Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

μακαρι και στην πατρα :D

γινεται εξαιρετικη δουλεια και οχι μονο στο βαψιμο (στη μια φωτο ειναι χιτωνια?)

(thanx:))

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Στις φωτογραφίες με τα εξαρτήματα των μηχανών δεν βλέπω κάτι καινούργιο αλλά τα ήδη υπάρχοντα εξαρτήματα που είχε μηχανή!! Τα χιτώνια, τα περιχιτωνια (διακρίνονται και τα έμβολα με διωστηρα πίσω) και τα σώματα των αντλιών πετρελαίου Υ.Π.

Posted
22 minutes ago, .voyager said:

€9 εκατομμύρια κόστισε η αγορά και μάλλον θα ξεπεράσουν τα επιπλέον €3 εκατομμύρια οι εργασίες που γίνονται. φωτογραφίες.

 

Προφανώς όσα ξέρει ο νοικοκύρης κλπ. Αλλά πολλά λεφτά, ρε παιδί μου. Πόσα να αφήνει ένα τέτοιο πλοίο μέσα σε ένα χρόνο, να αφήνει 1 εκατομμύριο? Είναι 43 ετών, θα πρέπει να το κρατήσουν μέχρι τα 56 του απλά και μόνο για να βγάλει το κόστος αγοράς και επισκευής, χώρια τα τρέχοντα έξοδα. Και 1.5 ή 2 να αφήνει, τα μαθηματικά είναι βαριά.

Posted (edited)

Θεωρώ πως αυτό το ποσό χρημάτων  μας δείχνει την σοβαρή πρόθεση της Levante,  να το εκμεταλλευτεί για  αρκετά χρόνια. Όσα και να είναι εμείς χαιρόμαστε😉

Edited by svo
Posted (edited)

η εταιρια οντως ριχνει πολλα λεφτα στο πλοιο, αλλα για τα ποσα που ανακοινωνονται, προσωπικα ειμαι παντα επιφυλακτικος. ;) πολλα νουμερα ειναι απλα για να ακουγονται

επειδη την εχουμε ξανακανει την κουβεντα και οταν ανακοινωθηκε η αποκτηση του πλοιου απο τη levante. η kefalonian ηταν στριμωγμενη. οτι και να πηρε σε premium για να φυγει, δεν μπορει να ειναι πανω απο 2 φορες την αξια του πλοιου σε τιμη scrap (εκτιμω πλοιο + αερας μεχρι 3,5 το πολυ συνολικα).

απο εκει και περα το πλοιο κανει, απο οτι φαινεται, μια εκτεταμενη και σε βαθος επισκευη παντου (δεν ειναι μετασκευη), που εχει να δει ομοια της απο εποχης blue star. (επι kefalonian 2 φορες εκανε μονο, ξεπλυμα και τηγανι). ποσο να την κοστολογησουμε; 1,5εκ; 2εκ;. Παμε στα 5,5. Αυτο το νουμερο, ειναι κοντα  και στα ποσα που ειχε ανακοινωσει η levante. 2,5 τσεπη, 4 τραπεζα και τα υπολοιπα... κοινωνικος πολλαπλασιαστης.:P

5,5 εκ βγαινουν σε μια 4ετια. (για να μη εχει αγχος και ο @Nick the Greek, για τις μετοχες του στη newsphone^_^)

@.voyager εσυ που τα ειδες απο κοντα, τα συσκευασμενα εξαρτηματα ειναι καινουργια ή τα υπαρχοντα ανανεωμενα;

προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω μεσα απο τη συσκευασια. στα "στοιχεια μηχανων" ειχα παρει 4:D

 

Edited by proud_ionian
Posted
2 hours ago, proud_ionian said:

απο εκει και περα το πλοιο κανει, απο οτι φαινεται, μια εκτεταμενη και σε βαθος επισκευη παντου (δεν ειναι μετασκευη), που εχει να δει ομοια της απο εποχης blue star. (επι kefalonian 2 φορες εκανε μονο, ξεπλυμα και τηγανι).

Θα διαφωνήσω ότι το Κεφαλονιά είχε να δει επισκευή τόσο μεγάλη από την εποχή της Blue Star Ferries!! Εγώ θυμάμαι τουλάχιστον δύο μεγάλες επισκευές από την Strintzis Ferries! Τη χρονιά που το αγόρασε από την Blue Star Ferries δηλαδή το 2004 και τη τελευταία χρονιά πριν σταματήσει η Strintzis Ferries (που προκάλεσε τριγμούς στους μετόχους της εταιρείας για το υψηλό κόστος)!! 

Posted (edited)

στο μηχανολογικο κομματι μονο, πιθανον. το πλοιο αλλωστε διατηρουσε την ταχυτητα του και δεν ειχε βγαλει βλαβες.

στη γενικοτερη εξωτερικη εικονα του πλοιου, τουλαχιστον οπως το βλεπουμε απο τις φωτο του @.voyager, δεν ειχε γινει αναλογης εκτασης παρεμβαση, ουτε κατ'ελαχιστο.

 

ΥΓ: για να μην απαναλαμβανομαστε, οποιος δε βαριεται ας ξαναδιαβασει τα ποστ στο τοπικ του πλοιου ως το 2011 και θα θυμηθει τι γραφαμε τοτε,

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Posted

στις μπιντες της πατρας,  κυκλοφορει οτι εκτος απο τη φορεσια και τα χρωματα της levante, θα εχει σχεδιασμενο καταπλωρα και στον καθρεφτη, ενα επιπλεον "δικο του"  σινιαλο

 

Posted

σε κουβεντα με εναν απο τους μεγαλους τις λεβαντε ειπε οτι δεν εβγαζε μηνα με την προηγουμενη ιδιοκτησια και επισης οτι θα κανει πορο-κυλληνη-και ζακυνθο- κυλληνη βοηθεια στα αλλα δυο εκει

Posted

Τι, AIDA ship θα το κάνουμε. ..... Το να το έβαζαν τα θρυλικά δελφινακια - δράκους το κατανοώ. .... Η έστω το θρυλικό σύμβολο που είχε στην γέφυρα του, όταν ήρθε από την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. ....

Posted (edited)
40 minutes ago, GERASIMOS12 said:

σε κουβεντα με εναν απο τους μεγαλους τις λεβαντε ειπε οτι δεν εβγαζε μηνα με την προηγουμενη ιδιοκτησια και επισης οτι θα κανει πορο-κυλληνη-και ζακυνθο- κυλληνη βοηθεια στα αλλα δυο εκει

Και θα αφήσουν τον Κάλβο με μισό σαλόνι και 15,5 σταθερή ταχύτητα Πάσχα και Καλοκαίρι που γίνεται χαμός... Αλλά θα μου πείτε συμφέροντα είναι αυτά, και τώρα ειδικά με το μονοπώλιο υπάρχει μεγαλύτερη ευχέρεια στο να κάνουν ό,τι θέλουν αφού δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Τόσα χρόνια το 'χουμε καταλάβει.....

Edited by kefalonia94
Posted
On 12 Αυγούστου 2018 at 2:36 AM, proud_ionian said:

 το πλοιο δειχνει εμφανως τα χρονια του, την υπερεκμεταλευση που υφιςταται και τη σπαρτιατικη συντηρηση

 

On 13 Αυγούστου 2018 at 5:42 PM, proud_ionian said:

ακομη και αν πηγε για λιγη ωρα19, ειναι αμφιβολο αν μπορει να ταξιδευει συνεχως με αυτην την ταχυτητα, χωρις παρενεργειες.

 

On 25 Αυγούστου 2018 at 10:38 AM, proud_ionian said:

στη συγκεκριμενη περιπτωση ομως, εχουμε ενα πλοιο που εχει τριαμισυ χρονια να δεσει, οποτε ο καθενας μπορει να σκεφτει διαφορα

On 23 Νοεμβρίου 2018 at 5:15 PM, proud_ionian said:

 

ειναι η ηλικια του και οτι απο το 2011 δεν εχει γινει σοβαρη επισκευη σε hull and machinery, αλλα μονο τα ελαχιστα.

 

 

@kefalonia94 οσοι το ταξιδεψαμε το 2018, βλεπαμε οτι αν δεν εκανε αμεσα επισκευη, δεν θα αργουσε η σοβαρη αβαρια.

@Mr_Zoo αστειευομαι. θα μας βγαζει τη γλωσσα

Posted

Έχεις δίκιο σε αυτό... Εγώ ταξίδεψα μια βδομάδα πριν γίνει το deal και ήταν σε άθλια κατάσταση..ειδικά οι εξωτερικοί χώροι..

Posted

στη σελιδα της levante στο fb εχουν ανεβει φωτο απο τις εργασιες στο κεφαλονια.

καποιες παρομοιες με αυτες που ειδαμε προσφατα, καποιες αλλες, απο ελασματουργικες εργασιες στο γκαραζ.

ας βαλουν και αλλες. δεν ειναι κακο να φανει η δουλεια που γινεται.

 

ΥΓ: αρχικα η εταιρια διερρεε οτι θα ξαναπαρει το κανονικο του ονομα (κεφαλονια σκετο). τελευταια δεν ακουμε κατι. ισχυει η προθεση ή κολλησε σε παλιες ρητρες;

Posted

δεν ειναι ευκαιρια να σουταρουν και τον αχρηστο και αντιαισθητικο δεξιο καταπελτη; 

ετσι και αλλιως, νυχια στηριγματα κλπ πισω απο τη δεξια μπομπα εχουν ξηλωθει εδω και καιρο. δεν ειναι λειτουργικος.

Posted

Πολυ σωστή η παρατήρηση @proud_ionian!! Αλλά δεν βλέπω να γίνονται λαμαρινοδουλειες στο πλοίο καθόλου μέχρι στιγμής. Θα προλάβουν;  

Posted

βλεπουμε ηδη τη μαυρη ριγα πως θα κλεινει πρυμα.

απο τη μακετα (που ειδαμε στο τοπικ της τ.ionian group) και απο τις σημερινες φωτο του @Aqua_blue,  εχω απορια για το αν το blue black της levante στην τσιμινιερα θα ειναι βαμμενο μεχρι το υψος των πλαινων ανοιχτων deck, οπως στα προηγουμενα σινιαλα του πλοιου, ή μεχρι το υψος του ανοιχτου deck πρυμα απο τις τσιμινιερες, για να βγαινει και η μαυρη ριγα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...