proud_ionian Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 ασε και εχουν αρχισει να με ζωνουν τα φιδια με τις πολλες αναβολες. αλλο μπλε περιμεναμε να φυγει και αλλο να μας την κανει
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Μέσα στα πλοία που είχαν επιθεωρήσει οι Ασιάτες πριν λίγες ημέρες ήταν και το Κεφαλονιά με ανοιχτο το AIS σημερα το κουκλι To AIS έχει υπάρξει ανοικτό πολλές φόρες ακόμα μέσα στο Μάρτιο!!
proud_ionian Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 (edited) καλα δεν ειπαμε οτι ηταν η πρωτη φορα εκτος απο τους ασιατες, το ειδε και ελληνικη μονοβαπορη εταιρεια χωρις αποτελεσμα. απο τη στιγμη που δεν καταφεραν να διωξουν το επτανησος (λογω τιμηματος) προσπαθουν να διωξουν το κεφαλονια ΥΓ: αυτο δειχνει και η ακυρωση του δεξαμενισμου Edited March 23, 2012 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Το Κεφαλονιά μέχρι το τέλος του Μαρτίου θα πρέπει να αλλάξει θέση πρόσδεσης, γιατί από την 1 Απριλίου παύει να θεωρείται χώρος επισκευής η Ακτή Ξαβερίου
proud_ionian Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 (edited) για να δουμε που θα παει, νεο μωλο/μωλο δεη, σαλαμινα ή ντανα δεξαμενης ; Edited March 26, 2012 by proud_ionian
94867 Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 (edited) Μήπως να σκεφτούμε και την πιθανότητα του scrap ? Edited March 26, 2012 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 (edited) @94867 η πιο πιθανη καταληξη αυτη θα ειναι (κατα τη δικη μου υποθεση αυτο). στη ελλαδα με τοσα πλοια που περισσευουν (και στο μεγεθος του) δεν βλεπω να εχει ρολο. αν δεν βρεθει καποιο ενδιαφερον απο τριτη χωρα (ευξεινος ποντος, ερυθρα, νησιωτικη ασια) αργα ή γρηγορα θα παει απεναντι. απλα αν πρεπει τοσο αμεσα να αφησει τη θεση του, τοτε μεχρι να αποφασισθει η τυχη του θα ειναι σε καποια απο τις ζωνες παροπλισμου της περιοχης Edited March 26, 2012 by proud_ionian
NHSOS XIOS Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Μια χαρα θα ηταν το καραβακι για Λαυριο-Λημνο-Καβαλα κυριως λογω εσωτερικων χωρων και οτι ειναι προσεγμενο μηχανικα.(αντε να ηθελε κανα κρεβατι παραπανω).Σιγουρα παντως ειναι καλυτερο απο αλλα που κυκλοφορουν στο Αιγαιο και θα ηταν κριμα να παροπλιστει/παει για scrap ενω μπορει να προσφερει σε διαφορες γραμμες αναβαθμιση.
gpap2006 Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Συμφωνώ με NHSOS XIOS..Αν είναι να πάει κάποιο Αλιάγα αυτό είναι η νερομαρία, όχι το αξιόμαχο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ (που και Λήμνο και όπου αλλού προκύψει κενό θα κούμπωνε μια χαρά). Για μία ακόμα φορά βλέπουμε πως πρώτο ρόλο στην ακτοπλοία παίζει το σε ποιά χέρια θα βρεθεί το κάθε βαπόρι και όχι τόσο η ηλικία αυτή καθεαυτή.
margaritis24 Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 λες να το ναυλωσει η ΝΕΛ Βλεπω τον PROUD να παιρνει σπιτι στην ΛΗΜΝΟ για να ταξιδευει με το πλοιο του
proud_ionian Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 μη βιαστουμε να το στειλουμε πριν φυγει. απλα εχει αναπτυχθει μια φημολογια τις τελευταιες μερες, που ξεκιναει απο το οτι η εταιρεια του εχει βγαλει δρομολογια μονο για τη γραμμη της πατρας (και οπως φημολογειται εδω και καιρο, φετος θα δραστηριοποιηθει μονο σε αυτη τη γραμμη), καποια ατομα απο το πληρωμα του κεφαλονια εχουν παει στο επτανησος και τελευταιο οτι ακυρωθηκε και ο δεξαμενισμος του. ολα αυτα δειχνουν οτι δεν εχει θεση στα πλανα τους. προσπαθουν εδω και καιρο να διωξουν ενα απο τα δυο βαπορια. δεν ειναι ευκολο γιατι δεν βρισκεται αγοραστης στις τιμες που θελουν. στο βαπορι επεφταν λεφτα στις μηχανες του τακτικα και περσυ για να παει στο RINA επεσαν λεφτα και σε ελασματουργικες εργασιες (κατω απο το γκαραζ). αν πουληθει σε τιμες σκραπ δεν παιρνουν τα λεφτα τους πισω. μπορει να μην επιανε πια 21, οι εσωτερικοι χωροι δειχνουν οτι δεν ειναι σημερινοι, αλλα δεν παυει να ειναι ενα πλοιο που μεχρι πριν 2 μηνες ηταν ενεργο, ειχε τον δρομο του και ειναιαξιοπιστο. ειπα και παραπανω οτι στην ελλαδα δυσκολα θα βρει ρολο (γιατι περισσευουν πλοια αφ'ενος, αλλα και γιατι κανεις δεν εχει να δωσει λεφτα), αλλα απο την αλλη δεν ειναι ακομη για απεναντι. ο μονος τροπος για να παραμεινει, ειναι να βρεθει κανεις και να κανει καμια super προσφορα για το επτανησος και να του το δωσουν επι τοπου . ετσι και αλλιως ο αρχικος σχεδιασμος ηταν να πουληθει σε καλη τιμη το επτανησος και να μεινουν με το κεφαλονια για το αμεσο διαστημα να θυμισω οτι μεχρι το καλοκαιρι που πηγε στην κυλληνη ταξιδευε 18 ωρες καθε μερα για χρονια και μας ειχε απασχολησει για δευτερευοντα (επι strintzis ferries ειχεμε: δυο αβαριες το 2006, μια στο κουζινετο του δεξιου αξονα και μια στο συστημα ψυξης των ηλεκτρομηχανων και απο εκει και περα δυο φορες η μπομπα της αριστερης, δυο φορες ο καταπελτης και ενας αυγουστος, το 2007, σχεδον χωρις κλιματισμο ). βεβαια απο το να σαπιζει σε καμια ντανα ή να βρεθει σε καμια εταιρεια που να μην ριχνει φραγκο, ισως ειναι καλυτερα και να παει απεναντι μια και εξω.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Πλέον ζήτησε την αποδρομολογηση του από τη γραμμή της Κυλλήνης Κεφαλονιάς το Κεφαλονιά
NEK Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Και επίσημα πλέον, αφού ζήτησε ανάκληση της ανακοίνωσης της άδειας δρομολόγησης στην γραμμή Κυλλήνης - Πόρου Κεφαλονιάς, το Κεφαλονιά δεν θα ξαναταξιδέψει στο Ιόνιο
Mr_Zoo Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 (edited) πως το λεμε αυτο επισημα....αν χρειαστει δεξαμενησμο το αλλο,που θα χρειαστει,δεν θα ξαναταξιδεψει????θα προτημησουν να ναυλωσουν αλλο ενω θα υπαρχει το κεφαλονια???? Edited March 28, 2012 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 θα γινει οτι γινεται με ολες τις μονοβαπορες. θα ερθει αλλο ενα πλοιο για λιγες μερες. οπως ειπα και παραπανω, αν παει ντανα θα ειναι μεχρι να ερθει συμφερουσα προταση, δεν προκειται να το ξαναδουμε να ταξιδευει με τη strintzis
Thanos... Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Επουδενί δεν θεωρείται πλοίο για σκραπ και οι της εταιρείας το γνωρίζουν καλά. Ίσως στα δικά μου μάτια να φάνταζε ως ο ιδανικός αντικαταστάτης του Μυρτιδιώτισσα (δεν μ' αρέσει το νέο του όνομα). Είναι αδιαμφισβήτητη η ποιοτική διαφορά τους. Με μια ελάχιστη ανανέωση στο ξενοδοχειακό θα ήταν ιδανικό. Μήπως γνωρίζουμε το ύψος του αντιτίμου ;
proud_ionian Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 φιλε thano συμφωνουμε ολοι Μια χαρα θα ηταν το καραβακι για Λαυριο-Λημνο-Καβαλα κυριως λογω εσωτερικων χωρων και οτι ειναι προσεγμενο μηχανικα. μη βιαστουμε να το στειλουμε πριν φυγει[...] δεν ειναι ακομη για απεναντι το θεμα ειναι σε μια εποχη που περισσευουν πλοια του μεγεθους του σε ολες τις γραμμες, ποσο ευκολα θα βρει ρολο (και ποσο θα εχουν οι πλοιοκτητες του το κεφαλαιο τους χωρις να τους αποδιδει). απο τιμη δεν εχω ακουσει κατι. η τιμη που ακουστηκε για το συνομηλικο, λιγο μεγαλυτερο, αλλα οχι τοσο προσεγμενο ελλη τ (€3,4εκ) με κανει να πιστευω γυρω στα €3εκ ισως λιγο παραπανω. θυμηθειτε περσυ ποσο μεγαλο φανηκε το τιμημα των 4,7εκ για το superferry II, που πουληθηκε με την προικα του μαζι (γραμμη, ονομα κλπ).
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Και όμως η τιμή που είναι σε brokers είναι κοντά στη τιμή του Superferry II
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 (edited) Ε εντάξει, λογικό. Ζητάς πάντα περισσότερα για να πέσεις "μαλακά" στα λιγότερα, σε αυτά δηλαδή που θα είσαι ευχαριστημένος αν τα πάρεις. Παλαιότατος και ...αδιαπραγμάτευτος όρος του εμπορίου. Edited March 29, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Mr_Zoo Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Και όμως η τιμή που είναι σε brokers είναι κοντά στη τιμή του Superferry II μηχανικα και μονο....ιδια λεφτα,για ενα πλοιο σχεδον συνομηλικο με το SFII,ιδιου μηκους,που αυτο ποιανει την ταχυτητα που εχει τωρα το SFII με βολβο και αυτο την ποιανει χωρις βολβο μεγαλα του μειον σε σχεση με το SFII,τουμπαριστο και μονοτιμονο....
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Εκτός από αυτά το Superferry II έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα σε επιβάτες και ΙΧ
proud_ionian Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 καλα μην κανουμε συγκριτικα τεστ. η βασικη διαφορα ειναι οτι το sfII πουληθηκε με την προικα του (εστω οχι αποκλειστικα), ενω το κεφ πωλειται ανευ προικος. το 2004 ειχε ακουστει οτι αγοραστηκε €4εκ. στο πακετο περιλαμβανονταν οτι κανενα πλοιο της attica δεν θα επιανε κεφαλονια για εσωτερικη συγκοινωνια (ουτε τα ιταλικα) και οτι θα κραταγε το ονομα του. δεν μπορω να φανταστω οτι θα ξαναπιασει τα ιδια λεφτα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now