Neptune Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 Ας αρχισουμε ενα καινουριο παιχνιδακι. Ο καθενας θα μπορει να θεσει ενα ερωτημα για καποια διαφορα ειτε μεταξυ δυο αδερφων πλοιων ειτε καποια αλλαγη που εγινε σε ενα πλοιo κατα τη μετασκευη του αλλα δεν την πιανει ευκολα το ματι. Εννοειται οποιος κανει το ερωτημα θα δινει καποιες διευκρινισεις και δε μιλαμε για χτυπητες διαφορες οπως π.χ. τι διαφορα εχει το Venezia απο το Riviera Del Conero Οι κανονες παραμενουν οπως και στο φωτογραφικο κουιζ ιδιοι δηλαδη μετα τις 3 απαντησεις θα δινεται λυση και ο νικητης μπορει να βαλει την επομενη ερωτηση η να παραχωρησει τη σειρα του στον επομενο. Για παραδειγμα η πρωτη ερωτηση που κανει η εξοχοτητα μου ειναι: Ποια η διαφορα του Θεοφιλου απο το Φαιδρα. Φυσικα δεν εννοω το κουτι αλλα μια διαφορα που εχουνε τα βαπορια απο κατασκευης. Για να δω ποιοι εχουνε παρατηρητικοτητα;
NHSOS XIOS Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 Με μια προσεκτικη ματια στις φωτο των βαποριων,φαινεται το διαφορετικο τελειωμα του ντεκ πανω απο την γεφυρα(πισω απο το καταρτι).Στο ΤΕΟ ειναι πιο βαρδυ και κλειστο ενω στην ΦΑΙΔΡΑ πιο στενο και ανοικτο.Τωρα μια αλλη διαφορα ειναι οι καταπελτες αλλα οχι απο την κατασκευη τους αφου η ΜΙΝΟΑΝ τους προσθεσε στη FEDRA μετεπειτα.
tegea Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 (edited) Προσθέτω και τα επιπλέον τζάμια (μετασκευής) του Theofilos στη βαρδιόλα Edited December 17, 2008 by tegea
George Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Aν δεν με απατά η μνήμη μου, ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ έχει 4 σωστικές λέμβους στην κάθε πάντα ενώ το ΦΑΙΔΡΑ ακόμα και σήμερα έχει 5 στην κάθε πάντα. Βέβαια αυτό δεν είναι από κατασκευής μιας και όταν αγοράστηκε από τη NEL είχε 5 και αυτός αλλά ακόμα και αν δεν κέρδισα, ξέρω ότι βρήκα μια διαφορά που κανει μπαμ Επίσης στο καπέλο του φουγάρου ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ έχει ένα λοξό στήριγμα που εφάπτεται με το κυρίως "σώμα" του φουγάρου κάτι το οποίο δεν έχει η ΦΑΙΔΡΑ. Τέλος ο χώρος που υπάρχει στην κόντρα γέφυρα, ενώ στη ΦΑΙΔΡΑ παραμένει ως είχε, στον ΘΕΟΦΙΛΟ μέρος του (στο ύψος των δύο πρώτων λεμβών) έχει κλειστεί.
enas chiotis Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Κι εγώ θα σταθώ στην πρώτη διαφορά που ανέφερε ο Ν.ΧΙΟΣ, το τελείωμα του ντεκ πάνω από την γέφυρα. Από τα ταξίδια μου με το Φαιδρα θυμάμαι πως ο χώρος αυτός ήταν ανοικτός στο κοινό, και μάλιστα στην περιοχή που υπάρχουν μόνο οι πλαινοί ανεμοθώρακες υπήρχε και πισίνα, κάτι που ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι είχε εκεί πάνω (σίγουρα είχε εσωτερική πισίνα πολύ χαμηλά). Εξάλλου η περιοχή αυτή έχει μετασκευαστεί στο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και η πρόσβαση απαγορεύονταν μέχρι λίγους μήνες πριν το ατύχημα (τελευταία είχε ανοίξει ο χώρος, αλλά ήταν σκέτος λαβύρινθος).
miko mission Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Aλλες διαφορες ειναι τα παραθυρα που εβαλε η νελ κατω απο τα υπαρχοντα στην γεφυρα,η εξωτερικη πισινα υπηρχε και στο αλλα εκει εβαλαν την υπερκατασκευη την μεγαλη,στο πλαινο σαλονι εξω απo το self service στο θεοφιλος εχει τοιχογραφια με θεμα τον nils holgersson ενω στο φαιδρα με τον peter pan να πουμε ακομα για την δευτερη ρεσεπσιον που εχει ο θεοφιλος πρυμα και νομιζω οτι το φαιδρα δεν εχει πτερυγια ευσταθειας,αν ξερει καποιος κατι ασ πει.
Neptune Posted December 18, 2008 Author Posted December 18, 2008 Σωστες ολες οι διαφορες που λετε αλλα δεν ειναι απο κατασκευης που ζητησα Νικητης ο Νησος Χιος λοιπον που απαντησε πρωτος και βρηκε την αρχικη διαφορα των πλοιων. Ας βαλει την επομενη σπαζοκεφαλια.
NHSOS XIOS Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Ας πουμε λοιπον τις διαφορες μεταξυ ΚΟΡΝΑΡΟΥ και ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.Δεν εχω ταξιδεψει με κανενα απο τα 2 οποτε με ενδιαφερει να αναφερετε καθε πιθανη διαφορα(ειτε εσωτερικα ειτε εξωτερικα).Προχειρα εντοπιζω 2 εξωτερικες διαφορες.Νικητης οποιος βρει τις περισσοτερες.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2008 Posted December 18, 2008 Δυο εξωτερικές διαφορές που μου έρχονται στο μυαλό χωρίς να κοιτάξω κάποια φωτογραφία. Είναι η προέκταση των ανοικτών καταστρωμάτων στη πρύμη που έχει ο Βιτσεντζος Κορνάρος ενώ δεν έχει το Σαμοθράκη. Άλλη μια είναι ότι το Fast Rescue Boat στο Βιτσεντζο Κορνάρο είναι στην αριστερή πλευρά πίσω από τη βαρδιόλα ενώ στο Σαμοθράκη είναι από τη δεξιά πλευρά.
Mediterranean Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Η πρυμνη ειναι η μεγάλη τους διαφορά.Δηλαδη οι τέντες που εχει ο Κορνάρος πισω απο τα φουγάρα και σταδιακά στα deck του μεχρι και πάνω απο τον καταπέλτη,το deck ανοιχτο που έχει το Σαμοθρακη ενώ αντιθετα στο άλλο εχει κλεισει με παράθυρα (πανω απο το garage).
Neptune Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 Επισης μετα την προσαραξη του Σαμοθρακη εχουν και διαφορετικα πτερυγια στις προπελες
NHSOS XIOS Posted December 22, 2008 Posted December 22, 2008 Δεν βλεπω παντως να εχετε και ιδιαιτερη ορεξη να πειτε καμια αλλη διαφορα Εξωτερικα πρεπει να ειπαμε τα εμφανη διαφορετικα σημεια,εσωτερικα εχει καποιος να μας πει κατι?
Mediterranean Posted December 22, 2008 Posted December 22, 2008 Δεν εχω ταξιδεψει με κανενα απο τα δυο οποτε δεν εχω αποψη προσωπικα!
NHSOS XIOS Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 Ανακαλυψα μια οχι και τοσο εμφανη διαφορα.Οι φωτο ειναι απ τον Σουηδο.
giorgosz Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 NHSOS XIOS, όντως το ΜΕS προστέθηκε επί Μανούση, σε δεξαμενισμό του πλοίου στη Βασιλειάδη...
enas chiotis Posted December 24, 2008 Posted December 24, 2008 Φίλε giorgos z δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι οι MES του Σαμοθράκη τοποθετήθηκαν επί Μανούση. Σίγουρα άλλαξαν θέση επί ΣΑΟΣ, αφού όταν μας ήρθε το πλοίο οι θύρες ήταν μετά το πέμπτο ζεύγος παραθύρων, ενώ σήμερα έχουν καταλάβει ένα (το πρώτο στη σειρά) παράθυρο.
NHSOS XIOS Posted January 13, 2009 Posted January 13, 2009 Αφου αλλαξαμε χρονια,δεν αλλαζουμε και κουιζ....Τα ειπαμε πανω κατω για ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ-ΚΟΡΝΑΡΟ(βεβαια δεν μπορω να πω οτι σας ενθουσιασε κ πολυ το εν λογω κουιζ)οποτε οποιος θελει ας βαλει το επομενο.
Neptune Posted January 14, 2009 Author Posted January 14, 2009 Αφου δε βαζει κανεις ας βαλω εγω παλι. Το αγαπημενο μου ιταλικο βαπορι εχει μια διαφορα σε σχεση με τα μεγαλυτερα σε ηλικια αδερφια του... Το Εξπρες Πηγασος και το Venezia εχουν μια μικροδιαφορα απο το Riviera Del Conero και το Grecia. H διαφορα δεν ειναι ορατη απο φωτογραφια (παρα μονο αεροφωτογραφια σε καλη αναλυση) και εντοπιζεται στις βαρδιολες. Μηπως το εχει παρατηρησει κανενας αλλος εκτος απο μενα το γεροπεριεργο;
NHSOS XIOS Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Το αγαπημενο μου ιταλικο βαπορι εχει μια διαφορα σε σχεση με τα μεγαλυτερα σε ηλικια αδερφια του... Μηπως εννοεις την πλωρη,που ανακατασκευαστηκε στον ΠΗΓΑΣΟ μετα το ατυχημα? Το Εξπρες Πηγασος και το Venezia εχουν μια μικροδιαφορα απο το Riviera Del Conero και το Grecia. H διαφορα δεν ειναι ορατη απο φωτογραφια (παρα μονο αεροφωτογραφια σε καλη αναλυση) και εντοπιζεται στις βαρδιολες. Για να λες απο αεροφωτογραφια(που δεν βρηκα ψαχνοντας προχειρα)μαλλον η διαφορα θα εντοπιζεται στην θεση των χειριστηριων η στα ιδια τα χειριστηρια
Earl Granville Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Βασικά πρέπει να είναι αντίθετα η θέση της πυξίδας με την θέση της κονσόλας των χειριστηριων. Στον ΠΗΓΑΣΟ βγαίνοντας από την γέφυρα βλέπεις πρώτα την πυξίδα κι έπειτα την κονσόλα των χειριστηρίων στραμένη σε θέση που να βολεύει τον πλοίαρχο. Στο άλλο πρέπει να βλέπεις πρωτα την κονσόλα σε ευθεία θέση με την πλ΄'ωρη κι έπειτα την πυξίδα που αν συμβαίνει αυτό δύσκολα θα μπορεί ο πλοίαρχος και να βλέπει και να κάνει κινήσεις οπότε θα θέλει βοήθεια από κάποιο αξιωματικό για να του λέει και να κάνει τις κινήσεις. Ισως γι αυτό μετά να άλλαξε η θέση τους στον ΠΗΓΑΣΟ.
Neptune Posted January 15, 2009 Author Posted January 15, 2009 Σωστοι οι παιχτες.. Απο αεροφωτογραφια της Adriatica του πλοιου Espresso Grecia ειναι φανερο οτι το πλοιο εχει μια κονσολιτσα με τα παλια χειριστηρια της Lips (σαν του Αλκαιου) και ειναι ποιο μεσα απο οτι στα αλλα δυο αδερφια που κτιστηκαν αργοτερα. Επισης να πουμε οτι τα 2 πρωτα δε χτιστηκαν για λογαριασμο της Adriatica αλλα για λογαριασμο της Trahetti del Mediterraneo και ειχαν πρασινο χρωμα στην αρχη.
enas chiotis Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Aς πάμε παρακάτω. Αδελφά πλοία ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΡΟΔΑΝΘΗ. Θέλω να μου αναφέρετε μια διαφορά που είναι εμφανής στις πρύμες των πλοίων, από το main deck και κάτω. Όχι την προφανή, έτσι;
NHSOS XIOS Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Μηπως εννοεις το σχολιο του ΣΕΙΡΙΟΥ σε αυτη την φωτο?
proud_ionian Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 στο μυτιληνη ειναι λιγο πιο δεκξα ο καταπελτης και το ροδανθη εχει διπλο ζωναρι δεκξα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now