Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Χρήμα, θα τον έβλεπα καλά σαν το επόμενο πλοίο τον Γκριμάλντι για Αγκώνα, μάλλον χρειάζεται το Bimini από την άλλη πλευρά….

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
Posted

Ας το δούμε ανοιχτά της Πειραικης εχθές, ουσιαστικα τιποτα δεν εχει αλλαξει πανω του ,παραμονο σβησαμε ο,τι εχει να κανει με Grimaldi

 

  • 1 month later...
Posted

Το Napoli κρατήθηκε από τις 24 Ιανουαρίου και για 21 ημέρες στο Wilhelmshaven της Γερμανίας με 27 παρατηρήσεις, οι οποίες 17 ήταν σοβαρές.

1) Fire safety

- Fire doors/openings in fire-resisting division

Not as required

2) Fire safety

- Fire detection and alarm systems

Not as required

3) Fire safety

- Division, decks, bulkheads and penetrations

Not as required

4) Fire safety

- Fire dampers

Not as required

5) Propulsion and auxiliary machinery

- Propulsion main engine

Not as required

6) Propulsion and auxiliary machinery

- Auxiliary machinery

Not as required

7) Pollution Prevention

- Sewage treatmens plant

Not as required

8)) Pollution Prevention

- Retention of oil on board

Not as required

9) Water/Weathertight

- Windows, sidescuttles and deadlights

Not as required

10) Water/Weathertight

- Manholes/flush, scuttles

Not as required

11) Water/Weatertight

- Doors

Damaged

12) Life saving appliances

- Life boats

Damaged

13) Life saving applianes

- Fast rescue boats

Damaged

14) Labour conditions

- Cleanliness of engine room

Not as required

15) Structural conditions

- Electrical installation in general

Unsafe

16) Alarms

- Other (Alarms)

Other

17) ISM

- Ism certificate

Not as required

Posted
On 7/8/2022 at 5:41 PM, Ariadne said:

Το πλοίο φαίνεται να ανήκει όντως σε Ουκρανούς.

 

Επιτέλους πέρασαν οι αλλαγές στο ιδιοκτησιακό του στις βάσεις δεδομένων. Ουκρανοί εμπλέκονται όντως, στη μορφή της Univeral Maritime Management LLC με έδρα την Οδησσό, εταιρεία η οποία είναι ο τεχνικός διευθυντής του πλοίου. Η ίδια εταιρεία διαχειρίζεται και τα Kaunas, Vilnius και Greifswald που κοσμούν τη Μαύρη Θάλασσα επί σειρά ετών. Πλοιοκτήτης του πλοίου εμφανίζεται να είναι η GM Logistic LLC, εταιρεία με έδρα την Τιφλίδα της Γεωργίας. Τώρα αν είναι και εκεί Ουκρανοί από πίσω, i will laugh you.

  • 2 months later...
Posted

Μετά από δύο μήνες συνεχών δρομολογίων μεταξύ Β. Ευρώπης (Amsterdam, Montoir, Vigo, Zeebrugge, Wilhelmshaven) και Μεσογείου (Misurata ως επί το πλείστον και Ταγγέρη), από 22 Απριλίου παίρνει το μπάνιο του στη Βάρνα.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
Posted

Τον τελευταίο καιρό, από ότι έχω παρατηρήσει εκτελεί δρομολόγια από το Montoir της Γαλλίας για το Tanger Med του Μαρόκου.

Posted

Μια τέτοια γραμμή, με περιστασιακή προσέγγιση στο Vigo έχει και η Linea Suardiaz. Να είναι ναύλωση? Πάντως χτές το έβλεπα στο Βισκαικό με 11 κόμβους να ταλαιπωρείται.

  • 4 weeks later...
Posted

Νότια της Σικελίας βρίσκεται το πλοίο, με προορισμό το Vasto. Πολύ κίνηση έχει αυτό το λιμάνι τελευταία. Φαίνεται πάντως να ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Γαλλίας (Montoir) - Ισπανίας (Vigo) - Μαρόκου (Tanger Med, Casablanca), μιας και δεν τα συνηθίζει τα μεσογειακά λιμάνια. Πράγματι, η γραμμή του ταίριαζε πολύ με αυτή της Linea Suardiaz, και στα 4 λιμάνια έχει παρουσία η εταιρεία.

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Το πλοίο βρίσκεται από χτές στο Cadiz και σύμφωνα με το Puente de Mando έχει ναυλωθεί για περίπου ένα μήνα για δρομολόγια ανάμεσα στο Cadiz και τα Κανάρια Νησιά. Αυτό γίνεται για όσο διάστημα το Villa de Tazacorte θα κάνει την ετήσιά του. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...