων θα είναι από την OSK ShipTech
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2019 Author Posted October 4, 2019 On 3/1/2019 at 3:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Norbay πήγε για εργασίες συντήρησης στο ναυπηγείο της Rementova στο Gdansk και προς το παρόν δεν έχει αντικατασταθεί από κάποιο πλοίο στη γραμμή Δουβλίνο Λίβερπουλ, έτσι η P & O Ferries έχει δυο πλοία στη γραμμή αυτή τη στιγμή, αλλά από τη Δευτέρα 4 Μαρτίου αναμένεται να μπει το Mistral στη γραμμή για να το αντικαταστήσει. Μετά την πώληση του European Endeavour, το Mistral έμεινε σε σταθερή βάση στη γραμμή Δουβλίνο Λίβερπουλ για λογαριασμό της P & O Ferries
Nick the Greek Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 H Daily Mail έχει από χτές ένα θέμα για τα καινούρια αμφίπλωρα της P&O στη γραμμή Calais - Douvres(που λέει κι ο Μακρόν). Πέρα από τα βαρετά για την προώθησή τους αξίζει να δούμε το μακέτο: Αλλά και ένα ακόμη διάγραμμα που δείχνει ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά τους: Εμένα πάντως μου φαίνονται πανάσχημα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now