Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Φήμες θέλουν ότι το ταχύπλοο θα περάσει στα χέρια της Seajets γνωρίζει κάποιος καμία παραπάνω πληροφορία?

  • Replies 674
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εγώ νομίζω ότι οι φήμες που έπονται της συμφωνίας για την αγοραπωλησία του Εξπρές Σκιαθος , θα είναι πολλές και αμφιβόλου εγκυρότητας , χωρίς βέβαια να αποκλείουμε και τίποτα . 

Το καλό είναι οτι η Attica group είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο , οπότε οποιοδήποτε γεγονός που την αφορά θα δημοσιευτεί .

 

 

 

  • 5 weeks later...
Posted

Αναχώρησε το πλοίο απο τον Πειραιά ρυμουλκούμενο με προορισμό στο AIS Ελευσίνα  

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Σίγουρα είναι ένα πάρα πολύ καλό ταχύπλοο το οποίο όλα αυτά τα χρόνια στέκεται στο ύψος του αλλά πιστεύω ότι θα το φάει ο ανταγωνισμός.

Edited by shipgreeks
Posted (edited)

Με πρωτόκολλο πηγαινε πέρυσι απο μεσα ιουλη μεχρι τελη αυγούστου σχεδον!

Παρο-Ναξο το προτιμουν σε σχεση με τα αλλα ταχυπλοα. Κουφονήσια-Αμοργό παίζει μόνο του !

Αν το τραβούσαν και νωρίτερα σε θέμα ώρας θα τραβούσε και ένα απογευματινό για Παρο-Ναξο ή καμια Συρο-Μυκονο αλλά μετά θελει διπλό πληρωμα κλπ που μαλλον δεν συμφέρει!

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Και που θα το έχει..? Τόσα χρόνια σε αυτή την γραμμή, έχει δημιουργήσει την δική του πελατεία. Και ο Θεός ο ίδιος να κατεβεί δηλαδή και να κάνει δρομολόγια, τον κόσμο που είναι να πάρει, θα τον πάρει. 

Posted (edited)

Δεν μπορεί να το φάει ο ανταγωνισμος γιατί το Highspeed 4 ειναι πολυ σοβαρό brand name απο μόνο του! Απο ταχύτητα μόνο το world champion ειναι πιο γρήγορο. Το εσωτερικό του ( αν και κατ’ έμε θέλει ανακαίνιση) αποπνέει μια premium αίσθηση και οι χώροι του εξαιρετικοί. Ταχύτητα εχει στο φουλ, αν το ανοίξουν ( ίδια με του Olympic, μην εχει ξαι παραπάνω το 4 μετα  τη μετασκευή του πρώην 7)

Επισης ειναι το πιο αξιόπιστο ταχύπλοο που εχει περάσει ποτε απο την Ελλάδα ( εν το είχε η seajets, θα έκανε παπάδες το πλοίο) Αλλα όπου αττικα, τα ταχύπλοα έχουν περίεργη μεταχείριση 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted
1 hour ago, cyclades_shipping said:

Κουφονήσια θα έχει φέτος και το Olympic Champion Jet.

Το superrunner βλεπω, και περυσι πηγαινε ενα ταχυπλοο της seajet αλλα με 5 νησια πριν.

Το θεωρώ αστείο να βγαίνει το 4.55 ώρες που λενε για το superrunner με Συρο-Την-Μυκ-Ναξ πριν.

Αντίθετα το hs4 έχει προσθέσει 10’ στο φετινό δρομολόγιο του φέτος. 
Και επιστροφή απο πάρο κανά μισάωρο αργότερα γιατί πάντα μαζευε καθυστερηση στο γύρνα όταν έπιανε και αμοργό.

Posted
3 hours ago, HS_4 said:

Αν το τραβούσαν και νωρίτερα σε θέμα ώρας θα τραβούσε και ένα απογευματινό για Παρο-Ναξο ή καμια Συρο-Μυκονο αλλά μετά θελει διπλό πληρωμα κλπ που μαλλον δεν συμφέρει!

Έχει διπλό πλήρωμα που κάνει μόνο το πρωινό δρομολόγιο μέχρι την Αμοργό 

  • 2 weeks later...
Posted

Στην επιστροφή στις 24/6 έχουν μείνει μόνο business και vip παρόλο που το champion jet 1 το δείχνει με λιγότερο χρόνο και φθηνότερη τιμή!

  • 2 weeks later...
Posted

Επιτέλους και σήμερα με 37,1 ξανά. Είναι αμαρτία αυτό το ταχύπλοο να πηγαίνει με 31-32 που το βλέπουμε τις περισσότερες μέρες.

Posted

Τα ταχύπλοα που ταξιδεύουν με φουλ ΙΧ αυτές είναι οι ταχύτητες τους. Το Superexpress μέχρι Μύκονο δεν περνάει τα 30, μετά φτάνει άνετα 36. Το hs4 τα ίδια, όταν αδειάζει το γκαράζ πάει τάπα. Δεν είναι νεοτευκτα με εγγυήσεις να τα λιώνουν, είναι ταχύπλοα 25ετιας. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...