ΝΗΡΕΑΣ Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 Αυτό άραγε τι να σημαίνει...πρακτικά? 6. Αποφάσισε την πώληση των τριών πλοίων ιδιοκτησίας της Εταιρίας (Διαγόρας, Superferry II και Blue Horizon) στην κατά 100% θυγατρική της εταιρία, Blue Star Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε., με μετρητά, με τιμή πώλησης τη λογιστική τους αξία.
Orestis Posted May 20, 2008 Posted May 20, 2008 Ο Όμιλος Blue Star αποτελείται από δύο εταιρείες, τη μητρική Blue Star ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. που έχει στην κατοχή της τα τρία αυτά πλοία και τη Blue Star Ferries ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. στην οποία ανήκουν τα υπόλοιπα πλοία. Με την απόφαση αυτή, στην ουσία ενοποιούνται οι δύο εταιρείες, δεν αποτελεί τίποτε παραπάνω από μια τυπική/λογιστική τακτοποίηση, καθώς έρχεται και η συγχώνευση με τη Superfast.
George Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Στο shippax (και πάντα με τη συμβολή του F.O.S.E.) "αφήνονται" υπονοούμενα ότι η Attica θα ναυλώσει/αγοράσει δύο βαπόρια από αυτά της σειράς CORAGGIO - AUDACIA - TENACIA - FORZA που ναυπηγούνται από την GNV για λογαριασμό της Blue Star.
proud_ionian Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Φημολογείται έντονα ότι η Attica αγόρασε δύο Ro/Pax (2500 lane mtr-24 knots-500 pax) που φτιάχνονται για λογαριασμό της Grimaldi και πρόκειται να έρθουν μέσα στο 2008 με Blue Star φορεσιά στην Αδριατική. Όντως τα δύο πλοία είναι προς πώληση εδώ και καιρό. Η παράδοση τους νομίζω όμως πως δεν είναι για το 2008 αλλά για το 2009-2010.Αν τελικά αγοραστούν και δρομολογηθούν στην Αδριατική, θα είναι τα πρώτα νεότευκτα Ro-Pax, που σε αντίθεση με τα Pax-Ro που είναι δρομολογημένα, ανταποκρίνονται καλύτερα στις συνθήκες της εποχής που ευνοούν τα πλοία με χαμηλή κατανάλωση, μεγάλο garage και όχι ιδιαίτερα μεγάλο ξενοδοχειακό χώρο. οχι μονο στο shippax 7 στο fose, αλλα και στο shipfriends εδω και καιρο υπαρχει η φημη.
proud_ionian Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 Συμφωνα με το site της Blue Star, αυξανεται η συμμετοχη της MIG. Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. (η Εταιρία) ανακοινώνει, σύμφωνα με τις διατάξεις των Ν.3340/2005 και Ν.3556/2007, την απόφαση 1/434/3.7.2007 και την Εγκύκλιο 33 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι η «MARFIN INVESTMENT GROUP ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ», νομικό πρόσωπο που έχει στενό δεσμό με το Ανεξάρτητο μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, κ. Αλέξανδρο Εδιπίδη, προέβη στις 10.06.2008 σε αγορά 40.690 κοινών ανωνύμων μετοχών της Εταιρίας, συνολικής αξίας Ευρώ 110.899,55.
polmyt Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Απο σημερα 23η Ιουνίου 2008 ξεκιναει για τους μετόχους της BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. η καταβολή του μερίσματος χρήσης 2007 ποσού το οποιο ειναι 0.09€ ανά μετοχή.
elybero Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 http://www.bluestarferries.gr/GREEK/defaultmain.htm Η Blue Star Ferries με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την πρόθεσή της να δρομολογήσει κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο 2008-2009 το πλοίο της BLUE STAR 1, στις γραμμές των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων. Το BLUE STAR 1 είναι υπερσύγχρονο πλοίο, αδελφό του BLUE STAR 2, κατασκευής 2000, ταχύτητας 28 μιλίων/ώρα, χωρητικότητας 1.890 επιβατών, γκαράζ για 700 ΙΧ ή 150 Φορτηγά αυτοκίνητα και 100 ΙΧ. Το πλοίο διαθέτει εστιατόρια A la Carte, Self Service, Bar, καταστήματα, σαλόνια, καθίσματα αεροπορικού τύπου και όλες τις σύγχρονες ανέσεις για ένα άνετο, πολυτελές και γρήγορο ταξίδι. Με τη δρομολόγηση του BLUE STAR 1 ενισχύεται η παρουσία της Blue Star Ferries στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους κατοίκους των νησιών, στους επισκέπτες και τους εμπορευόμενους με τα νησιά μας.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2008 Author Posted July 4, 2008 BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε.-Μεταβίβαση των τριών πλοίων (Διαγόρας, Superferry II και Blue Horizon) Πηγή: www.bluestarferries.com Η Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., (η Εταιρία) ανακοινώνει ότι, σε υλοποίηση σχετικής απόφασης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της 19/05/2008, ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση των τριών πλοίων της Εταιρίας (Διαγόρας, Superferry II και Blue Horizon) στην κατά 100% θυγατρική της εταιρία Blue Star Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε.Η ανωτέρω απόφαση ελήφθη στο πλαίσιο της εσωτερικής αναδιοργάνωσης του Ομίλου, ενόψει της επικείμενης συγχώνευσης με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Α.Ε. Συμμετοχών. Γιατί δε μου αρέσει αυτό το πάρε δώσε?? Και παλιότερα η Blue Star Ferries N.A.E είχε τα καινούργια (νεότευκτα) σε αυτήν την εταιρεία, τα παλιά συμβατικά και ταχύπλοα στις ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΡΙΝΤΖΗ Ν.Ε. εκτός του Blue Bridge που άνηκε στη Blue Star Ferries S.A Θέλω να ελπίζω ότι το μέλλον των παλαιών πλοίων ης Blue Star Ferries, δε θα είναι δυσοίωνο, όπως των πλοίων που άνηκαν τότε στις θυγατρικές εταιρίες του ομίλου.
proud_ionian Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Ο Όμιλος Blue Star αποτελείται από δύο εταιρείες, τη μητρική Blue Star ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. που έχει στην κατοχή της τα τρία αυτά πλοία και τη Blue Star Ferries ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. στην οποία ανήκουν τα υπόλοιπα πλοία. Με την απόφαση αυτή, στην ουσία ενοποιούνται οι δύο εταιρείες, δεν αποτελεί τίποτε παραπάνω από μια τυπική/λογιστική τακτοποίηση, καθώς έρχεται και η συγχώνευση με τη Superfast. Θέλω να ελπίζω ότι το μέλλον των παλαιών πλοίων ης Blue Star Ferries, δε θα είναι δυσοίωνο, όπως των πλοίων που άνηκαν τότε στις θυγατρικές εταιρίες του ομίλου.π100 σου εχει απαντησει ηδη ο ορεστης. στην ουσια διαδικαστικο ειναι πριν τη συγχωνευση. η Blue Star ναυτιλιακη (εισηγμενη), η Attica Holdings (επισης εισηγμενη) και η Superfast ναυτιλιακη (μη εισηγμενη) συγχωνευονται σε μια εταιρεια. η blue star ferries ναυτιλιακη (στην οποια ανηκουν ολα τα μπλε πλεον) ειναι θα ειναι θυγατρικη (μη εισηγμενη) της νεας εταιρειας. το επομενο βημα ισως ειναι delisting της Attica και η εταιρεια (Blue Star Ferries ναυτιλιακη) να ανηκει απευθειας στη MIG shipping.
giorgosz Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 H εταιρία, στο πλαίσιο του προγράμματος "εταιρικής κοινωνικής ευθύνης", εκτός από αυτοσχέδια τασάκια για την παραλία, δίνει και 2 ενημερωτικά φυλλάδια, ένα για την προστασία από τον ήλιο και ένα με οδηγίες αυτοεξέτασης για την αποφυγή καρκίνου του δέρματος.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 ...και στο καλοκαιρινό τεύχος του περιοδικού "On Blue" έχει ολοσέλιδο δημοσίευμα για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας...με αντικρυστή ολοσέλιδη διαφήμιση για σχετικό φάρμακο. Εντάξει, κατανοώ το πρόβλημα ορισμένων ανθρώπων στις διακοπές τους, αλλά βρε παιδιά ο πολύς κόσμος που πάει για διακοπές θέλει να διαβάσει κάτι πιό ευχάριστο. Εξάλλου, στα νησιά, από σύκα άλλο τίποτε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 25, 2008 Posted August 25, 2008 Παρά τις περί του αντιθέτου παραινέσεις καλού μου φίλου...παραμένω φανατικός αναγνώστης του περιοδικού "On Blue". Στο editorial λοιπόν του νέου τεύχους (Φθινόπωρο 2008) ο κ. Σακέλλης "τα ρίχνει" στους Ροδίτες (σιγά μην έχανε την ευκαιρία) για την αδικαιολόγητη επιβολή του τέλους των 0,70 ευρώ για το λεωφορείο του λιμανιού της Ρόδου. Βασικό του επιχείρημα είναι το γιατί να πληρώνει κάποιος μια υπηρεσία ανεξάρτητως του εάν θα κάνει χρήση αυτής. Και βεβαίως, προσωπικά, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί του. Κατά τα άλλα και όσον αφορά τα (προσφιλή μου) θέματα υγείας...το περιοδικό μας μιλάει για τους κινδύνους που κρύβει η έκθεση στον ήλιο, ο οποίος, ως γνωστόν, είναι πολύ δυνατός στα νησιά...το φθινόπωρο. ΥΓ Το ωραίο είναι ότι οι Ροδίτες, ενώ παίρνουν μονομερείς αποφάσεις, ζητάνε επιμόνως δρομολόγιο express για Ρόδο. Ελπίζω να μην βάλλουν και κανένα τέλος για την υπηρεσία express.
Orestis Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μ. Σακέλλη στο capital.
Neptune Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Κραταμε την επιβεβαιωση της δρομολογησης του Μπλου Σταρ 1 στα Δωδεκανησα μαζι με το αδερφο του οπως εχουμε ξαναπει ποιο παλια και την πιθανοτητα να δουμε ενα κοκκινο στο Αιγαιο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Σήμερα η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ φιλοξενεί δηλώσεις του εμπορικού διευθυντή της BSF κ. Θεοδωράτου.Έχουμε λοιπόν και λέμε (και κατά περίπτωση κλαίμε): 1) Εγκαταλείπεται η δρομολόγηση του BS 1 ή 2 στην Συροτηνομυκονία, καθώς η επέκταση του λιμενοβραχίονα της Τήνου καθιστά το λιμάνι ανασφαλές για το μέγεθος αυτών των πλοίων. 2) Το BS1 θα κάνει 3 φορές την εβδομάδα Σαντορίνη-Κω-Ρόδο. 3) Το Ιθάκη παραμένει στη Συροτηνομυκονία και θα το αντικαταστήσει για την ετησία τον Νοέμβριο ο (δεν πωλείται και δεν τεμαχίζεται) Υπερβάπωρ. Για τον Διαγόρα δεν λέει τίποτε (ίσως γιατί μιλάει μόνο για Κυκλάδες), αλλά η προσωπική μου γνώμη (όχι η Κοινή) είναι ότι σαν πολλά είναι 3 πλοία στα Δωδεκάνησα. Ειδικά εάν υποθέσουμε ότι του χρόνου λογικά θα έχουμε και πτώση της κίνησης, λόγω της οικονομικής κρίσης. Ίσως, για την Βόρεια θάλασσα? Κατά τα άλλα, μέλι στάζει "ο στόμας" της ΚΝ για την 10ετή συνεπή παρουσία της BSF στις Κυκλάδες...και όχι αδίκως. Προσωπικά φέτος θα την χαρακτήριζα ως την αδιαφιλονίκητη "εταιρεία της χρονιάς". Γιατί πέρα από όλα τα άλλα που χαρακτηρίζουν την εταιρεία...φέτος σε μια δύσκολη χρονιά, τήρησε με συνέπεια τα δρομολόγια, διατήρησε τις ταχύτητες των πλοίων και βεβαίως διατήρησε "παγωμένες τις τιμές".
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2008 Author Posted October 13, 2008 Για τον Διαγόρα δεν λέει τίποτε (ίσως γιατί μιλάει μόνο για Κυκλάδες), αλλά η προσωπική μου γνώμη (όχι η Κοινή) είναι ότι σαν πολλά είναι 3 πλοία στα Δωδεκάνησα. Ειδικά εάν υποθέσουμε ότι του χρόνου λογικά θα έχουμε και πτώση της κίνησης, λόγω της οικονομικής κρίσης. Ίσως, για την Βόρεια θάλασσα? Προσωπικά πιστεύω ότι ο Διαγόρας εάν δε μπει στη Χίο Μυτιλήνη για αντιστάθμισμα στο πιθανό ερχομό του Νήσος Χίος και Νήσος Μύκονος στις Κυκλάδες. Θα κτυπήσει άγονες γραμμές (Θεσσαλονίκη-Κρήτη, Κρήτη-Δωδεκάνησα, θα ήταν ιδανικό). Έκτος εάν η Blue Star Ferries ξέρει κάτι παραπάνω από ότι εμείς για τα Δωδεκάνησα
George Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Δεδομένου ότι τα μεγάλα BS δεν μπορούν να μπουν στην Κάλυμνο θεωρώ πως ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα μείνει εκεί που είναι κρατώντας και τις άγονες που έχει και εφόσον δεν έχουμε καμία αλλαγή στα βαπόρια των Κυκλάδων, το πιθανότερο που βλέπω είναι να κάνει αυτό που έκανε και φέτος. Δηλαδή κάποια εξτρα στην Παροναξία. Έτσι θα έχει ακόμα καλύτερη σύνδεση ο κορμός της Δωδεκανήσου, ακόμα καλύτερη η Σαντορίνη μιας θα καλύπτει το κενό των απογευματινών BS που κάνουν άγονη και θα υπάρχει και παρουσία της εταιρίας σε όλα σχεδόν τα Δωδεκάνησα. Δεν ξέρω μήπως θελήσει να πάρει και το Ρόδο - Κάρπαθο - Κάσο - Σητεία αλλά το βλέπω εξαιρετικά απίθανο όπως και την άγονη Λειψών και Σύμης το οποίο και πάλι θεωρώ απίθανο μιας και θέλει δύο δρομολόγια εβδομαδιαίως τα οποία δεν προλαβαίνει. Το Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο είναι μία καθαρά εποχιακή γραμμή και συν τοις άλλοις δεν έχει καθόλου φορτηγά άρα θα πάει χαμένο το γκαράζ.
elybero Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Γενικά, από όσο γνωρίζω, στην BS είναι αρκετά προβληματισμένοι με το πιθανό ανακάτεμα της τράπουλας των δρομολογίων τους. Ολος ο σχεδιασμός τους αρχίζει και τελειώνει με την Τήνο. Δηλαδή αν χώραγε ένα μεγάλο στην Τήνο, θα βλέπαμε καθημερινά το 1 ή το 2 ΣΤΜ και το απόγευμα express Ανατολικές ή προέκταση δωδεκάνησα εναλλάξ μεταξύ τους. Το Ιθάκη θα πήγαινε πρωινό Παροναξία, απόγευμα το Πάρος και βράδυ το Νάξος και έτσι θα κλείδωναν οριστικά και μάλλον αμετάκλητα όλα τα μεγάλα νησιά των Κυκλάδων. Τώρα, με τα νέα δεδομένα της Τήνου, παίζει ακόμα το απογευματινό της Παροναξίας μεταξύ Διαγόρα και Νάξος, ενώ δεν έχει εγκαταληφθεί η ιδέα Κρήτης - Θεσσαλονίκης... Μάλλον περιμένουν να δουν την όποια αντίδραση της HSW η οποία μάλλον είναι πλέον σε δυσμενή θέση με τον 'πόλεμο' που πάει να ανοίξει με Attika, αφού ούτε το ΒΑ Αιγαίο θα έχει ευχαριστημένο ούτε βέβεια και τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Ειδωμεν, νομίζω ότι διανύουμε περίοδο μεγάλων ανακατατάξεων σε επίπεδο δρομολογίων και συμμαχιών, μίας και φαίνεται ότι ίσως να σπάσει η σιωπηρή συμμαχία Attika - Minoan...
proud_ionian Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 ας κανουμε λιγη υπομονη. η blue star (η attica δηλαδη) και με την παλια και με τη νεα διοικηση συνηθιζει τους αιφνιδιασμους και (αν σκεφτουμε και τη εχει πισω της και τα λειτουργικα της αποτελεσματα παρα την ασχημη χρονια) παραμενει ο ισχυροτερος παιχτης στην εσωτερικη ακτοπλοϊα
proud_ionian Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 και τυπικα ολοκληρωνεται η συγχωνευση blue star & attica. εννια χρονια μετα την εξαγορα της εταιρειας απο τις τοτε επιχειρησεις αττικης, η εταιρεια παυει να υπαρχει σαν ανεξαρτητη οντοτητα.
cpt_Hiotis Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 Τουλάχιστον ελπίζω να συνεχίσουν να υπάρχουν τα δύο διαφορετικά Brand Names που ξέρουμε όλοι μας, Superfast και Blue Star Ferries...
Orestis Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 Τα δρομολόγια της Blue Star θα είναι πράγματι αυτά που ανέφερε ο εμπορικός της διευθυντής στην πρόσφατη συνέντευξη του. Η αλλαγή σχεδίων λόγω της Τήνου (αν πράγματι ήταν αυτός ο λόγος) με κάνει να βλέπω λίγο “προβληματική” την προσθήκη του Blue Star Ι (για την εταιρεία, όχι για τους επιβάτες, για τους οποίους είναι ότι καλύτερο!). Δρομολογείται ένα ακριβό πλοίο χωρίς στην ουσία να ανοίγεται μία νέα αγορά ή μια νέα ζώνη αναχωρήσεων (όπως για πχ προέβλεπε το αρχικό σχέδιο με την προσθήκη της βραδινής ζώνης για την Παροναξία). Εκτός αν στην εταιρεία προσβλέπουν στην πλήρη αποχώρηση της GA Ferries από τη γραμμή των Δωδεκανήσων.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2008 Author Posted November 4, 2008 Η BLUE STAR FERRIES ανακοινώνει ότι λόγω καθυστέρησης της ολοκλήρωσης του Ετήσιου Δεξαμενισμού του F/B SUPERFERRY II, το σημερινό δρομόλογιο του πλοίου από Πειραιά 07:35 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, ακυρώνεται. Βέβαια η δικαιολογία δεν ευσταθή!! Πιο σωστά θα ήταν να έλεγαν η ετήσια επισκευή του πλοίου και όχι ο ετήσιος δεξαμενισμός. Μιας και το κακόμοιρο Superferry II διέκοψε εσπευσμένα την επισκευή του, (το πλοίο θα ξεκινούσε κανονικά στις 09 Νοέμβριου). Αλλά το παραβλέπω αυτό. Αντί να ανακοινώσουν τη βλάβη του Blue Star Naxos, ανακοινώνουν ότι καθυστέρησε ο δεξαμενισμός του Superferry II, οπού το πλοίο έχει πέσει από τη δεξαμενή εδώ και 16 ημέρες, όπως μας είχε ενημερώσει ο GA Fans Το Σουπερφερρυ 2 έπεσε από τη μικρή δεξαμενή οπού και βρισκόταν Όλα αυτά για να μην χαλάσουμε το όνομα του καινούργιου πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 7, 2008 Author Posted November 7, 2008 Πριν λίγο κοίταζα στο site της Blue Star Ferries τα δρομολόγια. Εάν και έχει την επιλογή για τα δρομολόγια του εξωτερικού, δεν εμφανίζει κανένα δρομολόγιο. Το Blue Horizon, δεν κάνει δρομολόγια μεταξύ Πάτρας Μπάρι?? Δε ξέρω πόσο καιρό ισχύει το παραπάνω. Φαντάζομαι ότι τα δρομολόγια του Blue Horizon θα τα αναφέρει στο site της Superfast Ferries
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now