polmyt Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 (edited) Ψαχνωντας σημερα βρηκα αυτες τις δυο φωτο απο το μικρο βαπορακι που εξηπηρετησε για 2-3 χρονια την γραμμη Μυτιλινης-Αιβαλι. Ανηκε και λογικα ανηκει ακομα στην Τουρκικη CUNDA DENIZCILIK. Απο δρομο απο οτι ειχα ακουσει δεν ελεγε και σπουδαια πραγματα αναπτυσοντας ταχυτητα 12 με 13 μιλια. Στο equasis το εχει σαν Passenger Ship παρολαυτα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι επερνε και ενα δυο αυτοκινητα.Σιγουρα επερνε μηχανακια παντως. Το παραδοξο ειναι οτι αν και Τουρκικο στις παντες ειχε διαφημηση Μυτιλινιας εταιρειας οπως φαινεται και στις φωτο. Απο οτι θυμαμαι διαφημιζοταν στο νησι σαν "το δικο μας" πλοιο λογο του οτι το ειχαν ονομασει "ΜΥΤΙΛΗΝΗ" Τελευταιες φωτο ειναι αυτες απο το Πασχα του 2007 αλλα νομιζω οτι εκανε δρομολογια και το καλοκαιρι του ιδιου χρονου και μετα σταματησε.Εκτοτε αγνωω την τυχη του.Απο το μικρο ψαξιμο που εκανα δεν φαινεται να εχει αλλαξει ονομα ή εταιρεια. Αυτα τα ολιγα με την ελπιδα καποιος αλλος φιλος να εχει καποια παραπανω πληροφορια Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
PERIHGHTHS Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 Το ανωτέρω σκάφος, πριν απο 1,5 μήνα περίπου,έπεσε στην αντίληψή μου, καθώς έχει βγεί προς πώληση εδώ και πολύ καιρό,λόγω της Ελληνικής-εκκεντρικής ομολογουμένως-διαφήμισης! Το σκάφος λοιπόν διατηρεί το εν λόγω όνομα και θα σου μεταφέρω τα στοιχεία, όπως μας τα δώσαν απο Τουρκία. Κατασκευάστηκε στην Τουρκία το 2004 με μήκος 44μ χ 9μ πλάτος και βύθισμα 3μ. Υπηρεσιακή στους 16 κόμβους (max. 18:confused:) με κατανάλωση 240L/h (στην οικονομική) και μεταφορική ικανότητα 330επιβ. το χειμώνα και 605 το καλοκαίρι. Το Γκαράζ του,όντως παίρνει ΙΧ και μάλιστα 12European cars και με 1,350,000 USD περίπου, μπορείς να τ'αποκτήσεις και να το ξανακαμαρώνεις!!
polmyt Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 Και εκει που το ειχαμε ξεγραμμενο, υστερα απο τρια χρονια απουσιας ξαναεμφανιστικε το MIDILLI I και μπηκε στη γραμμη Μυτιληνη-Αιβαλι. Το ονομα παραμενει το ιδιο και το μονο μου αλλαξε ειναι οτι σβησανε τη διαφημιση.Απο οτι ακουσα δουλεψε αρκετα καλα τοσο αυτο οπως και τα υπολοιπα βαπορακια που ηταν στη γραμμη
polmyt Posted May 5, 2011 Author Posted May 5, 2011 (edited) To πλοιο εξακολουθει και βρισκεται και φετος κοντα μας συνδεοντας την Μυτιληνη με την Τουρκια.Απο Μυτιληνη φευγει κατα τις 8.30 το πρωι και επιστρεφει περιπου στις 7.30 το απογευμα.Και τις δυο μερες που το πετυχα να επιστρεφει απο το Αιβαλι δεν μπορω να πω οτι ειχε κατι το ιδιαιτερο απο κινηση Ανηκει ακομα στην Cunda Lines οπως εχουμε ξαναπει και στο πρωτο post. Edited May 5, 2011 by polmyt
NHSOS XIOS Posted June 22, 2012 Posted June 22, 2012 Πραγματι εχει γινει η μετονομασια(η φωτο ειναι στις 7/6)απλα στην συσκευη του AIS εχουν ξεχασει να κανουν update IMO 9323924
polmyt Posted September 6, 2012 Author Posted September 6, 2012 (edited) Να το και το καμαρι της TURYOL με τα νεα του χρωματα στη Μυτιληνη. Το πλοιο δενει στην εισοδο του μικρου λιμανιου της Μυτιληνης και οταν ειναι να κανει δρομολογιο μεθορμει μπροστα απο το τελωνειο.Δεν ξερω αν εχει γινει καποια ανακαινηση στο εσωτερικο του, αλλα εξωτερικα τουλαχιστον δεν φαινεται να εχει υποστει καποια μετασκευη οπως γραφτηκε. Να συμπληρωσω πως απο οτι ακουσα πηγε πολυ καλα και απο πλευρας κινησης Edited September 6, 2012 by polmyt
polmyt Posted October 23, 2013 Author Posted October 23, 2013 (edited) Τελικα το πλοιο εξυπηρετουσε τη γραμμη Μυτιληνη-Αιβαλι απο το 2005 και μαλιστα εχει υποστει μετασκευη στην οποια αυξηθηκε το μηκος τους.Στην παρακατω φωτο το βλεπουμε στην αρχικη του μορφη.Στην επιμηκινση απο οτι καταλαβαινω δεν αυξηθηκε καθολου το γκαραζ αλλα οι εσωτερικοι χωροι του πλοιου Το ονομα του πλοιου ειναι το ιδιο με τη διαφορα οτι το 1 γραφεται με αριθμο και οχι με γραμμα Edited September 11, 2023 by polmyt link
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Το πλοίο έχει διακόψει τα δρομολόγιά του και εμφανίζεται στα ναυπηγεία της Tuzla.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 16, 2016 Posted February 16, 2016 Ξανά στα δρομολόγια απο μεθαύριο Πέμπτη. Αυτή τη στιγμή στο δρόμο της επιστροφής προς τη Μυτιλήνη, εμφανίζεται ανοιχτά της Τενέδου.
polmyt Posted February 17, 2016 Author Posted February 17, 2016 Εφτασε στη Μυτιληνη και εχει δεσει στο μεσα λιμανι σε θεση που σπανια δενει πλοιο
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Μετακινούνται τακτικά και τα 2 πλοία της γραμμής σε άλλα σημεία του λιμανιού, οταν υπάρχει ο Βενιζέλος μαζι με το πλοίο που κάνει το κανονικό δρομολόγιο, ενω χρειάζεται και μια ακομα θέση για το διερχόμενο Ν. Μύκονος.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Εγώ θυμάμαι και προ το προσφυγικού να έχω δει κάποια πλοιάρια (πχ το Jalehan) να δένουν σε αυτό το σημείο του λιμανιού της Μυτιλήνης
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 To Lesvos σε μια αναχώρηση του Οκτωβρίου που φαίνεται να είναι γεμάτο το μικρό γκαράζ αλλά να έχει και αρκετό κόσμο στο σαλόνι και στα κατάστρωμα του.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Στις 15/11 διέκοψε τα δρομολόγιά του και βρίσκεται για συντήρηση στα ναυπηγεία Tersan στη Yalova. Στη θέση του στη γραμμή Μυτιλήνης - Αιβαλί το Kaptan Ilyas Mert, που ομως δεν παίρνει αυτοκίνητα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2018 Posted February 19, 2018 Το Lesvos έχει συμπληρώσει 3 μήνες που βρίσκεται στο ναυπηγείο Tersan στη Yalova
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 19, 2018 Posted February 19, 2018 Γύρω στις 15 Μαρτίου οπως με πληροφόρησαν, αναμένεται να επιστρέψει στη γραμμή. Ο δε λόγος της μεγάλης ακινησίας οφείλεται στην εναρμόνιση στους κανονισμούς, οι οποίοι μεταξύ άλλων επιβάλουν το ξήλωμα την καναπέδων που είχε πριν το πλοίο και την αντικατάστασή τους με καθίσματα αεροπορικού τύπου.
JohnR730 Posted February 19, 2018 Posted February 19, 2018 Να σημειωθεί πως έγιναν και μερικά δρομολόγια της παντόφλας Χίος από τη Χίο μάλλον για την εξυπηρέτηση των οχημάτων!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 Το Lesvos σε μια άφιξη του στο λιμάνι της Μυτιλήνης ανήμερα το 15 Αύγουστο, όπου μια δεξιόστροφη μανούβρα, που μας έδειξε τη πλώρη του, έτσι ώστε να γυρίσει και να δέσει στο περίφρακτο χώρο του λιμανιού της Μυτιλήνης. Όπως μπορούμε να δούμε έχει βαφτεί μπλε εξωτερικά στο χώρο των εξατμίσεων των μηχανών.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2019 Posted September 1, 2019 Το Lesvos για ακόμα μια χρονιά δουλεύει στη γραμμή Μυτιλήνη Αϊβαλη. Φέτος έχει αρκετά τρεξίματα εξωτερικά σε σχέση με πέρυσι.
polmyt Posted September 16, 2022 Author Posted September 16, 2022 (edited) Να το και στο λιμανι της Χιου ,παντα ιδιο στην εμφανιση του Γεματο σε γκαραζ και με αρκετο κοσμο.Θεωρω οτι θα μπορουσαν να ειχαν φτιαξει τα δρομολογια του ετσι ωστε να μπορει να εχει ανταποκριση με το βαπορι που κατεβαινει Πειραια.Ακομα και χωρις συννενοηση με την HSW ολο και κατι παραπανω θα μπορουσαν να τσιμπισουν Edited September 16, 2022 by polmyt
polmyt Posted April 20, 2023 Author Posted April 20, 2023 Ξανα στη γραμμη Μυτιληνη-Αιβαλι βρισκεται το πλοιο. Να δουμε αν ειναι προσωρινο ή αν θα μεινει για ολοκληρη τη σαιζον
JohnR730 Posted April 20, 2023 Posted April 20, 2023 Μάλλον προσωρινό είναι μέχρι να γυρίσει το Fokaia. Πάντως λάμπει το καραβάκι που το είδα την Παρασκευή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now