Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
45 minutes ago, express adonis said:

 αν θυμαται καποιος ο αλκαιος για καβαλα απο ραφηνα???

Ο ΑΛΚΑΙΟΣ ηταν καπου μεσα στη δεκαετια του 90 ,ενω το δρομολογιο το εκανε και το ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ ενω μετα το 2003 και για δυο χρονια νομιζω το εκανε το ΣΑΟΣ ΙΙ

Edited by polmyt
quote
Posted

Εντάξει να γκρινιάζουν στη Λήμνο και στην Καβάλα που χάνουν κάποια δρομολόγια (γιατί η σύνδεση εξακολουθεί να υπάρχει με άλλα πλοία). Αλλά να γκρινιάζουν και στη Σαμοθράκη που αποκτούν σύνδεση με Αθήνα 2 φορές την εβδομάδα (και μάλιστα με βολικά δρομολόγια);;

Κλαίν' οι χήρες, κλαιν' κι οι παντρεμένες. Να υποθέσω ότι όταν επιστρέψουμε στην παλιά συνθήκη (δύο ξεχωριστές γραμμές) θα υπάρχουν γκρίνιες που κόπηκε η σύνδεση Σαμοθράκης με Λαύριο, σωστά;;

Και όλα αυτά για 3 μήνες. Και υποτίθεται ότι είναι όλοι νησιώτες με παρόμοια προβλήματα και καταλαβαίνουν τη σημασία της ύπαρξης σταθερής και συνεχούς σύνδεσης με την ηπειρωτικη χώρα, την ώρα που στο ίδιο δρομολόγιο υπάρχει και ο τόσο ταλαιπωρημένος και απομονωμένος τους τελευταίους μήνες Άη Στράτης που επιτέλους βλέπει μια αχτίδα ελπίδας...

Προτείνω να απαιτηθεί και σύνδεση με Θεσσαλονίκη. Γιατί Καβάλα και όχι τη συμπρωτεύουσα;;

Posted
2 hours ago, hsw said:

Εντάξει να γκρινιάζουν στη Λήμνο και στην Καβάλα που χάνουν κάποια δρομολόγια (γιατί η σύνδεση εξακολουθεί να υπάρχει με άλλα πλοία). Αλλά να γκρινιάζουν και στη Σαμοθράκη που αποκτούν σύνδεση με Αθήνα 2 φορές την εβδομάδα (και μάλιστα με βολικά δρομολόγια);;

Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέει. Σίγουρα είναι καλό που μπήκε το Λαύριο, το οποίο κόπηκε 2008-'09 λόγω του "σκανδάλου" Παυλίδη - Μανούση, όπως και η Καβάλα. Αλλά με 2 δρομολόγια την εβδομάδα το πλοίο λείπει από το νησί με καλές καιρικές συνθήκες 2 μέρες τουλάχιστον και μετά θα κάνει διπλά δρομολόγια για να πάρει την επιδότηση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη, που ουσιαστικά αυτήν την εποχή το δεύτερο δεν πρόσφερε κάτι.

 

2 hours ago, hsw said:

Να υποθέσω ότι όταν επιστρέψουμε στην παλιά συνθήκη (δύο ξεχωριστές γραμμές) θα υπάρχουν γκρίνιες που κόπηκε η σύνδεση Σαμοθράκης με Λαύριο, σωστά;;

Σωστά. Γιατί βλέπουμε ότι πλοία που χωράνε στο λιμάνι μας υπάρχουν, οπότε γιατί να μην προβλεφθεί και η Σαμοθράκη να συνδέεται τόσο με το Λαύριο, όσο και με την Καβάλα...;;;

Posted
18 minutes ago, samothrax said:

 για να πάρει την επιδότηση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη, που ουσιαστικά αυτήν την εποχή το δεύτερο δεν πρόσφερε κάτι.

Εγώ πάλι βλέπω πως σαν ντόπιοι βλέπετε το πλοίο ως κόφτη χρημάτων για την εταιρεία του αντί να δείτε την μεγαλύτερη εικόνα.

Εγώ σαν πλοιοκτήτης, δεν θα ξανακατέθετα φάκελο βλέποντας αυτή την αντίδραση. 

Ούτε ο πραγματικός υπεύθυνος για αυτό είναι η εταιρεία ούτε αυτός που μπορεί να αλλάξει το τοπίο. 

Και ειλικρινά, είτε μέσα στο χορό είτε απ έξω, δεν έχει διαφορά: κάνει κρότο η μικρότητα και η γκρίνια που είναι σε έξαρση την τελευταία 4ετία.

Posted
22 hours ago, samothrax said:

Σωστά. Γιατί βλέπουμε ότι πλοία που χωράνε στο λιμάνι μας υπάρχουν, οπότε γιατί να μην προβλεφθεί και η Σαμοθράκη να συνδέεται τόσο με το Λαύριο, όσο και με την Καβάλα...;;;

Ρε παιδιά με όλο το σεβασμό αλλά ο ένας θέλει να βγουν 3 άγονες για το νησί του, ο άλλος θέλει το δρομολόγιο να πηγαίνει στο χωριό του στην Εύβοια ο παράλος θέλει το πλοίο να περνάει από τα νησιά του και ας κάνει κρουαζιέρα. Όλα αυτά προφανώς με επιδότηση. Γιατί όταν θέλουμε κάτι το πρέπει να πληρώνει το κράτος. Είναι άλλο πράγμα το κράτος να καλύπτει την βασική ανάγκη των νησιών και άλλο να χρηματοδοτεί με λεφτά φορολογουμένων τέτοια δρομολόγια. Αν η Σαμοθράκη θέλει πλοίο για Καβάλα, εφόσον η ανάγκη της καλύπτεται από Αλεξανδρούπολη και Λαύριο, ας προσπαθήσει να πείσει κάποιο εφοπλιστή να βάλει το πλοίο, όχι με λεφτά φορολογουμένων να κάνουμε την Σαμοθράκη ναυτιλιακό κέντρο του Βα Αιγαίου. Αντίστοιχα και για τις υπόλοιπες ιδέες που έχουν ακουστεί. 

21 hours ago, Nikos_Chania said:

Και ειλικρινά, είτε μέσα στο χορό είτε απ έξω, δεν έχει διαφορά: κάνει κρότο η μικρότητα και η γκρίνια που είναι σε έξαρση την τελευταία 4ετία.

@Nikos_Chania Δεν μπορούσες να το θέσεις καλύτερα. Από το πουθενά δυνεται η ευκαιρία στην Σαμοθράκη για να διεκδικήσει το αυτονόητο, σύνδεση με την Αθήνα, και στην Λήμνο να ανοίξει μια νέα αγορά, πέρα Καβάλας η οποία δεν χάνεται και αντί να διεκδικήσει την καθιέρωση της υπάρχει γκρίνια μεγάλη. Θα μπορούσα να καταλάβω να ζητάνε το δρομολόγιο από Λαύριο να είναι πρωινό πχ στις 8 ώστε η Σαμοθράκη να έχει κάθε μέρα πλοίο, η καλοκαίρι να υπάρχει πρόβλεψη για καθημερινή σύνδεση με Αλεξανδρούπολη, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτές τις αντίδρασεις. 

Posted

Οι Λημνιοί έχουν κάθε λόγο να διαμαρτύρονται.

Η φυσική σύνδεση της Λήμνου (και γενικότερα του ΒΑ Αιγαίου) με τη Μακεδονία και τη Θράκη, ήταν διαχρονικά η Καβάλα.

Η Καβάλα είναι στη μέση περίπου της Β.Ελλάδας, πολύ κοντύτερα στη Λήμνο από ότι πχ η Θεσσαλονίκη και από την Καβάλα πάνε οπουδήποτε, είτε ΙΧ. είτε φορτηγά. Με την Αλεξανδρούπολη φορτώνονται πολλά παραπάνω χλμ οδήγησης, χωρίς ουσιαστικό όφελος.

14 minutes ago, proud_ionian said:

Προφανώς είναι ειδικές οι συνθήκες και έχουμε μία παρέκκληση από την κανονικότητα για λίγες εβδομάδες, προκειμένου να εξυπηρετηθεί και η Λήμνος με την Άη Στράτη, αλλά αυτό δεν απαγορεύει στους κατοίκους της Σαμοθράκης να διεκδικήσουν το αυτονόητο, ώστε να μην παγιωθεί μία προσωρινή κατάσταση.

Ασχέτως με το αν διαφωνεί κανείς με το ύφος των ανακοινώσεων και γενικότερα με τον τρόπο διεκδίκησης, επί της ουσίας δεν έχουν άδικο

Το ίδιο ισχύει και εδώ

Posted
11 hours ago, proud_ionian said:

Οι Λημνιοί έχουν κάθε λόγο να διαμαρτύρονται.

Η φυσική σύνδεση της Λήμνου (και γενικότερα του ΒΑ Αιγαίου) με τη Μακεδονία και τη Θράκη, ήταν διαχρονικά η Καβάλα.

Η Καβάλα είναι στη μέση περίπου της Β.Ελλάδας, πολύ κοντύτερα στη Λήμνο από ότι πχ η Θεσσαλονίκη και από την Καβάλα πάνε οπουδήποτε, είτε ΙΧ. είτε φορτηγά. Με την Αλεξανδρούπολη φορτώνονται πολλά παραπάνω χλμ οδήγησης, χωρίς ουσιαστικό όφελος.

Το ίδιο ισχύει και εδώ

Συμφωνώ απόλυτα και να προσθέσω επίσης την ύπαρξη του αεροδρομιου της Καβάλας. Καλώς ή κακώς (κακώς για τον Έβρο εννοείται) το αεροδρόμιο της Καβάλας δέχεται περισσότερες πτήσεις από το εξωτερικό σε σχέση με το αντίστοιχο της Αλεξανδρούπολης. Σίγουρα οι τουριστικοί φορείς της Λήμνου προβλέπουν κ σε αυτό.

https://www.limnosreport.gr/featured/230951/dilosi-dimarchoy-gia-tin-synantisi-sto-ypoyrgeio-naytilias-kamia-lysi-sta-aitimata-mas/

Δυστυχώς το υπουργείο δεν φάνηκε να έχει ευηκοα ώτα 

Posted

Η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο όσο αφορά τις οδικές μετακινήσεις προς όλη τη Μακεδονία στη Βόρειο Ελλάδα αλλά και προς Δυτικά μέχρι και Ηγουμενίτσα. Η Καβάλα απλά είναι πιο κοντά στη Λήμνο και κατά κύριο λόγο εξυπηρετεί ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Η Αλεξανδρούπολη δυστυχώς πουθενά, κακά τα ψέματα.

Posted

Μπορεί να τελειώσει και νωρίτερα αν συναφθεί σύμβαση για την γραμμή του Λαυρίου.

Η σύμβαση έχει διάρκεια έως 3 μήνες από την υπογραφή της ή (ΔΙΑΖ) μέχρι την έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική δρομολόγηση (πολύ δύσκολο) ή με αποκλειστική εξυπηρέτηση (δύσκολο) ή με ανάθεση υπηρεσίας με μίσθωμα.

  • 4 weeks later...
Posted

Από Δευτέρα 17/3: έως Τετάρτη 19/3 τροποποίηση δρομολογίων του ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ, λόγω πρόβλεψης μετεωρολογικών δελτίων, όπου περικόπτεται το τμήμα του δρομολογίου Λήμνος - Άγιος Ευστράτιος - Λαύριο και επιστροφή.

Δείτε το Δελτίο Τύπου της FAST FERRIES.

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...