Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Στο σύστημα κρατήσεων μετά τις 26 Ιανουαρίου δεν φαίνεται κανένα πλοιο στη γραμμή. Ξέρουμε τι θα γίνει; 

  • Replies 549
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Posted

1000012760.jpg

Επειδή αναφέρεται και ο Κοραής, χθες από περιέργεια μπήκα στο σύστημα κρατήσεων της FAST FERRIES να δω αν φαίνεται κάπου.

Βρήκα ότι μέχρι και την Κυριακή 26/1 έχει δρομολόγια το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. Από Δευτέρα 27/1 γράφει ότι το επόμενο δρομολόγιο είναι προγραμματισμένο το Σάββατο 1/2, πηγαίνοντας σε εκείνη την ημερομηνία βλέπω το ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ......

Τώρα τι θα γίνει δεν ξέρω.

Το πιθανότερο είναι το Σολωμός να το σκατζάρει κάποιο άλλο πλοίο, ίσως το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.

Posted (edited)

Τα έχουμε χιλιογράψει. Στις άγονες γραμμές τα δρομολόγια αναρτώνται εφόσον έχει υπογραφεί η σύμβαση.

Για την ώρα η σύμβαση της γραμμής είναι έως 26.01.2025 και για αυτό μέχρι τότε βλέπεις δρομολόγια. 

Το τι φαίνεται από κει και πέρα είναι είτε ξεχασμένα δρομολόγια είτε δρομολόγια που θα τροποποιηθουν/ακυρωθούν ανάλογα την εξέλιξη των γεγονότων. Πιο πιθανό να είναι δρομολόγια που είχαν ανέβει εδώ και καιρό και απλά δεν έχει γίνει ακόμα η παρέμβαση να κατέβουν/τροποποιηθούν. 

Κοινώς, δεν μας λέει τίποτα ότι και να δείχνει το σύστημα μετά τις 26.01

Edited by Nikos_Chania
Posted

Χωρίς παράταση από το Υπουργείο εδώ και δύο ημέρες η γραμμή, αλλά το Αικατερίνη Π εκτελεί κανονικά δρομολόγια για Σαμοθράκη.

Δύο τα τινά:

- υπάρχει παράταση η οποία δεν έχει αναρτηθεί στη διαύγεια ακόμα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τις θεσμικές διαδικασίες

- η εταιρεία εκτελεί τα δρομολόγια ως ελεύθερα, με σχετική έγκριση του ΥΕΝ.

Μιας και στα δύο απαιτείται υπογραφή του ΥΕΝ και της ΔΘΣ, δεν βρίσκω το λόγο γιατί να μην έχει αναρτηθεί η παράταση, αν αυτή υφίσταται.

Σε συνάρτηση με τις παρατάσεις του ΣΑΣ, κάτι δεν πάει και πολύ καλά στην ακτή Βασιλειάδη.

Posted

Όπως βλέπουμε από αυτόν τον πίνακα (από την ανακοίνωση της εταιρείας), τα δρομολόγια της Σαμοθράκης μέχρι τον Μάιο (10/5) θα διαμορφωθούν ως εξής:

Δευτέρα: από Αλεξανδρούπολη στις 9:00 και 15:30, από Σαμοθράκη στις 12:30

Τρίτη: -

Τετάρτη: από Σαμοθράκη στις 8:15, από Αλεξανδρούπολη στις 15:00

Πέμπτη: από Σαμοθράκη στις 7:00 και 17:30, από Αλεξανδρούπολη στις 15:00

Παρασκευή: από Αλεξανδρούπολη στις 9:00 και 15:30, από Σαμοθράκη στις 12:30

Σάββατο: -

Κυριακή: από Σαμοθράκη στις 8:15 και 17:30, από Αλεξανδρούπολη στις 15:00

image.thumb.png.fe23033628ee5a5a6da4d459a73f4b2d.png

Παρόλο που υπάρχει διαφορά στην πυκνότητα των δρομολογίων, ο αριθμός τους παραμένει ο ίδιος.

 

Posted (edited)
7 hours ago, iord said:

@Nikos_Chania Δεν μπορούσες να το θέσεις καλύτερα. Από το πουθενά δυνεται η ευκαιρία στην Σαμοθράκη για να διεκδικήσει το αυτονόητο, σύνδεση με την Αθήνα, και στην Λήμνο να ανοίξει μια νέα αγορά, πέρα Καβάλας η οποία δεν χάνεται και αντί να διεκδικήσει την καθιέρωση της υπάρχει γκρίνια μεγάλη. Θα μπορούσα να καταλάβω να ζητάνε το δρομολόγιο από Λαύριο να είναι πρωινό πχ στις 8 ώστε η Σαμοθράκη να έχει κάθε μέρα πλοίο, η καλοκαίρι να υπάρχει πρόβλεψη για καθημερινή σύνδεση με Αλεξανδρούπολη, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτές τις αντίδρασεις. 

Δεν μπορώ να αντιληφθώ τι τους ενοχλεί περισσότερο. Το οτι για δύο από τις εφτά ημέρες της εβδομάδας δεν θα έχουν σύνδεση με Αλεξανδρούπολη Ή το γεγονός οτι τα δύο αυτά δρομολόγια θα εκτελούνται ως διπλά προκειμένου να καλύπτονται οι απαιτήσεις της σύμβασης και η εταιρεία θα εισπράττει το μίσθωμα; 

Δηλαδή ενοχλούνται που θα πληρώνεται η Fast τα μισθώματα με δύο διπλά δρομολόγια ή είναι τόσο τραγικό το γεγονός που δεν έχουν ακτοπλοική σύνδεση 2 φορές την εβδομάδα;

Δεν ξέρω, πραγματικά.

ΥΓ: Η σύμβαση πάντως τηρείται, ακόμα κι αν τα 7 δρομολόγια εκτελεστούν όλα σε μία μέρα (που λέει ο λόγος). Άρα αν η Σαμοθράκη θέλει ένα δρομολόγιο την ημέρα, μπορεί να κάνει ενέργειες προκειμένου η γραμμή να προκηρυχθεί με τον όρο "1 (ένα) δρομολόγιο ημερησίως" αντί του "7 (επτά) δρομολόγια εβδομαδιαία".

ΥΓ2: Σε περίπτωση όμως που θεωρούν οτι η Τρίτη και το Σάββατο είναι μέρες που θα έπρεπε να υπάρχει δρομολόγιο, ας προτείνουν ποιες μέρες θεωρούνται λιγότερο απαραίτητες. Προσωπικά θεωρώ οτι η Τρίτη και το Σάββατο είναι μέρες με την μικρότερη κίνηση, για αυτό και επιλέχθηκαν. Παρασκευή και Κυριακή εξυπηρετούνται όσοι πηγαινοέρχονται για ΣΚ, ενώ για δουλειές αυθημερόν καλύπτονται Τετάρτη και Πέμπτη.

ΥΓ3: Η δυναμική της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη αυτή την περίοδο είναι 67 επιβάτες ανά δρομολόγιο μονής διαδρομής (7 δρομολόγια εβδομαδιαίως) (ΕΛΣΤΑΤ, Α'τρίμηνο 2024).

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted (edited)

Η κοινή λογική λέει ότι 7 φορές την εβδομάδα = καθημερινά. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, η καθημερινή σύνδεση του νησιού με το διοικητικό του κέντρο που είναι η Αλεξανδρούπολη.

Προφανώς είναι ειδικές οι συνθήκες και έχουμε μία παρέκκληση από την κανονικότητα για λίγες εβδομάδες, προκειμένου να εξυπηρετηθεί και η Λήμνος με την Άη Στράτη, αλλά αυτό δεν απαγορεύει στους κατοίκους της Σαμοθράκης να διεκδικήσουν το αυτονόητο, ώστε να μην παγιωθεί μία προσωρινή κατάσταση.

Ασχέτως με το αν διαφωνεί κανείς με το ύφος των ανακοινώσεων και γενικότερα με τον τρόπο διεκδίκησης, επί της ουσίας δεν έχουν άδικο

Edited by proud_ionian
Posted

Κινδυνεύοντας με γραφικότητα, όπως και στην περίπτωση των 60 ημερών, θα πω και εδώ πως 7 δρομολόγια εβδομαδιαία δεν σημαίνει 1 δρομολόγιο την ημέρα.

Σημαίνει 7 δρομολόγια την εβδομάδα. 

Posted
6 hours ago, proud_ionian said:

Η κοινή λογική λέει ότι 7 φορές την εβδομάδα = καθημερινά. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, η καθημερινή σύνδεση του νησιού με το διοικητικό του κέντρο που είναι η Αλεξανδρούπολη.

Προφανώς είναι ειδικές οι συνθήκες και έχουμε μία παρέκκληση από την κανονικότητα για λίγες εβδομάδες, προκειμένου να εξυπηρετηθεί και η Λήμνος με την Άη Στράτη, αλλά αυτό δεν απαγορεύει στους κατοίκους της Σαμοθράκης να διεκδικήσουν το αυτονόητο, ώστε να μην παγιωθεί μία προσωρινή κατάσταση.

Ασχέτως με το αν διαφωνεί κανείς με το ύφος των ανακοινώσεων και γενικότερα με τον τρόπο διεκδίκησης, επί της ουσίας δεν έχουν άδικο

Ευχαριστώ. Με καλύψεις απόλυτα.

Posted

Να πούμε ότι είναι και συνταγματικό δικαίωμα η συγκοινωνία και ακόμη και αν ταξιδεύει ένα άτομο πρέπει να υπάρχει καθημερινή διασφαλισμένη σύνδεση για το κάθε  νησιώτη. Οποιος ζει σε μικρό νησί το αντιλαμβάνεται αμέσως .  Πχ να αρρωστήσει ο δικός σου άνθρωπος ή να έχει ραντεβού για γιατρό και να μην μπορεί να μεταβεί την μέρα που αυτός επιθυμεί . 

Με το καλό να αποκατασταθεί η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σύνδεση της ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ μας με το διοικητικό της κέντρο της ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ 

Λήμνο επίσης ας διεκδικήσουν μόνιμο το τοπικό πλοίο για Καβάλα  σε σταθερή καθημερινή βάση 

Posted

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ;

Θέλετε να απαριθμήσουμε τα νησιά που ΔΕΝ έχουν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σύνδεση;

Τι συζητάμε, αλήθεια; Έγινε συζήτηση να ΜΗΝ υπάρχει ακτοπλοική σύνδεση; Πως φτάσαμε στο μηδέν (εκεί οδηγείται η συζήτηση όταν μιλάμε για συνταγματικά δικαιώματα) όταν έχουμε 7 δορμολόγια την εβδομάδα στην Σαμοθράκη;

Λίγο να μετριάσουμε τις απαιτήσεις που έχουμε.

Η συζήτηση ξεκίνησε από την δυσαρέσκεια που εκφράστηκε μέσω συγκεκριμένου blog για την μη εκτέλεση δρομολογίων 2 ημέρες την εβδομάδα τα οποία εκτελούνται ως διπλά έτερες ημέρες.

Πως φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε για καθημερινή σύνδεση όλων των νησιών;

Και στο κάτω κάτω, με τη λογική αυτή, συνταγματικό δικαίωμα δεν έχει ο Αη Στράτης να έχει βαπόρι; Κρατάμε τις 5 μέρες για την Σαμοθράκη και δίνουμε τις 2 στον Άη Στράτη, και ριγμένος είναι πάλι αφού δεν έχει καθημερινή ακτοπλοική σύνδεση. Σωστά;

Posted

@Nikos_Chania Το ότι το Υπουργείο τα βάζει όλα στο ίδιο τσουβάλι δεν σημαίνει ότι πρέπει να υιοθετούμε και εμείς τη λογική του, πολύ περισσότερο να τη μεταφέρουμε εδώ. ;) 

Το ζήτημα δεν είναι Σαμοθράκη έναντι Αγίου Ευστρατίου ή Ιθάκη έναντι Αντικυθήρων ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Στην ίδια βάρκα είναι όλα τα μικρονήσια.

Όπως είπα και παραπάνω, πέρα από το ύφος και ενδεχομένως τις πρακτικές, δεν είναι παράλογο να αντιδράσει η Σαμοθράκη προκειμένου το προσωρινό να μη γίνει μόνιμο και να διαφυλάξει αυτό που έχει.

Posted

Δεν υιοθετούμε την λογική του ΥΕΝ, ούτε του τρόπου που διαχειρίζεται τις άγονες, το έχουμε πολλάκις αναφέρει. Όμως δεν μπορούμε να υιοθετήσουμε και τις, ως ένα βαθμό, υπερβολικές κουβέντες που γίνονται στην Σαμοθράκη (αν γίνονται) προσπαθώντας να διαφυλάξουν την καθημερινή σύνδεση του νησιού τους με την Αλεξανδρούπολη.

Έχουν κάθε δικαίωμα να υποστηρίξουν αυτό που πιστεύουν, όπως και ο καθένας μας. Πάντα τεκμηριωμένα. ;)

Posted

Ένα νησί που είχε καθημερινή σύνδεση με το διοικητικό του κέντρο και τώρα διατηρεί τα 7 δρομολόγια την εβδομάδα (έστω και όχι καθημερινά) ΣΥΝ δύο φορές την εβδομάδα συνδεση με Αθήνα (και Λήμνο, Άη Στράτη), προσωπικά το βρίσκω αναβάθμιση. Μπορεί να μην κρατάει την σύνδεση 2 φορές την εβδομάδα, όμως τις άλλες μέρες με τα διπλά δρομολόγια προσφέρει περισσότερες επιλογές στους νησιώτες και επισκέπτες. Ας μην το αντιμετωπίζουμε σαν να "εξαφανίστηκαν" δύο δρομολόγια. Αλλά να δεχτώ ότι αυτό είναι και υποκειμενικό και ότι έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λέγονται, πράγματι. 

Με τέτοιες ανακοινώσεις και τέτοια αιτήματα που διαβάζουμε τόσο καιρό δεν νομίζω ότι πρόκειται να τους πάρει κανείς στα σοβαρά, έστω κι αν το αξίζουν. Είναι παράλογο (για να το θέσω κομψά) να γκρινιάζουν για όλα και παράλληλα να ζητάνε και δρομολόγια για Καβάλα, για τα οποία δεν έχω καταλάβει καν ποια είναι η λογική ή η επιχειρηματολογία τους. Αλλά μάλλον είναι στη λογική του 'γιατί όχι' όπως και πολλά αλλά, οπότε σ αυτήν την περίπτωση ζητήστε και για Θεσσαλονίκη όπως ξαναείπα, ακούγεται πιο γκράντε η συμπρωτεύουσα. 

Και από την άλλη, γκρίνιες τώρα που συνδέονται και με Αθήνα επειδή τα δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη δεν είναι καθημερινά. Γκρίνιες και μετά όταν θα επιστρέψουμε στην προηγούμενη κατάσταση και κοπεί η Αθήνα. Γκρίνιες για όλα μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να υπάρχει σύνδεση με όλα τα λιμάνια ή στο σημείο που όλα τα πλοία που μπαίνουν στο λιμάνι της Σαμοθράκης θα δρομολογηθούν εκεί.. Τελικά ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι θέλουν και έτσι δεν πρόκειται να καταφέρουν και τίποτα δυστυχώς. 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ειδικότερα για την απόφαση της μη επιδότησης κατά τη θερινή περίοδο – μεταξύ άλλων – και της γραμμής «Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη», τόνισε ότι το υπουργείο, βάσει των δημοσιονομικών στοιχείων, κρίνει ότι το καλοκαίρι η γραμμή έχει μεγάλη εμπορική κίνηση, άρα δεν θεωρεί απαραίτητο να επιδοτείται, ώστε να περιοριστεί η σπατάλη δημοσίων πόρων.

https://www.ot.gr/2025/02/26/naytilia/aktoploia/stylianidis-ena-dis-eyro-gia-tis-aktoploikes-syndeseis/ 

 

Edited by wysiwid
Posted (edited)

Αυτό ήξερα και εγώ ! Μου έκανε εντύπωση η δήλωση αυτή 

Edited by polmyt
quote
Posted
On 2/28/2025 at 7:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εδώ και χρόνια δεν επιδοτείται η γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη το καλοκαίρι (νομίζω από την χρονιά που μπήκε το Αδαμάντιος Κοραής)

Από την χρονιά που μπήκε το Κοραής, η γραμμή επιδοτήθηκε για 7 δρομολόγια την εβδομάδα (από 4 που ήταν) και για 9 μήνες. Την πρώτη χρονιά και χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω και την δεύτερη, επιδοτούνταν εξ ολοκλήρου η γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη - Λήμνο (3 δρομολόγια την εβδομάδα για 3 μήνες). Όπως και να έχει ήταν καλό για το νησί μας, ακόμη και αυτό. Μετά κόπηκε... Η τότε δημοτική αρχή διεκδικούσε 12μηνη επιδότηση.

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...