Panagia Ekatontapiliani Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Εξάλλου παίρνει λεφτά νομίζω από το πελατολόγιο που είχε η Ventouris ferries στο Μπάρι οταν ταξιδεύουν με το Grimaldi (σαν πρακτορικο κέρδος)
MILTIADIS Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Τοτε που αποσυρθηκε απο την Ελλαδα ειχε πουλησει το πελατολογιο του στον Γκριμαλντι και τοτε ειχε λαβει τα αναλογα χρηματα.
MILTIADIS Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 (edited) Αν ειδα καλα στον υπνο μου κατα το Φλεβαρη θα εχουμε το Scandinavia στα περιξ για αλλαγη σινιαλων και προετοιμασια. Μολις πεσει και το χρημα θα πουμε και τη νεα του εταιρια Μιας και ο Neptune μας αποκαλυψε με τον τροπο του τη νεα του εταιρεια(οχι οτι ειχαμε αμφιβολια για το ποια θα ειναι βεβαια ),ξερουμε τι σχεδιασμος θα εφαρμοστει την επομενη χρονια? Κατι μου λεει παντως οτι ο ερχομος του Scandinavia θα σημανει και το τελος του Rigel. Kαι γιατι το λεω αυτο: α)Δεν δινω πιθανοτητες σε πλοιο του Βεντουρη να δουλεψει σε καποια γραμμη απο Ηγουμενιτσα(ατιμη κενωνια αγαπητε oceanus)για πολλους και διαφορους λογους(εχουν ειπωθει ξανα καποιοι απ αυτους) β)Το προφιλ του Scandinavia οσον αφορα το ξενοδοχειακο ειναι ιδανικο για Μπαρι-Δυρραχιο γ)Ο ανταγωνισμος στη γραμμη αυτη εχει ενταθει κυριως απο την Adria που δρομολογησε και αυτη''καινουριο'' πλοιο φετος(το Aurelia). δ)Να εχει 3 πλοια στη γραμμη(Scandinavia,Bari,Rigel)+το Βridge ψιλοαδυνατον.. Edited December 11, 2014 by proud_ionian move
Neptune Posted December 11, 2014 Author Posted December 11, 2014 Το Bari που εχει καλουτσικο γκαραζ και αρκετα κρεβατακια θα μπορουσε να δουλεψει Ηγουμενιτσα το καλοκαιρι αντι του European και του Ionis (Horizon)
MILTIADIS Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Μετα το καλοκαιρι το Rigel I την κανει για καποια παραλια ! Μιας και ξεκινησε χθες μια κουβεντα στο θεμα του Rigel I για ανακαταταξεις στο στολο της εταιρειας να θυμισω και μια λιγο παλιοτερη πληροφορια των Ιταλων. Διαβασα στο navi οτι το Bari εχει βγει προς πωληση. Επειδη συνηθως δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια ειναι πολυ πιθανον ο Βεντουρης να θελει να περικοψει την..πλεοναζουσα χωρητικοτητα και να δωσει τελικα το ενα απο τα 2 πλοια για τα οποια κυκλοφορουν οι σχετικες φημες.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2016 Posted December 28, 2016 Η Ventouris Ferries άνοιξε τα πλάνα της για το καλοκαίρι στη γραμμή Ελλάδα Ιταλία και θα έχει δυο πλοία (Rigel I & Bari). Ακόμα όμως δεν έχει ανοίξει πλάνα για τη γραμμή Μπάρι Δυρράχιο. Με αυτή τη κίνηση αυτή μένει ένα πλοίο (το Rigel II) για τη γραμμή Μπάρι Δυρράχιο. Δεν πιστεύω ότι θα αφήσει ένα πλοίο στη γραμμή της Αλβανίας. Οπότε θα πρέπει να περιμέναμε κάποια κίνηση για απόκτηση/ναύλωση ενός πλοίου ή συνεργασία με κάποιο άλλο πλοίο για να διπλώσει το Rigel II στη γραμμή Μπάρι Δυρράχιο.
Neptune Posted December 28, 2016 Author Posted December 28, 2016 Βαζω τα λεφτα μου σε αγορα και οχι ναυλωση
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 Νομίζω ότι μας το έχει περιγράψει ο Neptune!! Οπότε πρέπει να ψάξουμε για πλοίο στην Αδριατική που δουλεύει βορειότερα από τη γραμμή Μπάρι Δυρράχιο!! On 8/12/2016 at 3:38 PM, Neptune said: Εκτος του Prince που 99% πρεπει να θεωρειται κλεισμενο κι αλλο πλοιο της Αδριατικης φαινεται να αλλαζει χερια εντος του μηνα και να παραμενει στην Αδριατικη αλλα σε αλλη γραμμη πιο νοτια. Για να δουμε. Περισσοτερα με τις υπογραφες 10 hours ago, Juanito said: Καλομελέτα κ'έρχεται .... κ Ι κ ΙΙ κ ΙΙΙ Αυτά τα λατινικά γράμματα μάλλον πάνε στο όνομα που θα πάρει το πλοίο!!! Σαν να μας λέει Rigel I, Rigel II και τώρα Rigel III
proud_ionian Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 η εταιρεια εδω και χρονια, απο τοτε που εφυγαν polaris, venus (siren) και seatrade, πιστευω οτι εχει εγκαταλειψει τα φορτηγα. αν κρινω απο τα πλοια που εχει φερει εκ τοτε, τη δυναμικοτητα σε κρεββατια και την... αδυναμια σε γκαραζ, την ενδιαφερουν περισσοτερο οι ταξιδιωτες και τα τουτου τους.
Ariadne Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Για να σου πω τη γνώμη, από τη σκοπιά του επιβάτη, καλά κάνει. Ξέρεις τι ωραίο που είναι, να μπαίνεις στο γκαράζ και να μη σε χώνουν στην τελευταία τρύπα λόγω των φορτηγών; Άλλο αίσθημα
Neptune Posted January 23, 2017 Author Posted January 23, 2017 Δεν νομιζω οτι αλλαξε κατι στην εταιρια. Μαλλον η γραμμη τους παει προς τα κει.
marioskef Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Μου κανει εντύπωση πάντως που η γραμμή προς Ηγουμενίτσα και νησιά διαρκεί μονο δυο μήνες. Πρακτικά δηλαδή το Bari και το Rigel I θα δουλέψουν μονο 2 μήνες;
.voyager Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 (edited) Ιστοσελίδα του Αιγίου αναφέρει ότι η Ventouris θα συνδέει το Αίγιο με Κέρκυρα και Μπάρι με το Rigel II την καλοκαιρινή σεζόν, από Ιούλιο συγκεκριμένα. Tα έχει μπλέξει λίγο με τα πλοία της Ventouris, αλλά να ισχύει άραγε; Edited February 23, 2017 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 Αυτό το δημοσίευμα είναι εκτός πραγματικότητας!!! Η Ventouris Ferries δεν έχει καμία πρόθεση να κατέβει στη Πάτρα αλλά ούτε και στο Αίγιο. Επειδή θα κατεβαίνει το Bari και το Rigel I μέχρι τη Κεφαλλονιά και τη Ζάκυνθο, αυτοί γράφουν ότι θα κατέβει στο Αίγιο!! Ενώ μεταξύ το Rigel II θα προέκυψε από το Rigel III-Rligel I που είναι στο Αίγιο τώρα)=Rigel II :-P
proud_ionian Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 περα απο το μπερδεμα των ονοματων και τις... middleton για αναπτυξιακες οδους και συντμηση αποστασεων με την ολυμπια οδο, ας κραταμε μια πισινη. το δημοσιευμα μιλα για τρεις με τεσσερις προσεγγισεις ιουλιο και αυγουστο και πιθανον καμια ακομη το σεπτεμβρη. δεν ειναι δα και κανα τρομερο κοστος να παει 4 φορες στο αιγιο, oταν κατεβαινει μεχρι σαμη, για να ανταποδοσει την ανοχη των αιγιωτων στις υδροβολες και τα ματσακονια. δεν γνωριζω κατι, αλλα κατι πρεπει να του σερβιραν και του εντυπου για να δουν τι ψαρια πιανουν
Ariadne Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Η Ventouris θα είχε και τα κατάλληλα πλοία για μεγαλύτερες γραμμές όπως την Αγκώνα, π.χ. το Ρίγκελ ΙΙ. Άφθονες καμπίνες και μεγάλο γκαράζ. Και μετά με το κάλο, Αγκώνα - Ηγουμενίτσα Αρκετά αγανακτούμε κάθε φορά με τις άλλες δύο!
marioskef Posted August 30, 2017 Posted August 30, 2017 Σε κάποια φυλλάδια της εταιρείας για το 2017 εμφάνιζε στο στόλο της να δρομολογείται στην Αλβανία και το bridge... Τελικά το εν λόγω πλοίο δούλεψε καθολου για τον Βεντούρη φέτος;
marioskef Posted September 1, 2017 Posted September 1, 2017 Πάντως στα φυλλάδια της εταιρίας προ της αγοράς του Rigel iii σαν τέταρτο πλοίο εμφανιζόταν το bridge.... και το συνδύασα με το γεγονός ότι πλέον το πλοίο δεν εχει τα σινιάλα τις Adria.
Ariadne Posted December 20, 2017 Posted December 20, 2017 Και εάν τον ανέβαζε μόνιμα και στο Ιταλία-Ελλάδα, θα είμασταν μια χαρά
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now