Superfast VI Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Den ksero poso exi spasi o keros, pantos osoi itan mesa sigura tha efagan gero kunima. Pantos apo ora (ke logo kerou) mia xara to vrisko.
George Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Τηλεφώνημα που αναφέρει την τοποθέτηση βόμβας στο πλοίο έχει γίνει και παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Μυκόνου κενό επιβατών. Άγνωστο το τι ώρα θα αναχωρήσει αν πρόκειται για φάρσα. Ελεος όμως πια!!! edit Και φυσικά ένας ακόμα λαμάκας έκανε το κέφι του Οι επιβάτες επιβιβάζονται στο πλοίο αυτή τη στιγμή για να αναχωρήσουν κάποτε. Θέλω όμως να παρατηρήσω κάτι: Οι "υπέυθυνοι του λιμανιού" της Μυκόνου άφησαν τους επιβάτες (και αυτούς που ήταν μέσα και αυτούς που περίμεναν) ακριβώς έξω από τον καταπέλτη. Δηλαδή αν χτύπα ξύλο γινότανε το μπαμ τι συνέπειες θα μπορούσαμε να έχουμε; Είμαι παράλογος;
emanon Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα μας που δεν μπορεί επιτέλους να εντοπίσει τα προβληματικά αυτά άτομα. Οι παρακολουθήσεις για άλλα ζητήματα πως γίνονται και για αυτα δεν υπάρχει μέριμνα.Δεν είναι μόνο το HS4 αλλά και πολλά άλλα πλοία που έχω εργαστέι κατά καιρούς.
George Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Και σα να μην έφτανε η φάρσα για τη βόμβα στη Μύκονο, όταν το ταλαίπορο βρέθηκε στη Σύρο αναγκάστηκε να περιμένει το ΜΑΡΙΝΑ το οποίο ως γνήσιο βαπόρι του καπτα Μάκη, είχε μπλέξει τις άγκυρές του και είχε φράξει κυριολεκτικά το λιμάνι!!! Με αυτά και με αυτά έριξε καταπέλτη στον Πειραιά στις 01:20 το βράδυ.
George Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 Τι έπαθε κι αυτό ρε παιδιά; Χθες εθεάθη στο separation στις 01:30 με άφιξη κανονικά 01:00 στον Πειραιά και αυτή τη στιγμή σύμφωνα με επιβάτη που πριν λίγο παράλλαξε τον Ταμέλο καταγράφονται οι απίστευτες (για τα δεδομένα του πλοίου) ταχύτητες 28,6 - 30,2:eek: Αυτές οι ταχύτητες μυρίζουν 3 μηχανές ή το πάμε κομένο;
pie Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Μέρες τώρα και εγώ στο Ais δεν το έχω δεί πάνω από τα 31 μίλια.....
pie Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Συνεχίζει να μην ξεπερνάει τα 30-31 μίλια...! Και δε νομίζω να είναι για λόγους οικονομίας αφού τα ομόσταυλά του πάνε κανονικά(HS2-3 32-33, HS5 38-39)!
.voyager Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Στα HS 1,4,5 σου επιτρέπουν να κάθεσαι έξω σε όλα τα καταστρώματα και αυτό είναι ένα ακόμα πολύ θετικό σε σχέση με ΟΛΑ τα άλλα ταχύπλοα ανεξαιρέτως. Στα δύο μικρά HS σε αφήνουν να κάτσεις έξω μόνο στο κατάστρωμα της VIP (την οποία θεωρώ απαράδεκτη) και στο κατάστρωμα της οικονομικής όσο το πλοίο είναι δεμένο σε λιμάνι και μέχρι να ανοίξει full speed. Μετά βγαίνει η πλοιοσυνοδός και σε μεντρώνει. Αυτό ακριβώς μου συνέβη κι εμένα, αλλά στο Ηighspeed 4,δηλ. η πλοιοσυνοδός με έβαλε μέσα ευγενικά, τον Αύγουστο του 2004 (τη μέρα που έδενε το QM2 στον Πειραιά για τους Ολυμπιακούς!). Ίσως ήταν μεμονωμένο, τι να πω! Τώρα που το έμαθα, θα ταξιδέψω από Άνοιξη με Highspeed ξανά
pie Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την παραμονή στα εξωτερικά καταστρώματα(hs1,4,5) είναι ο καιρός αλλά και ο πλοίαρχος. Στο HS4 δυο φορές έχω δεί στο ντεκ της οικονομικής στο κατάστρωμα 5 άτομα με σλιπινγκ μπάγκ. Επίσης και στα 2 μικρά σε αφήνει αν είναι κάλμα ο καιρός. Πιστεύω ότι εξαρτάται από την τυπικότητα του πληρώματος τις περισσότερες φορές. Σίγουρα όλα τα λευτά να είσαι στο εξωτερικό κατάστρωμα του ΗS5 με 40+ κόμβους.!
Stratos Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Πάντως στο 4 μέχρι την Σύρο και σχεδόν σε όλο το ταξίδι παρέμεινα έξω και χωρίς την παραμικρή ενόχληση από το πλήρωμα. Η αλήθεια είναι ότι αν και οπαδός των κλασικών πλοίων η θέα από τα απόνερα να εκσφενδονίζονται πίσω είναι εντυπωσιακή..
thanosp Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Με το HS4 το καλοκαίρι του 2006, Πειραιάς - Χανιά, μπορούσες ελεύθερα να βγεις στο πίσω κατάστρωμα, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
HIGHSPEED 4 Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Θελω να κανω μερικες ερωτησεις για το πλοιο αν ξερει καποιος. 1. Αν οι μηχανες εχοθν μειωτηρα 2. Αν υπαρχει αντλια πετρελαιου 3. Αν εχει παρατηρηθει να ανεβαζει θερμοκρασιες 4. Αν εχει δεχθει τροποποιησης για μειωση της ιπποδυναμης Τελος αναρωτιεμαι αν εχει γινει απο τοτε που ηρθε -οπως και στα υπολοιπα- καποια σοβαρη μηχανικη συντηρηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 1. Αν οι μηχανες εχοθν μειωτηρα Ναι έχουν μειωτήρα τύπου «REINTJES» 2. Αν υπαρχει αντλια πετρελαιου Ναι πρέπει να υπάρχει (δεν έχω ακούσει καμία μηχανή χωρίς αντλία πετρελαίου) 3. Αν εχει παρατηρηθει να ανεβαζει θερμοκρασιες 4. Αν εχει δεχθει τροποποιησης για μειωση της ιπποδυναμης Τελος αναρωτιεμαι αν εχει γινει απο τοτε που ηρθε -οπως και στα υπολοιπα- καποια σοβαρη μηχανικη συντηρηση. Όσο για τις άλλες δυο απορίες δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
Dimitris Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Πριν λίγο βγήκε για δοκιμαστικό, κάποια στιγμή στο AIS το είδα να πιάνει 38,7 (δεν ξέρω αν έπιασε κ περισσότερο) και μετά έκανε αναστροφή και επιστρέφει στο λιμάνι
HIGHSPEED 4 Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Για την ακριβεια 39 στρογγυλα και πραγματικα μου εκανε εντυπωση χρονια εχω να το δω να το ανοιγουν τοσο.Γυριζει Πηραια με σταθερα 37,5 μιλια
pie Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Το συγκεκριμένο πλοίο αν θυμάστε στα τελευταία του δρομολόγια πήγαινε "κομμένο"...υπήρχε κάποιος μηχανικός λόγος που γινότανε αυτό???
captmimis Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 Άνοιξαν τα πλάνα απο 18/04. Είναι τα αναμενόμενα πρωινα Σύρο-Τήνο-Μύκονο 07.30
Orestis Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 Παρθενικό ταξίδι για Ρέθυμνο αύριο το πρωί, πάει για την απαιτούμενη πιστοποίηση.
speedrunner Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 to ploio katevenei gia rethimno me taxythta pou ftanei ta 37,5 Knots;)
HIGHSPEED 4 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Πιστευω πως οι 4,5 ωρες που δινει η εταιρεια το Πηραιας-Ρεθυμνο απλα ειναι αδυνατο να επιτευχθουν και δε βρισκω το λογο να κανουν τετοιο προγραμματισμο δρομολογιων που θα επιρεζαζει και τιν επιστροφη στον Πηραια. Ο λογος που το λεω ειναι πως το πλοιο ξεκινισε καπου 8.20 απο Πηραια κατεβαινει με 36-37.5 μιλια και ακομα εχει ενα τεταρτο-μισαωρο μεχρι Ρεθυμνο , δηλαδη περιπου 5 ωρες (χωρις να υπολογισουμε και τα καλοκαιρινα μελτεμια). Ακομα αναρωτιεμαι αν θα αντεξουν οι μηχανες αυτην τιν καταπονηση. Το πλοιο θα ταξιδευει πρωι-μεσημερι-απογευμα-βραδυ-ξημερωματα και τα τελευταια χρονια το ειχαμε συνηθησει σε ταχυτητες max. 34 μιλια. Τωρα καλειται (στο δρομολογιο του Ρεθυμνου) να αναπτυσσει τουλαχιστον 36 μιλια σταθερα (και σιγουρα χρειαζεται να ανοιξει και περισσοτερο). Φοβαμαι πως η επιλογη του μεγαλου Highspeed μπορει να γυρισει boomerang αφου υστερει κατα πολυ του 5 σε ταχυτητα.
doctorvgs Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Συμφωνώ απόλυτα HIGHSPEED 4. Πέρυσι όταν έκανε Χανιά το HS4, το δρομολόγιο έβγαινε σε 4 ώρες και 45 λεπτά. Υπολογίζοντας ότι το Ρέθυμνο είναι 7-8 μίλια παραπάνω από τα Χανιά, δύσκολα θα βγαίνει το δρομολόγιο σε λιγότερο από 5 ώρες, εκτός κι αν έχουν σκοπό να ανεβάσουν την υπηρεσιακή με τα πιθανά προβλήματα που αναφέρεις κι εσύ.
elybero Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Τα Χανιά είναι μεν λίγο πιο μακριά από το Ρέθυμνο έχουν όμως για μια μεγάλ ζώνη με περιορισμό ταχύτητας. Νομίζω ότι πλέον η HSW γνωρίζει το θέμα και σίγουρα έχουν κάνει τους δικούς τους υπολογισμούς. Προφανώς, επειδή τα πλάνα έχουν ανοίξει για μικρό διάστημα και όχι για το σύνολο του καλοκαιριού, μπορεί να γίνει η έκλπηξη με κάποια αλλαγή πλοίων ή διορθωτική κίνηση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now