Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και όμως ο εν λόγω ηλίθιος ίσως να μήν είναι και τόσο..ηλίθιος,αφού περίμενε επί 20 έτη γιά να αποκαλύψη το "κατόρθωμά" του (άν υποθέσουμε πως λέει την αλήθεια,γιατί κάλλιστα θα μπορούσα κι'εγώ να ισχυριστώ ότι μπήκα στο πλοίο,άν και η μόνη Φιλαδέλφεια που έχω πάει είναι η εν Ελλάδι Νέα Φιλαδέλφεια).

 

Κατά τ'άλλα,η εγγονή τού ναυπηγού λέει ότι το πλοίο είναι "still structurally sound",μετά από σαράντα χρόνια παροπλισμού χωρίς να το έχουν ανεβάσει ποτέ σε δεξαμενή να δούν τί διάβρωση έχει από κάτω (και τί χλωροπανίδα έχει εγκατασταθεί εκεί).

 

Γιά να ξαναγίνη αξιόπλοο και να κάνη κρουαζιέρες-πιό πιθανό είναι να μάθη ένας ελέφαντας να πετάη.

 

Ευκολώτερο (ίσως...) είναι να "σουλουπώσουν τους εσωτερικούς χώρους του ώστε,άν μή τι άλλο,να το δείχνουν στον κόσμο ώς μουσείο...

Posted

Αν είναι να απορεί κάποιος είναι όχι με την κατάσταση του πλοίου ή με την ιδέα της αναγέννησής του αλλά με το οτι πραγματικά έχει αφεθεί πάρα πολλά χρόνια στην μοίρα του. Και θα μπορούσε να έχει γίνει 10 χρόνια νωρίτερα κάτι αντίστοιχο με την Queen Mary αλλα το βασικότερο είναι ότι ενώ έχουν την ΜΚΟ για την διατήρησή του και μαζεύανε αρκετά χρήματα ώστε να πληρώνουν τις οφειλές, παρόλα αυτά δεν έχουν κάνει την παραμικρή εργασία για να βοηθήσουν στην διατήρησή του (λίγη μπογιά, λίγο μίνιο εξωτερικά...κάτι...)

  • 7 months later...
Posted

Ακυρώθηκαν τα σχέδια επαναδραστηριοποίησης του ιστορικού S.S. United States. Σύμφωνα με την Crystal Cruises, που το Φεβρουάριο ανακοίνωσε την απόκτησή του, οι δυσκολίες τόσο σε τεχνικό όσο και οικονομικό επίπεδο ώστε το βαπόρι να πληρεί τους σύγχρονους όρους αξιοπλοΐας είναι ανυπέρβλητες. Η εταιρεία αναμένεται να κάνει δωρεά $350.000 στο Σωματείο Διάσωσης του υπερωκεάνιου για τα έξοδα συντήρησης των επόμενων μηνών.

Posted

Σουθήκαμεν τώρα.....πόσοι θα είναι αυτοί οι "επόμενοι μήνες;δύο;τρείς;δέκα;.Μετά θα ξαναρχίση το ίδιο φλάουτο (όλο "το ίδιο βιολί" θα γράφουμε;άς βάλουμε και κανα άλλο όργανο...) γιά να βρεθούν πάλι λεφτά κλπ.Ασπιρίνες εναντίον καρκίνου δηλαδή.Αφού το άφησαν να σαπίση τέσσερις δεκαετίες,λογικό και επόμενο ήταν να φτάση στα χάλια αυτά το βαπόρι.Ας το στείλουν γιά διάλυση καλύτερα.Καλά είναι τα "εθνικά μνημεία",αλλά πρέπει να είναι σε κατάσταση που να μπορής να τα δείχνης στον κόσμο,όχι να τα έχης σάν παράγκες παρατημένα......

 

  • 3 months later...
Posted (edited)

Ο Άγιος Βασίλης έφτασε λίγο νωρίτερα στο ιστορικό αυτό καράβι, χτες για την ακρίβεια, όπου φωταγωγήθηκαν οι τσιμινιέρες του και διάφορα άλλα μέρη. Υπήρχε και σχετικό event στο facebook με την κάμερα πάνω στον καθρέφτη. Είναι συγκινητική η προσπάθεια που καταβάλλει η SS United States Conservancy για την προβολή και σωτηρία του SS United States αν και προσωπικά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος.

Edited by kyr1
  • 5 months later...
Posted

Συγνώμη για την ανασκαφή αλλά σήμερα κυκλοφόρησε ενα ωραίο βίντεο σχετικά με την ιστορία του πλοίου και θα ήθελα να το μοιραστώ...

 

 

Posted (edited)

Πολύ ενδιαφέρον. Ακόμη θυμάμαι ως παιδί να διαβάζω στην εγκυκλοπαίδεια Δομή ότι το United States κατέχει την "κυανή ταινία".

Edited by proud_ionian
quote αντι reply
Posted

Ωραία η ανασκαφή.Ωστόσο να θυμίσω ότι τέτοια τεράστια "υπερωκεάνεια" κυκλοφορούν και σήμερα και πιστεύω ότι και αυτών το μέλλον θα είναι αβέβαιο γιατί,πώς να το κάνωμεν,δέν μπορείς πάντοτε να γεμίζης ένα τέτοιο πλοίο με 4 ή 5000 επιβάτες (σύν καμμιά 1200 άτομα πλήρωμα) και να έχης κέρδος.

  • 5 years later...
Posted

Τα άκουσε το preservation society του πλοίου τα θλιβερά μαντάτα. Και εξηγούμαι: οι ιδιοκτήτες της προβλήτας στην οποία ελλιμενίζεται εδώ και 28 χρόνια, είχαν προσπαθήσει να επιβάλλουν διπλασιασμό του κόστους ελλιμενισμού. Το preservation society πήγε στο δικαστήριο και το δικαστήριο έκρινε πως δεν είχαν δικαίωμα να το κάνουν χωρίς να δώσουν κάποιο περιθώριο στους πλοιοκτήτες. Την ίδια στιγμή όμως, έκρινε πως έχουν δικαίωμα να ζητήσουν την απομάκρυνση του πλοίου, κάτι το οποίο πρέπει να λάβει χώρα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Οπότε τώρα τρεχάτε ποδαράκια μου για να βρεθεί νέο σπίτι αλλά και να γίνουν τα απαραίτητα(επιθεωρήσεις, ρυμούλκηση, ασφάλεια) για την μεθόρμιση του πλοίου. Δύσκολα όλα αυτά λέω εγώ, το τέλος είναι πιο κοντά παρά ποτέ. 

  • 1 month later...
Posted

Σύμφωνα με το Maritime Executive, έχει πέσει νέα ιδέα στο τραπέζι όσον αφορά το μέλλον του πλοίου. Οι παρατηρητικοί θα είδατε πως δεν χρησιμοποιώ τη λέξη διάσωση. Κι αυτό γιατί η ιδέα προέρχεται από μια παράκτια κομητεία στη Florida η οποία θεωρεί πολύ καλή ιδέα να αγοραστεί το πλοίο και να βυθιστεί ελεγχόμενα στην δυτική ακτή της Florida σαν αξιοθέατο που θα προσελκύσει καταδυτικό τουρισμό στην περιοχή. Υπάρχει ήδη εκεί ένα πολεμικό πλοίο σε αυτό το ρόλο, το USS Oriskany και οι υπεύθυνοι της κομητείας υπολογίζουν πως η βύθιση του United States στα ρηχά μπορεί να φέρει τεράστια έσοδα με μηδέν έξοδα συντήρησης. Η οργάνωση διάσωσης του πλοίου που το έχει και στην κυριότητά της, προφανώς και δεν ενθουσιάζεται με την προοπτική από την άλλη όμως το άρθρο αφήνει να εννοηθεί πως με τον χρόνο να περνά και ρεαλιστική λύση να μη φαίνεται στον ορίζοντα, ίσως να δώσει τελικά την συγκατάθεσή της με την προυπόθεση να δημιουργηθεί στην ξηρά και ένα μουσείο με την ιστορία του πλοίου. Η αγορά και προετοιμασία του πλοίου για αυτό το εγχείρημα, υπολογίζεται να κοστίσει περί τα 10 εκατομμύρια ding-dongs.

Posted

https://e-nautilia.gr/istoriko-uperokeanio-pou-katexei-to-rekor-taxututas-tha-vuthistei-gia-na-ginei-texnitos-ufalos/

Και σε ελληνική σελίδα αυτά που είπε ακριβώς ο Nick the Greek.

Κρίμα θα πω εγώ,θα ήθελα πάρα πολύ να το δω το πλοίο σαν μουσείο,αλλά είναι πάρα πολλά τα χρήματα που χρειάζεται για να γίνει αυτό, οπότε νομίζω ότι αυτά που λέει το άρθρο είναι μονόδρομος 

Posted

Έλλειψη χρημάτων, στάση εμπορίου.

Δυστυχώς, ακόμα και μια χώρα σαν τις ΗΠΑ και δεν μπορεί να βρει χρηματοδότηση για τη διατήρηση του πιο ιστορικού επιβατηγού πλοίου της.

Ωστόσο, είναι θαυμαστό το γεγονός ότι πάντα ψάχνουν να βρουν εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να αποφέρουν έσοδα και κέρδη, ακόμα και αν αυτές οι λύσεις φαίνονται παράξενες σε εμάς.

 

 

Posted

Νομίζω τους αδικούμε λίγο τους Αμερικανούς υπό την έννοια ότι έχουν πολλά πλοία υπό καθεστώς διατήρησης σαν πλωτά μουσεία, όλα επισκέψιμα στο κοινό. Και τιμούν την μικρή τους ιστορία, ναυτιλιακή και άλλου είδους πολύ περισσότερο από ότι εμείς και οι Ευρωπαίοι γενικότερα.

 

Εγώ πιστεύω πως το όλο εγχείρημα κολλάει σε δύο σημεία. Πρώτον στο ότι δεν βρίσκεται σωστή προβλήτα για το πλοίο. Και όταν λέω σωστή προβλήτα εννοώ πως δεν μπορεί να ελλιμενίζεται το πλοίο στου διαόλου τη μάνα και σε σημείο μη εύκολα προσβάσιμο. Επί παραδείγματι το USS Intrepid στη Νέα Υόρκη είναι στη 45η οδό δυτικά, μία ευθεία από την Times Square επάνω στο Manhattan. Είναι δηλαδή πολύ εύκολα προσβάσιμο, εγώ είχα πάει εκεί με τα πόδια. Το Jeremaiah O' Brien στο San Francisco βρίσκεται στον τερματικό σταθμό του διάσημου παραδοσιακού τράμ της πόλης που είναι μια από τις μεγαλύτερες attractions της. Βγαίνεις από το τράμ και βλέπεις το liberty να σου κάνει νόημα. Προφανώς δε γίνεται τυχαία αυτό. Προσπαθώ να πω δηλαδή πως δε γίνεται το United States να βρεθεί 2 ώρες οδήγηση από την πόλη στη μέση του πουθενά.

 

Το δεύτερο πρόβλημα είναι πως σε αντίθεση με ένα πολεμικό πλοίο που είναι εξ' ορισμού σπαρτιάτικο, για να είναι ελκυστικό στον επισκέπτη ένα υπερωκεάνειο πρέπει να θυμίζει όσο το δυνατόν περισσότερο την χρυσή εποχή του θαλασσινού ταξιδιού και των transatlantic liners. Και για να γίνει αυτό πρέπει να λάβει χώρα εκτεταμμένη εσωτερική αναμόρφωση, αναστήλωση, βάλτε τη λέξη που σας ταιριάζει. Και για ένα τέτοιο πλοίο που εσωτερικά είναι εντελώς κουφάρι, αυτό χρειάζεται ένα κολοσσιαίο ποσό. Δέστε τις εσωτερικές φωτογραφίες από το Queen Mary και ειδικά από το Rotterdam, για να πάρετε μια γεύση του πόση δουλειά και χρήματα χρειάζονται.

 

Με άλλα λόγια, αν δεν βρεθεί κάποιος ισχυρός παράγοντας τύπου Steve Bulmer να βάλει πλάτη, ούτε καν το αμερικανικό κρατικό ταμείο μπορεί να σηκώσει το βάρος, δε δικαιολογείται τέτοιο έξοδο.

  • 4 weeks later...
Posted

Όλο και σφίγγει ο κλοιός γύρω από το πλοίο. Κι αυτό γιατί το preservation society στο οποίο ανήκει ζήτησε από το δικαστήριο παράταση μέχρι το Δεκέμβριο έτσι ώστε να βρεθεί καινούριος χώρος να το φιλοξενήσει. Έχουν ήδη εισπράξει κάμποσες χυλόπιτες αλλά υπάρχουν ακόμη τοποθεσίες που δεν έχουν απαντήσει. Η δικαστίνα που ασχολήθηκε απέρριψε την παράταση λέγοντας σε ελεύθερη μετάφραση ότι παραέχει τραβήξει το σκοινί. Οπότε η τελική ημερομηνία εκκένωσης είναι η 12η Σεπτεμβρίου.

 

Όπως είχα πεί και παραπάνω, υπάρχουν 2 κομητείες της Florida που έχουν ήδη επιθεωρήσει το πλοίο για να δούν αν και με τι κόστος μπορεί να γίνει τεχνητός ύφαλος. Πλήν όμως και εκεί το πράγμα μπλέκει, διότι το να φύγει Σεπτέμβριο το πλοίο ρυμουλκούμενο για τη Florida δεν είναι και τόσο εύκολο. Αφ΄ ενός μεν πρέπει να βγούν ασφάλειες, να γίνουν νέες μελέτες ευσταθείας και άλλα παρόμοια, αφ’ ετέρου δε αυτή η εποχή είναι εποχή τυφώνων στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ και στον Κόλπο του Μέχικο. Οπότε οι πιθανότητες να μη φτάσει ποτέ εκεί το United States, δεν είναι και λίγες. Την ίδια στιγμή οι τωρινοί ιδιοκτήτες κατηγορούν τον ιδιοκτήτη του ντόκου πως πραγματικός του σκοπός δεν είναι να εκκενώσει τον ντόκο για άλλη εμπορική δραστηριότητα αλλά να βάλει στο χέρι το πλοίο, κατάσχοντάς το σε περίπτωση μη εκκένωσης και μη πληρωμής των λιμανιάτικων.

 

Με άλλα λόγια, ετοιμάστε μαύρες γραβάτες.

  • 1 month later...
Posted

 

 

Ας δούμε δύο βίντεο του πλοίου το ένα ιστορικό με την μετακίνηση του και το άλλο από το εσωτερικό του

 

  • 2 weeks later...
Posted

Alea jacta est. Η κομητεία της χιλιοτραγουδισμένης Okaloosa ενέκρινε την επένδυση για την αγορά και μετατροπή του United Stated σε ύφαλο, μέσα στην περιοχή ευθύνης της, στην Florida. Η κτήση του πλοίου θα κοστίσει 1 εκατομμύριο ντάλαρς και η συνολική επένδυση περί τα 10 εκατομμύρια(ή τέλος πάντων τόσα έχουν εγκρίνει σε πρώτη φάση) και θα περιλαμβάνει την κτήση του πλοίου, αποπληρωμή των χρεών στο σημερινό του λιμάνι, ρυμούλκηση στο Norfolk προκειμένου να ετοιμαστεί και τέλος ρυμούλκηση και βύθιση στο σημείο που θα επιλέξουν. Το μισό του ποσού θα προέρχεται από ιδιώτες. Δοκίμασαν και την επιλογή του να παραμείνει στο νερό σαν πλωτή ατραξιόν/χώρος διασκέδασης αλλά το κόστος ήταν δυσβάσταχτο. Και πάλι βέβαια όλο αυτό με την προυπόθεση πως θα βρεθεί λύση με την δικαστική απόφαση και την διαιτησία μεταξύ των τωρινών ιδιοκτητών του πλοίου, και του ντόκου που βρίσκεται στην Philadelphia.

 

Η διαδικασία ετοιμασίας του για βύθιση θα περιλαμβάνει την αφαίρεση καυσίμων, λιπαντικών, καθαρισμό δεξαμενών αλλά και την αφαίρεση οποιονδήποτε πραγμάτων αξίας υπάρχουν σήμερα επί του πλοίου. Οι τωρινοί ιδιοκτήτες ισχυρίζονται πως εξασφάλισαν και 1 επιπλέον εκατομμύριο από την κομητεία για την δημιουργία ενός μουσείου σε χώρο κοντά στο σημείο που θα βυθιστεί, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα μουσείο που θα λέει την ιστορία του πλοίου.

 

Όλα τα παραπάνω υπολογίζεται να έχουν τελειώσει περί τα τέλη του 2025 ή αρχές του 2026.

Posted

https://www.huffingtonpost.gr/entry/istoriko-ploio-semvolo-metatrepetai-ston-meyaletero-techneto-efalo-toe-kosmoe-eikones_gr_66fd4e68e4b0d70dca9fd8f7

Ορίστε και σε άρθρο αυτά που μας είπε ο Nick the Greek (αν και ο Nick μας είπε περισσότερες λεπτομέρειες στο ποστ του είπα να βάλω και το άρθρο)

Υγ μέχρι να έρθει η ώρα να το βυθίσουν έχω μια μικρή ελπίδα μήπως αλλάξει κάτι ( το ξέρω ότι δεν πρόκειται 🥲)

Posted

25.10 φεύγει από Philly για Norfolk VA. Εκεί θα γίνουν οι υπόλοιπες εργασίες ώστε να προετοιμαστεί για τη βύθισή του.

Σε πολλά groups Αμερικανών συνασθενών, γίνονται εκτενείς αναφορές στο πλοίο και την ιστορία του.

55 χρόνια παροπλισμού για να διασωθεί αλλά δεν απεφεύχθη το μοιραίο.

Posted

Να προσθέσουμε ότι το πλοίο είναι κουφάρι εσωτερικά. Οι προηγούμενοι πλοιοκτήτες του το άδειασαν από οτιδήποτε πολύτιμο πριν πολλά χρόνια. Καμία σχέση με την κατάσταση πχ του Queen Mary.

Posted
On 10/1/2015 at 10:14 PM, kyr1 said:

Ένας φίλος μου μου έστειλε αυτό το βίντεο (δεν το βρηκα εδώ όσο έψαξα) για το πλοίο, ενώ έχει και αρκετά στοιχεία απο κάτω.

Εντυπωσιακά τα πλάνα μέσα όπου το πλοίο ειναι εντελώς "γυμνό" (απ'όσο γράφουν μεταφέρθηκε στην Τουρκία όπου και γδύθηκε εσωτερικά για να αφαιρεθει ο αμίαντος). Όντως πρέπει να έχουν μείνει οι μηχανές (όπως αναφέρεται και πιο πάνω)

Έχει αναφερθεί σε παλιότερο ποστ, ότι το πλοίο είναι τελείως γυμνό μέσα.

Η ως τώρα διαχειρίστρια του πλοίου, η SS United States Conservancy θεωρεί ότι η 25.10 είναι πολύ αισιόδοξη ημερομηνία.

Υπάρχουν επίσης ερωτηματικά για το πως θα κατέβει το πλοίο τον ποταμό Delaware. Ίσως χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία σε μια δυο γέφυρες.

Posted

Το πλοίο είναι σε οικτρή κατάσταση!!! Για να σουλουπωθεί και να νοιώθει ο ξένος ότι ανεβαίνει σε υπερωκειάνειο και όχι σε κάνα "ναυάγιο" από το Μπαγκλαντές θα ήθελε δεκάδες εκατομμύρια. Μόνο λαμαρίνα δλδ. Και μέσα, μιάς και είναι γυμνό, θα ήθελε άλλα τόσα και παραπάνω για να αποπνέει αίσθηση πλοίου-μουσείου. Δυστυχώς, η λειτουργία του ως τεχνητός ύφαλος, μοιάζει η μοναδική τίμια λύση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...