Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το αυτι μου ακουσε οτι το βαπορι ειχε ενα ατυχημα και καπου χτυπησε στη Σαμοθρακη.

Το μεταφερω με καθε επιφυλαξη και δυστυχως δεν εχω περισσορτερες ποληροφοριες

Posted

Nα τι λέει για το συμβάν η Ναυτεμπορική (κάνοντας μια μικρή αλλαγή βέβαια στο όνομα).

Ένα ξαφνικό μπουρίνι ήταν η αιτία που το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Cora Express 3» προσέκρουσε το μεσημέρι στην προβλήτα του λιμανιού της Σαμοθράκης, ενώ είχε ήδη δέσει και αποβιβάζονταν επιβάτες και οχήματα.

Από την πρόσκρουση, το πλοίο υπέστη μικρό ρήγμα πάνω από την ίσαλο γραμμή, ενώ προκλήθηκαν ζημιές και σε τρία παρακείμενα αλιευτικά σκάφη. Κανείς από τους 180 επιβατών τραυματίσθηκε.

Posted

Το οποίο ξαφνικό μπουρίνι έσπασε την άγκυρα του πλοίου και προσέκρουσε στη προβλήτα. Πηγές του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αναφέρουν ότι το πλοίο πρόκειται να επιστρέψει στην Αλεξανδρούπολη και με τη βοήθεια ρυμουλκού θα προσπαθήσει να δέσει στο λιμάνι.

Πηγή:Zougla

Posted

Λογικά θα πρέπει να έχει φθάσει στην Αλεξανδρούπολη, εάν κρίνω από το πριν περίπου 1 ώρα στίγμα του.

Αφού "βασανίσθηκε" για κανένα 2ωρο έξω από την Καμαριώτισσα.

post-31-128326977668_thumb.jpg

post-31-12832697767_thumb.jpg

Posted

Και το συμβάν όπως το περιγράφει το ΥΕΝ.

18-12-2008

Σήμερα και περί ώρα 14.30, στο λιμένα Σαμοθράκης, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η διαδικασία αποεπιβίβασης επιβατών και οχημάτων, σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα δυσμενείς και αιφνίδιες καιρικές συνθήκες, αποκόπηκε η άγκυρα του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «CORSICA EXPRESS III» σημαίας Ιταλίας, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Αλεξανδρούπολη, μεταφέροντας 115 επιβάτες, 04 ΙΧ, 08 Φ/Γ και 02 Δ/Κ.

Αποτέλεσμα της απώλειας της άγκυρας ήταν αρχικώς η ελαφρά πρόσκρουση της πρύμνης του πλοίου στον προβλήτα, ενώ στη συνέχεια, λόγω και της θραύσης ενός εκ των κάβων πρόσδεσης, το πλωραίο τμήμα του πλοίου, παρασυρόμενο, προσέκρουσε σε πέντε (05) παρακείμενα πλαγιοδετημένα αλιευτικά σκάφη, προξενώντας τους υλικές ζημιές.

Με ίδια μέσα και συνδρομή αλιευτικού σκάφους, το ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ εξήλθε του λιμένα, αφού η παραμονή του εντός αυτού ήταν επισφαλής, κατά δήλωση του Πλοιάρχου. Από την πρόσκρουση το πλοίο είχε υποστεί μικρή στρέβλωση στον πρυμναίο προσκρουστήρα, χωρίς να αναφερθεί τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση.

Περί ώρα 17.20 και ύστερα από έκδοση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο ιταλικό νηογνώμονα, το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «CORSICA EXPRESS III» ανεχώρησε για λιμένα Αλεξανδρούπολης, με 218 επιβάτες, 51 εκ των οποίων είχαν προορισμό την Σαμοθράκη καθώς και 3 Φ/Γ. Περί ώρα 18.45, το πλοίο κατέπλευσε στο λιμένα Αλεξανδρούπολης, όπου και προσέδεσε ασφαλώς συνοδεία ρυμουλκού. Από την Λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης απαγορεύτηκε ο απόπλους.

Προανάκριση διενεργείται από την Λιμενική Αρχή Σαμοθράκης.

Posted
Δε σας είπα ότι στα πλοία θέλουν Αγιασμό!!!!!!!!!!
Μη τα ρίχνουμε όλα αδελφέ στη τύχη και στον κακό μας τον καιρό. Μήπως φταίει λιγάκι και ο τύπος του πλοίου? Εάν ήταν δεμένη πχ η ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ με 2 άγκυρες θα συνέβαινε το ίδιο με το ίδιο ακριβώς μπουρίνι? Δεν ξέρω, απλώς αναρωτιέμαι...μήπως?
Posted

εχει και T Foil το CEIII?

παντως ο ΝΗΡΕΑΣ εχει δικιο, ουτε οι Αγιοι φταινε, ουτε ο Ποσειδωνας, ουτε ο ΟΤΕ. το λιμανι της καμαριωτισσας ειναι εκτεθιμενο σε ολους του καιρους και ειναι πολυ δυσκολο να κρατηθει ενα αλουμινενιο σκαρι με ελαχιστο βυθισμα και διακοσμητικη αγκυρα.

για το λιμανι τα εχουμε ξαναπει

Posted

Συμφωνω και με τους 2. Και οσο σκεφτομαι οτι καποιοι αλλοι πανε με παρομοια σκαφη στη Φολεγανδρο... :confused:

Posted

Toυλάχιστον αυτά που πάνε στην Φολέγανδρο έχουν δύο άγκυρες οπότε μπορείς να φουντάρεις κάπως πιο καλά από την μεσιανή άγκυρα η οποία είναι τοποθετημένη εξ αρχής για καθαρά emergency καταστάσεις κι όχι για καθημερινά ρεμέτζα.

Το λιμάνι της Καμαριώτισσας είναι κιούρτος σε συνδυασμό με τα ψηλά βουνά ο αέρας κατεβαίνει με μεγάλη δύναμη.

Αλλά κι ο νοτιάς στην προκειμένη περίπτωση τον έχεις καταμπαντα και με ένα ταχύπλοο που έχει μικρό βύθισμα και μικρό τονάζ είναι πιθανόν ότι θα γίνει ερμαιο του καιρού.

Τα ταχύπλοα καλά χρυσα κι άγια με ιπποδυναμείς, στην μπουνάτσα μπορείς να ζωγραφίσεις αλλά στον αέρα είναι πολύ δυσκολο να κρατηθείς.

Κι από ότι καταλαβαίνω από το βιντεάκι το μπουρινι πρέπει να ήταν αρκετά καλό.

Γενικά η φιλοσοφία των ταχύπλοων είναι να δενουν σε γωνίες αλλά που να βρεις τετοια πραγματα εδώ.

Πάντως οι δυο ανεμότρατες που ακουμπησε με την μπαντα πάνω τους (το ένα από αυτά είναι το ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΙΙ που έχει βάλει ο proud) έπαθαν κάτι ζημιές στο πέτσωμα αλλά δεν πρέπει να την έφαγαν με δυναμη και με την πλώρη γιατί αλλιώς θα γινονταν μαδέρια για το τζακι.

Γενικά από ότι είδα αρκετά αλιευτικά την πήραν ξοφαλτσα αλλα ευτυχως δεν πρέπει κάνένα να το διέλυσε.

Posted

Το συγκεκριμενο ειναι χαλυβας μεχρι το καταστρωμα επιβατων και το υπολοιπο αλουμινιο, Τ Foil για καλη του τυχη (σε σχεση με το ατυχημα) δεν εχει (για κακη τυχη αυτων που ταξιδευουν).

Οπως σωστα ειπωθηκε η αγκυρα του ειναι για καθαρα emergency καταστασεις και οχι για καθημερινες ταρζανιες, η οποια για τα ¨λιμανια¨μας επιεικως θα χαρακτηριζονταν ανεπαρκης..(συρματοσχοινο με λιγα μετρα καδενα και πολυ ελαφρια)

Το bow thruster του δε ειναι καλο μονο για μπουνατσες.

Το ωραια ειναι που καποιοι εκριναν πριν το προηγουμενο καλοκαιρι οτι δεν εχει κανενα προβλημα να δουλεψει μεταξυ αλλων και απο Ραφηνα για Ανδρο :D:eek::confused:.

Και παλι καλα που τη γλυτωσε τοσο φτηνα.

Posted

Να συμπληρώσω ότι επειδή το ατύχημα έγινε την ώρα της φόρτωσης, εγκλωβίσθηκαν μέσα στο πλοίο και αρκετοί επισκέπτες, οι οποίοι πήγαν υποχρεωτικά στην Αλεξανδρούπολη. Από εκεί, την Πέμπτη το βράδυ, είχε προγραμματισθεί έκτακτο δρομολόγιο του ΣΑΟΣ2, το οποίο όμως τελικά δεν έγινε. Έτσι οι επισκέπτες/επιβάτες διανυκτέρευσαν στην Αλεξανδρούπολη και έφυγαν τελικά την Παρασκευή το μεσημέρι με το ΣΑΟΣ2.

ΥΓ Πάντως, aiolosii, η ταμπέλα που λέει Ραφήνα-Άνδρο κλπ υπάρχει ακόμα και τώρα στη Ραφήνα.

Posted

ΥΓ Πάντως, aiolosii, η ταμπέλα που λέει Ραφήνα-Άνδρο κλπ υπάρχει ακόμα και τώρα στη Ραφήνα.

Tο γνωριζω ΝΗΡΕΑ, το γνωριζω, αυτο που δεν γνωριζω ειναι τι θα γινει εαν το λιμανι παραμεινει ως εχει και σκασει το αεροσκαφος και χρειαστει να δουλευει εκει μονιμα, ποσο μαλον δε, εαν του δωθει οποιαδηποτε αλλη θεση εκτος απο την Νο9:rolleyes:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...