Earl Granville Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 Από ότι έμαθα παίζει όντως ναύλωση κατά safaga μεριά κι αυτό.Άλλος για το εκατομύριο που έλεγε κι ο Φωτόπουλος?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Μάλλον στην Αίγυπτο ναυλώθηκε, με κάθε επιφύλαξη αυτό.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Σε συνέχεια (και επιβεβαίωση?) των παραπάνω, να πω ότι στις αφιξοαναχωρήσεις της Safaga εμφανίσθηκε τις τελευταίες μέρες ένα πλοίο ως: 1) «GENERAL CARGO» με το εξωτικό όνομα «nikolasos» και σημαία Ελληνική στη γραμμή Safaga-Aqaba (Ιορδανία) και ως 2) «PASSENGER SHIP» με το επίσης εξωτικό όνομα «nikolasosa» και Ελληνική σημαία στη γραμμή Safaga-Dhiba (Σαουδική Αραβία) Συγκρίνοντας τα Αραβικά ονόματα…πρόκειται για το ίδιο πλοίο….και μάλλον για το ΝΙΚΟΛΑΣ Α. (λαμβάνοντας υπ’ όψη και τα παραπάνω μηνύματα).
Neptune Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Το πλοιο μαλλον βρηκε τη γραμμη που του ταιριαζει. Γεματο παει και ερχεται στην Αιγυφτο γι αυτο και η εταιρια που το εχει ναυλωσει ζητησε κι αλλο πλοιο για κατω.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 Η καριέρα του Νικόλας Α στην Ερυθρά Θάλασσα μάλλον τελείωσε άδοξα. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από ένα ατύχημα στο γκαράζ του πλοίου με ένα μηχάνημα, οι ναυλωτές ζήτησαν να σταματήσει, η ναύλωση του πλοίου. Σύντομα θα είναι ξανά στην Ελλάδα.
Neptune Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 Κι αυτος ειναι και ο λογος που τελικα δεν πηγε κατω και το Δημητρουλα. Παντως απο πληροτητες πηγαινε πολυ καλα κατω.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Η καριέρα του Νικόλας Α στην Ερυθρά Θάλασσα μάλλον τελείωσε άδοξα. .... Σύντομα θα είναι ξανά στην Ελλάδα.Δεν ξέρω τα "πως και τι"...πάντως το πλοίο συνεχίζει να δουλεύει κανονικά μέχρι τώρα...και να κάνει κόντρες με την Παναγία Πάρου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Το Νικόλας Α είναι πρέπει να είναι δεμένο στη Safaga, λόγω οικονομικών διάφορων μεταξύ της G.A Ferries και ναυλωτή.
JERRY Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Ο δολιος Νικολος ειχε προβληματα με τους ναυλωτες του σχεδον ολο τον καιρο. Και detain ειχε στην Σαουδικη Αραβια, και ραδες πολλων ημερων ειχε στη ραδα της Σαφαγκα, και προκοπη γενικως δεν ειδε. Εδω στην Dubha πριν λιγο καιρο περιμενωντας να φορτωσει, οπως τον αποθανατησε φιλος που μπηκε στον κοπο για οσους δεν περασαμε απο αυτο τον παραδεισο της γης
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Ενοπλη εισβολή σε ελληνικό πλοίο Αιγυπτιακές στρατιωτικές δυνάμεις εισέβαλαν στο πλοίο που ήταν δεμένο στο λιμάνι Σαφάκα της Αιγύπτου, ξυλοκόπησαν το πλήρωμα και συνέλαβαν δύο άτομα ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ Παραβιάζοντας το ελληνικό δίκαιο -το δίκαιο της σημαίας του πλοίου- αιγυπτιακές στρατιωτικές δυνάμεις έκαναν ένοπλη εισβολή σε πλοίο του Γεράσιμου Αγούδημου, στο λιμάνι Σαφάκα της Αιγύπτου, και αφού ξυλοκόπησαν άγρια τα έξι μέλη του πληρώματος, όπως καταγγέλλει ο Ελληνας πλοίαρχος, συνέλαβαν και οδήγησαν στα κάτεργα τον Ελληνα β μηχανικό του πλοίου και τον Ισπανό αρχιπλοίαρχο της εταιρείας.Το γεγονός απέκρυψε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Αλλά καταγγέλθηκε με τον πιο έντονο τρόπο, χτες, από την Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού. Σύμφωνα με κύκλους της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝ, (εκ των υστέρων) αντέδρασαν τα δύο υπουργεία - Εξωτερικών και Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Αλλά δεν έκαναν διάβημα διαμαρτυρίας προς την αιγυπτιακή κυβέρνηση για την εισβολή του στρατού της στην ελληνική επικράτεια, ενώ, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού Σάββας Τσιμπλόγλου, «εκτός από το αδιαμφισβήτητο γεγονός της μη αντίδρασης της κυβέρνησης της ΝΔ για την εισβολή, τα υπουργεία Ναυτιλίας και Εξωτερικών γνώριζαν το θέμα της κράτησης του Ro-Ro "Νικόλας Α", από τις 7 Δεκεμβρίου και δεν έκαναν καμία απολύτως ενέργεια για την επίλυση του προβλήματος (όπως προβλέπεται, σε ανάλογες περιπτώσεις, από διεθνείς κανονισμούς και συμβάσεις). Εντολή Το «Εθνος» απηύθυνε σχετικά ερωτήματα προς το γραφείο του υπουργού, Γιώργου Βουλγαράκη και έλαβε την απάντηση πως δόθηκε εντολή στον προξενικό λιμενάρχη κ. Θωμόπουλο να διακόψει την άδειά του και να πάει στη Σαφάκα, ενώ εκεί πάει και υπάλληλος της πρεσβείας μας από το Κάιρο. Τα δύο υπουργεία παρακολουθούν από προχτές το θέμα, για να συνδράμουν, όπου και όπως χρειαστεί, τους ναυτικούς μας. Το ηλικίας 29 χρόνων Ro-Ro του Αγούδημου (εταιρεία GA Shipping Managers), το οποίο εκτελούσε ταξίδια στην Ερυθρά Θάλασσα, ήταν ναυλωμένο από Αιγύπτιους και προέκυψε διαφορά στην καταμέτρηση των πετρελαίων του πλοίου μεταξύ πλοιοκτητών και ναυλωτών. Από τις 6 Οκτωβρίου, το πλοίο κρατούνταν στο λιμάνι Σαφάκα και εκκρεμούσε δικαστική απόφαση σε βάρος του Ισπανού αρχιπλοιάρχου των πλοιοκτητών και του β μηχανικού. Οπως τονίζει ο πλοίαρχος του «Νικόλας Α» Νίκος Παπαφώτης στα έγγραφα που απέστειλε τον Δεκέμβριο προς προξενικό λιμεναρχείο του Πορτ Σάιδ, ΠΕΜΕΝ, ΠΕΠΕΝ, ΥΕΝ, πρεσβεία Καϊρου και Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, το φορτηγό - οχηματαγωγό έκανε δρομολόγια από Σαφάκα για Σαουδική Αραβία και Σουέζ, ναυλωμένο από τους Αιγύπτιους «ΗΕΜΕΝ MARITIME GIZA ΕGΥΡΤ». Κράτηση Πλοιοκτήτες και ναυλωτές έχουν μια διαφορά στα πετρέλαια και στην εκμίσθωση του ναύλου, γι αυτό κρατήθηκε το πλήρωμα του πλοίου και αφαιρέθηκαν τα διαβατήρια από τους 5 Ελληνες - Νίκ. Παπαφώτη, Μιχαήλ Τάμπη, α μηχανικό, Βασίλη Πάτσιο, β μηχανικό, Αλέξ. Κανάτο ηλεκτρολόγο και Βασ. Πατρικάκο β μηχανοδηγό και τον Ισπανό, αρχιπλοίαρχο πλοιοκτητών, Χοσέ Αδεμπες Λαγκράντο. Η υπόθεση στα δικαστήρια αναβαλλόταν συνεχώς, όπως εξηγεί ο πλοίαρχος, και την παρακολουθούσαν οι δικηγόροι του «Ρ and Ι Club» από πλευράς πλοιοκτητών. Στις 6 Δεκεμβρίου εστάλη φαξ στο πλοίο ότι υπάρχει καταδίκη σε φυλάκιση ενός έτους για τον Ισπανό αρχιπλοίαρχο και τον Ελληνα β μηχανικό. Δηλαδή, οι δύο καταδικάστηκαν ερήμην (κατηγορούνται πως έκλεψαν και αλλοίωσαν την ποιότητα του πετρελαίου). Και οι δύο δηλώνουν αθώοι. Ο καπετάνιος γράφει και υπογράφει πως στις 2.30 προχτές μετά το μεσημέρι, ο τοπικός λιμενάρχης τους έδωσε προθεσμία μισής ώρας για να παραδοθούν οι Λαγκράντο και Πάτσιος κι εκείνοι απάντησαν πως περίμεναν τους δικηγόρους και τον εκπρόσωπο της πρεσβείας μας. Οι Αιγύπτιοι δεν περίμεναν. «Ενα ρυμουλκό έριχνε νερά στο πλοίο και 50 άνδρες οπλισμένοι ανέβηκαν επάνω από την πλευρά της προβλήτας (ήταν πλαγιοδετημένο). Ακολούθησε συμπλοκή με όλο το πλήρωμα για να αποτρέψουμε την εισβολή. Εσπασαν το αριστερό χέρι του Λαγκράντο και με το πίσω μέρος του όπλου έσπασαν δύο πλευρά του β μηχανικού Βασ. Πάτσιου. Κατά τη συμπλοκή κατερρίφθη η ελληνική σημαία και καταπατήθηκε από τους εισβολείς. Δέκα άτομα έσερναν και χτυπούσαν τον αρχιπλοίαρχο και τον β μηχανικό και τους πέρασαν πισθάγκωνα χειροπέδες σαν να ήταν κοινοί εγκληματίες». Ο καπετάνιος προσθέτει ότι «τους κατέγραφαν με κάμερα και κινητά οι Ελληνες ναυτικοί, αλλά απέσπασαν την κάμερα από τον ηλεκτρολόγο, χτυπώντας τον και άρπαξαν όλα τα κινητά με τη βία από τους υπολοίπους».
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Τι γίνεται με το ζήτημα...υπάρχει κάτι νεώτερο? Ρωτάω γιατί εγώ δεν είδα τίποτε. Διευθετήθηκε το ζήτημα με την παρέμβαση της Πρεσβείας μας...και απλώς δεν το μάθαμε? Δεν διευθετήθηκε ακόμη και γι΄αυτό δεν μάθαμε τίποτε ακόμη? Ή μήπως δεν διευθετήθηκε γιατί δεν είχαν όλο το άδικο οι Αιγύπτιοι...και άδικα άκουσαν τα σχολιανά τους οι "Αραπάδες"? Πάντως, είναι περίεργο να μην υπάρχει κανένα νέο εδώ και 2-3 βδομάδες...σε ένα τόσο "πιασάρικο" θέμα..
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Η διαμάχη μεταξύ της πλοιοκτητρίας εταιρείας και ναυλωτών, για το Νικόλαος Α θα λυθεί στα δικαστήρια της Αγγλίας.
Angelos Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 και μεχρι τοτε το πληρωμα? Η σημαια? Σε τετοιες διαφορες η κρατηση του πλοιου αρκει....
Nick the Greek Posted July 13, 2008 Author Posted July 13, 2008 Φιλε Darko 7, και να που απαντησα, εστω κι αργα... Απ' οτι φαινεται τα προβληματα λυθηκαν και το πλοιο ξαναταξιδευει πια εδω και καμποσο καιρο. Ενα ερωτημα που προκυπτει βεβαια ειναι γιατι οπως εφτασαν στις εφημεριδες οι περιπετειες του, δεν εφτασε και η λυση τους. Τελος παντων το πλοιο πρεπει λογικα να εκανε καποια ναυλωση και ταξιδια αναμεσα στην Georgetown στην εξωτικη Guyana και τη Βενεζουελα διοτι φερεται να εχει κανει καμποσα ταξιδια αναμεσα στους δυο αυτους προορισμους οσο προσφατα οσο ο Απριλιος. Στη συνεχεια τα ιχνη του χανονται αλλα εμφανιζεται και παλι θριαμβευτικα στο Jebel Ali των Ηνωμενων Αραβικων Εμιρατων στς 28 Ιουνιου συμφωνα με τις πηγες μου, εχοντας πρωτα περασει απο το Dammam της Σαουδικης Αραβιας. Πολυ ενδιαφεροντα νεα, το πλοιο φαινεται να κυματιζει την σημαια της GA Ferries σε ολο τον κοσμο. Δεν ξερω μηπως ο φιλος Νηρεας που ομιλει απταιστως την Αραβικην και εχει κονέ μεχρι και στο Λιμενικο Φυλακιο της Safaga, μπορει να μαθει τι παιζει με το πλοιο στα Εμιρατα
Panagia Ekatontapiliani Posted July 19, 2008 Posted July 19, 2008 Δε ξέρω που βρήκες αυτές τις πληροφορίες Nick The Greek, αλλά σύμφωνα με τις δικές μου πήγες το πλοίο δεν έχει ξεμπλέξει ακόμα από τη δικαστική διαμάχη, και είναι δεμένο στη Safaga.
Nick the Greek Posted August 2, 2008 Author Posted August 2, 2008 Παναζία μου, σε εντυπα των Lloyd's. Δεν θα τα ειχα μεταφερει αν τα ειχα ακουσει στο Καλύμνιο το καφενείο στον Πειραια. Ειναι παντως μεγαλο μυστηριο αυτη η ιστορια, κι εμενα οφειλω να ομολογησω μου εκανε εντυπωση πως καταφερε και ξεμπλεξε ετσι γρηγορα το πλοιο, οι Αιγυπτιακες Αρχες ειναι προτυπα σε κατι τετοια.
Neptune Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Καλα που καποιοι το θυμουνται ακομα.. Αληθεια τι γινεται με αυτη τη ψυχη. Οχι τιποτα αλλο αλλα και οι τελευταιες πληροφοριες στο παγκοσμιου ληψης αις μου το εδειχναν δεμενο στο Σουεζ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα η δικαστική διαμάχη μεταξύ GA Ferries και ναυλωτών, όποτε που να πάει το κακόμοιρο.
captain81 Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Το παπορο ειναι ακομα στο Σουεζ? ειναι κατεσχεμενο?τι γινεται με το πληρωμα?
polmyt Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Ρε παιδια τι γινεται με αυτο τον ερμο τον ΝΙΚΟΛΑ.Ο καπτα Μακης κλεινει και κανεις δεν εχει ενδιαφερθει για την τυχη του λες και δεν ανηκει πλεον στο στολο της GA Ferries Λετε να εγινε καμια πωληση στην εταιρεια που το ναυλωνε και δεν το πηραμε χαμπαρι.Μου φαινεται γενικα περιεργο που κανεις δεν ασχολειται Με την ευκαιρια ας τον δουμε και σε μια φωτο απο την εποχη που ηταν στην Ελλαδα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Ακόμα το Νικόλας Α ανήκει στη G.A Ferries και η υπόθεση όπως έχω αναφέρει πιο πάνω είναι στα δικαστήρια
polmyt Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Απο τη στιγμη που το εχει ακομα η GA Ferries δεν θα επρεπε να ειναι και αυτο υπο κατασχεση ασχετως με το τι θα γινει με τους ναυλωτες. Φανταζομαι οτι δεν νοιαζει κανενα αν η εταιρεια ειναι στα δικαστηρια με τους ναυλωτες.
proud_ionian Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 μπορει να εχουν εγγραψει βαρος πρωτοι οι ναυλωτες. μπορει το δικαστηριο να εχει κανει δεκτα ασφαλιστικα μετρα των ναυλωτων και να εχει απαγορευσει οποιαδηποτε μετακινηση του πλοιου, μπορει κανεις να μην εχει τα α..... να παει εκει στην αραπια και να πει "ξερετε, μου χρωστα ο καπτα μακης και εχω δικαστικη αποφαση οπου εγγραφεται αναγκαστικη υποθηκη υπερ μου":rolleyes:
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Κατάσχεση μπορεί να γίνει από πιστωτές ή εάν έχουν υποθήκη στο πλοίο για κάποιο δάνειο. Και επειδή κάθε πλοίο της GA Ferries είναι κάτω υπό ξεχωριστή εταιρεία δε μπορεί να είναι υπό κατάσχεση όλα τα πλοία για χρέος ενός αλλού πλοίου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now