Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Λογικό κι επόμενο να ρίξει αλάτι στην πληγή ο Ηλιό. Πέρα από το γεγονός πως οι Λημνιοί θα ήθελαν ένα πλοίο τύπου Βlue Star στην γραμμή αντί για ένα τύπου Aqua Blue, σε όλα όσα θίγει στην επιστολή του έχει ένα δίκιο. Το μόνο νόμιμο που μπορεί να κάνει ο Δήμαρχος, να πιέσουν τον υπουργό να αυξήσει το μισθωμα ώστε να γίνεται ο διαγωνισμός για 1ης κατηγορίας πλοία. 

  • Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πλοία άνω των 100 μέτρων α’ κατηγορίας υπάρχουν μόνο 3 στην ελληνική ακτοπλοΐα (Πάτμος, Δήλος και SF II).

Posted

Πάντως στη φετινή προκήρυξη για τη γραμμή νομίζω ότι η Attica Group δεν κατάθεσε φάκελο συμμετοχής στη γραμμή, που έκανε τα προηγούμενα χρόνια με το Εξπρές Πήγασος, παρόλο που δεν κάλυπτε τα κριτήρια της προκήρυξης (αριθμό κλινών). Νομίζω ότι φέτος κατέθεσαν φάκελο η Seajets με το Aqua Blue και η ΑΝΜΕΖ με το Αδαμάντιος Κοραής.

Posted (edited)

Το πιο βασικό πράγμα όταν πουλάς ένα προϊόν, είναι να σκέφτεσαι σαν να ήσουν υποψήφιος αγοραστής του.

Διάβασα σε κάποιο σάιτ, ότι το Σίγρι δεν πήγε καλά φέτος, αλλά γενικά το βόρειο Αιγαίο δεν πήγε καλά.

Και πώς να πάει, όταν αντί για πωλητές έχουν χαρτογιακάδες, που σκέφτονται με λογικές του 1960, άντε του 1970. 

Μια τετραμελής οικογένεια, για να πάει από την Πειραιά ή το Λαύριο με το άμαξι της και την καμπίνα σε Λέσβο ή Λήμνο τα 600 ευρώ είναι εύκολα. 

Δηλαδή όσο θέλει να πάει η ίδια οικογένεια από Πάτρα σε Μπάρι ή Ανκόνα. 

Τα δρομολόγια από Πειραιά και Λαύριο κάνουν μόνο για νταλίκες, άντε και κανένα μόνιμο κάτοικο και κανένα φοιτητή που θα ξενυχτήσει το βράδι και θα κοιμηθεί την ημέρα. 

Αυτοί όμως δεν είναι τουρίστες και δεν φέρνουν λεφτά. 

Αρα η μόνη λύση είναι να υπάρξουν δρομολόγια με οικονομικά πλοία, επιδοτούμενα από το κοντινότερο λιμάνι που πάει κάποιος από ξηρά από την Αθήνα. 

Το ποιο είναι το έχω ξαναπεί. Το ότι ο μισός δρόμος είναι δύσκολος και θέλεις 2-2,15 ώρες για να φτάσουν από την Αθήνα και για κάποιους που επιθυμούν να περάσουν μία φορά από την Πειραιά και 1-1,15 για να πας στο Λαύριο. 

Άλλο όμως να έχετε 4,5-5 πλεύσιμες ώρες για Σίγρι η Μύρινα, άλλο 10-15 από Λαύριο ή Πειραιά.

Και βέβαια άλλο να δίνεις 300, άλλο να δίνεις 600.

Τα 300 που περισσεύουν για μία 4μελή οικογένεια, είναι 3-6 μέρες ξενοδοχείο. 

Ετσι θα βάλει η οικογένεια το βόρειο Αιγαίο στην σκέψη για διακοπές. 

Αλλιώς οι νταλικέρηδες θα κοιτάνε ο ένας τον άλλο.

 

Edited by bas
Posted

Ένα ταχύπλοο στην γραμμή θα εκανε λιγότερη ωρα από αυτοκίνητο για από Λαύριο για Καβάλα. Αυτό θα προτιμούσαν πολλοί για τουρισμό στη Λήμνο και στην Καβάλα,αλλά δεν εξυπηρετούνται τα φορτηγά.

Posted

Η Χίος και Μυτιλήνη είναι σε χρονοαπόσταση όσο ο Πειραιάς με την Κρήτη χοντρά-χοντρά. Δες τιμές στο μεν κομμάτι και στο δε και τράβα μαλλιά..! Δε νομίζω λοιπόν πως το πρόβλημα είναι τα μίλια αλλά τα μυαλά που χαράζουν τα μίλια. 

Posted

να μην ξεχναμε οτι η κρητη εχει πληθυσμο το χειμωνα 600.000 το καλοκαιρι τους διπλασιους, ειναι το πιο δυναμικο κομματι της χωρας (τουρισμος, αγροτικη παραγωγη, εξαγωγες) και απο τους πιο αναγνωρισιμους και δημοφιλεις προορισμους στην Ευρωπη.

μη συγκρινουμε ακτινιδια με πετρες

χωρια που το λαυριο (κυριως) και η καβαλα, ειναι δευτερευουσες γραμμες

Posted
On 9/3/2021 at 10:00 AM, rhodian said:

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Λήμνου αποφάσισε να μην επιτρέπει τον κατάπλου του Aqua Star από την Παρασκευή 10/09, εάν αυτό συνεχίσει να βρίσκεται στην γραμμή.

Το Δημοτικό συμβούλιο της Λήμνου άλλαξε την απόφαση του από το να μην επιτραπεί ο κατάπλους του Aqua Star στη Λήμνο αύριο βράδυ στο λιμάνι της Μύρινας, σε ειρηνική διαμαρτυρία στο λιμάνι.

Posted

Με αυτές τις παλινωδίες  , ο δήμαρχος και οι εκπρόσωποι του δημοτικού συμβουλίου της Λήμνου εκτείθονται . 
Έχουν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν το καλύτερο για τον τόπο τους μονάχα που διαλέγουν λαϊκίστικες πρακτικές τις οποίες σε τρεις ημέρες περνούν πίσω και οι οποίες είτε έτσι είτε αλλιώς δεν θα έχουν κανένα θετικό αποτέλεσμα για τον νησί της Λήμνου .

Posted (edited)

Και αν επιτρέπεται ποια εναλλακτική λύση θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ως μέσο πίεσης;

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Το πρώτο που μου έρχεται ειναι να γίνουν Στενος κορσές στον υπουργό με σωστές και τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις βάζοντας στο παιχνίδι και τοπικούς βουλευτές .

Edited by Annivas
Posted

Ως νησιώτης πιστεύω ότι μόνο με τέτοιου είδους κινητοποιήσεις καταλαβαίνουν οι υπεύθυνοι.Με ειρηνικές διαδηλώσεις μόνο χαιδέμετα κάνουν.Τους νησιώτες της Λήμνου τους καταλαβαίνω απόλυτα και έχουν δίκιο..

Posted

Η καλύτερη λύση-εφόσον με τις επιστολές προς υπουργό αλλα και μετά από συνάντηση με τον Ηλιόπουλο δεν άλλαξε κάτι- η καλύτερη λύση για τους Λημνιούς είναι ο αποκλεισμός του κατάπλου του πλοίου το οποίο θα στοιχήσει στην εταιρεία τη μισή(μπορεί και παραπάνω) επιδότηση του δρομολογίου , είναι το δραστικότερο μέτρο καθώς χάνονται  άμεσα χρήματα για την εταιρεία.

Posted

Κάπου μπερδεύτηκα. Η  ανάρτηση του Π100 υπογράφεται και αφορά τον Δήμο Αγίου Ευστρατίου, και όχι τον Δήμο Λήμνου. Δεν είδα πουθενά να ανακαλεί την πρόσκληση για αποκλεισμό στη Μύρινα.

Posted (edited)

Εγώ κάπου διάβασα στο φβ ότι θα γίνει απλώς διαμαρτυρία χωρίς αποκλεισμό κατάπλου …είδωμεν το βράδυ 

Edited by proud_ionian
Posted

Υπάρχει link για αυτό το κάπου? Μέχρι στιγμής μόνο ο Δήμος Αγίου Ευστρατίου μιλά για διαμαρτυρία χωρίς αποκλεισμό.

Posted (edited)

https://www.limnosreport.gr/limnos/181468/kalesma-katoikon-sto-limani-toy-agioy-eystratioy-apo-ton-dimo-gia-diamartyria-ayrio-paraskeyi-tin-ora-poy-denei-to-aqua-star/?fbclid=IwAR2tOMRlRKoIl2XfwX2SXQO2Ud2IwNaF7NdGoesSfX5xluO9U2wLIukJ0m8
 Εδώ αναφέρεται και ο Δήμος Λήμνου αλλα δεν ξέρω αν είναι τυπογραφικό λάθος και εννοείται μόνο ο Δήμος Αγίου Ευστράτιου για ειρηνική διαμαρτυρία .  

Edited by proud_ionian
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...