pie Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Αν διαβάσεις και παραπάνω αυτό ισχύει απ'ότι λένε ορισμένοι. Το μόνο που θα θυμίζει ΜΙΝΟAN LINES θα είναι το brand name και τίποτα παραπάνο. Oύτε καν το όνομα του πλοίου δε θυμίζει μινωϊκές.
NHSOS XIOS Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 παρόλο που θα έχει τα χρώματα των Μινωικών, θα έχει ιταλική σημαία και ιταλικό πλήρωμα??? Δε μπορώ να πιστέψω οτι αληθεύει κάτι τέτοιο. Και γιατι να μην το πιστεψεις φιλε CptAris.Να λες παλι καλα που εχει τα σινιαλα των Μινωικων!Φαντασου να ερχοντουσαν Κρητη τα CRUISE,με ιταλικα πληρωματα,ιταλικη σημαια και σινιαλα Γριμαλντι Με μιση καρδια θα εμπαιναν ολοι μεσαΜην ξεχναμε...αλλος ειναι τ αφεντικο πια Και για να επανελθουμε στα του EUROPA,νομιζω πως θα ειναι το πρωτο πλοιο ΜΙΝΟΑΝ που θα εχει 'μπανερακι' GRIMALDI GROUP'!Δεν το λεω γιατι το ξερω,απλα αυτην την εντυπωση εχω.
NHSOS XIOS Posted February 7, 2009 Author Posted February 7, 2009 Ας δουμε κ επιτελους το ονομα αλλα και το λιμανι νηολογιου(3/2 η ημερομηνια).
CptAris Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Τελικά θα έχει ελληνική σημαία!!! Ευχαριστώ Θεέ μου!! Όχι τίποτα άλλο, αλλά είχα αρχίσει να ανησυχώ. Ο ίδιος ο Grimaldi, σε συνέντευξή του στον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ, είχε πει ότι οι Μινωικές θα διατηρούσαν ελληνική σημαία, πληρώματα κτλ. Έχω να κάνω και μία παρατήρηση: στην επιγραφή MINOAN LINES, η λέξη MINOAN γιατί είναι με κόκκινα γράμματα αντί για σκούρο μπλε??? Καινούριες πατέντες???
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Καλά μη το δένετε και κόμπο. Από την πρόθεση μέχρι την υλοποίηση...αρκεί μόνο μία μπαντανόβουρτσα...και το Ηράκλειο να γίνει Napoli, Genoa κλπ. Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε το τι θα κάνει ο Grimaldi.
vastravoud Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Το όνομα ειναι τρισάθλιο για γραμμή Αθήνα-Κρήτη πάντως
NHSOS XIOS Posted February 7, 2009 Author Posted February 7, 2009 (edited) Ο ομιλος Grimaldi θα αλλαξει ονομα σιγα σιγα σε ολα τα πλοια του αναλογως,με το ποιος θα ειναι ο προορισμος τους(eurostar barcelona -> CRUISE TUNISI)αρα δεν νομιζω το EUROPA να προοριζεται για ΚρητηΜην το δουμε να εγκαινιαζει καμια καινουργια γραμμη(επιδοτουμενη απ το προγραμμα Marco Polo)και κουφαθουμε ολοι... Συμφωνω με τον ΝΗΡΕΑ,οτι θα πρεπει να περιμενουμε ακομα για να δουμε ολες τις λεπτομερειες(σημαια-πληρωμα κλπ). Οσο για το 'κοκκινο' του ΜΙΝΟΑΝ αν προσεξεις CaptAris βαφεται σιγα σιγα σκουρο μπλε. edit Δεν ειναι λιγο περιεργο που η ΜΙΝΟΑΝ δεν εχει βγαλει ουτε μια ανακοινωση για την ναυπηγηση καινουργιου πλοιου??? Edited February 7, 2009 by NHSOS XIOS
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Εμένα παιδιά κάτι άλλο μου κινεί την περιέργεια και ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Το πλοίο είναι ακόμα υπό κατασκευή. Με ποια λογική έχουν γραφεί ήδη τα σινιάλα της εταιρείας, το όνομα, το λιμάνι ??? Εδώ βλέπουμε ότι ακόμα ολόκληρα τμήματα συγκολλούνται, βλέπουμε συγκολλήσεις και σε σημεία πάνω στα γράμματα, το πλοίο βρίσκεται ακόμα υπό ανέγερση. Ποιός ο λογος της τόσο εσπευσμένης (κατ' εμέ τον άσχετο βέβαια) αναγραφής σινιάλων και ονομάτων στο πλοίο ??? Αφού είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ξαναβαφτεί ολόκληρο. Σόρυ φίλοι, αλλά ντεν καταλαβαίνει.......
NHSOS XIOS Posted February 7, 2009 Author Posted February 7, 2009 Αφού είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ξαναβαφτεί ολόκληρο. Αντιθετα,μαλλον δεν το βαψουν δευτερο χερι.Ισως προσπαθουν να κανουν 'διαφημιση' στις εταιριες και στο 'σπιτι' τους(ναυπηγεια)με το να τα βαφουν απο την αρχη,ισως και να ειναι συνηθεια (1,2)των συγκεκριμενων ναυπηγειων(castelmare di stabia).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Αντιθετα,μαλλον δεν το βαψουν δευτερο χερι.. Mα πως είναι δυνατόν καλέ μου φίλε να μην βαφτεί δεύτερο χέρι ? Στην πρώτη και στην δεύτερη φωτογραφία του πιό πάνω μηνύματος σου, έτσι θα μείνει αυτή η φαρδιά γκρί γραμμή που "διατρεχει" το όνομα του πλοίου ? Στην τρίτη φωτογραφία δεν πρέπει να ξαναβαφτεί το Ε στο LINES, το s στο speed, το d στο speed και όλο το γκρι κομμάτι από πάνω του ? Πως θα γίνει, με μπαλώματα ? Νομίζω ότι το βάψιμο των σινιάλων και η αναγραφή του ονόματος είναι το τελευταίο πράγμα που γίνεται σε ένα νεότευκτο βαπόρι. Ή όχι ?
NHSOS XIOS Posted February 7, 2009 Author Posted February 7, 2009 Φιλε ΣΕΙΡΙΕ απαντησα ως προς αυτο που λες οτι ''θα ξαναβαφτει ολοκληρο''.Φυσικα και θα γινονται διορθωσεις στα σινιαλα και στο χρωμα.Δηλαδη,με απλα λογια,καθως το πλοιο θα κατασκευαζεται,συγχρονως θα βαφεται Το αν το βαψιμο ειναι η τελευταια δουλεια σε ενα νεοτευκτο,προφανως εξαρταται απο τα ναυπηγεια,οπως επισημαινω και με τα παραπανω links.
Earl Granville Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 Την μόνη ίσως λογική εξήγηση που μπορώ να βρω πέραν από λόγους promotion της εταιριας και του ναυπηγείου, είναι ότι σταρώνονται και βάφονται τα τμήματα στην μεγαλύτερη επιφανεία τους μέσα σε κλειστό χώρο για να αποφύγουν υγρασίες που θα είχαν κακό απότελεσμα στο βάψιμο ιδιαίτερα τωρα που είναι πρώτη φορά. Μόνο αυτό μπορεί να μου έρθει στο μυαλό.
NHSOS XIOS Posted February 8, 2009 Author Posted February 8, 2009 βάφονται τα τμήματα στην μεγαλύτερη επιφανεία τους μέσα σε κλειστό χώρο για να αποφύγουν υγρασίες που θα είχαν κακό απότελεσμα στο βάψιμο ιδιαίτερα τωρα που είναι πρώτη φορά. Αυτο που μας λεει ο Earl(τον κλειστο χωρο εγκαταστασεων)μπορουμε να τον δουμε στις χτεσινες φωτο τις πλωρης.Φανταζομαι μολις τελειωσει κ βαφτει κ αυτη,θα 'κολλησει' στο υπολοιπο σκαρι.
Earl Granville Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Γνωρίζει κανείς αν το project της κατασκευής του παρακολουθείται από στελέχη των Μινωικών ή του Grimaldi? (αρχιπλοίαρχοι, αρχιμηχανικοί...)
margaritis24 Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 νομιζω πως θα παρακολουθειται απο ιταλους που ειχαν την εποπτεια κ τον προηγουμενων πλοιων της σειρας αυτης
NHSOS XIOS Posted February 9, 2009 Author Posted February 9, 2009 Απαντησεις στις αποριες που ειπωθηκαν παραπανω:Τα διαφορα κομματια βαφονται μεσα στις κλειστες εγκαταστασεις του ναυπηγειου ωστε να μην χανεται-διαχεεται,χρωμα-μπογια-σταγονιδια,στο περιβαλλον.Μετα περνιεται ενα δευτερο χερι στην δεξαμενη και οπου υπαρχουν οι ενωσεις απ τις οξυγονοκολλησεις,γινεται η τελεια επικαλυψη τους με καποια ειδικη διεργασια. Η καθελκυση θα γινει στις 7 η 14 Μαρτιου ενω συμφωνα με το προγραμμα-πλανο,το πλοιο αναμενεται να παραδοθει τελη Ιουλιου(αν κ οπως εκτιματε μαλλον θα το τελειωσουν το Σεμπτεμβριο). Το προσωπικο που επιβλεπει την ναυπηγηση,ειναι Ιταλοι του ομιλου Grimaldi,4 απο τα τεχνικα γραφεια και 3 ναυτολογημενοι(δηλαδη μηχανικος-καπετανιος κλπ).Με το περασμα του καιρου,το πιο πιθανο ειναι να ερθουν και ανθρωποι της ΜΙΝΟΑΝ,για το οποιο θα ενημερωθουμε αμεσως Grazie mille da parte di shipfriends a I.
Neptune Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Ευχαριστουμε και τους SF της Ιταλιας και το διερμηνεα τους Μαλλον θα δουμε παλι το ιδιο σκηνικο με το Superfast I Να γινει δηλαδη η κατασκευη με την επιβλεψη του Grimaldi και στο τελευταιο σταδιο να ανεβουνε πανω οι Ελληνες για την παραλαβη
NHSOS XIOS Posted February 10, 2009 Author Posted February 10, 2009 Ευχαριστουμε και τους SF της Ιταλιας και το διερμηνεα τους Παρακαλουμε Ας δουμε λιγο και απο πρυμη(φτυστη με τα αλλα CRUISE).
NHSOS XIOS Posted February 12, 2009 Author Posted February 12, 2009 Πλωρη-πρυμη-κατω απο την πρυμη-εσωτερικο γεφυρας.
HIGHSPEED 4 Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Παντως αφου το νεο το λενε Europa, και υπαρχει αλλο ενα Europa στο στολο, μαλλον το 'παλιο' (φτασαμε να λεμε παλιο το παλατι, τωρα που ερχεται το μεγαλο τσαντιρι ) η που θα αλλαξει ονομα η που θα μας αφησει χρονους. Παντως αυτο το 'Κρουιζ' γραμμενο στην πρυμνη ειναι τραγικο απλα.
CptAris Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Πληροφορίες που έχω απο έμπιστο άτομο, λένε ότι το CRUISE EUROPA θα αντικαταστήσει το PASIPHAE PALACE που πουλήθηκε σε γάλλους και το EUROPA PALACE θα παραμείνει στην εταιρεία. Τώρα, μπορεί να υπάρξει ανακατάταξη δρομολογίων, όπως το καινούριο να πάει στη γραμμή της Ανκώνας και το EUROPA PALACE να πάει στην Βενετία. Θα δούμε.........
Neptune Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Ευτυχως διαψευστηκα και σε οτι αφορα τη σημαια και στο πληρωμα. Μεσα στο καλοκαιρι θα φυγουνε αξιωματικοι των Μινωικων για να παρακολουθησουν το τελευταιο σταδιο της κατασκευης και να παραλαβουν το πλοιο καπου στο τελος του Σεπτεμβρη-αρχες Οκτωβρη με το καλο.
NHSOS XIOS Posted February 24, 2009 Author Posted February 24, 2009 (edited) Ας δουμε και το 'κουμπωμα' της πλωρης στις 16/2,ενω τα νεα της ναυπηγησης λενε πως σημερα εβαζαν τον πριγκιπα στο φουγαρο και πως η καθελκυση παει για μεσα Μαρτιου. Κι αλλες 3 για τον ΝΗΡΕΑ που του αρεσει το overdose:D Edited February 24, 2009 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Κι αλλες 3 για τον ΝΗΡΕΑ που του αρεσει το overdose:DΡίχτα όλα μάστορα...να φτιάξουμε κεφάλι.Πέρα από την πλάκα όμως...είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε και τίποτις παραπάνω για τις τεχνικές και τις διαδικασίες της ναυπήγησης. Προσωπικά...θα ήμουν υπόχρεος σε όποιον γνώστη του αθλήματος μας έλεγε δυό πραγματάκια παραπάνω σχολιάζοντας τις φωτογραφίες. Εάν είχε να μας πει και πολλά πραγματάκια παραπάνω για όλες τις φωτογραφίες...ακόμα καλύτερα.
HIGHSPEED 4 Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Ωχ δεν υπαρχει ελπιδα οπως φαινεται. Ιδια με τα ROMA/BARCELONA. Παντως ειναι τα πρωτα νεοτευκτα που τρωνε τοσο κραξιμο πριν καν παραδοθουν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now