.voyager Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Κοινότυπη, αλλά ήθελα να τη βάλω για τον Proud! Πρωινός κατάπλους του καράβαρου στον Πειραιά, λοιπόν!
proud_ionian Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 συνεχιζω το αφιερωμα στα δεκα χρονια των van der giessen twins. η strintzis lines, απο τα μεσα της 10ετιας του 90 (οταν ερχονταν τα κοκκινα και το αρετουσα) αρχισε να σκεφτεται την κατασκευη νεοτευκτων και για την αδριατικη και για τις γραμμες εξωτερικου που δραστηριοποιειτο. Μετα απο αναβολες και δισταγμους (που ειχαν να κανουν και με την ανευρεση κεφαλαιων), παραγγελθηκαν το καλοκαιρι του 1998, στο ολλανδικο ναυπηγειο van der giessen (που ειχε κατασκευασει πολλα ευρωπαϊκα ferries, αλλα μας αφησε χρονους το 2003), δυο αδερφα ro pax, που σαν σχεδιασμος ηταν μετεξελιξη του (επισης τεκνου του VdG) Ιonian Star. Ανακοινωθηκαν με τις ονομασιες Superferry Europe 1 & Superferry Europe 2. To 1 θα εκανε πατρα brindisi με καθημερινες αναχωρησεις και απο τα δυο λιμανια και το 2 τρια δρομολογια την εβδομαδα πατρα ancona. κατα τη διαρκεια της κατασκευης τα ονοματα αλλαξαν σε Superferry Atlantic & Superferry Pacific. Mετα την εξαγορα απο τις ΕΠΑΤΤ και την μετονομασια της εταιριας σε Blue Star, τα πλοια πηραν τα σημερινα τους ονοματα, με τα οποια και παραδοθηκαν. Δεκεμβριο του 1999 καθελκυστηκε το bs1, μετα απο τρεις μηνες το bs2 αλλα παραδοθηκαν με λιγοτερο απο ενα μηνα διαφορα και το bs2 δρομολογηθηκε αρχες ιουλιου του 2000. η πορεια γνωστη: πατρα brindisi ancona (2000), μετα πατρα ancona σκετο (2001), πατρα ηγουμενιτσα ancona (2002), με την παραδοση του Superfast XII τον οκτωβριο του 2002, το bs2 κανει τις ετησιες των κοκκινων της ancona (sfV, sfVI και ενας δεξαμενισμος του ΧΙ) και μετα κατεβαινει bari για τις ετησιες των πρωτων κοκκινων. ερχεται πειραια κανει ετησια και ανοιξη του 2003 ξεκινα πειραια χανια για την blue star, με αναχωρηση απο πειραια στις 16.00 και το a la carte να ειναι ανοιχτο στο κοινο για τρεις ωρες καθε μεσημερι. τελη αυγουστου του 2004, πηγαινει δωδεκανησα (ηρθε το αδερφο στα χανια επειδη ταξιδευε τοτε με μικροτερη ταχυτητα λογω προβληματος στους μειωτηρες). απο τοτε ειναι σταθερα στα δωδεκανησα και λειπει μονο για τις επισκευες του. απο το 2006 ζευγαρωσε με το Διαγορα και απο περσυ και με το αδερφο του. εχει πιασει εκτος απο τα λιμανια του κορμου και της συρο τηνο μυκονιας, καρπαθο καταπολα και σαντορινη.παραμενει εντυπωσιακο οταν ταξιδευει, ειτε με μασκα, ειτε χωρις. αυτες τις μερες που εψαχνα σεντουκια, ανακαλυψα οτι στην πατρα το εχω μονο σε μια αφιξη του 2002. δεν το εχουμε ξαναδει απο εδω. εννοειται πως εχει πουληθει απειρες φορες, εχει μεταδρομολογηθει παντου, αλλα για την ωρα ειναι εδω και ελπιζω να το εχουμε για καιρο ακομη. ΥΓ1: οταν εκαναν πατρα ancona και αυτο και το αδερφο του, στις διανυκτερευσεις εδεναν με την πλωρη. ΥΓ2: ειχει και αυτο τις παιδικες ασθενειες
proud_ionian Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 ξεχασα λογω ανοιας το σημαντικοτερο. οταν ηταν ancona, σε αργιες και τριημερα που εληγαν δευτερα, εκανε καποια calls στη σαμη κατα την επιστροφη του στην πατρα, για να μαζεψει λαο. (τοτε το κεφαλονια ηταν blue star)
Neptune Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 ...το blue star 2κατι εψαχνε κατω απο την σεριφο κ τωρα συνεχιζει το ταξιδι του κανονικα για την σαντορινη Μαλλον πρεπει να εχει σχεση με αυτο εδω zougla.gr Αίσιο τέλος είχε η «ναυτική» περιπέτεια τεσσάρων Ρώσων τουριστών-επβατών ενός ιστιοφόρου που έμεινε ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης, στη θαλάσσια περιοχή 5 ν.μ ανοιχτά της Σερίφου. Η περιπέτεια των τουριστών ξεκίνησε χθες στις 22:20 το βράδυ. Στο σημείο έσπευσαν παραπλέοντα σκάφη. Στη συνέχεια ρυμουλκήθηκε, με ασφάλεια, στο λιμάνι του νησιού. Στις 06:15 το πρωί, οι τέσσερις επιβάτες «πάτησαν στεριά» και είναι καλά στην υγεία τους
margaritis24 Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 να ρωτησω γιατι το πλοιο βρισκεται δεμενο στην παγοδα?φαντζομαι λογω καιρου!μηπως ξερει κανεις που ξεφορτωσε το πρωι???
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 Στο προλιμένα ξεφόρτωσε το πρωί. Λόγω καιρού δεν ήθελαν να ριψοκινδυνευόσουν να δέσει στο ντοκ 3.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Το Blue Star 2 σήμερα το πρωί αναχώρησε από το Πειραιά με προορισμό την Σύρο, για να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του.
gpap2006 Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Πέφτει αυτή την ώρα από δεξαμενή Γουλανδρή Νεωρίου και μάλλον αύριο έρχεται Πειραιά για να ξεκινήσει δρομολόγια Τετάρτη απόγευμα ώστε να δέσει στη Σύρο το αδερφάκι..
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Σήμερα το πρωί ήρθε στο Πειραιά και έχει δέσει στο προλιμένα δίπλα από το πράσινο φανάρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 (edited) Τη Κυριακή (16/08/11) φτάνει στο Πειραιά και σταματήσει τα δρομολόγια για να πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Το πλοίο δεν θα αντικατασταθεί όπως συνέβη και πέρυσι, όπου είχαν μείνει ένα μεγάλο Blue Star και ο Διαγόρας στη γραμμή της Δωδεκανήσου Edited October 13, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 ποσο θα μεινει συρο; μετα θα επιστρεψει στη γραμμη του (στη θεση του bs1) ή θα κανει σκαντζες;
margaritis24 Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 (edited) Tο πλοιο εδεσε στην γωνια του dock 3 σφραγιστηκαν καταπελτες κ εμεινε μονο το μπαρκαριζο ανοικτο για την βαρδια του πλοιου κ δενει για 2μηνη ακινησια!!! Edited October 15, 2011 by proud_ionian link
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 Και για να μην ξεχνιόμαστε, ας δούμε την Μπλουσταρούκλα και λοιπά ροδίτικα και τούρκικα καϊκια.
CptAris Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 Καθώς σιγά σιγά πλησιάζουμε στο τέλος της δίμηνης ακινησίας, δε θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει τίποτα εργασίες στο πλοίο για την επανεργοποίηση του? Όπως δεξαμενισμός για παράδειγμα, τα ύφαλα του έχουν γίνει πιο πράσινα και απο τον χλοοτάπητα του ΟΑΚΑ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Ο δεξαμενισμός σίγουρα δεν θέλει πολλές ημέρες. Προφανώς ο cpt Aris εννοεί εργασίες όπως στις μηχανές του πλοίου, εκτός εάν δε θα κάνουν τίποτα εκεί!!!
proud_ionian Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 αν παει συρο και πεσουν ολοι πανω του, σε δυο βδομαδες βγαινει, οπως γινοταν ολα τα χρονια εχουμε ξανασυζητησει και αλλες φορες για τον χρονο των επισκευων. αυτα ασχετα αν θα βγει 23/12 ή οχι. εχουμε δει και αλλες φορες οτι το οτι λεει κατι το openseas δεν ειναι νομος. (οι εταιρειες περνανε τα στοιχεια και οι εταιρειες τα τροποποιουν). η ουσιαστικη απορια δεν ειναι ποτε θα βγει ή ποτε θα ξεκινησει επισκευη, αλλα αν θα ειναι εδω και το καλοκαιρι ή αν θα ειναι αλλου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Εάν έχεις ένα πλοίο δεμένο 1,5 μήνα ήδη και στο τέλος φτάσουν να πληρώνουν υπερωρίες για να κάνουν οποίες δουλειές κάνουν μέσα σε 2 εβδομάδες, μάλλον τότε κάτι δεν πάει καλά στην εταιρεία.
proud_ionian Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 στην εξισωση πρεπει να βαλεις ολους τους παραγοντες οχι μονο τις υπερωριες των ναυπηγειων, οπως πχ το τι ζημιες αποφευγει σε σχεση με το αν ταξιδευε, αλλα και τη διαφορα σε λιμανιατικα αναμεσα σε πειραια και νεωρειο. αλλα οπως ειπα και πριν αυτα ειναι αφ'ενος περι ονου σκιας και αφ'εταιρου σε υποθετικη βαση γιατι δεν ξερουμε ποτε θα ξεκινησει το πλοιο χωρια που οπως ειπαμε και παραπισω δεν ξερουμε αν το πλοιο θα ειναι εδω την επομενη σαιζον ή οχι
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Κάνεις δεν μίλησε εάν ταξίδευε το πλοίο τις ζημιές θα είχε!! Μίλησα καθαρά για το θέμα επισκευής εάν γίνει μέσα σε 2 εβδομάδες που ανεφερες πιο πανω. Τώρα το κόστος για τα λιμανιάτικα στο Πειραιά που παραμένει δεμένο ή να πήγαινε στη Σύρο για τις επισκευές, πρέπει να μιλάμε για μικρές διαφορές!! Πριν κάποια χρόνια που έτυχε να δω κάποιες τιμές που έδινε το Νεώριο σε σύγκριση με αλλά ναυπηγεία της Ελλάδα και του εξωτερικού στη Μεσόγειο, ήταν θυμάμαι το φθηνότερο!!!
NIKOSNAXOS Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Οσο διαφωνουν Π100 και proud ας δουμε 2 Φωτο του Πλοιου απο την Κυριακη που μας περασε
margaritis24 Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Ο δεξαμενισμός σίγουρα δεν θέλει πολλές ημέρες. Προφανώς ο cpt Aris εννοεί εργασίες όπως στις μηχανές του πλοίου, εκτός εάν δε θα κάνουν τίποτα εκεί!!! τι εργασιες να θελει να κανει ενα πλοιο στις μηχανες του οταν καθεται 12ωρες καθε μερα μετα απο ταξιδι που μπορουν να γινουν ολες οι δουλειες της μηχανες κ κατα βαση η μπλου σταρ τηρει τις ωρες αντικαταστασεις των εξαρτηματων κ τα servise των μηχανων οποτε μπορει λεω να εχουν γινει δουλειες κ να παει για δεξαμενη κ μονο! Υ.Γ. μηπως τωρα που θα μπει η ΜΙG στα ναυπηγεια σκαραμαγκα παμε εκει για δεξαμενισμο???
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2011 Posted December 6, 2011 τι εργασιες να θελει να κανει ενα πλοιο στις μηχανες του οταν καθεται 12ωρες καθε μερα μετα απο ταξιδι που μπορουν να γινουν ολες οι δουλειες της μηχανες Την πιο συνηθισμένη εργασία, όπως να βγάλεις ένα καπάκι, εμβολο με διωστήρα και να κάνεις Honing στο χιτώνιο είναι αρκετά οριακό ακόμα και για ένα συνεργείο στις συγκεκριμένες ώρες!! Επίσης να σημειώσω ότι στο Πειραιά κάθονται 11 ώρες, που στη πραγματικότητα είναι λιγότερο από 10 ώρες, μέχρι να σβήσουν τις μηχανές αλλά και να προετοιμάσουν τις μηχανές πριν το ταξίδι, ενώ στη Ρόδο θεωρητικά είναι 7 ώρες. Τώρα που ταξιδεύει με λιγότερες μηχανές μπορούν να κάνουν κάποιες εργασίες στη μηχανή που δεν δουλεύουν αλλά δε ξέρω κατά ποσό είναι επιτρεπτό από τους κανονισμούς!! Καλώς εχόντων των πραγμάτων στις 15 Δεκεμβρίου θα μπει πλήρωμα στο Blue Star 2 για να ξεκινήσει μετά από λίγες ημέρες δρομολόγια στα Δωδεκάνησα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now