George Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Και από ότι φαίνεται εκτελεί πλόες μεταξύ Ιταλίας (Savona) - Μάλτας (Valletta) - Λιβύης (Homs).
polmyt Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Στη ραδα του Πειραια το πλοιο.Μαλλον χτες πρεπει να ηρθε
George Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 Και από την οποία αναχώρησε και πάλι τα ξημερώματα με κατεύθυνση νότια και υποθέτω πως πάλι κατευθύνεται προς τη Λιβύη.
Gsoult Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 Εγώ το πλοίο πάντως το είχα δει και το Σάββατο στην ράδα.
Nick the Greek Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 Από τα τέλη Ιουλίου πάντως κάνει δρομολόγια μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Nikolayev στην Ουκρανία.
mytilene Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 To παρακολουθώ καιρό τώρα να κάνει διάφορα δρομολόγια όπως : ΟRAN(Algeria)-OKTYABRSK(Ukraine) και αυτή τη στιγμή πάει για Puertο Cabello Βενεζουελας μέσω Κων/πολης,λογικά ξεκίνησε και πάλι από OKTYABRSK(Ukraine)!!!Nick the Greek έχεις δώσει ζωή στην αγαπημένη μου ενότητα σήμερα,αυτή των roro !!!Σε ευχαριστώ για όλες τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες
MarkCreta Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 πάει για Puertο Cabello Βενεζουελας μέσω Κων/πολης, Να πούμε οτι σύμφωνα με το AIS έφτασε στο Puerto Cabello πριν 2 μέρες
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Αυτά τα ταξίδια Ουκρανία/Ρωσία προς Βενεζουέλα που έχουν κάνει κ άλλα ελληνόκτητα ρο-ρό,μάλλον είναι μεταφορά πολεμικού υλικού γιά τον Τσάβες.
George Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Και μετά από το εξωτικό του πέρασμα από την Καραϊβική, το πλοίο αυτές τις μέρες βρίσκεται στο Cape Town!!
MILTIADIS Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 (edited) Το πλοιο προσαραξε στην ακτη της Βομβαης στην οποια λειτουργει..σκραπατζιδικο. Μαλλον ηρθε το τελος του. Colossus (Ro Ro Cargo Ship) beached at Mumbai Edited November 21, 2013 by MILTIADIS
opelmanos Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 (edited) Μα καλά τόσο νέο πλοίο και το στείλαν για σκράπ?την παλεύουν? Edited November 21, 2013 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 ενταξει, τα 27 περπαταει δεν ειναι και νιατο. δεν ξερουμε και σε τι κατασταση ειναι και τι θα χρειαστει σε ενδεχομενο special
enas chiotis Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Μάλλον πρέπει να μιλάμε σε παρελθοντικό χρόνο για το πλοίο, μιας και το equasis αναφέρει σαν status broken up.
magwa Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 http://mumbaiport.gov.in/writereaddata/mainlinkFile/File84.pdf
nomikos Posted March 13, 2022 Posted March 13, 2022 Μετά από 9 χρόνια περίπου από το τελευταίο ποστ ήθελα να ρωτήσω.Τι τελικά οδήγησε ένα τέτοιο πλοίο στη διάλυση τόσο νωρίς.Σε προηγούμενα ποστ διάβασα πως 19-20αριζε,ταχύτητα εντυπωσιακή για ρο-ρο.Βλέπω επίσης πως είχε μεγάλο κομοδέσιο σε δύο καταστρώματα ώστε να δεχτεί μετασκευή ώστε να πέρνει και λίγους επιβάτες. Σίγουρα η διάλυση του τόσο νωρίς,με τις υπάρχουσες συνθήκες ήταν λανθασμένη.Ένα βαπόρι τέτοιων δυνατοτήτων τα τελευταία χρόνια αλλά και πολύ περισσότερο σήμερα,θα ήταν περιζήτητο. Θα μου πείτε πως δεν ήταν σε καλή κατάσταση.Εγώ βλέπω πως 20αριζε στα τελευταία του και εξωτερικά φαινόταν μια χαρά. Η προσάραξη στη Λευκάδα με όλο το δρόμο εκτός από το σπάσιμο της πλώρης,να του δημιούργησε και άλλα προβλήματα;
mytilene Posted March 13, 2022 Posted March 13, 2022 Το είχαν υπό την διαχείριση τους τα τσακάλια-παντογνωστες της τότε ΝΕΛ ... οπότε αυτό τα λέει όλα για την καταληξη του δυστυχώς!!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 (edited) Όταν πήγε γιά σκραπ είχε φύγει από την ΝΕΛ. Πλοιοκήτρια ήταν η Jay Shipmanagement γνωστή παλιά κ από άλλα ρο-ρό που είχε φέρει. Στα τελευταία του το βαπόρι από την ακτοπλοΪα στο Αιγαίο βρέθηκε να ταξιδεύει από ΚαραΪβική στη Νότιο Αφρική (!) όπου κ κατασχέθηκε.. Αρχικά ήταν ΕΓ/ΟΓ κ στην Ιαπωνία μαζί με το αδελφό,διάδοχος των μετέπειτα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ,Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ. Είχε την ατυχία όταν το έφεραν εδώ να μην το μετασκευάσουν σύμφωνα με τα εδώ δεδομένα.Αντίθετα μάλιστα σε ένα ντεκ ξηλώθηκαν όλες οι καμπίνες επιβατών γιά να βάζει ΙΧ. Πιστεύω αν είχε μετασκευαστεί θα είχε άλλη τύχη κ εκτός απροόπτου θα υπήρχε ακόμα. Edited March 14, 2022 by polmyt quote
proud_ionian Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: OARAI MARU Επιβατηγό/οχηματαγωγό Nihon Enkai Ferry,Tokyo Hayashikane,Shimonoseki 1987 15139 grt 178x24.8x6.5 m 2 MAN 18004 kw 23.0 kn 756 επιβάτες 1961 γραμμικά Γραμμή Oita-Tomokomai 1980 Blue Highway Line,Tokyo 1991 όνομα SUNFLOWER OARAI 2002 Πώληση Μοl Ferry,Panama Όνομα FERRY COSMO 3 2003 Πώληση Dharma Lautan Utaka 2004 Όνομα SHUTTLE YOKOSUKA,σημαία Ιαπωνίας 2005 " SHUTTLE OITA 2007 Πώληση Jay Management,Panama (Κουταλίδης) 'Ονομα SHUTTLE 2010 Ναύλωση ΝΕL Lines Όνομα COLOSSUS,σημαία Μάλτας Πάνω SHUTTLE OITA wikimedia Κάτω SHUTTLE shipspotting Να τα έχουμε και στο topic του βάπορα
nomikos Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 19 minutes ago, proud_ionian said: Να τα έχουμε και στο topic του βάπορα On 13/3/2022 at 5:00 ΜΜ, nomikos said: Μετά από 9 χρόνια περίπου από το τελευταίο ποστήσω να ρωτήσω.Τι τελικά οδήγησε ένα τέτοιο πλοίο στη διάλυση τόσο πολύ. Σίγουρα η διάλυση του τόσο νωρίς,με τις υπάρχουσες συνθήκες ήταν λανθασμένη.Ένα βαπόρι τέτοιων δυνατοτήτων τα τελευταία χρόνια αλλά και πολύ περισσότερο σήμερα,θα ήταν περιζήτητο. Θα μου πείτε πως δεν ήταν σε καλή κατάσταση.Εγώ βλέπω πως 20άριζε στα τελευταία του και εξωτερικά φαινόταν μια χαρά. Πολύ καλό βαπόρι.Τεραστιο γκαράζ,χαμηλή κατανάλωση,καλή ταχύτητα. Με μικρή μετασκευη,προσθηκη 350 κλινων και χωρίς χτίσιμο έμπαινε παντού στο Αιγαιο.Δε θα είχε να ζηλέψει τίποτα από κατι Σάμος,Ρόδος,Κρήτη,Horizon κτλ. Κρίμα που έφυγε τόσο νωρίς..
Strofalos Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 (edited) 13 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: OARAI MARU Επιβατηγό/οχηματαγωγό Nihon Enkai Ferry,Tokyo Hayashikane,Shimonoseki 1987 15139 grt 178x24.8x6.5 m 2 MAN 18004 kw 23.0 kn 756 επιβάτες 1961 γραμμικά Γραμμή Oita-Tomokomai 1980 Blue Highway Line,Tokyo 1991 όνομα SUNFLOWER OARAI 2002 Πώληση Μοl Ferry,Panama Όνομα FERRY COSMO 3 2003 Πώληση Dharma Lautan Utaka 2004 Όνομα SHUTTLE YOKOSUKA,σημαία Ιαπωνίας 2005 " SHUTTLE OITA 2007 Πώληση Jay Management,Panama (Κουταλίδης) 'Ονομα SHUTTLE 2010 Ναύλωση ΝΕL Lines Όνομα COLOSSUS,σημαία Μάλτας Πάνω SHUTTLE OITA wikimedia Κάτω SHUTTLE shipspotting Όντως..κάτω-κάτω το γράφει..τώρα το είδα... Πολυεργαλείο ήταν, καλή χωρητικότητα με μικρή (σχετικά) κατανάλωση. Αν δεν καβαλούσε τα βράχια ακόμα θα μπορούσε να ταξιδεύει. Edited July 22, 2023 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 20 minutes ago, Strofalos said: Όντως..κάτω-κάτω το γράφει..τώρα το είδα... Πολυεργαλείο ήταν, καλή χωρητικότητα με μικρή (σχετικά) κατανάλωση. Αν δεν καβαλούσε τα βράχια ακόμα θα μπορούσε να ταξιδεύει. Ο Colossus είχε προσαράξει στη Λευκάδα το 2010 και το πλοίο είχε ταξιδέψει στα Δωδεκάνησα το 2011, πριν αποχωρήσει από τα Δωδεκάνησα η NEL Lines, μετά από υπόγειες συμφωνίες με το αντίπαλο δέος της γραμμής. Ενώ το 2012 ταξίδεψε με ναυλώσεις για λογαριασμό της εταιρείας του στο εξωτερικό.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 22, 2023 Posted July 22, 2023 8 hours ago, nomikos said: Πολύ καλό βαπόρι.Τεραστιο γκαράζ,χαμηλή κατανάλωση,καλή ταχύτητα. Με μικρή μετασκευη,προσθηκη 350 κλινων και χωρίς χτίσιμο έμπαινε παντού στο Αιγαιο.Δε θα είχε να ζηλέψει τίποτα από κατι Σάμος,Ρόδος,Κρήτη,Horizon κτλ. Κρίμα που έφυγε τόσο νωρίς.. Mα ήταν εγ/ογ προηγουμένως κ μετασκευάστηκε σε φγ/ογ πριν έλθει στην Ελλάδα Σίγουρα ως εγ/ογ γιά τα ελληνικά δεδομένα ίσως να υπήρχε κ σήμερα. 6 hours ago, Strofalos said: Όντως..κάτω-κάτω το γράφει..τώρα το είδα... Πολυεργαλείο ήταν, καλή χωρητικότητα με μικρή (σχετικά) κατανάλωση. Αν δεν καβαλούσε τα βράχια ακόμα θα μπορούσε να ταξιδεύει. Τι πολυεργαλείο,γιαπωνέζικο φέρρυ που ήλθε εδώ μετασκευασμένο σε ρο-ρό. 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Ο Colossus είχε προσαράξει στη Λευκάδα το 2010 και το πλοίο είχε ταξιδέψει στα Δωδεκάνησα το 2011, πριν αποχωρήσει από τα Δωδεκάνησα η NEL Lines, μετά από υπόγειες συμφωνίες με το αντίπαλο δέος της γραμμής. Ενώ το 2012 ταξίδεψε με ναυλώσεις για λογαριασμό της εταιρείας του στο εξωτερικό. Κ με ναυλώσεις περίεργες Λιβύη, Καραϊβική (Κούβα;) Αγγόλα βλέπε όπλα Στο τέλος κατασχέθηκε Νότιο Αφρική κ πήρε..την άγουσα γιά το Αλάνγκ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now