Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και από ότι φαίνεται εκτελεί πλόες μεταξύ Ιταλίας (Savona) - Μάλτας (Valletta) - Λιβύης (Homs).

  • 2 months later...
Posted

Και από την οποία αναχώρησε και πάλι τα ξημερώματα με κατεύθυνση νότια και υποθέτω πως πάλι κατευθύνεται προς τη Λιβύη.

  • 2 months later...
Posted

Από τα τέλη Ιουλίου πάντως κάνει δρομολόγια μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Nikolayev στην Ουκρανία.

Posted

To παρακολουθώ καιρό τώρα να κάνει διάφορα δρομολόγια όπως : ΟRAN(Algeria)-OKTYABRSK(Ukraine) και αυτή τη στιγμή πάει για Puertο Cabello Βενεζουελας :eek: μέσω Κων/πολης,λογικά ξεκίνησε και πάλι από OKTYABRSK(Ukraine)!!!Nick the Greek έχεις δώσει ζωή στην αγαπημένη μου ενότητα σήμερα,αυτή των roro ;) !!!Σε ευχαριστώ για όλες τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες ;)

  • 3 weeks later...
Posted
πάει για Puertο Cabello Βενεζουελας :eek: μέσω Κων/πολης,

Να πούμε οτι σύμφωνα με το AIS έφτασε στο Puerto Cabello πριν 2 μέρες

  • 2 months later...
Posted

Και μετά από το εξωτικό του πέρασμα από την Καραϊβική, το πλοίο αυτές τις μέρες βρίσκεται στο Cape Town!!

  • 10 months later...
Posted (edited)

Μα καλά τόσο νέο πλοίο και το στείλαν για σκράπ?την παλεύουν?

Edited by proud_ionian
Posted

ενταξει, τα 27 περπαταει δεν ειναι και νιατο.

δεν ξερουμε και σε τι κατασταση ειναι και τι θα χρειαστει σε ενδεχομενο special

  • 4 years later...
Posted

Μετά από 9 χρόνια περίπου από το τελευταίο ποστ ήθελα να ρωτήσω.Τι τελικά οδήγησε ένα τέτοιο πλοίο στη διάλυση τόσο νωρίς.Σε προηγούμενα ποστ διάβασα πως 19-20αριζε,ταχύτητα εντυπωσιακή για ρο-ρο.Βλέπω επίσης πως είχε μεγάλο κομοδέσιο σε δύο καταστρώματα ώστε να δεχτεί μετασκευή ώστε να πέρνει και λίγους επιβάτες.

Σίγουρα η διάλυση του τόσο νωρίς,με τις υπάρχουσες συνθήκες ήταν λανθασμένη.Ένα βαπόρι τέτοιων δυνατοτήτων τα τελευταία χρόνια αλλά και πολύ περισσότερο σήμερα,θα ήταν περιζήτητο.

Θα μου πείτε πως δεν ήταν σε καλή κατάσταση.Εγώ βλέπω πως 20αριζε στα τελευταία του και εξωτερικά φαινόταν μια χαρά.

Η προσάραξη στη Λευκάδα με όλο το δρόμο εκτός από το σπάσιμο της πλώρης,να του δημιούργησε και άλλα προβλήματα;

Posted

Το είχαν υπό την διαχείριση τους τα τσακάλια-παντογνωστες της τότε ΝΕΛ ... οπότε αυτό τα λέει όλα για την καταληξη του δυστυχώς!!!

Posted (edited)

Όταν πήγε γιά σκραπ είχε φύγει από την ΝΕΛ. Πλοιοκήτρια ήταν η Jay Shipmanagement γνωστή παλιά κ από άλλα ρο-ρό που είχε φέρει.
Στα τελευταία του το βαπόρι  από την ακτοπλοΪα στο Αιγαίο βρέθηκε να ταξιδεύει από ΚαραΪβική  στη Νότιο Αφρική (!) όπου κ κατασχέθηκε..
Αρχικά ήταν ΕΓ/ΟΓ κ στην Ιαπωνία μαζί με το αδελφό,διάδοχος των μετέπειτα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ,Ν.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ. Είχε την ατυχία  όταν το έφεραν εδώ να μην το μετασκευάσουν σύμφωνα με τα εδώ δεδομένα.Αντίθετα μάλιστα σε ένα ντεκ ξηλώθηκαν όλες οι καμπίνες επιβατών γιά να βάζει ΙΧ.
Πιστεύω αν είχε μετασκευαστεί θα είχε άλλη τύχη κ εκτός απροόπτου θα υπήρχε ακόμα.

Edited by polmyt
quote
  • 1 year later...
Posted
10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

OARAI MARU

Επιβατηγό/οχηματαγωγό

Nihon Enkai Ferry,Tokyo

Hayashikane,Shimonoseki 1987

15139 grt  178x24.8x6.5 m

2 MAN 18004 kw  23.0 kn

756 επιβάτες  1961 γραμμικά
Γραμμή Oita-Tomokomai
1980 Blue Highway Line,Tokyo

1991 όνομα SUNFLOWER OARAI

2002 Πώληση Μοl Ferry,Panama

Όνομα FERRY COSMO 3

2003 Πώληση Dharma Lautan Utaka

2004 Όνομα SHUTTLE YOKOSUKA,σημαία Ιαπωνίας

2005      "       SHUTTLE OITA

2007 Πώληση Jay Management,Panama (Κουταλίδης)
'Ονομα SHUTTLE

2010 Ναύλωση ΝΕL Lines
Όνομα COLOSSUS,σημαία Μάλτας

Πάνω SHUTTLE OITA  wikimedia

Κάτω SHUTTLE           shipspotting
 

Shuttle_oita.jpg

shuttle.jpg

Να τα έχουμε και στο topic του βάπορα

Posted
19 minutes ago, proud_ionian said:

Να τα έχουμε και στο topic του βάπορα

 

On 13/3/2022 at 5:00 ΜΜ, nomikos said:

Μετά από 9 χρόνια περίπου από το τελευταίο ποστήσω να ρωτήσω.Τι τελικά οδήγησε ένα τέτοιο πλοίο στη διάλυση τόσο πολύ.

Σίγουρα η διάλυση του τόσο νωρίς,με τις υπάρχουσες συνθήκες ήταν λανθασμένη.Ένα βαπόρι τέτοιων δυνατοτήτων τα τελευταία χρόνια αλλά και πολύ περισσότερο σήμερα,θα ήταν περιζήτητο.

Θα μου πείτε πως δεν ήταν σε καλή κατάσταση.Εγώ βλέπω πως 20άριζε στα τελευταία του και εξωτερικά φαινόταν μια χαρά.

Πολύ καλό βαπόρι.Τεραστιο γκαράζ,χαμηλή κατανάλωση,καλή ταχύτητα.

Με μικρή μετασκευη,προσθηκη 350 κλινων και χωρίς χτίσιμο έμπαινε παντού στο Αιγαιο.Δε θα είχε να ζηλέψει τίποτα από κατι Σάμος,Ρόδος,Κρήτη,Horizon κτλ.

Κρίμα που έφυγε τόσο νωρίς.. 

Posted (edited)
13 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

OARAI MARU

Επιβατηγό/οχηματαγωγό

Nihon Enkai Ferry,Tokyo

Hayashikane,Shimonoseki 1987

15139 grt  178x24.8x6.5 m

2 MAN 18004 kw  23.0 kn

756 επιβάτες  1961 γραμμικά
Γραμμή Oita-Tomokomai
1980 Blue Highway Line,Tokyo

1991 όνομα SUNFLOWER OARAI

2002 Πώληση Μοl Ferry,Panama

Όνομα FERRY COSMO 3

2003 Πώληση Dharma Lautan Utaka

2004 Όνομα SHUTTLE YOKOSUKA,σημαία Ιαπωνίας

2005      "       SHUTTLE OITA

2007 Πώληση Jay Management,Panama (Κουταλίδης)
'Ονομα SHUTTLE

2010 Ναύλωση ΝΕL Lines
Όνομα COLOSSUS,σημαία Μάλτας

Πάνω SHUTTLE OITA  wikimedia

Κάτω SHUTTLE           shipspotting
 

Shuttle_oita.jpg

shuttle.jpg

 

Όντως..κάτω-κάτω το γράφει..τώρα το είδα... Πολυεργαλείο ήταν, καλή χωρητικότητα με μικρή (σχετικά) κατανάλωση. Αν δεν καβαλούσε τα βράχια ακόμα θα μπορούσε να ταξιδεύει. 

Edited by Nick the Greek
Posted

  

20 minutes ago, Strofalos said:

Όντως..κάτω-κάτω το γράφει..τώρα το είδα... Πολυεργαλείο ήταν, καλή χωρητικότητα με μικρή (σχετικά) κατανάλωση. Αν δεν καβαλούσε τα βράχια ακόμα θα μπορούσε να ταξιδεύει. 

Ο Colossus είχε προσαράξει στη Λευκάδα το 2010 και το πλοίο είχε ταξιδέψει στα Δωδεκάνησα το 2011, πριν αποχωρήσει από τα Δωδεκάνησα η NEL Lines, μετά από υπόγειες συμφωνίες με το αντίπαλο δέος της γραμμής. Ενώ το 2012 ταξίδεψε με ναυλώσεις για λογαριασμό της εταιρείας του στο εξωτερικό.

Posted
8 hours ago, nomikos said:

 

Πολύ καλό βαπόρι.Τεραστιο γκαράζ,χαμηλή κατανάλωση,καλή ταχύτητα.

Με μικρή μετασκευη,προσθηκη 350 κλινων και χωρίς χτίσιμο έμπαινε παντού στο Αιγαιο.Δε θα είχε να ζηλέψει τίποτα από κατι Σάμος,Ρόδος,Κρήτη,Horizon κτλ.

Κρίμα που έφυγε τόσο νωρίς.. 

Mα ήταν εγ/ογ προηγουμένως κ μετασκευάστηκε σε φγ/ογ πριν έλθει στην Ελλάδα Σίγουρα ως εγ/ογ γιά τα ελληνικά δεδομένα ίσως να υπήρχε κ σήμερα.

6 hours ago, Strofalos said:

 

Όντως..κάτω-κάτω το γράφει..τώρα το είδα... Πολυεργαλείο ήταν, καλή χωρητικότητα με μικρή (σχετικά) κατανάλωση. Αν δεν καβαλούσε τα βράχια ακόμα θα μπορούσε να ταξιδεύει. 

Τι πολυεργαλείο,γιαπωνέζικο φέρρυ που ήλθε εδώ μετασκευασμένο σε ρο-ρό.

5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

  

Ο Colossus είχε προσαράξει στη Λευκάδα το 2010 και το πλοίο είχε ταξιδέψει στα Δωδεκάνησα το 2011, πριν αποχωρήσει από τα Δωδεκάνησα η NEL Lines, μετά από υπόγειες συμφωνίες με το αντίπαλο δέος της γραμμής. Ενώ το 2012 ταξίδεψε με ναυλώσεις για λογαριασμό της εταιρείας του στο εξωτερικό.

Κ με ναυλώσεις περίεργες Λιβύη, Καραϊβική (Κούβα;) Αγγόλα βλέπε όπλα Στο τέλος κατασχέθηκε Νότιο Αφρική κ πήρε..την άγουσα γιά το Αλάνγκ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...