Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
ΠΕΡΛΑ: Από 10/3/2006 - 17/11/2006 από Πειραιά για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και την Τουρκία.

Αυτο Γιωργο τελικα δεν ξεκινησε. Εχουμε καμια ιδεα του τι γινεται?

  • Replies 359
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σχετικα με το Sea Diamond, η προγραμματισμενη αφιξη του δεν θα γινει τελικα στις 6 Απριλιου αλλα παμε μαλλον προς τα μεσα του ιδιου μηνος συμφωνα με πληροφοριες.

Posted

Και συμφωνα με πολυ φρεσκιες πληροφοριες, χθες το απογευμα(Τριτη) περασε το καναλι του Κιελου προς τα δυτικα, αρα υπολογιζω καμια εβδομαδα το πολυ.

  • 3 weeks later...
Posted

Αυτή την Παρασκευή, 28/4 θα γίνουν τα εγκαίνια του πλοίου στον Πειραιά!

EDIT: Ξέχασα να πω ποιό πλοίο, θεωρώντας το αυτονόητο! Για το Sea Diamond μιλάω...

Posted

''...Ενθαρρυντικό γεγονός αποτελεί η πρόσφατη διαφήμιση στον τύπο, από μεγάλη Ελληνική εταιρία διοργάνωσης κρουαζιέρων (Luis Hellenic Cruises), της Ηγουμενίτσας ως έναν από τους προορισμούς στους οποίους θα αποπλεύσουν πλοία της σε διαδρομή στην Ανατολική Μεσόγειο....''

Από: www.portnet.gr

Πολύ καλό αυτό και για την Ηγουμενίτσα και τη Θεσπρωτία γενικότερα.

Posted

Το Sea Diamond ειναι απο σημερα στο κεντρικο λιμανι για τα αυριανα εγκαινια. Σαν σκαρι ειναι εντελως κουτι αλλα οφειλει κανεις να αναγνωρισει οτι προκειται για καλη ποιοτικη αναβαθμιση στον ελληνοκτητο στολο. Για παρτε ματι:

post-22-128326957729_thumb.jpg

Posted

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Παρασκευή, 28 Απριλίου 2006 16:05

Το νέο κρουαζιερόπλοιο του στόλου της εγκαινίασε σήμερα στον Πειραιά η Louis Hellenic Cruises παρουσία των υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη Πετραλιά καθώς επίσης και σημαντικών εκπροσώπων της ναυτιλίας και του ευρύτερου τουριστικού κόσμου της χώρας. Το υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιο "Sea Diamond" θα ξεκινήσει την 1η Μαΐου από τον Πειραιά 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες στο Αιγαίο.

Το νέο απόκτημα της Louis Hellenic Cruises κατασκευάστηκε το 1986 στη Φινλανδία και έφερε το όνομα "Birka Princess" και ανακαινίστηκε πλήρως το 1999 με δαπάνες που έφτασαν τα 26 εκατ. ευρώ. Το "Sea Diamond" αγοράστηκε από την Louis Hellenic Cruises έναντι του ποσού των 35 εκατ. δολ. και υποβλήθηκε σε νέες εργασίες ανακαίνισης, ύψους 10 εκατ. δολ.

Το "Sea Diamond" έχει χωρητικότητα 22.412 τόνων και μπορεί να μεταφέρει 1.250 επιβάτες σε 570 καμπίνες. Διαθέτει άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό και πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλούς και φιλικής προς το περιβάλλον πλεύσης.

Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης έκανε αναφορά στην ουσιαστική συμβολή της Louis Hellenic Cruises στην αναγέννηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και επισήμανε ότι τέτοιου είδους προσπάθειες δίνουν σημαντική ώθηση «στην ανάπτυξη ναυτιλίας και του τουρισμού, που αποτελούν δύο βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας».

Η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, συνεχάρη την Louis Hellenic Cruises και τον πρόεδρό της κ. Κωστάκη Λοϊζου για την προσπάθεια που καταβάλουν για την ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα και ευχήθηκε «καλή επιτυχία στην προσπάθεια να αναδειχθεί η Ελλάδα σε διεθνές κέντρο παγκόσμιου τουρισμού».

Ο πρόεδρος του Ομίλου Louis κ. Κωστάκης Λοϊζου τόνισε: «Όραμά μας είναι να συνδέσουμε την ανάπτυξη της εταιρίας μας με την αναζωογόνηση και την ενδυνάμωση της ελληνικής κρουαζιέρας με την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και της Εθνικής Οικονομίας. Με το Sea Diamond κάνουμε άλλο ένα βήμα προς αυτή τη κατεύθυνση».

Posted

Τα καλα νεα για την εταιρεια συνεχιζονται μια και η Thomson Holidays ανακοινωσε το The Calypso(486 νοματαιοι) θα ναυλωθει και για το επομενο καλοκαιρι για να πραγματοποιησει κρουαζιερες στην Ελλαδα, την Τουρκια, την Αιγυπτο και το Ισραηλ αναμεσα στον Απριλιο και τον Οκτωβρη. Σημαντικο ειναι να πουμε οτι θα υπαρξουν και 3 αναχωρησεις απο τη Θεσσαλονικη με προορισμο τα ελληνικα νησια, την Τουρκια, τη Μαυρη Θαλασσα και την Αλβανια μεσω του καναλιου της Κορινθου το οποιο το πλοιο και δυναται να διασχισει. Ειδικα για τις αναχωρησεις απο την Θεσσαλονικη η Τhomson θα προσφερει και μια εξτρα εβδομαδα διαμονης σε ξενοδοχεια της Χαλκιδικης. Οπως εχουμε πει και πολυ νωριτερα μεσα στη χρονια, το πλοιο φετος θα αναχωρει απο Αγγλια(Harwich αν δεν κανω λαθος) για κρουαζιερες στο Βορεια Θαλασσα, τη Σκανδιναβια και τη Βαλτικη.

Posted

Μόλις μπήκα σπίτι από τα εγκαίνια!Φωτογραφίες έβγαλα μόνο με το κινητό και θα ανεβάσω αργότερα μερικές...Καλό ήταν, αλλά οι καμπίνες του μου θύμιζαν ένα απλό ferry. Και τα σχόλια που άκουσα από έναν πράκτορα εκεί ήταν παρόμοια. Το πλήρωμα, επί το πλείστον βουλγάρικο και με αρκετούς φιλλιπινέζους, αλλά πάρα πολύ φιλικό και εξυπηρετικό.

Βέβαια ακόμα και την ώρα των εγκαινίων γίνονταν εργασίες σε καμπίνες και σε άλλα μέρη του πλοίου, το οποίο αρχικά θα έκανε το πρώτο ταξίδι του σήμερα, αλλά λόγω των εργασιών θα ξεκινήσει τη Δευτέρα.

Όσο για τον Κεγαλοζιάννη, ήμασταν σε αντικριστά τραπέζια στο γεύμα, ήπιε και έφαγε καλα! Αυτό που μου έκανε εντύπωση, ήταν πως ο παπάς που έκανε τον αγιασμό, αναφέρθηκε στη σημασία της ελληνικής σημαίας και της ναυτιλίας με τον ίδιο τρόπο που αναφέρθηκε αμέσως μετά ο κ.Λοϊζου...

Σε όλους τους παρεβρισκόμενους προσφέρθηκε στο τέλος αναμνηστικό σε σχήμα διαμαντιού με χαραγμένο το πλοίο!

Αυτό που έμαθα ήταν ότι το Marissa δουλεύει ως ferry Κύπρο - Ελλάδα!

Να συμπληρώσω ότι ειπώθηκαν πολλές μπηχτές για τις Ενώσεις και ότι θεωρήθηκε θαύμα που το πλοίο κατάφερε να σηκώσει ελληνική σημαία....

post-46-128326957734_thumb.jpg

post-46-128326957738_thumb.jpg

post-46-128326957742_thumb.jpg

post-46-128326957745_thumb.jpg

Posted

O παπας ξερει πολλα περισσοτερα απο ναυτιλια σε σχεση με πολλους στο Υπουργειο, και με τον υπουργο πιο συγκεκριμενα. Ειναι στην ενορια του Αγιου Νικολαου και αγιαζει ολες τις ναυτιλικες, μεχρι και αποστολες στο εξωτερικο για εγκαινια, καθελκυσεις και αλλα τετοια αναλαμβανει.:P Ωραια φωτο η 4, με τις αρχες του τοπου. Αυτος ο μελαχροινος διπλα στον Περικλη, ποιος ειναι?

Posted

Αν λες αυτόν δίπλα στον Κ. Λοϊζου, δεν ξέρω:P αλλά φάνηκε να του αρέσει η εκδήλωση και όλο ήθελε να βγαίνει φωτογραφίες.

Α! Το ΤΗΛΕ-ΑΣΤΥ κάλυψε την εκδήλωση!

Posted

Το πλοίο εξωτερικά δείχνει καλό, όμως οι έστω 1200 επιβάτες για το μέγεθος του νομίζω ότι είναι πάρα πολλοί, και για αυτό το λόγο τα σχόλια για μικρές καμπίνες αντίχτοιχες ενός φέρυ νομίζω ότι αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα. Χθες ήταν ακόμα στον Πειραιά και δίπλα ακριβώς ένα πλοίο της OCEANIA που με 30000 gt και 600 επιβάτες νομίζω ότι δείχνει την διαφορά. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν τελικά φτιάχτηκε εξωτερική πισίνα και αν γνωρίζει κανείς ποιος είναι ο πλοίαρχος.

Posted

Καπετάνιος ο κ. Άγγελος Βασιλάκος B)

Ναι, δημιουργήθηκε εξωτερική πισίνα πρύμα στο ίδιο ντεκ με τη γέφυρα.

Επισυνάπτω τα deck plans σκαναρισμένα απο τo προσπέκτους της Louis Hellenic.

post-21-128326957756_thumb.jpg

post-21-128326957759_thumb.jpg

Posted

Να επισημάνω ένα λάθος που υπάρχει στο προσπέκτους της Louis, το οποίο εξαγρίωσε έναν πράκτορα που ήταν μαζί μου στο tour των χώρων του πλοίου...

Στο Μύκονος deck, τα εστιατόρια έχουν άλλα ονόματα τελικά, δηλαδή πρύμα λέγεται Crystal και εκείνο πιο πρώρα και δεξιά λέγεται Sapphire ενώ στο deck Ithaka το σαλόνι για τα show ονομάζεται Emerald Show Lounge.

Αν καταφέρω τις επόμενες μέρες θα σκανάρω το νέο σχεδιάγραμμα που μας μοιράστηκε και θα το ανεβάσω εδώ!

Posted

Ορίστε και το εν λόγω τμήμα από το σχεδιάγραμμα που μας μοιράστηκε στα εγκαίνια του πλοίου

post-46-128326957763_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Το AUSONIA ύψωσε σημαία Παναμά και προστέθηκε στο όνομα το THE. Οπότε THE AUSONIA πλέον.

  • 2 weeks later...
Posted

Νέο κρουαζερόπλοιο για την εταιρία με ελληνική σημαία και με το όνομα Ivory θα κάνει κρουαζιέρες στο Αιγαίο( 3ήμερες μάλλον). 690 επιβάτες σε 254 καμπίνες.Ποιο είναι;

  • 3 weeks later...
Posted

Στην φετινή έκδοση του Complete Guide to Cruising and Cruise Ships, το AUSONIA το έχει ως ITHACA!

Mε πόσα ονόματα κυκλοφορεί το πλοίο?

Μήπως έτσι θα το ονόμαζαν και μετά το άλλαξαν σε IVORY??

  • 5 weeks later...
Posted

Να δουμε και το The Emerald στο Port State Control της Τεργεστης:

Inspection details :

Date of first boarding : 12/06/2006

Date of final boarding : 12/06/2006

Port of inspection : Trieste, Italy.

Type of inspection : Expanded inspection

Nb of deficiency(ies) : 7

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 5312824

Name : THE EMERALD

Flag : Greece

Callsign : SVNZ

Ship type : Passenger ship

Gross tonnage : 26428

Keel date : 1957

Areas inspected :

- Accommodation and galley

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Outside decks and forecastle

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Abandon ship drill

- Damage control

- Emergency fire pump

- Emergency generator

- Emergency steering

- Fire drill

- 15 ppm OWS tested

Deficiencies :

- Crew certificates, Certificate for rating for watchkeeping

- Life saving appliances , Emergency equipment for 2-way comm.

- Safety of navigation, Nautical publications

- Safety of navigation, Other (navigation)

- Ship's certificates and documents , Passenger ship safety (including exemption)

- Structural safety, Signs, indications

- Working spaces and accident prevention, Other (working space ILO)

Posted

Νομίζω ότι εδώ είναι το κατάλληλο μέρος για να απαντήσω στην ερώτηση του "enas chiotis".

Σύμφωνα με το site της εταιρίας η κρουαζιέρα για Λίβανο με το IVORY στις 14/7 ακυρώνεται και παρέχεται η δυνατότητα στους επιβάτες της να κάνουν την κρουαζίερα της εταιρίας για Ρόδο.

http://www.louiscruises.com/cruises_from_cyprus/cruises_from_cyprus_home.html

Τώρα τί θα γίνει ακριβώς με τις επόμενες κρουαζιέρες για Λίβανο και Αγίους Τόπους δε ξέρω, όπως και αν θα χρησιμοποιηθεί το IVORY στην κρουαζιέρα Κύπρος - Ρόδος...

  • 3 weeks later...
Posted

Η Louis Hellenic Cruises τα θέλει όλα δικά της!!:mad: :mad:

Σύμφωνα με άρθρο στο Θέμα της Κυριακής, η εταιρεία έχει στείλει έγγραφο στο ΥΕΝ που ζητάει τα εξής

1) Επιδότηση του μισθού των Ελλήνων ναυτικών, γιατί είναι μεγαλύτερη από των αλλοδαπών ναυτικών.:D

2) Επιδότηση της εταιρείας για την επιμόρφωση των ναυτικών.

3) Επιδότηση της συντήρησης και αναβάθμισης των πλοίων εάν πραγματοποιούνται στην Ελλάδα (οι επισκευές γίνονται στην Ελλάδα):)

4) Εξίσωση της τιμής του νερού των κρουαζιερόπλοιων με τα ακτοπλοϊκά (8,4 Ευρώ και 4 Ευρώ αντίστοιχα) στο λιμάνι του Πειραιά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...