Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και κάθε πλοίο που πωλείται, έχει πάντα κάτι ξεχωριστό, ασχέτος αν πολλοί δεν τα δημοσιεύουν.........;)

Posted

Μα αυτό που λες το έχει αναφέρει και ο Pantelis και εγώ.

Καμια φορα υπαρχει διαφορα στη τιμη επειδη μπορει να υπαρχει δευτερη (spare) προπελα πανω στο πλοιο κ.ο.κ.
Δεν αμφισβητώ πως μπορεί να έγινε μια πώληση στα επίπεδα που αναφέρεις, όπως από την άλλη μπορεί να έχει γίνει και πώληση στα 150$ από κάποιον που χρειαζόταν απεγνωσμένα ρευστότητα.

Τέλος θα διαφωνήσω εντελώς με το τελευταίο σου σχόλιο:

Γι αυτό έλεγα ότι το κεφάλαιο scrap είναι πολύ μεγάλο και δεν μπορείς να αναφέρεις τιμές.

Όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει αγορά που να μη μπορεί κανείς να αναφέρει γενικές τιμές (τάσεις, μέσους όρους, δείκτες κλπ), αλλά κι επειδή o μέσος όρος των 16 “σκραπαρισμάτων” αυτής της εβδομάδας (277 $), αλλά και της προηγούμενης, επιβεβαιώνει πλήρως τα όρια που είχαμε αναφέρει αρχικώς.

Posted

θα διαφωνήσω εντελώς με το τελευταίο σου σχόλιο:

Όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει αγορά που να μη μπορεί κανείς να αναφέρει γενικές τιμές (τάσεις, μέσους όρους, δείκτες κλπ)

Επειδή διανύουμε μια παγκόσμια κρίση που επηρεάζει όλους τους τομείς, θα σου πώ-εντελώς φιλικά- ό,τι απ'εξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λέγονται...!!!

Και θέλω να τονίσω μ'αυτό, ότι ο κάθε brocker κοιτάει για το καλύτερο!

Bεβαίως στις μέρες που διανύουμε, μόνο γενικές τιμές αναφέροντε, όπως επεσήμανες εσύ και ο Pantelis,όμως πάντα υπάρχουν ευκαιρίες και αγορές που δεν εξηγούνται μέσα σ'ενα site και όπως εγώ έδωσα-ομολογουμένως- υψηλές τιμές, καθώς έτυχε να τις "δουλέψω", έτσι αύριο μπορεί κάποιος να δώσει πολύ χαμηλές τιμές!

Για μένα πάντως, εξακολουθεί και θα παραμείνει να είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο η τιμή για scrap;)

Posted
Η αγορα του scrap ειναι απλη για τους brokers, γιατι ειναι μερος της δουλειας τους.
Για μένα πάντως, εξακολουθεί και θα παραμείνει να είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο η τιμή για scrap;)
Προφανώς, αγαπητέ PERIHGHTHS, το ζήτημα είναι προσωπικό...και άρα σεβαστό.
Posted (edited)

Παρακάτω σας παραθέτω ένα σχετικό δημοσίευμα στην "Tradewinds":

Scrapping surge

Bulker owners sold 15 bulkers for demolition last week - up from eight the week before - as scrap prices increased.

The vessels were aged between 25 and 33 years and included one capesize, three panamaxes and three handymaxes, derivatives broker Imarex reported.

Scrap prices rose to between $245 to $285 per ldt as a result, about $25 up week-on-week.

Bulker chartering fell during the week, with a total of 108 trip fixtures, down 19, and 15 period deals, a drop of eight from the week before.

Freight forward agreement (FFA) rates “fell drastically” during the week, which ultimately caused sentiment to turn in the physical market, reducing period activity, Imarex added.

US cash buyer GMS meanwhile said one asphalt tanker had been sold into Bangladesh, as well as two boxships and two general cargo vessels into India.

By Gary Dixon in London

Tradewinds

και πάλι Q.E.D.

Edited by Pantelis
  • 1 year later...
Posted

Η τιμή του σκραπ έχει ανέβει αρκετά/Ενδεικτικό είναι ότι bulk carrier 60αρι έπιασε στο Alang 6εκ την στιγμή που η πώλησή του σε εταιρεία που ήθελε να το δουλέψει έπιανε 4,5εκ.

Αυτά μέχρι την άνοιξη γιατ'ι μετά θα υπάρξει συσώρευση πλοίωνπρος διάλυση οπότε θα υπάρξει κι ανάλογη μείωση στην τιμή του.

  • 8 months later...
Posted

Αυξήθηκαν οι τιμές για τις διαλύσεις πλοίων

Πηγη: MEDIASHIPPING

Στον τομέα των διαλύσεων, την ήρεμη και σχετικά άπραγη προ-προηγούμενη εβδομάδα, υπάρχουν θετικά δείγματα ότι η αγορά αρχίζει και επανακάμπτει. Η γενικότερη ανησυχία για τοπαγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι, έχει δημιουργήσει νευρικότητα στους τελικούς αγοραστές (end buyers), εν αντιθέσει όμως με τους cash buyers που έχουν πραγματοποιήσει αρκετές αγορές και μερικές από αυτές σε αρκετά υψηλά επίπεδα για την εποχή δημιουργώντας προσδοκίες για την πορείαων διαλύσεων.

Στην Ινδία, ενώ γίνανε πράξεις, και μάλιστα κάποιες από αυτές σε ελκυστικές τιμές, υπάρχει μία απόσταση μεταξύ των τιμών που βγάζουν στην αγορά οι cash buyers και των τιμών που προσφέρουν οι end buyers λαμβάνοντας υπόψη και τις διακυμάνσεις της αδύναμης ρούπιας με το δολάριο. Οι τιμές στην Ινδία αυξήθηκαν σχετικά με την προηγούμενη εβδομάδα και κυμάνθηκαν από 515 - 540 δολάρια για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα, κρατώντας τα σκήπτρα στις τιμές. Το Πακιστάν, ενδεχομένως σιγά-σιγά να επανέρχεται στην αγορά, αφού κλειστήκανε 2 tankers την εβδομάδα που πέρασε, αλλά διατηρούνται κάποιες επιφυλάξεις και αναμένουμε μέχρι το τέλος του μήνα πριν εξαχθούν συμπεράσματα. Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν ήτανε από 485 - 515 δολάρια, για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα, ίδιες με την προηγούμενη εβδομάδα.

Εν αναμονή της επικείμενης ημερομηνίας κλεισίματος του Μπαγκλαντές για τις 12 Οκτωβρίου και με τα διαλυτήρια να έχουν «στοκάρει» από παλαιότερες αγορές το τελευταίο διάστημα έχει υπάρξει σχετική αδράνεια στην αγορά.

  • 1 month later...
Posted

Μπορεί να μου πει κάποιος με ποια κριτήρια βγαίνει ένα πλοίο για πώληση scrap;

Αν μια «παντόφλα» συμπληρώσει το όριο ηλικίας της για την Ελλάδα, μπορεί να πουληθεί για scrap;

Οι τιμές που ακούμε κατά καιρούς για scrap σε φορτηγά πλοία, ισχύουν και στα επιβατηγά;

Υπάρχουν ναυλομεσίτες που ασχολούνται αποκλειστικά με πωλήσεις scrap;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

Posted

ένα πλοίο πουλιέται για σκραπ όταν για τον πλοιοκτήτη δεν είναι περεταίρω εκμεταλλεύσιμο. Είτε θέλει πολλές δουλειές κι εναρμονίσεις που δεν συμφέρει να μπεις σε αυτή την διαδικασία, αλλά κι ακόμα σε άριστη κατάσταση να είναι , στα φορτηγά είτε δεν βρίσκει ναύλους αφού ηλικιάκα η αγορά είναι πολύ ανταγωνιστική με μικρές ηλικίες και σε κάποιες χώρες δεν δεχονται υπερήλικα πλοία.

Οι τιμή σε όλων των ειδών των πλοίων είναι ίδια. Πολλαπλασιάζεις το καθαρό τοννάζ του πλοίου με την τρέχουσα τιμή του σκράπ που ισχύει ανά τόνο. Τώρα βέβαια πολλά επιβατηγά μπορεί να έχουν αλουμίνιο στα ντεκ...εκεί ανεβαίνει λίγο η τιμή πώλησης.

  • 3 weeks later...
Posted

Απογοητευτική εβδομάδα για τον τομέα των διαλύσεων.

Απογοητευτική εβδομάδα για τον τομέα των διαλύσεων και σε όγκο αλλά και σε τιμές οι οποίες είχαν μία συνεχόμενα καθοδική τάση, με εξαίρεση την Κίνα, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα καθορισμού τιμών για την Ινδία και το Πακιστάν. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 389,669 DWT εκ των οποίων περίπου το 43% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 42% δεξαμενόπλοια, και το 15% Containers.

Στην Ινδία, η πορεία της τιμής του steel plate με την πορεία της ρούπιας ήταν αντιστρόφως ανάλογη. Η τιμή του steel plate άρχισε να σταθεροποιείται και έδειξε και κάποια σημάδια βελτίωσης αλλά δεν βοήθησε καθόλου καθώς η πτώση του εθνικού νομίσματος σε σχέση με το δολάριο έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ έχοντας σαν αποτέλεσμα την αποχή της Ινδίας από την αγορά αλλά και την δυσκολία στον καθορισμό τρεχόντων τιμών. Εκτιμάται ότι για τα πλοία ξηρού φορτίου οι τιμές είναι κοντά στα $ 450.

Πηγή : marinews.gr

  • 1 month later...
  • 2 years later...
Posted

450 us$ ο τονος οσον αφορα την Ινδια και τις γυρω περιοχες... Η Τουρκια ειναι συγκεχυμενα γιατι περιμενουν tonnage και να ηρεμησουν τα πραγματα στα συνορα

Posted

Η πορεια της τιμης του steel plate και η ισοτιμια ρουπιας-δολλαριου που βρισκονται?Δωσε μας λεπτομερειες

Posted

Γενικοτερα εχει πεσει το σκραπ παρα πολυ τελευταια παγκοσμιως γιατι εβγαλε πολυ φθηνο σιδερο η Κινα . Οποτε οι χαλυβουργικες μειωσαν τη τιμη που παιρνουν απο τα διαλυτηρια αρκετα. Η διαφορα μεταξυ της τιμης που βλεπουμε οτι πουληθηκε ενα πλοιο για σκραπ ανα τονο και της τιμης που μπορει να παιρνει μια χαλυβουργια μπορει να ειανι απο 40 μεχρι και 90 δολλαρια πιο πανω το τονο...εκει βγαζουν το κερδος οι συμπαθεις shipbreakers σε ολα τα μερη του κοσμου που διαλυονται πλοια. Σιγουρα στη Grena η στο Βελγιο η διαφορα ειναι μικροτερη γιατι και οι τιμες ειναι μικροτερες .

Posted

Η διαφορά τιμής πωλήσεως στις χαλυβουργίες είναι αναμενόμενη αν υπολογίσουμε το "γδύσιμο" και "κόψιμο". Από την άλλη υποθέτω ότι οι διαλυτές κερδίζουν αρκετά από τα εκτός του χάλυβα μέρη του πλοίου.

Posted (edited)

Ναι υπαρχει κερδος..αλλα σε πολυ λιγα πραγματα. Πια οτι εχει serial number και ειναι μερος survey δε μεταπωλειται και θεωρειται αχρηστο...μονο καποια μερη μηχανων η spares..αλλα πολυ συγκεκριμενα πραγματα...η ολοκληρη μηχανη που ειναι αθικτη...εχει τυχει σε κατι κουφαρια που απο το ναυπηγειο πηγαν για σκραπ . Εκει που γινεται "παρτυ" με ο,τι εχει μεσα στο πλοιο ειναι στην Ινδια .. Βεβαια Τουρκια που εχω παει 3 φορες στην Αλιαγα ,ακριβως πισω απο τα διαλυτηρια υπαρχουν μαγαζια που πουλανε πραγματα των πλοιων αλλα δεν ειναι τιποτα σε σχεση με τα αντιστοιχα της Ινδιας οπως μου εχουν περιγραψει. Βεβαια το κακο ειναι οτι 2-3 πραγματα που ηθελα πως θα τα εβαζα στο αεροπλανο :P:lol:

Edited by Petros P
  • 7 years later...
Posted

Έτσι για να πάρουμε γεύση του που κυμαίνονται οι τιμές του scrap, ένα cape του Μουνδρέα φέρεται να πουλήθηκε για κόψιμο στην Ινδία με τιμή πάνω από 700 δολλάρια ανά ldt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...