ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 13, 2012 Posted May 13, 2012 Το EUROCARGO NAPOLI από ότι βλέπω στο AIS βρίσκεται δεμένο στο Κερατσίνι. Έφτασε πριν μία μόλις ώρα, προερχόμενο από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. 'Εχει ξαναέρθει το πλοίο στα πέριξ του Πειραιά ή είναι η πρώτη του επίσκεψη ???
George Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Ναι ΣΕΙΡΙΕ έχει ξανάρθει κάποιες φορές. Ξεκινάει από τη Ραβέννα και έχει συνήθως προορισμό είτε την Αλεξάνδρεια είτε τη Χάιφα αλλά ορισμένες φορές κάνει και αυτό το stop over στον Πειραιά.
Nick the Greek Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 Όλο το περασμένο καλοκαίρι έκανε Catania - Salerno, δεν πρέπει να έχει ξαναέρθει από την τελευταία θέασή του.
MarkCreta Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 (edited) Σήμερα, βγαίνοντας από το λιμάνι της Βαλέτα για Κατάνια Edited April 20, 2015 by MarkCreta
proud_ionian Posted August 4, 2015 Author Posted August 4, 2015 για yalova πηγαινει. ανεβαινει το Αιγαιο
Nick the Greek Posted March 21, 2017 Posted March 21, 2017 (edited) 22χρονη Ιταλίδα η κυρία από τη μεγάλη οικογένεια των Visentini, την έχουμε δεί και στη χώρα μας, σε Πάτρα και Κόρινθο. Από προχτές στη γραμμή Savona - Porto Torres, στη θέση του Eurocargo Istanbul. _______________________________ (1995, ex-Norse Mersey, Cetam Massilia) Edited March 22, 2017 by proud_ionian υποτιτλοι
Nick the Greek Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 (edited) Αυτή την εβδομάδα, το πλοίο έκανε και έναν κύκλο Savona - Cagliari - Genova - Savona από το περασμένο Σάββατο. Υποθέτω σαν τσόντα στη γραμμή Cagliari - Genova, και φαντάζομαι πως το πλοίο θα αναχωρήσει απόψε για Porto Torres. Πάντως για να χρησιμοποιείται έτσι το μονοβάπορο της γραμμής, εμένα μάλλον μου δείχνει πως δεν πάνε καλά τα πράγματα από πλευράς κίνησης. Edited June 5, 2017 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted November 25, 2017 Posted November 25, 2017 Το πλοίο έχει μετακομίσει στη γραμμή Salerno - Catania με καθημερινά δρομολόγια χωρίς να κάνει κάπου διανυκτέρευση. Κάθε Δευτέρα πρωί κάνει προέκταση από Κατάνια για Μάλτα και πίσω στην Κατάνια για τη βραδυνή αναχώρηση πρός Σαλέρνο.
Nick the Greek Posted January 1, 2018 Posted January 1, 2018 @Marios Superfast Το Eurocargo Napoli είναι σε επισκευαστικό χώρο στη Μάλτα? Η απλά περιμένει το επόμενο δρομολόγιο?
Marios Superfast Posted January 1, 2018 Posted January 1, 2018 Θα κάνει ότι έκανε και την προηγούμενη εβδομάδα,ήρθε την Κυριακή έμεινε εδώ ανήμερα Χριστούγεννων και αναχώρησε την επομένη. Γενικά τις τελευταίες μέρες υπάρχει μια ανακατοσουρα λόγο εορτών και με τα του Θειου Μανώλη και με τα της GNV
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2018 Posted May 18, 2018 Το Eurocargo Napoli βρέθηκε στην επισκευαστική ζώνη της Νάπολη από τις 11 Μαΐου και χθες μπήκε στη δεξαμενή του ναυπηγείου.
Nick the Greek Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Ιδού και στην εν λόγω επισκευαστική ζώνη, το πλοίο έδειχνε πολύ ταλαιπωρημένο εξωτερικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Το Eurocargo Napoli ολοκλήρωσε χθες το δεξαμενισμο του στη Ναπολη, αλλά παραμένει ακόμα στην επισκευαστικη ζώνη την περιοχής.
Nick the Greek Posted May 31, 2018 Posted May 31, 2018 Χτές απέπλευσε για Σαλέρνο, φόρτωσε και σήμερα για Κάλιαρι. Μένει να δούμε μέσα στις επόμενες μέρες, με όλα τα ρορά του Γκριμάλντι πια στην κυκλοφορία, πως διαμορφώνεται ο δαίδαλος των δρομολογίων.
Nick the Greek Posted June 10, 2018 Posted June 10, 2018 (edited) Με τις αλλαγές που είδαμε εδώ να γίνονται, το πλοίο έχει καταλήξει να κάνει δρομολόγια μεταξύ Salerno και Cagliari μόνο.. Edited June 10, 2018 by Nick the Greek
MILTIADIS Posted November 13, 2018 Posted November 13, 2018 On 11/9/2018 at 2:42 PM, Nick the Greek said: Αν δεν φέρει κάποιο καινούριο, φαντάζομαι με το Istanbul ή το Napoli. Ωρες ωρες η φαντασια σου οργιαζει αλλα συνηθως πεφτει και μεσα.Ετσι λοιπον το καμαρι του Κορινθιακου ανελαβε τη γραμμη Ρωμης-Ολμπια-Καλιαρι.
Nick the Greek Posted November 13, 2018 Posted November 13, 2018 Καλά δεν ήταν δύσκολο. Έχουν ξανακάνει παρόμοια γραμμή, με παρόμοιο πλοίο η οποία και προφανώς δεν περπάτησε. Οπότε σε καμιά περίπτωση δε θα έβαζαν μεγαλύτερο πλοίο για να ξεκινήσουν τη δεύτερη προσπάθεια.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2018 Posted December 6, 2018 (edited) 19 hours ago, Nick the Greek said: 2 σοβαρές κατά τα φαινόμενα βλάβες μέσα σε λίγες ώρες για τα roro της Grimaldi στα ανοιχτά της Σαρδηνίας.Στη συνέχεια είχαμε το Eurocargo Napoli που ζήτησε καταφύγιο ανοιχτά του Golfo Aranci για να αποκαταστήσει άλλη σοβαρή βλάβη. Αυτό μάλιστα υπέστη την ταπείνωση του να υποχρωθεί σε βοήθεια από ρυμουλκό της Moby με βάση την Olbia, από την Ιταλική Ακτοφυλακή. Σημειωτέον τα 2 πλοία από τα παλαιότερα του στόλου. Το Eurocargo Napoli έπαθε μηχανική βλάβη τη Τρίτη 4 Δεκεμβρίου αναχωροντας από την Olbia με προορισμό το Κάλιαρι, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο Golfo Aranci με τη συνοδεία ρυμουλκου για ασφάλεια. Σήμερα το πρωί αποκατάσταθηκε η ζημιά και συνεχίζει το ταξίδι του Edited December 6, 2018 by proud_ionian
Nick the Greek Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Άλλαξε πάλι ο Μανωλιός -στην κυριολεξία- και έβαλε το Eurocargo Napoli στη γραμμή Civitavecchia - Olbia - Cagliari, προφανώς σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με τα φέρρυ της Moby/Tirrenia. Κάνει δηλαδή ένα τριγωνάκι με 2 λιμάνια της Σαρδηνίας μέσα, υποπτεύομαι πως δεν υπάρχει αρκετή κίνηση οπότε προσπαθούν να γεμίσουν αλλιώς το βαπόρι.
Nick the Greek Posted January 31, 2019 Posted January 31, 2019 Κυκλοφορεί το πλοίο στους μεσίτες πρός πώληση, σύμφωνα με τους Ιταλούς.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2020 Posted January 5, 2020 Το Eurocargo Napoli βρίσκεται δεμένο στη Ναπολη από ανήμερα των Χριστουγέννων.
Nick the Greek Posted April 17, 2020 Posted April 17, 2020 Time travel πίσω στον Ιούλιο του 2018 και στο Cagliari όπου συναντάμε το Eurocargo το Napoli σε άφιξή του τότε από την Civitavecchia. Μάλιστα στη συγκεκριμένη άφιξη μας έκανε τη χάρη να γυρίσει σχεδόν μπροστά στο φακό, με πολύ αργό ρυθμό φυσικά. Μας χάρισε έτσι όμορφες φωτογραφίες όπως αυτή η κατάπλωρη. Η λογική λέει πως με την έλευση των καινούριων πλοίων της Grimaldi, το Eurocargo Napoli θα αποτελέσει παρελθόν και λόγω χωρητικότητας, και λόγω πεπερασμένης τεχνολογίας. Το πλοίο βρίσκεται από προχτές στη Yalova παρεπιπτόντως, και επειδή η Grimaldi δεν κάνει τέτοια έξοδα ελαφρά τη καρδία, δεν ξέρω μήπως έχουμε κάποια αλλαγή στα σχέδιά της ή ίσως και πώληση. Πάντως το να βάλει scrubber το θεωρώ εντελώς απίθανο. Το πλοίο είναι Visentini "δεύτερης γενιάς", μια σειρά δηλαδή 7 πλοίων που χτίστηκαν στο εν λόγω ναυπηγείο από τα μέσα ως τα τέλη των 90s και που -καταχρηστικά- την ονομάζω Linda Class, όντας το πρώτο όνομα του πρώτου πλοίου της πορτάδας. Το Eurocargo Napoli είναι το δεύτερο πλοίο της σειράς(αριθμός γιάρδας 167) που κατασκευάστηκε σαν Norse Mersey το 1995 για δρομολόγια από το Liverpool στο Belfast της Βορείου Ιρλανδίας. Τα δύο πρώτα πλοία της σειράς είχαν μήκος 175 μέτρα, τα 2 επόμενα 183 και τα 3 τελευταία 195 μέτρα, μάλλον σαν αποτέλεσμα της δημοφιλίας του design. Μια άλλη διαφορά των πλοίων της σειράς είναι πως τα 2 πρώτα φόρεσαν μηχανή Wartsila, ενώ τα 5 επόμενα MAN B&W. Τα γραμμικά μέτρα είναι 1960 και θεωρητικά το πλοίο χωράει 149 νταλίκες, συν τον καλυμμένο χώρο που βλέπουμε στον οποίο μπορεί να μεταφέρει ΙΧ αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικός επίσης και ο πλευρικός καταπέλτης στα δεξιά και εντελώς πρύμα, αναρωτιέμαι τι σκοπό να εξυπηρετούσε. Εμείς να δούμε το πλοίο από την αριστερή πλευρά, καθώς (προσπαθεί να)αναποδίζει για τη θέση του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now