iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Θέλω να κάνω μια παρατήρηση που φυσικά μπορεί να είναι και λάθος, δεδομένου ότι Πρέβελης και Άκουα Μπλου είναι πλοία σχεδόν παρόμοιων διαστάσεων, και δεδομένου ότι από τότε που το δεύτερο κατέβηκε Ελλάδα τέλη 90' έχουν πιάσει σχεδόν τα ίδια λιμάνια (Ρέθυμνο, Κάσο Καρπάθια, ικαροσαμια, κλπ), εμένα μου φαίνεται περισσότερο ότι η αττικά προσπαθεί να κάνει αλχημείες με την γραμμή και λιγότερο και να πάρει έξτρα επιδότηση για το Μύκονος για τον χειμώνα, πάρα ότι δεν χωράει το Πρέβελης.
proud_ionian Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Για τον Άγιο έχουν δίκιο. Το Πρέβελης θα έχει δυσκολίες. Θυμηθείτε την εικόνα του λιμανιού. On 3/3/2024 at 1:29 PM, proud_ionian said: Από τον Άη Στράτη, είχα περάσει μόνο μία φορά με το Σουμελά, πριν 16 περίπου χρόνια, τότε που το πλοίο έδενε σε μια ράμπα έξω από τον κυματοθραύστη. Αν δεν το δεις πως έχει γίνει τώρα και πως γυρνάει το καράβι, δεν το πιστεύεις. Δεν γυρνάει απλά απ'έξω. Ο χώρος που έχει είναι πολύ περιορισμένος. Νότια (πλώρα) έχει το βουνό και αβαθή και Βόρεια (πρύμα), έχει αβαθή και μία κίτρινη σπίθα σου δείχνει μέχρι που έχεις ασφαλή βαθικά. Γυρνά συρταρωτό περνά ξυστά από το μπαστούνι και μετά κάνει ανάποδα. Αυτά με μπουνάτσα. Με καιρό προφανώς είναι εξαιρετικά δύσκολο.
pkos Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Δήλωση του Βουλευτή Ν. Λέσβου Παναγιώτη Παρασκευαιδη για το ακτοπλοϊκό θέμα Λήμνου Αγίου Ευστρατίου Χωρίς πλοίο και πάλι η Λήμνος Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ, Παναγιώτης Παρασκευαϊδης, με ΕΡΩΤΗΣΗ που κατέθεσε προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ασκεί κριτική στους χειρισμούς του Υπουργείου Ναυτιλίας για την μη έγκαιρη και πάλι διενέργεια του νέου διαγωνισμού για την βασική ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου με το Λαύριο και την Καβάλα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει και πάλι η Λήμνος με ακτοπλοϊκή απομόνωση και επιζήμιες επιπτώσεις στην κοινωνική και επαγγελματική ζωή των κατοίκων της. Παράλληλα ζήτησε την επιδότηση του συνόλου της ακτοπλοϊκής γραμμής από το Λαύριο έως Καβάλα και όχι μέχρι την Λήμνο που ισχύει σήμερα. Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2024 ΕΡΩΤΗΣΗ Προς: τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής , κ. Χρήστο Στυλιανίδη Κύριε Υπουργέ, Είμαστε ξανά στο ίδιο έργο θεατές, με το νησί της Λήμνου να μένει ακτοπλοϊκά απομονωμένο, αφού η σύμβαση της βασικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης της γραμμής Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Μύρινα - Καβάλα, λήγει 31-10-2024. Μέχρι στιγμής, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, δεν έχει ανακοινώσει την αντικατάσταση του πλοίου για τη διασφάλιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης. Οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες του νησιού είναι σε αναστάτωση, γιατί δε μπορούν και πάλι να προγραμματίσουν τη προσωπική και επαγγελματική τους ζωή, εξαιτίας της αβεβαιότητας που προκαλεί ο μη έγκαιρος προγραμματισμός του Υπουργείου σας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα Λημνιακών Μέσων Ενημέρωσης, το καράβι Aqua Blue, θα σταματήσει τα δρομολόγια και θα αποσυρθεί για επισκευαστικές εργασίες. Προκαλεί δε, ερωτηματικά, το γεγονός ότι παρά τη σχετική επισήμανση μου δυο φορές, με τις υπ’ αριθμ. 922/10-1-2024 και 208/4164/5-4-2024 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ μου για έγκαιρο προγραμματισμό και διενέργεια διαγωνισμών, ώστε με τη λήξη της ισχύουσας σύμβασης να υπάρχει ανάδοχος για τη νέα περίοδο, το Υπουργείο συνεχίζει να προγραμματίζει, διαγωνισμό μετά τη λήξη της ισχύουσας σύμβασης και να καταφεύγει αναγκαστικά σε απευθείας ανάθεση μεταφορικού έργου στην παραπάνω γραμμή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία. Η τακτική αυτή προκαλεί αβεβαιότητα στους κατοίκους και αρνητικές οικονομικές επιπτώσεις με τις διακοπές δρομολογίων που συντελούνται, όπως έγινε και τα Χριστούγεννα του 2023 και το Πάσχα του 2024. Ζουν δε με αγωνία, τι μέλλει γενέσθαι, εάν ο διαγωνισμός της 15ης Νοεμβρίου 2024, αποβεί άκαρπος ή αν υποβληθούν ενστάσεις. Διαφαίνεται ξεκάθαρα από τα παραπάνω ότι το Υπουργείο σας δε νοιάζεται όσο θα έπρεπε για την ακριτική Λήμνο, αφήνοντάς τη συχνά, σε ακτοπλοϊκή απομόνωση . Επειδή, οι κάτοικοι της Λήμνου δεν είναι πολίτες β’ κατηγορίας Επειδή, η κοινωνική και επαγγελματική ζωή των κατοίκων της Λήμνου δε μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά αν υπάρχει ακτοπλοϊκή αβεβαιότητα Επειδή, όλα τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου πρέπει να έχουν ακτοπλοϊκή σύνδεση όλο το χρόνο, απρόσκοπτα. Επειδή, το Ανατολικό Αιγαίο είναι Εθνικά Ευαίσθητη Περιοχή Ο κ. Υπουργός ΕΡΩΤΑΤΑΙ 1. Ποιες, οι ενέργειες του Υπουργείου σας, για να μην αποκοπεί ακτοπλοϊκά η Λήμνος από την υπόλοιπη χώρα, ούτε μια μέρα το χρόνο; 2. Για ποιο λόγο δεν έγινε νωρίτερα ο διαγωνισμός για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου για τη νέα περίοδο, ώστε να υπάρχει ήδη ανάδοχος με την λήξη της υφιστάμενης σύμβασης; 3. Στο νέο διαγωνισμό που θα γίνει στις 15-11-2024 ελήφθη μέριμνα, ώστε να επιδοτείται το σύνολο της ακτοπλοϊκής γραμμής Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Μύρινα - Καβάλα όπως έχω ζητήσει με τις προαναφερθείσες παραπάνω ερωτήσεις μου, αλλά και όπως ζητούν οι φορείς της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου; Ο ερωτών Βουλευτής Παναγιώτης Παρασκευαΐδης ΚΤΕ Νησιωτικής Πολιτικής
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Με ιδανικές συνθήκες μπορεί και να μπει το Πρέβελης στον Άγιο Ευστράτιο αλλά δύσκολα θα πάρει ένας πλοίαρχος το ρίσκο να δοκιμάσει!!!
DIMOS95 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Η Seajets αρνήθηκε την ανανέωση μόνο για την ακινησία του Aqua Blue ή θα φύγει τελείως από τη γραμμή;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Αρνήθηκε να γίνει η παράταση της σύμβασης οπότε το πλοίο έδεσε για ακινησία. Κάτι παρόμοιο έγινε πέρυσι που δεν ανανεώθηκε μετά την πρώτη δίμηνη παράταση της σύμβασης (τέλος 2023)
iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 (edited) Με λίγα λόγια η seajet γλίτωσε το low season του 2023 πήρε του high season της γραμμής για το 2024 , Μάιος - Οκτωβρίους και επιδότηση, και από 1/11 που τελειώνουν διακοπές τριήμερα και σεζόν, και καθιερώνεται ο διψήφιος αριθμος επιβατών, την κάνει με ελαφρά πηδηματακια 😂 Edited November 1, 2024 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Όχι, με λίγα λόγια αν είχαμε κράτος, εταιρείες σαν την seajets (και μερικές ακόμα) δεν θα βλέπανε εικοστό φεγγάρι στις θάλασσές μας. Αλλά αυτά να τα βλέπουν σιγά σιγά οι νησιώτες. Ξέρουν τον τρόπο.
HS_4 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 (edited) Δηλαδή το βαπόρι είναι προτιμότερο να κάθεται; Μπαίνει μέσα η εταιρεία ; Edited November 1, 2024 by proud_ionian quote
iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 (edited) Το χειμώνα σίγουρα είναι προτιμότερο με τα έξοδα που υπάρχουν. Edited November 1, 2024 by Nick the Greek Quote
HS_4 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Άρα πως δέχεται η αττικά να μπει με το πρεβελης;
parian scientist Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος …. πέρυσι Μπήκε με το έτσι θέλω το Ανεμος . Φέτος ποιον θα πάρει τηλέφωνο το υπουργείο; Δε γνωρίζω εάν μπαίνει μέσα η όχι η εταιρεία με το αν θα κάτσει το καράβι αλλά το κάνει δεύτερο χρόνο και επίσης πιάνει στα λιμάνια της επιδότησης όποτε γουστάρει με οποιοδήποτε καράβι της εταιρείας σε οποιαδήποτε γραμμή «κατι σαν το Άρτεμις ρε παιδάκι μου …»Μέσα στο high season αλλα και όλο το χρόνο η εταιρεία παίρνει αμύθητα ποσά σε επιδοτήσεις για να την βοηθήσουμε να παίρνει καινούργια ταχύπλοα για να μαζεύει όλο το χρήμα το καλοκαίρι αλλά το χειμώνα που ποιος δυστυχώς εμείς οι νησιώτες ευθυνόμαστε γι’ αυτό το χάλι και έχουμε και συνέχεια κιόλας στις ανατολικές
Nikos_Chania Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Σας είπε κάποιος ότι με επιδότηση 35 χιλιάδες ανά δρομολόγιο μπαίνει μέσα το βαπόρι; Πως προέκυψε πως δεν συμφέρει τον χειμώνα; Με την λογική αυτή, καμία γραμμή δεν συμφέρει τον χειμώνα άρα εν τέλει οι άγονες δεν επιδοτούνται για να καλύπτονται τα άγονα νησιά αλλά κόβουμε επιταγές στους πλοιοκτήτες για να αυξήσουν τις περιληπτικές του καλοκαιριού. Μα τι μας λέτε.
iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 14 minutes ago, Nikos_Chania said: Σας είπε κάποιος ότι με επιδότηση 35 χιλιάδες ανά δρομολόγιο μπαίνει μέσα το βαπόρι; Πως προέκυψε πως δεν συμφέρει τον χειμώνα; Με την λογική αυτή, καμία γραμμή δεν συμφέρει τον χειμώνα άρα εν τέλει οι άγονες δεν επιδοτούνται για να καλύπτονται τα άγονα νησιά αλλά κόβουμε επιταγές στους πλοιοκτήτες για να αυξήσουν τις περιληπτικές του καλοκαιριού. Μα τι μας λέτε. Το πλοίο θέλει 25-30 χιλιάρικα μόνο σε καύσιμα για ένα πήγαινε -ελα, τα υπόλοιπα φτάνουν για να πληρώσουν πλήρωμα, προμηθευτές, λιμάνιατικα? Προφανώς και το πλοίο ακόμα και με την επιδότηση μπαίνει μετά χειμώνα, ωστόσο η επιδότηση βοηθάει ώστε να μειώνονται αρκετά οι απώλειες και με την υπερκερδοφορια που θα έχει το καλοκαίρι από επιδότηση+ αυξημένη κίνηση να καλύπτει και τα σπασμένα. 34 minutes ago, HS_4 said: Άρα πως δέχεται η αττικά να μπει με το πρεβελης; Η αττικά αν μπει θα μπει για να πάρει όλη την χρονιά, ώστε χειμώνα να μειώσει απώλειες και καλοκαίρι να ρεφάρει. Δεν θα δεχτεί να μπει χειμώνα ώστε καλοκαίρι να έρθει πάλι η Σιτζετ και να το παίξει έξυπνη, εκτός βέβαια αν της τάξουν καμία υπερεπιδοτηση όπως είχε γίνει στην περίπτωση Ολύμπους - Πρέβελης στην Κάσο Καρπάθια, που ναι με έχασε η ΑΝΕΚ την γραμμή γιατί ζητάτε κοντά 80 το κυκλικο δρομολόγιο και ο Όλυμπος 54 αλλά όταν το Όλυμπος βγήκε ακατάλληλο και χρειάστηκαν το Πρέβελη η ΑΝΕΚ πήρε 100 για την γραμμή
Nikos_Chania Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Η ΕΛΣΤΑΤ μας λεει πως το Δ' τρίμηνο του 2023, στον Αγιο Ευστράτιο αποβιβάστηκαν 1449 επιβάτες και επιβιβάστηκαν 1399. Αντίστοιχα στην Λήμνο αποβιβάστηκαν 11777 και επιβιβάστηκαν 13121. Επειδή δεν ξέρουμε την πίτα σε κάθε πλοιο, θα χρησιμοποιήσω αυθαίρετα ποσοστά μειωμένα προς τα κάτω. Για τον Άγιο Ευστράτιο, εστω το Aqua Blue διακίνησε το 60% των επιβατών και το 40% το Αιολίς. Με αυτό το ποσοστό έχουμε διακίνηση 1709 επιβατών. Το παρατηρητήριο δεν δίνει τιμή για Αγιο Ευστράτιο αλλά μόνο για Λήμνο και επειδή δεν έχουμε και booking να δω τιμές, βάσει της τιμης της Λήμνου από το παρατηρητήριο (23,85€) θα χρησιμοποιήσω 20€, ήτοι τζίρο 34180€ για 3 μήνες ή 949€ ανά πλήρες δρομολόγιο. Αντίστοιχα, και χωρις διαθέσιμα στοιχεία διακίνησης ΙΧ, θα χρησιμοποιήσουμε 10 ΙΧ ανά πλήρες δρομολόγιο, με τιμή 80 ευρώ, ήτοι 800€. Σύνολο Για Άγιο Ευστράτιο περί τα 1749€. Για την Λήμνο, έστω το Aqua Blue διακίνησε το 30% της κίνησης, και το υπόλοιπο 70 είναι Αιολίς και Μύκονος. Με αυτό το ποσοστό έχουμε διακίνηση 7470 επιβατών. Το παρατηρητήριο δίνει τιμή 23,85€, ήτοι τζίρο 178160€ για 3 μήνες ή 4949€ ανά πλήρες δρομολόγιο. Αντίστοιχα, και χωρις διαθέσιμα στοιχεία διακίνησης ΙΧ, θα χρησιμοποιήσουμε 20 ΙΧ ανά πλήρες δρομολόγιο, με τιμή 83 ευρώ, ήτοι 1660€. Σύνολο για Λήμνο περί τα 6609€. Μόνο από Λήμνο και Άγιος Ευστράτιο, έχουμε τζίρο 8 χιλιάδες ανά δρομολόγιο ΧΩΡΙΣ φορτηγά και χωρίς την Καβάλα στους υπολογισμούς. Με κατανάλωση 1,2 τόνους την ώρα, στο πλήρες δρομολόγιο θέλει 35 τόνους. Με 650 δολάρια ο τόνος είναι 21χιλιάδες ευρώ για καύσιμα. Τα υπόλοιπα νούμερα βάλτε τα εσείς και συμπληρώστε το αν βγαίνει ή όχι. Κοινώς, αν σαν εταιρεία δεν σου βγαίνει το δρομολόγιο που έχεις υπογράψει με σύμβαση για 12 μήνες, μην καταθέσεις φάκελο. Τόσο απλά. Άσε τον άλλον να την πάρει που ξέρει καλύτερα τι θέλει και αν του βγαίνουν τα κουκιά. Και όταν την πάρει, μην πας στην επαναπροκύρηξη να την πάρεις επειδή μπαίνει καλοκαίρι...
iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 (edited) Χωρις καμια ειρωνεία, ειναι θεωρω πολυ καλη προσπαθεια να υπολογιστει η κινηση της γραμμης με στοιχεια απο σοβαρες πηγες. Ωστοσο επειδη αυτα δεν ειναι αρκετα (λείπουν οχηματα, φορτηγα) το αποτελεσμα η αληθεια ειναι οτι απεχει απο την πραγματικοτητα. Για παραδειγμα: -Λιγο λιγοτεροι απο τους μισους επιβατες ανα κυκλικο ειναι απο λημνο γι λαυριο και τουμπαλην, και ενα ποσοστο αυτων παιρνει καμπινα η οποια εχει 4 πλασια τιμη αρα περισσοτερα εσοδα - Η καταναλωση 1,2 τονων εκτος αν επαληθεύεται απο καπου δεν θεωρώ οτι είναι αντιπροσωπευτική, με βαση ταχυτητα και αντιστοιχα πλοια ειναι πιο κοντα στο 1,5 το οποιο φερνει το κοστος πιο κοντα στα 25 που ειπα. Αν βαλουμε και το κοστος lsmgo που χρειαζεται το πλοιο οταν μπαινει στο λιμανι, και οσο βρισκεται σε αυτο παμε σχεδον 30 χιλιαδες - 10 ιχ ανα πληρες δρομολογιο στον Αγιο Ευστράτιο ειναι πολυ παραπανω απο γενναιόδωρο, εχοντας ταξιδεψει το δρομολογιο και σε high σεζον ο αριθμος ανα πληρες ειναι πολυ πιο κοντα στο 3-4. - Ενα πολυ μεγαλο ποσοστο ιχ για λημνο (οπως και επιβατων) ερχεται απο καβαλα, η οποια στους επιβατες δεν εχει μεγαλη διαφορα μιας και δεν επιδοτείτε αλλα αυτη των ιχ εχει. - Στα εξοδα ανα κυκλικο δρομολογιο πρεπει να υπολογιστουν 2 ημερομίσθια πληρώματος 15-20 χιλιαδες rough estimation, εξοδα πρακτορων, εφοδιασμος, λιμανιατικα. - Τα εσοδα απο εισητηρια ειναι πλασματικα καθως δεν εχει αφαιρεθει το ΦΠΑ 24% στα ΙΧ, στους επιβατες νομιζω η ελστατ παιρνει καθαρες τιμες χωρις να ειμαι σιγουρος. Ειναι λοιπον πολυ δυσκολο να κανουμε ενα estimation σχετικα με την κινηση της γραμμης, ωστοσο νομιζω μπορουμε να πουμε με ασφαλεια βλεποντας τα νουμερα της επιβατικης κινησης οτι το πλοιο δεν ειναι κερδοφορο. Η επιδοτηση βοηθαει πολυ ωστε ζημιες να μειωθουν σε πολυ μεγαλο βαθμο αλλα προς θεου δεν μπορει να καλυψει τα εξοδα του πλοιου. Η εταιρια που θα παρει την γραμμη το ξερει αυτο δεν νομιζω οτι ειναι μυστικο, το θεμα ειναι οτι απο πασχα μεχρι τελος καλοκαιριου που το πλοιο μπορει να γινει κερδοφόρο απο μονο του, η επιδοτηση το κανει πλασματικα κερδοφορο, και η εταιρια ρεφαρει τα σπασμενα του χειμωνα και να τελειωσει με + στο ταμειο Edited November 1, 2024 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 (edited) Η κατανάλωση 1,2 είναι μια πολύ ρεαλιστική για την ταχύτητα των 16.5 κομβων με βάση τα στοιχεία που έχω. Δεδομένου ότι δεν παραμένει στα λιμάνια άνω των 2 ωρών, lsmgo καίει η ηλεκτρομηχανη που λειτουργεί κατά την παραμονή σε Λαύριο και Καβάλα, συνεπώς δεν μπορούμε να αυξήσουμε τόσο ραγδαία τα έξοδα από την κατανάλωση μιας ηλεκτρομηχανής. Βάλε 12ωρη παραμονή στα δυο αυτα λιμάνια ανά κυκλικό, σημαίνει περιπου 1,5-2 τόνοι μαξιμουμ, δηλαδη βαριά 1 με 1,5 χιλιάρικο (100 usd πάνω απ το vlsfo έχει) Η Ελστατ δεν δίνει τιμές, το ΥΕΝ δίνει. Ναι είναι και ο ΦΠΑ μέσα για αυτό μιλάω για τζίρο κι όχι για έσοδα. Τα 35χιλ της επιδότησης όμως είναι χωρίς ΦΠΑ. Εν κατακλείδι, το πρόσημο είναι θετικό έστω και για 1 ευρώ. Και επαναλαμβάνω. Αν δεν σου κάνει η γραμμή, μην την ζητάς. Ούτε τώρα, ούτε τον Απρίλη. Δεν γίνεται να λέμε δεν βγαίνει όταν δεν υπάρχει αρνητικό πρόσημο. ΥΓ το κόστος 2 ημερομισθιων για το πλήρωμα δεν ξεπερνάει τις 15 χιλιάδες για 60-70 άτομα. Edited November 1, 2024 by Nikos_Chania
Villandry Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Πολύ καλή ανάλυση, επιτέλους αποκαθήλωση του δόγματος "μπαίνει μέσα το χειμώνα ακόμα και με την επιδότηση".
iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 (edited) 2 hours ago, Nikos_Chania said: Εν κατακλείδι, το πρόσημο είναι θετικό έστω και για 1 ευρώ. Πως με τοσο λιγα στοιχεία βγαζεις συμπερασμα ειναι αποριας αξιο. Ξαναλεω τα εξης περα απο το γεγονος οτι δεν εχεις αρκετα στοιχεια για την κινηση του πλοιου: -Δεν υπολόγισες lsmgo, και έβγαλες μια κατανάλωση με 16,5 μιλια ενω το πλοιο στα πρωτα 70 μιλια παει πανω απο 18 και στα υπολοιπα 150 παει 16,5 με 17+. -Δεν υπολόγισες τα έξοδα λιμανιών, προμηθευτών, προσωπικού ξηράς -Μπορεις να μου πεις πως βγαζεις για 60-70 ατομα πληρωμα κατω απο 15000 για 2 μερες? Υπολογιζεις μονο καθαρα? Γενικα εχεις μια αποψη και ειναι αυτη, και πετας και καμια 10αρια νουμερα, που παροτι η σκεψη για ερευνα ειναι σωστη τα νουμερα ειναι εντελως ακυρα καθολου συγκεκριμένα και πολλες φορες απο το μυαλο. Δεν ειναι χαζοι ουτε η Σιτζετ να προσπαθει με καθε κολπο να αποφυγει τα 2 τελευταια χρονια το Δ και το Α τριμηνο ουτε οι υπολοιποι που τους κυνηγάει με το οπλο το υπουργειο προκειμενου να βρει τον πιο απελπισμένο αφου ΚΑΝΕΙΣ δεν εκδηλωσε ενδιαφερον και να τον βαλει προσωρινα μεχρι να κανει διαγωνισμο. Δεν ειναι ουτε η αττικα χαζη που για να παρει την γραμμη ζητησε περισσοτερα λεφτα απο την σιτζετ και για αυτο και την εχασε. Edited November 1, 2024 by iord
Nikos_Chania Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Ούτε εμείς είμαστε, χαζοί να πιστεύουμε ότι μας πλασάρουν/ετε. Τα νούμερα έχω δηλώσει ακριβώς τι και πως οπότε δεν αμφισβητείς εμένα. Το lsmgo επαναλαμβάνω είναι καύσιμο που καταναλώνει μόνον κατά την παραμονή άνω των 2 ωρών στο λιμάνι στην ηλεκτρομηχανή. Εσύ προσπαθείς να το καίει 29 ωρες πλευσιμες... Στο κάτω κάτω, ας βγάλει την λυπητερή ο πρόεδρας να μας πείσει.
iord Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 30 minutes ago, Nikos_Chania said: Τα νούμερα έχω δηλώσει ακριβώς τι και πως οπότε δεν αμφισβητείς εμένα. Τα μονα σοβαρα νουμερα που ειπες και εχουν καποια υποσταση ειναι αυτα την γενικης κινησης του λιμανιου, Ολα τα αλλα σχετικα με την κινηση της γραμμης ειναι η δικα σου η στο περιπου υπολογισμοι σου. Προσπαθησες να κανεις εσοδα εξοδα και στην αρχη αφησες τα μισα εξοδα απ εξω και μετα γκρινιαζεις που τα αναφερω, υπολογισες πληρωμα 60-70 ατομων στα 7000 την μερα και κατω, χωρις να το υποστηριξεις καπως και κατα τα αλλα εβγαλες αδιαμφισβητείτο συμπερεσμα οτι εστω κα για ενα ευρω το πλοιο ειναι κερδοφορο ακομα και το δ τριμηνο. Προφανώς και αμφισβητώ εσένα λοιπόν. ΥΓ. Μπορεις να μου λυσεις τις αποριες γιατι 2 σερι χρονιες η σιτζετ με το που μπει Νοέμβριος ψαχνει αφορμη να σταματησει απο την γραμμη, και γιατι το υπουργειο βγηκε στην πιατσα και παρακαλουσε απο δω και απο κει να βρει καποιον απελπισμενο (αληθεια με τι μισθομα πηγε ο ανεμος να κανει εξυπηρετηση?) εφοσον η γραμμη ειναι 365 μερες το χρονο κερδοφορα?
Nikos_Chania Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Δεν υπάρχει νόημα να συνεχιστεί όλο αυτό. Βγάλε τη λυπητερή για να μας πείσεις ότι μπαίνει μέσα. Απ τους δύο μας, εγώ έβαλα αριθμούς που στηρίζονται κάπου. Εσύ όχι. Τωρα αν θες να φτασουμε στο σημείο να σου γραψω αναλυτικα κατάσταση πληρώματος και μισθούς για να πειστείς, τότε προφανώς κανένας αριθμός δεν ειναι ικανός να σε πείσει για το αντίθετο. Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε και πάμε παρακάτω. Εγώ δεν θα αναλωθώ περαιτέρω σε όλο αυτό.
iord Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 6 hours ago, Nikos_Chania said: Απ τους δύο μας, εγώ έβαλα αριθμούς που στηρίζονται κάπου. Εσύ όχι. Έβγαλες έναν αριθμό που αφορά της συνολικής κίνηση των λιμανιών από την ελστατ. Και από αυτό προσθέσες 10 αριθμούς που έβγαλες εσύ και με υποθέσεις δικές σου και έβγαλες συμπέρασμα. Με αυτό τον τρόπο υποθέτουμε κάτι, δεν το μπορούμε να το συμπεράνουμε. Καλήμερα και καλή συνέχεια !
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 (edited) Για να μην διαφωνείτε άλλο, το Υπουργείο μας λύνει τις απορίες που σταμάτησε το Aqua Blue από την γραμμή. Edited November 2, 2024 by Panagia Ekatontapiliani
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now