Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Μετά από τόσο καιρό διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει θέμα για την ΑΝΕΘ (ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑΣΟΥ) Ποια είναι η ΑΝΕΘ?? Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑΣΟΥ Α.Ε. είναι πολυμετοχική ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία που εδώ και τριάντα χρόνια συνεχώς και αδιαλείπτως δραστηριοποιείται στην εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών γραμμών εσωτερικού. Σήμερα εξυπηρετεί με τα πλοία της δύο γραμμές εσωτερικού αυτήν της ΚΑΒΑΛΑΣ – ΠΡΙΝΟΥ και της ΚΕΡΑΜΩΤΗΣ – ΘΑΣΟΥ. Η εταιρεία μας έχει δρομολογημένα στις γραμμές της Θάσου επτά πλοία .Τα ανοικτού τύπου ΘΑΣΟΣ Ι, ΘΑΣΟΣ II, ΘΑΣΟΣ IV, ΘΑΣΟΣ V, ΘΑΣΟΣ VIΙ, το κλειστού τύπου πλοίο ΘΑΣΟΣ VI καθώς και το υδροπτέρυγο ΗΛΙΔΑ. Θα πρέπει να τονισθεί ότι η εταιρεία μας από το έτος 2000 υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της έχει ναυπηγήσει και δρομολογήσει δυο νέα πολυτελέστατα και ταχύτατα πλοία ferry boat, το ΘΑΣΟΣ VI (το πρώτο κλειστού τύπου πλοίο στις γραμμές της Θάσου) καθώς και το ΘΑΣΟΣ VII ανοικτού τύπου πλοίο, ικανοποιώντας πάγια αιτήματα φορέων του νησιού για ασφαλή και γρήγορη μεταφορά καθώς και συνεχή εξυπηρέτηση του. Τα πλοία της εταιρείας αναχωρούν καθημερινά συνεχώς και σε συγκεκριμένες ώρες, προσφέροντας υψηλή ποιότητα υπηρεσιών ,που συμπεριλαμβάνει καθαρούς πολυτελείς χώρους εσωτερικούς και εξωτερικούς , χαρίζοντας στους επιβάτες ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι. Η εταιρεία μας παραμένει, όπως και όταν ιδρύθηκε μια εταιρεία πολυμετοχική της οποίας οι μέτοχοι είναι κυρίως Θάσιοι με αποτέλεσμα όλες οι ενέργειές της, να γίνονται με σκοπό την συνεχή και καθημερινή εξυπηρέτηση των αναγκών του νησιού. Το ότι οι μέτοχοι και το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας είναι κυρίως Θάσιοι δημιουργεί την ανάγκη να συμβάλλει η εταιρεία σε μια γενικότερη προσπάθεια της ανάπτυξης του νησιού προσφέροντας μια ασφαλή ναυσιπλοΐα από και προς το νησί. Τα τριάντα χρόνια συνεχής ναυτικής παρουσίας μας η αποκόμιση εμπειριών η εμπιστοσύνη όλα αυτά τα χρόνια του επιβατικού κοινού μας οδηγεί, ώστε μοναδικός μας στόχος να είναι η συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Ενώ σύντομα θα ξεκινήσει δρομολόγια το νέο πλοίο της ΘΑΣΟΣ VIII. Ποιος είναι πρόεδρος της ΑΝΕΘ?? Σημερινός πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου είναι ο κ. Δημητριάδης Ιωάννης του οποίου η οικογένεια έχει συνεχή παρουσία στα τεκταινόμενα της ΑΝΕΘ από της ίδρυσή της. Ένας εκ των ιδρυτών της Α.Ν.Ε.Θ. ηταν επί πολλά χρόνια πρόεδρο της, ο αείμνηστος κ. ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ο οποίος με τις ενέργειές του κατάφερε οι Θάσιοι να δημιουργήσουν την δικιά τους ναυτιλιακή εταιρεία.
thanosp Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Να σημειώσω πως στην περίπτωση του Θάσος VIII...Ακούγεται οτι πλέον το πλοίο έχει πάρει πιστοποιητικά/χαρτιά, οπότε οποιαδήποτε καθυστέρηση οφείλετε αποκλειστικά σε αδυναμία/ασυνενοησία των μετόχων της εταιρείας να αποφασίουν για το πότε θα ξεκινήσει το πλοίο. Ήρθε η επιβεβαίωση σήμερα και απο τοπική εφημερίδα . Όμως ο τριπλασιασμός σχεδόν του αρχικού κόστους και η μεγάλη καθυστέρηση στην ναυπήγησή του, έφεραν μαζί τους πολλά οικονομικά προβλήματα στην εταιρεία, με τα χρέη της να εκτοξεύονται στα ύψη. Αυτό προκάλεσε αναταράξεις στο εσωτερικό της εταιρείας, με μια ομάδα μετόχων να μηνύουν για κακοδιαχείριση μέλη της διοίκησης της εταιρείας. Ας βάλουν τα πράγματα σε μια σειρά όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Η εταιρεία χάνει και μαζί όσοι συνεργάζονται με αυτή.
Earl Granville Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Όσο γρηγορότερα βρουν άκρη και συμβιβαστούν τόσο το καλύτερο για την ίδια την εταιρεία.Υπάρχει ένα νεότευκτο πλοίο το οποίο καλώς ή κακώς ξεπέρασε τον αρχικό προυπολογισμό , αλλά αν αναλωθούν στις δικαστικές διαμάχες και δεν κοιτάξουν πρωτίστως να δρομολογήσουν το πλοίο τότε τα πράγματα θα χειροτερέψουν πολύ για την εταιρεία. Ένα νεότευκτο πλοίο είναι έγκλημα να μένει δεμένο από οικονομικής άποψης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Άρχισαν και οι επισχέσεις εργασίας... Μειωμένα δρομολόγια για Θάσο λόγω επίσχεσης εργασίας στην ΑΝΕΘ ΕΡΤ - 18/03/2009 Δεν πραγματοποιούνται από το πρωί δύο δρομολόγια Καβάλας- Πρίνου και οκτώ από την Κεραμωτή για Λιμένα Θάσου με τα πλοία της Α.Ν.Ε.Θ. (Ναυτιλιακή Εταιρία Θάσου) λόγω της επίσχεσης εργασίας, στην οποία προχώρησαν οι ναυτεργάτες. Όπως διαμαρτύρονται η εταιρία τους χρωστά δεδουλευμένα μηνών. Τα πλοία της ΑΝΕΘ είναι ελλιμενισμένα στη Θάσο. Η συγκοινωνία με το νησί διεξάγεται μόνο με τα προγραμματισμένα δρομολόγια της Κοινοπραξίας από Καβάλα και Κεραμωτή.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Συνεχίζεται η επίσχεση εργασίας και φαίνονται ζόρικα τα πράγματα για την εταιρεία και μάλιστα σε δύσκολες εποχές...
Orestis Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Συνελήφθη από λιμενικούς, ο πρόεδρος της Ανώνυμης Ναυτιλιακής εταιρίας Θάσου Ιώαννης Δημητριάδης μετά από μήνυση εργαζομένων στην εταιρία, οι οποίοι εδώ και ένα μήνα είναι σε επίσχεση εργασίας καθώς τους οφείλονται δεδουλευμένα 4 μηνών. www.athina984.gr
aeriko Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 η αληθεια ειναι οτι ακουσα και γω κατι παρομοιο για την ΑΝΕΘ ,οτι δηλαδη εχει να πληρωσει το προσωπικο της ακουσον ακουσον 17 μηνες ,δεν το πιστεψα ,αλλα σιγουρα κατι συμβαινει
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 7, 2009 Posted April 7, 2009 Συνεχίζεται για 22η μέρα η επίσχεση εργασίας που κρατάει δεμένα τα πλοία της εταιρείας...και φως δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Και σίγουρα κάθε μέρα που περνάει με δεμένα τα πλοία...κάνει δυσκολότερα τα πράγματα. ΥΓ Τελικά νομίζω για άλλη μια φορά στην ιστορία της Ελληνικής ακτοπλοϊας... μια νέα ναυπήγηση (ή μια εκτεταμένη μετασκευή) ... δημιουργεί μεγάλα οικονομικά προβλήματα σε μια εταιρεία.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2009 Author Posted April 10, 2009 "Μπλόκο" στην περιουσία της ΑΝΕΘ μέσω προσωρινής δικαστικής διαταγής
nearxos Posted April 10, 2009 Posted April 10, 2009 Δλδ, δεν θα δουλεύουν τα καράβια οπότε δεν θα έχει έσοδα η εταιρία, δεν είναι δυνατή η εκποίηση περιουσιακών στοιχείων, ούτε καν για τα καράβια που συμπλήρωσαν 30ετία (Θάσος Ι) ή συμπληρώνουν σε ένα χρόνο (Θάσος ΙV), τα πληρώματα δεν δέχονται να ξεκινήσουν να δουλεύουν παίρνοντας το 50% των εισπράξεων κάθε ημέρας μέχρι να εξοφληθούν και το αίτημα των ναυτεργατών είναι "ή όλα ή τίποτα". Συγγνώμη αλλά όλο αυτό σαν εκβιασμός μου φαίνεται και περισσότερο κι από διεκδίκηση των δεδουλευμένων μου φαίνεται ως στεγνή προσπάθεια εξαναγκασμού της διοίκησης σε παραίτηση. Δεν ξέρω πραγματικά πώς πάει η κατανομή των ευθυνών στην όλη ιστορία και φαντάζομαι οτι ένα σεβαστό μέρος της ευθύνης (ενδεχομένως και η αποκλειστική ευθύνη) πέφτει στους ώμους της διοίκησης της εταιρίας, αλλά όλο αυτό το σκηνικό που έχει στηθεί πλέον με κάνει να πιστεύω οτι διακυβεύονται πολλά περισσότερα από τα δεδουλευμένα των εργαζομένων, και δεν μπορώ παρά να το συσχετίσω με την άφιξη του Θάσος 8 ειδικά αν κρίνω από το "τάιμινγκ" (βλ. τη στιγμή που επρόκειτο να δούμε όλοι τι ψάρια θα πιάσει το νεότευκτο) Ερώτηση προς κάποιον που μπορεί να γνωρίζει: Αν υποθέσουμε οτι το νέο καράβι δεν έχει πάρει και το τελευταίο πιστοποιητικό ώστε να μπορεί να εκτελεί κανονικά δρομολόγια, ως τι, και με τι αξία είναι γραμμένο στα βιβλία της επιχείρησης;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2009 Author Posted April 15, 2009 Μετά το Πάσχα οι εξελίξεις στην ΑΝΕΘ. Τη Τρίτη 5 Μαΐου έχει καθοριστεί η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων κατά της εταιρείας που έχουν καταθέσει οι ναυτεργάτες για τα οφειλόμενα δεδουλευμένα. Μετά από πιέσεις διοίκηση της ΑΝΕΘ αποφάσισε να συγκαλέσει έκτακτη γενική συνέλευση μετόχων, πέντε ήμερες μετά το δικαστήριο, τη Κυριακή 10 Μαΐου.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2009 Author Posted April 24, 2009 Τα σενάρια συνεχίζονται, το αδιέξοδο παραμένει στην ΑΝΕΘ.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2009 Author Posted April 26, 2009 Εξέπεσε η διοίκηση της ΑΝΕΘ και ανοίγει ο δρόμος για έξοδο από τη κρίση στην τοπική ακτοπλοΐα, μετά τη παραίτηση τεσσάρων από τα εννέα μέλη του Δ.Σ., ενώ από το πρωτοδικείο ορίστηκε νέα προσωρινή διοίκηση. Περισσότερα στο άρθρο της ΕΒΔΟΜΗΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Φως στο βάθος του τούνελ έφερε η αλλαγή της Διοίκησης της ΑΝΕΘ, έτσι τα πλοία ετοιμάζονται για να ξεκινήσουν δρομολόγια.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Προς άρση του αδιεξόδου, πολύ πιθανό να κινηθούν τα πλοία της ΑΝΕΘ της Πρωτομαγιά.
enas chiotis Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Αν κινηθούν έχει καλώς, γιατί σύμφωνα με το θέμα 8 του ΣΑΣ παραμονεύουν οι Σαλαμινιώτες με το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ. Και είναι να μην πατήσουν πόδι με αμφίπλωρα κλπ και γλυκαθούν.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2009 Author Posted April 30, 2009 Δελτίο Τύπου της ΑΝΕΘ Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Θάσου ανακοινώνει ότι μετά από συμφωνία που επετεύχθη σήμερα Τετάρτη 29/04/09 με τους εργαζόμενους σε αυτήν ναυτεργάτες, από αύριο ημέρα Πέμπτη 30/04/09 θα εκτελεί κανονικά όλα τα δρομολόγια της. Καταβλήθηκε στους ναυτεργάτες ποσό έναντι των οφειλόμενων και από εβδομάδα ξεκαθαρίζει το τοπίο στο μετοχικό της ΑΝΕΘ, μας ενημερώνει η ΕΒΔΟΜΗ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2009 Author Posted May 6, 2009 Δικαστική διαμάχη μεταξύ παλαιάς και νέας διοίκησης της ΑΝΕΘ, με νικήτρια τη δεύτερη
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2009 Author Posted May 8, 2009 Μπορεί η επίσχεση να σταμάτησε στην ΑΝΕΘ, αλλά τα οικονομικά προβλήματα παραμένουν
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 Ναυάγησε οριστικά χθες στη συνέλευση της ΑΝΕΘ η διοίκηση Δημητριάδη
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2009 Author Posted July 6, 2009 Η εταιρεία για να εξοικονομήσει χρήματα και να βγει από τη δυσχερή οικονομική θέση έχει βγάλει προς πώληση το Θάσος VIII. Βέβαια το τίμημα είναι λιγάκι τσιμπημένο γύρω στα 18 εκ. Ευρώ ζητάει.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2009 Author Posted July 7, 2009 ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Μετά από απόφαση του Δ.Σ. καλούνται οι κ.κ. Μέτοχοι σε Γ.Σ. την 02 Αυγούστου 2009 και ώρα 10.00' στο Ε/Γ-Ο/Γ ΘΑΣΟΣ V το οποίο θα είναι ελλιμενισμένο στον λιμένα της Θάσου. Που ίσως να έχει κάποιο σημαντικά θέμα για το μέλλον της εταιρείας. Στο στόλο της ΑΝΕΘ δεν εμφανίζει πλέον το Θάσος VIII:confused:
nearxos Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Χωρίς να λέω οτι η η ΓΣ δεν θα "έχει κάποιο σημαντικό θέμα για το μέλλον της εταιρείας", απλά να επισημάνω (αν και το ανεφερες κι ο ίδιος) οτι είναι η ετήσια τακτική ΓΣ Οσο για τον στόλο της εταιρίας στο site, έχω την εντύπωση οτι δεν το εμφάνιζε ποτε το 8. Κατά τα άλλα Φούντωσαν οι φήμες σε ολόκληρη την Θάσο ότι το Δ.Σ. της ΑΝΕΘ συμφώνησε να πουλήσει το πλοίο Θάσος 8 αντί του ποσού των 15 εκατομμυρίων ευρώ. Επισήμως δεν έχει γίνει η παραμικρή ανακοίνωση, ούτε δέχθηκε να επιβεβαιώσει την πληροφορία ο Νομικός Σύμβουλος της Εταιρίας, Φώτης Βακρατσάς, στον οποίο χθες απευθυνθήκαμε.Οι φήμες πάντως εμφανίζουν οριστική την συμφωνία, έστω και αν η αγοραπωλησία δεν έχει επισήμως ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με αυτές το Θάσος 8 θα πουληθεί στον επιχειρηματία Λεφάκη και θα δρομολογηθεί στην γραμμή του Αργοσαρωνικού, γραμμή για την οποία το σκάφος κρίνεται κατάλληλο. Το ποσό που αναφέρεται ότι από την πώληση θα βάλει στο ταμείο της η ΑΝΕΘ πλησιάζει ή και ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές έχουν προχωρήσει και η συμφωνία είναι θέμα ωρών, ίσως και τετελεσμένο γεγονός, όμως επί του παρόντος δεν ανακοινώνεται επίσημα. http://www.proininews.gr/?p=3430
enas chiotis Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 Μετά την πώληση του THASSOS II, και του VIII, από φωτό του ΡΚ ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ στο syros-observer αναφέρεται η μεταφορά του THASSOS I που ήταν υπό πώληση, από την Θάσο στην Πάτρα. Άρα μάλλον το ξεφορτωθήκαμε κι αυτό, άρα με τόσα χρήματα στο ταμείο θα πάμε καλά σαν εταιρεία, αλλά μακρυά από νεότευκτα!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2009 Author Posted July 12, 2009 Ο χειμώνας θα δείξει τις αντοχές της ΑΝΕΘ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now