PLOKAMIS Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 (edited) τα ''παλατια'' οπως τα αποκαλειται εσεις εχουν μηκος 200+ μετρα ενω το blue star 2 εχει μολις 176. συγκριση... καμια... Edited September 9, 2009 by proud_ionian quote
Harry Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Σχεδον τα 2/3 του πλοιου ειναι γκαραζ και καμπινες αρα τι χωρος μενει για επιβατες; Αν τωρα ειχε μικροτερο πρωτοκολλο κατα την αποψη μου θα ειχε σαφως μικροτερα εσοδα με τα ιδια εξοδα κατι που σημαινει ακριβοτερο εισητηριο.
Mediterranean Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Μακάρι η ποιότητα και οι συνέπεια που έφερε η Μπλου Σταρ στο Αιγαίο να την είχαν όλα τα πλοία.(Φυσικά δεν αναφέρομαι σε Κρητικά δρομολογια = πολυ ευκολότερα δρομολόγια) Τωρα συγκεκριμένα για το ΜΠ.Σταρ 1 & 2 είναι λογικό να δημιουργούνται τέτοιες μικροκαθυστερήσεις απο την στιγμή που είναι τα μεγαλύτερα πλοία των κυκλάδων και τα φθηνότερα ταχύπλοα ταυτόχρονα με αποτέλεσμα ο κόσμος να τα προτιμάει και να τα γεμίζει (οταν λέμε γέμισμα μιλάμε για πολλαπλάσια χωρητικότητα κ σε επιβάτες και σε οχήματα απο τα ΗS,SRunner κτλ).Οσο για την όρθια αναμονή....ας αλλάξουμε λίγο νοοτροπία και ας μην σηκωνόμαστε μόλις αντικρίσουμε το Φάληρο αλλα την ώρα που το καράβι δένει,ετσι ούτε ορθοστασία, ουτε νευρα ,ουτε τπτ!!!
giorgosz Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Kανενα πλοιο της Blue Star δεν προσφερει ανεση!Ολα ειναι μαζεμενα σε ενα οροφο και δεν υπαρχει ουτε διαδρομος να περασει καποιος. Αγαπητέ Lord εν μέρει θα συμφωνήσω μαζί σου. Ειδικά τα 1/2, τα θεωρώ από τα πιο άσχημα για τον επιβάτη πλοία από πλευράς άνεσης και όχι μόνο σε συνθήκες πρωτοκόλου. Δε λέω, ωραίο το πλωριό σαλόνι, αλλά δε τα λες και τα πιο ευρύχωρα πλοία. Όλοι οι επιβάτες σε ένα deck, ο διάδρομος που πάει απο τη reception προς τη πλώρη είναι πάντα γεμάτος και το πρυμνιό "εξωτερικό deck" το καλοκαίρι δεν είναι και το πιο ευχάριστο σημείο του πλοίου. Από την άλλη, αποτελούν το πιο προσιτό ταχύπλοο πλοίο, έχουν δρομολόγια σταθερά και χωρίς μεγάλες καθυστερήσεις και προσωπικά κάνω υπομονή μέχρι τη Σύρο να φύγει ο πολύς κόσμος και μετά να απολαύσω το ταξίδι αφού το πλοίο μισοαδείαζει. Κατά τη γνώμη μου η αλλαγή του self-service σε Goody's χειροτέρευσε την κατάσταση αφού απ'εξω δημιουργείται μια μεγάλη ουρά και πολύ βαβούρα, χώρια του ότι τα φαγητά μπορούν να βρεθούν σε οποιοδήποτε μέρος του πλοίου με αποτέλεσμα να βρεθείς να πατάς ή ακόμα χειρότερα να κάθεσαι πάνω σε πατάτες. Σε καμία περίπτωση δε προσπαθώ να σας πείσω πω ότι τα πλοία αυτά δεν είναι καλά. Είναι πλοία που χρησιμοποιώ και θα προτίνω σε φίλους, αλλά η υποκειμενική μου άποψη για την άνεσή τους είναι η παραπάνω. Σε αντίθεση με το ομόσταυλο Διαγόρα, που σε συνθήκες πρωτοκόλου φαίνεται πιο "άνετος" στο μάτι, με μεγάλους χώρους και χωρίς casing να χωρίζει στη μέση το πλοίο.
Hastaroth Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Εγώ πάντως,έχοντας ταξιδέψει μέ αμφότερα και τά δύο (που έλεγε κι'ένας καθηγητής μας στο σχολείο χαριτολογώντας) καί μάλιστα αρχές Αυγούστου (που γίνεται ο κακός χαμός) έχω να πώ οτι ναί μέν είναι γρήγορα και συνεπή στά ωράριά τους,αλλά δέν προσφέρονται γιά ιδιαιτέρως "καραβολατρικά" ταξίδια.Οι εξωτερικοί χώροι τους όντως είναι λίγοι (άν καί στά πλευρικά καταστρώματα δέν έχω δεί ποτέ να κάθεται πολύς κόσμος) καί το πρυμνιό κατάστρωμα δέν είναι γιά να κάθεσαι πολλή ώρα (καί να βγάζης και φωτογραφίες μάλιστα...). Τό στριμωξίδι αναμενόμενο,αφού όλοι σχεδόν κάθονται στά εσωτερικά σαλόνια.Οι αεροπορικές επίσης ολίγον τι "πυκνοβαλμένες".Οσο γιά τό φαγητό,δέν παρατήρησα καμμιά ιδιαίτερα μεγάλη ουρά καί μπορώ να πώ οτι ήταν άνετα.Τό οτι είναι Goodys τό βρίσκω "θετικό" αφού διατίθεται και μπύρα βαρελίσια (Blue Star feature only,πουθενά αλλού..).Πάντως δέν έτυχε να καθήσω πάνω σέ πατάτες ή άλλον έδεσμα.Απλώς τά έφαγα. Τέλος σχετικά μέ την αναμονή,καλά κάνουν και δέν αφήνουν τον κόσμο στίς σκάλες πρίν φτάση το πλοίο στο λιμάνι.Κατά την άφιξη στην Κώ (όπου κατέβηκα),περίμενα -όπως και οι υπόλοιποι- αρκετή ώρα στά κολωνάκια δίπλα στην reception,αλλά αυτό έγινε επειδή ήταν νύχτα και δέν μπορούσα να ξεχωρίσω έξω το περιβάλλον.Αν ήταν μέρα,δέν θα είχα πρόβλημα,αφού ξέρω πότε πλησιάζει το πλοίο στην Κώ. Πάντως παρατήρησα οτι αναγγελίες δέν γίνονται πάντα (στόν "πηγαιμό" -BS1- ,δέν έγινε αναγγελία ούτε γιά την Σύρο,ούτε γιά την Κώ ενώ στήν επιστροφή -BS2- έγινε αναγγελία γιά τά Κατάπολα και γιά τον Πειραιά,μέ την απαραίτητη προσθήκη τού "καθυστερούμεν λόγω κίνησης")
panpeggy Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 (edited) Όσο προσιτά και να λέμε οτι είναι, το εισιτήριο για Σύρο έχει πράγματι 26€ αλλά......είναι κι αυτά λεφτά τα οποία βγάζουμε με κόπο και δεν μας τρέχουν απ' τα πατζάκια. Οκ γρήγορο, σταθερό αλλά αυτές τις συνθήκες ταξιδιού δεν της λες και ανθρώπινες. Είναι δυνατόν όλος ο κόσμος να στριμώχνεται στα σαλόνια έτσι λες και είναι ουρά στο ικα? Είναι συνθήκες ταξιδιού τωρα αυτές? Μέχρι και στις κάλες έχω δει να κάθονται επιβάτες γιατί δεν έχουν βρει θέσεις. Πληρώνεις δηλαδή για να κάθεσαι 4 ώρες στις σκάλες? Να μην μιλήσω για τις καθυστερήσεις, κάθε καλοκαίρι (αλλά και τον χειμώνα κάποιες φορές) αργεί να μπεί στον Πειραιά με αποτέλεσμα οι ήδη όρθιοι εποβάτες να ταλαιπωρούνται περισσότερο. Δεν είναι δικιολογία το καλοκαίρι, απλά θέλει καλύτερη οργάνωση, ας αλλάξουν τις ώρες αναχώρησης στην τελική αφού βλέπουν οτι συνεχώς βαράει καθυστερήσεις. Αν είναι έτσι χαλάλι και το Ροδάνθη και το Μαρίνα που ναι μεν είναι πολύ αργά αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις ανθρώπινα σε σύγκριση με αυτά τα χάλια. Για να μην μιλήσω για την εσωτερικά διαρύθμιση του Ιθάκη που έχει καθίσματα μέχρι και δίπλα στις τουαλέτες ακριβώς (για όνομα δηλαδή!!), σε λίγο θα σε βάζουν να κάτσεις και μέσα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, έλεος δεν είμαστε ζώα. Ειδικά το Ιθάκη οι οικονομικές του (ο θεός να τις κάνει) είναι το λιγότερο τραγικές. Λίγο σεβασμός στα χρήματα και στον κόπο του επιβάτη δεν βλάπτει στο κάτω κάτω από μια εταιρεία που βγάζει εκατομμύρια με τις ευλογίες μας.... Kανενα πλοιο της Blue Star δεν προσφερει ανεση!Ολα ειναι μαζεμενα σε ενα οροφο και δεν υπαρχει ουτε διαδρομος να περασει καποιος.Μην μου πει κανεις οτι επειδη εχει κινηνη συμβαινει αυτο, γιατι υπαρχουν πολλα πλοια νεας τεχνολογιας με αναλογη κινηση (Ελυρος,Παλατια), ωπου αυτο το χαλι δεν συμβαινει... Ειδικά το Ιθάκη φίλε μου , μακράν το χειρότερο πλοίο που έχω ταξιδέψει, παρακαλάω πως και πως να φτάσω..Ακόμη και το χειμώνα κάθομαι στον διάδρομο και ίσα ίσα χωράνε οι υπόλοιποι....Βαβούρα, θόρυβος και πολυθρονίτσες που είναι η μια δίπλα από την άλλη ακριβώς δίπλα από την πόρτα της τουαλέτας.... Edited September 10, 2009 by proud_ionian 2 σε 1
Hastaroth Posted September 11, 2009 Posted September 11, 2009 (edited) 1.Καί τίς τρείς φορές που έχω ταξιδέψει μέ τά μεγάλα BS (καί μάλιστα Αύγουστο),υπήρχε η αίσθηση από "στριμωξίδι",αλλά μπορούσες να κυκλοφορήσης κάπως.Αντίθετα,στά μικρά BS το στριμωξίδι είναι εμφανέτατο-ειδικά στο Ιθάκη αναρωτιέμαι πώς και δέν έχουν κρεμάσει καθίσματα στό άλμπουρο και στό ραντάρ νά κάθωνται κι'εκεί επιβάτες... 2.Γιά τίς καθυστερήσεις στόν Πειραιά,δέν φταίει το πλοίο.Ας όψωνται τά "καμάρια" τού traffic... Edited September 11, 2009 by polmyt
panpeggy Posted September 11, 2009 Posted September 11, 2009 (edited) Για το Ιθάκη ναί έχω τις χειρότερες εμπειρίες. .Επρεπε να προσέξουν καλύτερα ένα πλοίο που καθημερινά εξυπηρετεί εκατοντάδες επιβάτες. Κάθε χρόνο παρακαλάω να έρθει ο Νοέμβριος για να μπει στη θέση του το Super Ferry II που κάνει μεν 30-40 λεπτά παραπάνω ταξίδι αλλά τουλάχιστον είναι μέσα πολύ ποιο ανθρώπινο. Edited September 11, 2009 by polmyt
Hastaroth Posted September 11, 2009 Posted September 11, 2009 (edited) Τά μεγάλα BS πάντως,ακριβώς επειδή είναι μεγάλα,ακόμα και μέ πρωτόκολλο κάπως μπορείς να κυκλοφορήσης μέσα.Στά καταστρώματά του όμως ενώ είναι αρκετά φαρδιά,δύσκολα αντέχεις να κάτσης πολλή ώρα,βασικά εξ αιτίας τής ταχύτητας τού πλοίου.Εξ ού και άρπαξα μιά γερή γριππούλα άμα τή επιστροφή μου,αναμενόμενη μετά από μιάμιση περίπου ώρα παραμονής στο κατάστρωμα μέ τον αέρα να μέ δέρνη ασύστολα σάν να ήμουν γυμνός πάνω σέ μηχανή που πήγαινε μέ 100 χιλιόμετρα την ώρα.Ακόμα και στό πρυμνιό κατάστρωμα τά πράγματα ήταν δύσκολα. Παρατήρησα επίσης οτι στά πλευρικά κυρίως καταστρώματα ο θόρυβος είναι εντονώτατος,κυρίως από τά συστήματα εξαερισμού.Τόσο θόρυβο δέν έχω παρατηρήσει σέ κανένα άλλο πλοίο.... Edited September 11, 2009 by polmyt
ΔΑΥΙΔ ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Χθες το πλοίο ήρθε και έμεινε αρκετή ώρα στην Κω και επέστρεψε απόγευμα στην Ρόδο για το κανονικό δρομολόγιο. Από ότι έμαθα μετέφερε κάποιους εκδρομείς από την Ρόδο για κάποιο συνέδριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2009 Posted September 24, 2009 Αυτή η επίσκεψη στη Κω πρέπει να ήταν προγραμματισμένη εδώ και καιρό γιατί στο site της εταιρείας υπήρχε η παρακάτω σημείωση στα δρομολόγια της Δωδεκανήσου ΤΕΤΑΡΤΗ 23/09/09: από ΡΟΔΟ 23:00 (αντί 17:00) για ΚΩ (01:35-02:05 επομένης), ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (06:20-06:40), ΠΕΙΡΑΙΑ 11:00.
proud_ionian Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 το πλοιο μετα την αποκατασταση της βλαβης θα επανελθει στα δρομολογια του ή μια που εδεσε θα κανει και την ετησια του μαζι; (ηδη απο 22 του μηνος το συστημα δινει το horizon στη θεση του).
Neptune Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Ε μια που κατεβηκε Συρο ας κανει και την ετησιουλα του να μας ερθει φρεσκο φρεσκο
Harry Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Ε ναι ετσι κι αλλιως 1/11 ηταν προγραμματισμενη η ετησια του ε και πηγε 10 μερες νωριτερα.
georgios express Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Στον Πειραιά, μετά την επιστροφή του από την ετησία του, άνοιξε (και λίγο αργότερα) έκλεισε το αριστερό MES του.
ορφεας Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Μήπως ξέρει κανεις πότε θα ξεκινίσει τα δρομολόγιά του?
Neptune Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Ειναι να ξεκινησει αυριο στις 7 το απογευμα κανονικα
pantelis2009 Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 To Blue Star 2 σήμερα το πρωΐ στο μεγάλο λιμάνι.
Harry Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Ο βαποραρος επεσε απο τους 25 κομβους στους 18-19. Καμια εξηγηση;
express skiathos Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Με ώρα άφιξης στον Πειραιά 05:40 δεν υπάρχει λόγος να το ανοίξουν περισσότερο.
Harry Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Στο πλοιο σημερα εγιναν καποιες εργασιες φρεσκαρισματος (βαψιματος) του αριστερου καταπελτη.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Όπως γράφει η ΡΟΔΙΑΚΗ ... χθες το πρωί είχαμε μια "ψιλοπαρεξήγηση" μεταξύ του πλοίου και 4 τουρκικών πυραυλακάτων που εκτελούσαν αβλαβή διέλευση εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων.
georgios express Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Πυραυλακάτος στο λιμάνι της Ρόδου, δεν ναυλοχεί (που έλεγαν πολύ παλιά στο ΒΝ, μετέπειτα ΠΝ). ΤΠΚ ή ΚΦ ("Αρματωλός"?), ναί. Δεν ξέρω ποιός είναι πλοίαρχος του BS2, αλλά νομίζω ότι έδειξε έναν πολύ συγκεκριμένο δρόμο...
georgios express Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Το πιστεύετε δεν το πιστεύετε, από τα 3000 πόδια έτσι φαίνεται το Blue Star 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now