Orestis Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 (edited) Ένα μικρό ιστορικό της οικογένειας Μαρτίνου τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνται σήμερα στη ναυτιλία με τρεις εταιρείες: Η Thenamaris διαθέτει έναν ισχυρό στόλο που αποτελείται από 34 δεξαμενόπλοια και 11 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 4 περίπου εκατ. τόνων, η Minerva Marine ελέγχει έναν στόλο με 31 δεξαμενόπλοια και 1 πλοίο ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατ. τόνων και η East Med διαθέτει 30 περίπου bulk carriers, η χωρητικότητα των οποίων υπολογίζεται σε 2,8 εκατ. τόνους. Edited November 14, 2023 by Nick the Greek
Earl Granville Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 (edited) Να πούμε ότι ο Ντίνος Μαρτίνος έχει την Τhenamaris, ο Ανδρέας Μαρτίνος την Minerva Marine κι ο Θανάσης Μαρτίνος την Eastern Mediterranean. Πρόκειται για 3 αδέλφια που παρόλο που έχουν πλέον ο καθένας την δική τους εταιρεία εξακολοθούν και έχουν άριστες σχέσεις μεταξύ τους. Παρά την πλούσια επιχειρηματική τους δραστηριότητα, παραμένουν άνθρωποι χαμηλού προφίλ , και πάντα με επίκαιρες κινήσεις για τις εταιρείες τους τόσο στον χώρο της ναυτιλίας όσο και στην αγορά ακινήτων και οικοπέδων στα νότια προάστια της Αττικής.. Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστη η πορεία τους στην ναυτιλία. Ως στέλεχος της Thenamaris ξεκίνησε την πορεία του στην ναυτιλία κι ο Γ.Οικονόμου ένα από τα δυνατότερα ονόματα πλέον του κλάδου. Η οικογένεια Μαρτίνου όπως είχε δημοσιεύσει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ το περασμένο φθινόπωρο είναι ιδιοκτήτρια και και της ακριβότερης κατοικίας στην Ελλάδα, μιας έπαυλης ,πραγματικά έργο τέχνης,η οποία αποπερατώθηκε το 2003 και κοστολογείται πλεον στα 33εκ ευρώ. Edited February 23, 2009 by Earl Granville
Panagia Ekatontapiliani Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Νεότευκτο Cape για την Minerva Πηγη: THE SEANATION Ένα ακόμη νεότευκτο capesize προστέθηκε στον στόλο της Minerva συμφερόντων Αντρέα Μαρτίνου. Το πλοίο που φέρει την ελληνική σημαία ναυπηγήθηκε στην Jiangnan. Η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται κυρίως δεξαμενόπλοια, έχει ένα ακόμη Cape στην κατοχή της το Sapientza, ενώ ναυπηγεί άλλα πέντε τα οποία θα της παραδοθούν σταδιακά μέχρι το 2010.H Minerva διαχειρίζεται ακόμη στόλο από 34 δεξαμενόπλοια τα οποία έχουν ναυπηγηθεί μεταξύ 2001 και 2008, ενώ ναυπηγεί άλλο ένα aframax στην Samsung το οποίο θα της παραδοθεί μέσα στο 2009
Earl Granville Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 Τον Θανάση Μαρτίνο της Eastern Mediterranean φέρουν σενάρια του αθλητικού τύπου να ετοιμάζεται να ασχοληθεί με τα κοινά της ΑΕΚ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 7, 2012 Posted April 7, 2012 Κατ’ αρχήν, ομολογώ, μπας και συγχωρεθώ , ότι δεν θυμόμουνα την παραπάνω αναφορά στην έπαυλη Μαρτίνου. Περνώντας λοιπόν από το Ντράφι της Παλλήνης, μου τράβηξε το μάτι μια εντυπωσιακή έπαυλη, στην κορυφή ενός λόφου και με θέα στα Μεσόγεια. Και όχι μόνο τα κτίσματα, αλλά όλο το συγκρότημα «φώναζε» ότι είναι κάτι ξεχωριστό. Εμφανέστατος ο πλούτος, αλλά καμία σχέση με το νεοπλουτισμό που κυριαρχεί στην περιοχή. Από μακριά μάλιστα νόμιζα ότι πρόκειται για κάποιο παλιό αρχοντικό, αλλά από κοντά οι πέτρινες κατασκευές πρόδιδαν ότι είναι σύγχρονη κατασκευή. Από περιέργεια, λοιπόν, έψαξα να δω σε ποιον ανήκει…και κατέληξα πάλι εδώ Πράγματι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο, που το ξεχωρίζει ακόμα και ο περαστικός που δεν γνωρίζει περί τίνος πρόκειται.
Nick the Greek Posted August 10, 2012 Posted August 10, 2012 Και να πουμε επισης πως η θυγατηρ του Ντινου του Μαρτινου εξελεγη βουλευτης με τη Νεα Δημοκρατια στο υπολοιπο Αττικης.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 Μεταχειρισμένο τάνκερ για την Eastmed μετά από τέσσερα χρόνια Quote Η ναυτιλιακή Eastmed, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, είναι τελικά η εταιρεία πίσω από την απόκτηση ενός VLCC που αρχικά είχε αναφερθεί ότι όδευε προς τον στόλο της νοτιοκορεατικής Sinokor. Η Eastmed επιβεβαίωσε ότι αγόρασε το χωρητικότητας 299.000 dwt πλοίο Isuzugawa (κατασκευής 2004) έναντι 25.5 εκατομμυρίων δολαρίων, μία κίνηση σπάνια για την εταιρεία, καθώς είναι η πρώτη της αγορά μεταχειρισμένου τάνκερ εδώ και τέσσερα χρόνια. Από τις αρχές του 2014 μέχρι τώρα, η εταιρεία αγόραζε μεταχειρισμένα πλοία μόνο στην αγορά του ξηρού φορτίου. Ο στόλος από VLCCs της εταιρείας μετά την απόκτηση του Isuzugawa αποτελείται πλέον από εννέα πλοία, τα επτά εκ των οποίων είναι ηλικίας από 12 έως 17 έτη. Τα άλλα δύο είναι τα νεότευκτα πλοία που απέκτησε στα τέλη του 2016 και την άνοιξη του 2017, τα χωρητικότητας 300.000 dwt αδελφά πλοία Agios Fanourios και Agios Sostis 1, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Japan Marine United.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 Στην παραγγελία τριών νεότευκτων MR tankers προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Eastern Mediterranean Maritime (EastMed) συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου. Όπως επιβεβαίωσε και η East Med, η συμφωνία που υπεγράφη με τις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Hyundai Mipo Dockyard (HMD) αφορά τη κατασκευή τριών MR δεξαμενόπλοιων (χωρητικότητας 50.000-dwt), με την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσής τους να ορίζεται εντός του 2019. Όπως ανέφερε ο κ. Μαρτίνος τα νεότευκτα πλοία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του IMO (International Maritime Organization) και συγκεκριμένα του Tier II που αφορούν τις εκπομπές του NOx (διοξείδιο του αζώτου). Το κάθε δεξαμενόπλοιο θα κοστίσει στην EastMed 35 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα 105 εκατομμύρια δολάρια. Η τελευταία δραστηριότητα -στο τομέα των MR tanker εντοπίζεται πριν από 6 χρόνια και συγκεκριμένα το 2011. Τότε η εταιρεία είχε συμφωνήσει με τα ναυπηγεία SPP Shipbuilding για την κατασκευή 2+1 δεξαμενόπλοιων (χωρητικότητας 52.000-dwt), με την αξία του καθενός να ορίζεται στα 37 εκατομμύρια δολάρια. Η ναυτιλιακή δεν έκανε χρήση της option που υπήρχε και «έχτισε» μόνο δύο tankers εν τέλει. Τα -τότε- νεότευκτα πλοία Happy Lady και Athina M ενσωματώθηκαν στον στόλο της εταιρείας το 2013. Πριν από 9 μήνες η EastMed προχώρησε στην αγορά ενός νεότευκτου supramax bulker από τα ναυπηγεία Japan Marine United για 25,5 εκατομμύρια δολάρια. Σημειώνεται πως τo bulk carrier Ellirea έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία. Επιπλέον όπως αναφέρει η online πλατφόρμα παροχής ναυτιλιακών δεδομένων, VesselsValue, η ναυτιλιακή «χτίζει» ένα supramax bulker (χωρητικότητας 60.000-dwt) στα ναυπηγεία Mitsui Engineering & Shipbuilding. Το φορτηγό πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο εντός του 2018. Ενεργός παίκτης και στην αγορά S&P ο κ. Μαρτίνος Η EastMed, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, ψάχνει «ευκαιρίες» και στην second hand αγορά. Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή αγόρασε φέτος τέσσερα μεταχειρισμένα bulkers. Η τελευταία της αγορά αφορούσε το panamax bulker Privocean (χωρητικότητας 81.400-dwt και κατασκευής 2013) για ένα ποσό που ανήλθε στα 21 εκατομμύρια δολάρια. Επίσης προχώρησε στην αγορά του Santa Marine (χωρητικότητας 300.000-dwt και κατασκευής 2004), βγάζοντας από τα ταμεία της 25,8 εκατομμύρια δολάρια. Τα άλλα δύο bulkers, το Elias (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2010) και το Filia (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2011), αποκτήθηκαν από την ναυτιλιακή ύστερα από πλειστηριασμό.
Nick the Greek Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 Μια σύντομη ματιά στην αγορά εργασίας της ναυτιλίας, αγγελία από το careernet: Quote Minerva Marine INC Shipping Company based in Voula, seeks to recruit a Reception Officer (temporary position) Required Qualifications: Degree in Business Administration/Tourism/Secretarial management discipline 2-4 years of professional experience in a similar position Very good knowledge of English Good knowledge of MS Office Organizational skills Very good interpersonal skills with emphasis on customer service Effective oral and written communication Με λίγα λόγια η Minerva ψάχνει ρεσεψιονίστ(reception officer κατά την αγγελία, έλεος) για προσωρινή απασχόληση. Προαπαιτούμενο πτυχίο σε Business Administration ή Τουριστικά Επαγγέλματα. Και φυσικά αναρωτιέμαι αν γι αυτού του προφίλ τον άνθρωπο είναι διατεθειμμένοι να πληρώσουν παραπάνω από 700 ευρώ. Που δεν το νομίζω γιατί τα αντίθετα μαθαίνω από αυτό το κομμάτι του δάσους. Και φυσικά αναρωτιέται κανείς, αν θέλει κανείς πτυχίο ΑΕΙ για να δουλέψει στη reception της Minerva, τότε για να κάνεις chartering μάλλον χρειάζεσαι πτυχίο από πανεπιστήμιο της Ivy League.
Hastaroth Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 Δέν θα έπρεπε η εταιρία να δημοσιοποιήση και το job description τής θέσης,ώστε να μάθουμε κι'εμείς γιατί χρειάζεται πτυχίο ΑΕΙ γιά να απαντάς στα τηλέφωνα και να σημειώνης ονόματα κλπ στην ρεσεψιόν μιάς ναυτιλιακής εταιρίας;
Nick the Greek Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 Πολύ σωστά, αν γίνουν να είναι τόσο corporate όσο προσπαθούν να γίνουν, θα έπρεπε. Αλλά αυτό είναι σταγόνα στον ωκεανό αν δεί κανείς γενικότερα τον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές διαφημίζουν τις ανοιχτές θέσεις, όσες δηλαδή φτάνουν σε σημείο δημοσιοποίησης.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 Χαμηλού προφίλ αλλά υψηλών επιδιώξεων και στόχων, απλή στην εμφάνιση αλλά πολυσχιδής ως προσωπικότητα, πατά στα 90 με σθένος 20χρονης, θυμάται τα παλιά κι η χαρά, σαν παιδιού που τους κέρδισε όλους, αστράφτει στο βλέμμα. Επισφραγίζει τα λεγόμενά της χτυπώντας με τη γροθιά το τραπέζι. Είναι Λέαινα, γεννημένη για αρχηγός και το ξέρει. Είναι η κυρία Αθηνά Μαρτίνου, η Νουνού της ελληνικής ναυτιλίας. Για πρώτη φορά μιλά (σήμερα στα 90 της) μια δυναμική κυρία της ελληνικής ναυτιλίας που κυνήγησε με σθένος το όνειρό της κατάφερε να φθάσει στην κορυφή ενός ανδροκρατούμενου χώρου και κέρδισε επάξια το σεβασμό και την αναγνώριση όλου του ναυτιλιακού κόσμου.
Nick the Greek Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Παρεπιπτόντως να πούμε πως μέχρι πολύ πρόσφατα η Νουνού πήγαινε ακόμα σε κυνήγια αλεπούς στην Αγγλία. Σε άλλα νέα του σογιού, σύμφωνα με την Tradewinds μετά την Thenamaris(Ντίνος) και η Minerva(Ανδρέας Μαρτίνος) προχώρησε σε παραγγελία LNG Πλοίων. 3 x 160,000 cubic metres από την Thenamaris, 2 x 173,400 cbm για την Minerva με παράδοση το 2021 από το ναυπηγείο DSME της Νοτίου Κορέας.
Nick the Greek Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Να δούμε και ένα ανατριχιαστικό βίντεο από την αεροδιακομιδή του πλοιάρχου του Minerva Gloria λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, κάπου στο μέσον του Ατλαντικού. Οι διασώστες της Πορτογαλίας οι οποίοι ανέβασαν και το βίντεο, είναι άξιοι συγχαρητηρίων.
.voyager Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 9 minutes ago, Nick the Greek said: είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Πραγματικά. Είδα το βίντεο το πρωί στα νέα. Προκαλεί ρίγη και συγκίνηση, ακόμα περισσότερο στη σκέψη πως η αεροδιακομιδή θα μπορούσε να αφορά σε κάποιον δικό σου άνθρωπο. Περαστικά στον καπετάνιο...
Nick the Greek Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Έτσι ακριβώς όπως τα λές. Και ας αναλογιστούμε και πόσοι ναυτικοί έχουν χάσει και συνεχίζουν να χάνουν τις ζωές τους, όταν αυτά τα μέσα που είδαμε δεν είναι διαθέσιμα. Τροφή για σκέψη για το τι κινδύνους κρύβει το επάγγελμα, ειδικά στην ποντοπόρο ναυτιλία. Σαν παρελκόμενο της παραπάνω είδησης, δεν θα μπορούσα παρά να σχολιάσω και το ακόλουθο: Να η είδηση όπως παρουσιάστηκε -τυχαία επιλογή- σε διάφορα ελληνικά μέσα. Ιδού το κείμενο των Νέων, να η είδηση στην realnews και εδώ στο mononews. Εννοείται πως το κείμενο είναι ακριβώς το ίδιο. Κάποιο ελληνικό μέσο ήταν αυτό που αλίευσε πρώτο την είδηση, έκανε τη μετάφραση και όοοοοοολο το υπόλοιπο ελληνικό δημοσιογραφικό ίντερνετ αντέγραψε το αρχικό κείμενο. Αυτό το πρώτο ελληνικό μέσο όμως, έκανε ένα λάθος. Αναφέρει σαν προορισμό του πλοίου το λιμάνι του Αννοβέρου, να δούμε στο χάρτη που βρίσκεται το λιμάνι του Αννοβέρου. Είναι φυσικά στο κέντρο της Γερμανίας, και έχει όση σχέση με λιμάνι, όση και η Πτολεμαίδα. Φυσικά κανείς από τους δεκάδες δημοσιογράφους της πλάκας που αναπαρήγαγαν το δημοσίευμα, όχι μόνο δεν είχε αυτή τη γνώση γεωγραφίας αλλά ούτε καν από περιέργεια δεν κοίταξε να δεί που είναι το Αννόβερο. Έτσι για να θυμόμαστε με πόση κριτική σκέψη πρέπει να αντιμετωπίζουμε οτιδήποτε και αν διαβάζουμε.
Nick the Greek Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Πειρατική ή ληστρική επίθεση, πέστε την όπως προτιμάτε, υπέστη το Minerva Virgo στα ανοιχτά του Benin. Αν καταλαβαίνω καλά, όταν εθεάθησαν οι απρόσκλητοι επισκέπτες το πλήρωμα κλείστηκε στο citadel του πλοίου και όταν αργότερα βγήκαν έξω, ανακάλυψαν πως ένας Φιλιππινέζος ναυτικός έλειπε. Οι υπόλοιποι είναι καλά στην υγεία τους, μυστήριο όμως είναι τι απέγινε ο αγνοούμενος ναυτικός.
Nereus Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Ας ρωτήσουν τη NIMASA κάτι παραπάνω θα ξέρουν... Το πρόβλημα γνωστό.. Εντύπωση πάντως μου έκανε πως η Minerva κατέβηκε να δουλέψει εκεί κάτω.
Nikos_Chania Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Δυστυχώς συνάδελφος και φίλος μου είναι στο πλοίο, χωρίς να έχω καταφέρει να έρθω σε επαφή ακόμα, οπότε δε νομίζω οτι έχουν εξέλθει του citadel ακόμα.. Ωστόσο η Minerva δουλεύει πολύ εκεί κάτω, και ειδικά το virgo και το maya για τα οποία έχω τα τελευταία χρόνια εικόνα.
express adonis Posted October 2, 2020 Posted October 2, 2020 ξερει καποιος ποια βαπορια της thenamaris lpg h lng ice-breaking δραστηριοποιουνται στην ρωσσια στον αρκτικο κυκλο??
Nereus Posted October 2, 2020 Posted October 2, 2020 (edited) Από ότι γνωρίζω τώρα κανένα. Όλα παίζουν μεταξύ USG-PG-FE. Μήπως μπερδεύεσαι με Προκόπιου? Edited October 2, 2020 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted November 17, 2020 Posted November 17, 2020 Η Thenamaris του Ντίνου Μαρτίνου(τα παιδιά του μάλλον τέλος πάντων), δημιούργησαν μια ξεχωριστή εταιρεία ονόματι Thenamaris Conbulk όπου και μετεφέρθησαν όλα τα dry και container πλοία που διαθέτει ο συγκεκριμένος πλοιοκτήτης. Η ιδέα είναι μια ξεχωριστή εταιρική οντότητα η οποία θα γίνει περισσότερο αντιληπτή και ξεχωριστή στα αντίστοιχα Industries, μια και το όνομα Thenamaris είναι συνδεδεμένο αποκλειστικά και μόνο με τα tankers.
Kaptennemo Posted January 9, 2021 Posted January 9, 2021 Πριν λίγες μέρες έγιναν τα δοκιμαστικά του νέου πλοίου LNG CARRIER MINERVA PSARA το οποίο όταν παραδοθεί θα είναι το δεύτερο LNG της MINERVA μετά το MINERVA KALYMNOS , ακούγεται ότι θα μπει δυναμικά στον χώρο του LNG η Minerva περιμένουμε να δούμε τις επόμενες κινήσεις ...
Kaptennemo Posted February 11, 2021 Posted February 11, 2021 Και το τρίτο Lng carrier της Minerva με όνομα Minerva Limnos βρίσκεται σε τελικό στάδιο για την παράδοση του .
Nick the Greek Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Η Minerva είναι υπό διερεύνηση από τις Αρχές του Ισραήλ για μια μεγάλη πετρελαιοκηλίδα που έπληξε τη χώρα πρίν από λίγες ημέρες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now