thanosp Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Ποιές αντοχές ακριβώς? Θα συνεχιστεί το έργο που παίζεται τα τελευταία χρόνια. Συρρίκνωση της εταιρίας και απομένει πλέον με 4 πλοία. Είναι ανίκανοι οι άνθρωποι της για οποιαδήποτε προσπάθεια να βουτήξουν τα πόδια τους εκτός του κόλπου της Καβάλας. Βέβαια είναι ανάλογη και της ανάπτυξης του νησιού. Ένα τόσο όμορφο νησί και παραμένει ανεκμετάλευτο λόγω των ανθρώπων του.
aeriko Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 (edited) OI Θασιτες μαλλον χορτασμενοι ειναι ....υπηρχαν εποχες που εβγαζαν πολλα. Edited July 14, 2009 by polmyt
thanosp Posted July 23, 2009 Posted July 23, 2009 (edited) Μία ακόμη επιβεβαίωση για τη πώληση του Θάσος VIII σε πλήρη συμφωνία ήρθε η ΑΝΕΘ με τη ναυτιλιακή εταιρεία "Nova Ferries" που έχει το πλοίο "ΦΟΙΒΟΣ" στην γραμμή Πειραιά - Αίγινας, για την πώληση του νεότευκτου Θάσος 8 που θα κάνει δρομολόγια στην ίδια γραμμή. Η τιμή έφτασε στα 16 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με πληροφορίες. Απο την άλλη, αν ήταν η ζήλια ψώρα θα... Το Γλυκοφιλούσα ανεβαίνει και αυτό προς την Καβάλα μετα τον Άγιο Ραφαήλ αφού to αγόρασε η ΑΝΕΘ. Πάντως η ΑΝΕΘ βλέποντας την επιτυχία που είχε το αμφίπλωρο Αγιος Ραφαήλ της εταιρείας ΝΕΚ αποφάσισε να πάρει κι αυτή ένα. Πρόκειται για το "Γλυκοφιλούσα" που είναι μεγαλύτερο με δυνατότητα μεταφοράς 220 οχημάτων. Edited July 23, 2009 by thanosp Πρόσθεση link.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2009 Author Posted July 23, 2009 Φαντάζομαι ότι θα εννοούν το Γλυκοφιλούσα ΙΙ και όχι το Γλυκοφιλούσα ΙΙΙ, που μόλις παραδόθηκε. Κάτι παρόμοιο είχε γίνει όταν είχε παραδοθεί το Γλυκοφιλούσα ΙΙ, πουλήθηκε το Γλυκοφιλούσα στο εξωτερικό
theodor1 Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 (edited) Τι ξέρουμε για το Γλυκοφιλούσα??? Τι απέγινε τελικά το θάσος 1, 2 καθώς και ο υπόλοιπος στόλος της εταιρείας που πουλήθηκε τα τελευταία χρόνια;;; Edited July 26, 2009 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2009 Author Posted August 11, 2009 ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΜετά από απόφαση του Δ.Σ. καλούνται οι κ.κ. Μέτοχοι σε Γ.Σ. την 02 Αυγούστου 2009 και ώρα 10.00' στο Ε/Γ-Ο/Γ ΘΑΣΟΣ V το οποίο θα είναι ελλιμενισμένο στον λιμένα της Θάσου. Που ίσως να έχει κάποιο σημαντικά θέμα για το μέλλον της εταιρείας. Έχουμε κανένα από τη γενική συνέλευση της ΑΝΕΘ?? Γιατί θα ήταν ενδιαφέρον οι απόψεις της νυν αλλά και της πρώην διοίκησης για τη κατάσταση της εταιρείας. Όπως και να πληροφορηθούμε το ακριβές κόστος της κατασκευής του Θάσος VIII αλλά και το ακριβές τίμημα της πώλησης του.
marioskef Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Στην Αιγινα, στο τοπικό τύπο, αναφέρουν κόστος κατασκευής 18 εκ....
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2009 Author Posted August 11, 2009 Αυτό έχω ακούσει και εγώ για το πραγματικό κόστος, αλλά έχω ακούσει και ένα άλλο πόσο που μιλάνε για ένα πόσο γύρω στα 28 εκ. Ευρώ που πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τους «απανταχού Γκρουεζες». Ενώ για τη τιμή πώλησης του Θάσος VIII έχω ακούσει γύρω στα 14,25 εκ Ευρώ.
nearxos Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Μήπως ο Λεφάκης πλήρωσε 16 και μετά από φόρους τέλη και λοιπά σούρτα φέρτα η ΑΝΕΘ εισπράττει 14,2;
thanosp Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Τον χειμώνα, η τιμή κατασκευής του πλοίου όπως ανακοινώθηκε απο την τότε διοίκηση ήταν στα 18 εκ. ευρώ, αρκετά αυξημένο απο τα αρχικά σχέδια όπως γνωρίζουμε. Για την τιμή πώλησης δεν έχω ιδέα! Τώρα σχετικά με την γενική συνέλευση όπως θα διαπίστωσες και εσυ ο ίδιος Π100 δεν αναφέρεται τίποτα στον τοπικό τύπο.
theodor1 Posted September 8, 2009 Posted September 8, 2009 Κανένα νέο από την ΑΝΕΘ..υπάρχει;;; Εχουμε πολύ καιρο να διαβάσουμε γι αυτήν!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 3, 2009 Author Posted October 3, 2009 Πριν λίγες ήμερες εκδόθηκε από το Πλημμελειοδικείο Καβάλας καταδικαστική απόφαση σε βάρους της προηγούμενης διοίκησης της ΑΝΕΘ για τη καθυστέρηση των αποδοχών των ναυτικών
nearxos Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Μέσα σ' όλα τα άλλα προέκυψε και μια φήμη περί επικείμενης πώλησης του Ε/Γ-Ο/Γ κλειστού τύπου Θάσος VI. Ελπίζω κάτι τέτοιο να μην αληθεύει και να είναι μια βλακωδώς διασπειρόμενη φήμη ίσως και λόγω της ακινητοποίησης του εν λόγω σκάφους τις τελευταίες μέρες για εργασίες συντήρησης.
nearxos Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Σχετικά με τα περί πώλησης του Θάσος VI... Το παρακάτω είναι σκαναρισμένο άρθρο της εφημερίδας "Τα νέα της Θάσου" με ημερομηνία δημοσίευσης 19/10/2009 στο οποίο μεταξύ άλλων αναφέρεται οτι μέσα στις προθέσεις της διοίκησης της εταιρίας είναι και η πώληση του μοναδικού πλοίου κλειστού τύπου που δραστηριοποιείται στις τοπικές γραμμές Ελπίζω να αποδειχτούν αβάσιμες αυτές οι φημολογίες διαφορετικά το νησί θα γυρίσει πολλά χρόνια πίσω... Και μπορεί με σκληρή ολιγοπωλιακή πολιτική περιορισμού δρομολογίων και πλοίων τα μερίσματα των μετόχων των δύο εταιριών να αυξηθούν αλλά η ζημιά στο νησί θα αποδειχθεί πολλαπλάσια. Ηθελα να 'ξερα οι Θάσιοι μέτοχοι της ΑΝΕΘ και όσοι άλλοι έχουν συμφέροντα συνδεδεμένα με την ανάπτυξη του νησιού πώς βλέπουν την προοπτική της ουσιαστικής υποβάθμισης των συγκοινωνιών; Αξίζει να κερδίζεις δύο δραχμές παραπάνω από μερίσματα και να χάνεις πέντε από την πτώση της δραστηριότητας της ατομικής/οικογενειακής επιχείρησής σου;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2009 Author Posted November 2, 2009 Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες της εφημερίδας ΕΒΔΟΜΗΣ φέρετε να παραιτήθηκε ο αντιπρόεδρος του ΔΣ της ΑΝΕΘ κ. Μαυροειδης ενώ εξετάζει τη παραίτηση του και ο πρόεδρος της ΑΝΕΘ κ. Χαριτοπουλος
thanosp Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Τελικά ο nearxos είχε μεταφέρει σωστά τις πρώτες φήμες για την πώληση του Θάσος VI. Επισήμως το πλοίο έχει βγεί σε ελληνική σελίδα πώλησης πλοίων. Το μοναδικό πλοίο κλειστού τύπου της γραμμής που μπορούσε να συνεχίσει τα δρομολόγια και έσωζε την κατάσταση όταν υπήρχε απαγορευτικό για τις παντόφλες. Στόχος της εταιρείας σύμφωνα με το δημοσίευμα, με τα χρήματα της πώλησης να εξοφληθούν τα υπάρχοντα χρέη ενώ σκοπεύουν και στην αγορά μιας αμφίδρομης παντόφλας. Για να δούμε πόσο πιο πίσω θα πάνε...
nearxos Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Καθώς οι μέχρι πρότινος ανταγωνίστριες εταιρίες έγιναν άτυπα συνεταιράκια έπρεπε να εξομοιωθούν και να μην υπάρχει ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της μίας έναντι της άλλης (ακούς εκεί δρομολόγια της ΑΝΕΘ με το κλειστό εν μέσω κακοκαιρίας...) Οπότε τρία ξώφτερνα και ένα αμφίδρομο ο καθένας, όσο λιγότερα δρομολόγια γίνεται, απαγορευτικά και άγιος ο Θεός. Πληρότητα στο μάξιμουμ ζάχαρη στο μηδέν. Πάντως, δεν μπορώ να πω... Στρατηγικός σκοπός της διοίκησης μιας επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση των κερδών της και του μερίσματος των μετόχων. Η διοίκηση της ΑΝΕΘ κινείται με μεγάλα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση έστω και εις βάρος όλων των υπολοίπων κι απ' τις δυο πλευρές της θάλασσας. ΕΥΓΕ!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 8, 2009 Author Posted December 8, 2009 Η ΑΝΕΘ δεσμεύτηκε να επαναπροσλάβει το ναυτεργάτη Πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Νέες κινητοποιήσεις έκαναν χτες οι εργαζόμενοι στη γραμμή Θάσου -Καβάλας. Στάση εργασίας από τις 10 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι πραγματοποίησαν χτες οι ναυτεργάτες της Θάσου απαιτώντας την επαναπρόσληψη του συναδέλφου τους πρώτου μηχανικού Δημήτρη Μάλαμα, που απολύθηκε από την ΑΝΕΘ τον περασμένο Αύγουστο. Μετά και τη χτεσινή κινητοποίηση, που ήρθε ως κλιμάκωση προηγούμενων παρεμβάσεων του σωματείου, η εταιρεία δεσμεύθηκε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα προχωρήσει στην επαναπρόσληψη του πρώτου μηχανικού. Ο Δ. Μάλαμας, απολύθηκε για να... συναιτιστεί, επειδή, τηρώντας τον κανονισμό, καθυστέρησε την παράδοση του πλοίου «ΘΑΣΟΣ 8» στο νέο ιδιοκτήτη του.Οπως καταγγέλλει το Σωματείο Ναυτεργατών, ο πρώτος μηχανικός μαζί με το υπόλοιπο πλήρωμα, μετέφεραν το «ΘΑΣΟΣ 8» που πουλήθηκε από την ΑΝΕΘ στον στον Πειραιά. Η διαδικασία παράδοσης παραλαβής προβλέπει ότι ο πρώτος μηχανικός πρέπει να παραδώσει το μηχανοστάσιο σε πρώτο μηχανικό. Στον Πειραιά όμως, πήγε να παραλάβει το πλοίο ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ετσι ο Δ. Μάλαμας αρνήθηκε να παραδώσει το πλοίο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να καθυστερήσει ο νέος ιδιοκτήτης να το βγάλει σε κυκλοφορία. Ο εφοπλιστής αξίωσε από την ΑΝΕΘ να συνετίσει τον πρώτο μηχανικό και η ΑΝΕΘ ανακοίνωσε την απόλυσή του.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2009 Author Posted December 9, 2009 Η ΑΝΕΘ εκτός από τη πώληση μάλλον του μοναδικού κλειστού τύπου πλοίου της, δηλαδή του Θάσος VI, μάλλον σκέφτεται να προβεί στη πώληση και ενός ανοικτού τύπου πλοίο έτσι ώστε να αγοράσει ένα αμφίδρομο πλοίο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ της ΑΝΕΘ Πρόσκληση των μετόχων της ανωνύμου εταιρίας με την επωνυμία ¨ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑΣΟΥ ΑΕ¨ Αρ. Μ.ΑΕ 10733/53/Β/86/20 σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση.Σύμφωνα με τον νόμο και το καταστατικό, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας με την από 13-02-2010 απόφασή του καλεί τους μετόχους της εταιρίας σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την 18/4/2010 Ημέρα Κυριακή Και ώρα 10.30 π.μ. επί του καταστρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ¨ΘΑΣΟΣ VII¨ για συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των κατωτέρω θεμάτων: 1. Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας και τροποποίηση του άρθρου (5) του καταστατικού της εταιρίας. 2. Τροποποίηση του άρθρου 7 παρ. 2 του καταστατικού της Εταιρίας. 3. Τροποποίηση του άρθρου 12 παρ. 2 του καταστατικού της Εταιρίας. 4. Τροποποίηση του άρθρου 17 παρ. 2 του καταστατικού της Εταιρίας 5. Ασκηση αγωγής κατά των Ιωάννη Δημητριάδη, Μιχάλη Δούκα, Σωτήρη Ασημίδη, Ανδρέα Πουλιέζου, Στέφανου Νιάσου, Ιωάννη Ραφαήλ, Δημήτη Καμπά, Ιωάννη Παπαϊωάννου, Βασίλη Πάπαρη και Σωτήρη Κουντουριώτη, μελών των προηγουμένων διοικητικών συμβουλίων της εταιρείας, που εξελέγησαν με από αποφάσεις των από 20-4-2003 και 24-06-2007 Γενικών Συνελεύσεων των μετόχων της εταιρείας, με αίτημα την αποζημίωση της εταιρείας εξ αιτίας ζημίας που υπέστη από πράξεις των ανωτέρω κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. 6. Διάφορες ανακοινώσεις. Οι μέτοχοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη Γενική Συνέλευση πρέπει σύμφωνα με το Καταστατικό να καταθέσουν τις μετοχές τους στο Ταμείο της Εταιρίας ή στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ή σε οποιανδήποτε στην Ελλάδα Ανώνυμη Τραπεζική Εταιρία και να προσκομίσουν τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα στα γραφεία της εταιρίας πέντε (5) ημέρες πριν από την Γενική Συνέλευση. Δε θυμάμαι σε άλλες μετοχικές εταιρείες να έχουν κινηθεί νομικά εναντίων παλιότερων διοικήσεων
proud_ionian Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 χωρις να θελω να αμφισβητησω τις γνωσεις σου στο δικαιο ανωνυμων εταιρειων, νομιζω οτι υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις και αφορουν εταιρειες που γλυτωσαν απο του χαρου τα δοντια.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2010 Author Posted November 25, 2010 Μια ανανέωση στο site της ΑΝΕΘ δε θα έβλαπτε . Για παράδειγμα ακόμα εμφανίζουν το παλιό Θάσος Ι στο στόλο τους, αντί να έχουν το καινούργιο, που υποτίθεται είναι το καμάρι τους τώρα.
krypsinous Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Η απόφαση της Γ.Σ. Α.Ν.Ε.Θ. αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι δεν υπάρχουν ευθύνες και ζημία της εταιρίας από την κατασκευή του ΘΑΣΟΣ VIII, ούτε αστικές, ούτε ποινικές και επομένως δεν θα ασκηθούν μηνύσεις και αγωγές σε βάρος του παλαιού ΔΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now