Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Η παραγωγή της πρώτης από τις δύο τεράστια οχηματαγωγά που παραγγέλθηκε από την P & O Ferries ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου του 2009 από την πρώτη κοπή λαμαρινών για STX της Ευρώπης στο ναυπηγείο Rauma, Φινλανδία.

Edited by proud_ionian
tag
  • 1 year later...
Posted

Η ενεργοποίηση του ηφαιστείου στην Ισλανδία δημιούργησε πυκνό νέφος στάχτης που είχε ως αποτέλεσμα να μπλοκάρουν πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια.

Συνέπεια αυτού ήταν η P&O να αντιμετωπίσει αυτές τις ημέρες τόσο έντονη ζήτηση εισιτηρίων που η ιστοσελίδα της έπεσε και όλο το διαθέσιμο προσωπικό της εταιρείας κάνει βάρδια στο call center για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες που έχουν μείνει με τις βαλίτσες στο χέρι.

Posted

Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais; Άραγε με την άφιξή τους θα αποκλείσει και η Ρ&Ο τους foot passengers από το δρομολόγιο, όπως και η SeaFrance πέρισι; (και η Forfolk για Dunkerque από νωρίτερα):(

Posted
Υπάρχει κανένα νεότερο όσον αφορά την παράδοση του πρώτου νεότευκτου από τα 2 που προορίζονται για Dover-Calais;

Τώρα είδα στο web site της εταιρίας πως η παράδοση αναμένεται το Δεκέμβρη... Και στο Σουηδό που ανέφερε άνοιξη 2010, πλέον αναφέρει μόνο το έτος.

  • 3 weeks later...
Posted

P&O Ferries has announced that it will be naming her two new ferries SPIRIT OF BRITAIN and SPIRIT OF FRANCE. Previously the ships were to be named OLYMPIC PRIDE and OLYMPIC SPIRIT. Thre first one comes into service in January.

P&O was informed that the use of the word “Olympic” in the previous names may infringe rights under English law, and of course wanted to respect these rights.

shippax

  • 2 years later...
Posted (edited)

H P&O, που είναι η μόνη εταιρεία στο channel που εξυπηρετεί foot passengers, δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς να πραγματοποιήσουν ένα κυκλικό ταξίδι χωρίς αποβίβαση στo Καλέ (για βόλτα, ψώνια) με minimum χρόνο πραγματοποίησής του τις 3,5 ώρες. Παρέχει ακόμη το λεγόμενο Car Park Shopper ticket, ο κάτοχος του οποίου μπορεί να φτάσει στο Ντόβερ με το αυτοκίνητο του, να επιβαστεί με αυτό στο πλοίο, να το παρκάρει σε διακριτό σημείο του γκαράζ και να πραγματοποιήσει τα ψώνια του στο αρκετά μεγάλο κατάστημα του πλοίου (ειδικά αν πρόκειται για ένα από τα δύο νεότευκτα) επωφελούμενος των χαμηλών τιμών, να απολαύσει το γεύμα του στη brasserie, με μέλη του πληρώματος να μεταφέρουν τα ψώνια στο αυτοκίνητο.

Edited by .voyager
  • 2 years later...
Posted (edited)

Η P&O δεν θα ανανεώσει για το 2016 τη ναύλωση του Express που διαχειρίζεται για χρόνια στη γραμμή Troon-Larne και το οποίο ανήκει στη Buquebus . 17 ετών σκαρί από την InCat, ανώτερο από σκοπιάς accommodation σε σχέση με τα αδελφά της Condor που πρόσφατα αποκτήσαμε και λιγότερο ταλαιπωρημένο μηχανολογικά. Ακούει κανείς; Διατίθεται :P

Edited by .voyager
  • 1 year later...
Posted (edited)

Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα από την κατάσταση που επικρατούσε σε κάποιο από τα Spirit Class super ferries της P&O ενώ αυτό έπλεε στη Μάγχη κατά τη διάρκεια της καταιγίδας Angus. 

Edited by .voyager
Posted (edited)

Τα ναυπηγεία Remontowa της Πολωνίας αναλαμβάνουν άλλη μια δουλειά που αφορά σε refit πλοίων, αυτή τη φορά ύψους £8,5 εκατομμυρίων, αφού η P&O υπέγραψε μαζί τους για την φρεσκάρισμα του διδύμου Pride of York και Pride of Bruges. Oι βελτιώσεις θα αφορούν στις απλές καμπίνες (φωτισμό, κρεβάτια, μπάνιο, κλιματισμό και εξαερισμό) και στις Club Class (μοκέτες, κουρτίνες και έπιπλα), ενώ ανακαίνιση θα υποστούν το Kitchen Dining Area, η Brasserie και το εμπορικό κατάστημα. Σχεδόν 30 ετών τα πλοία σήμερα και ναυπηγημένα στην Ιαπωνία, έχουν μήκος 179, πλάτος 25 και βύθισμα 6 μέτρα, ενώ μεταφέρουν έως και 880 επιβάτες στον 12ωρο πλου από το (Kingston upon) Hull της Αγγλίας για το Zeebrugge του Βελγίου, απ' όπου και η παρακάτω φωτογραφία του Pride of Bruges.

29e0972bcca260b1c7d0bb71bb660dbc

Edited by proud_ionian
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Τέσσερα πλοία της P&O Ferries που δουλεύουν στις γραμμές της Ιρλανδίας (Liverpool-Dublin & Cairnryan-Larne) θα υποστούν ανακαίνιση στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead μέσα στους επόμενους δυο μήνες με κόστος 1.2 εκ λίρες Αγγλίας. Εάν δεν κάνω λάθος τα τέσσερα πλοία της P & O Ferries στις γραμμές της Ιρλανδίας είναι European Causeway, το European Endeavour, το European Highlander και το Norbay. Έτσι νομίζω ότι δικαιολογείται η δρομολόγηση του Neptune Aegli στη γραμμή Liverpool-Dublin, μετά τη γραμμή Zeebrugge–Hull, που αντικατάστησε πάλι πλοία P & O Ferries.

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 4 months later...
Posted

Σύμφωνα με το ferryvolution υπάρχει δημοσίευμα σε επιχειρηματική εφημερίδα στη Γαλλία, όπου η P & O Ferries αναμένεται να προχωρήσει στη παραγγελία δυο Ropax πλοίων για τη γραμμή Dover-Calais με κόστος 400 εκατ. Ευρώ με παράδοση από το 2021 και μετά.

  • 6 months later...
Posted

συμφωνα με αγγλοφωνους συνασθενεις, spirit of britain and spirit of france, θα υψωσουν τη σημαια του χρυσοπρασινου φυλλου.

η εταιρια θελει τα πλοια να εχουν σημαια της Ενωσης, λογω του επικειμενου Brexit. η κυπριακη, ειναι λευκη σε paris and tokyo MOU και δεν δαγκανει και πολυ σε fees

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Γράφει το reuters ότι θα βάλουν Κυπριακή σημαία στα UK registered καράβια της ενόψει Μπρέξιτ...

 

Quote

LONDON (Reuters) - British ferry and shipping freight operator P&O will re-flag its entire UK registered fleet to Cyprus ahead of Britain’s departure from the European Union to keep tax arrangements in the bloc, the company said on Tuesday.

Last month P&O said it was re-flagging two of its UK ships operating on the English Channel route to France to the Cyprus registry.

“In advance of Britain leaving the European Union on March 29, 2019, we undertook a review of the flag status of our ships on the English Channel,” a P&O spokesman said in a statement on Tuesday.

“For operational and accounting reasons, we have concluded that the best course of action is to re-flag all ships to be under the Cyprus flag.”

https://uk.reuters.com/article/uk-britain-eu-p-o/britains-po-re-flagging-its-uk-ships-to-cyprus-ahead-of-brexit-idUKKCN1PG1KA

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
On 3/1/2019 at 3:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αναμένεται να μπει το Mistral στη γραμμή για να το αντικαταστήσει.

Να το με φόντο τη γέφυρα του "Τράβα Καλά"!

 

  • 4 weeks later...
Posted

Η P&O Ferries ναύλωσε το Wilhelmine της Cobelfret  για το δρομολόγιο Europoort (Rotterdam)-Teesport, για να αντικαταστήσει το Estraden που πήγε στη γραμμη Zeebrugge-Teesport, για να διπλώσει το Bore Song

  • 1 month later...
Posted (edited)

Το European Highlander σταμάτησε τα δρομολόγια του στη γραμμή Cairnryan-Larne και πάει στο ναυπηγείο Cammell Laird στο Birkenhead για εργασίες συντήρησης και δεξαμενισμού.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 4 months later...
Posted

Η P&O Ferries μέσω της DP World προχώρησε στη παραγγελία δυο αμφιπλωρων πλοίων με option για άλλο ένα, για τη γραμμή Dover-Calais στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International, με κόστος 260 εκ ευρώ με παράδοση των πλοίων το 2023 (και το 2024 του πλοίου της option). Τα πλοία θα έχουν μήκος 230 μέτρα, 1500 επιβάτες, γκαράζ με 2800 γραμμικά μέτρα και 200 ΙΧ. Τα συγκεκριμενα πλοια θα αντικαταστησουν τα Pride of Burgundy, Pride of Canterbury και Pride of Kent. Ο σχεδιασμός των πλοίων θα είναι από την OSK ShipTech

  • 2 weeks later...
Posted
On 3/1/2019 at 3:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Norbay πήγε για εργασίες συντήρησης στο ναυπηγείο της Rementova στο Gdansk και προς το παρόν δεν έχει αντικατασταθεί από κάποιο πλοίο στη γραμμή Δουβλίνο Λίβερπουλ, έτσι η P & O Ferries έχει δυο πλοία στη γραμμή αυτή τη στιγμή, αλλά από τη Δευτέρα 4 Μαρτίου αναμένεται να μπει το Mistral στη γραμμή για να το αντικαταστήσει.

Μετά την πώληση του European Endeavour, το Mistral έμεινε σε σταθερή βάση στη γραμμή Δουβλίνο Λίβερπουλ για λογαριασμό της P & O Ferries

  • 3 months later...
Posted

H Daily Mail έχει από χτές ένα θέμα για τα καινούρια αμφίπλωρα της P&O στη γραμμή Calais - Douvres(που λέει κι ο Μακρόν). Πέρα από τα βαρετά για την προώθησή τους αξίζει να δούμε το μακέτο:

23931898-0-image-a-13_1580131810707.jpg 

 

Αλλά και ένα ακόμη διάγραμμα που δείχνει ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά τους:

23931912-0-image-a-15_1580131813732.jpg

 

Εμένα πάντως μου φαίνονται πανάσχημα. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...