kostaskef Posted November 22, 2018 Posted November 22, 2018 Άρα πρέπει να φύγει μέσα στις μέρες για επισκευή..
Mr_Zoo Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 13 hours ago, proud_ionian said: να περιμενουμε και νεο ονομα Θα σου άρεσε το Ithaki mare, ή λες να ζητήσει δικαιώματα η Χριστίνα? 😂
gpap2006 Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Γιατί θα αλλάξουν όνομα? Το ισχυρό brand δεν το αφήνεις. Το superferry ii άλλαξε τόσα χέρια αλλά όνομα δεν άλλαξε.
Stratos Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Φανταζομαι οτι εκτος απο την γραμμη, δεν το πειρε και για σκραπ, οποτε χρειαζεται πολυ δουλεια γιατι δεν ειναι στα στανταρ της νεας του εταιριας. Οχι μονο μια επισκευη και κιτρινη μπογια.. Υ.Γ. Η σκουρα γραμμη ειχε δοκιμαστει επι Στριντζαιων και δεν ειχε δεσει καλα..
giorgos_k Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Έτσι λέγανε και για το Mare (ότι θα το φέρουν στα στάνταρ της εταιρίας) και το μόνο που κάνανε είναι το βάψιμο
kostaskef Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Το μαρε είναι πιο.καινουριο και σε καλύτερη κατάσταση....το Κεφαλονιά είναι παρατημένο...
proud_ionian Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 συντροφισσες και συντροφοι το προβλημα το πλοιου, δεν ειναι ουτε το κιτρινο χρωμα, ουτε η γραμμη, ουτε το ονομα. ειναι η ηλικια του και οτι απο το 2011 δεν εχει γινει σοβαρη επισκευη σε hull and machinery, αλλα μονο τα ελαχιστα. και κιτρινο, μια χαρα θα δειχνει, οπως δειχνουν και τα αλλα δυο της levante. και η ριγα αν δεν ακολουθησει τη σιμοτηα αλλα παει λιγο πιο... ορτσα δεν θα χτυπαει ασχημα., και το ονομα, οπως και να το πουν, ο κοσμος που το ξερει κεφαλονια θα το λεει.θα προτιμουσα κεφαλονια σκετο ή κεφαλονια di levante, αλλα δεν αποφασιζω εγω. το ερωτημα ειναι, οπως ειδαμε και στο θεμα της εταιριας, ποιο ειναι το κοστος να συμμαζευτει το πλοιο και αν αξιζει για την ηλικια του.
giorgos_k Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 (edited) Κατά την άποψή μου το πλοίο χάνει σε δύο σημαντικά σημεία που είναι απόρροια της ηλικίας του. Το ένα ειναι ότι το πλοίο δεν διαθέτει bow truster με αποτέλεσμα να είναι απελπιστικά αργό στις μανούβρες. Άρα ότι κερδίζει στην ταχύτητα του, το χάνει εκεί. Και το δεύτερο είναι ότι τα γκαράζ του δεν είναι ανεξάρτητα με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να καθυστερεί η φορτοεκφορτωση του. Edited November 23, 2018 by proud_ionian quote αντί reply
proud_ionian Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 bow thruster εχει, αλλα τα εχει φτυσει
giorgos_k Posted November 23, 2018 Posted November 23, 2018 Κατάλαβα... Θέλει χρήμα το βαπόρι αρκετό!
proud_ionian Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 (edited) On 11/22/2018 at 6:23 PM, proud_ionian said: να περιμενουμε και νεο ονομα On 11/23/2018 at 9:59 AM, gpap2006 said: Γιατί θα αλλάξουν όνομα? Το ισχυρό brand δεν το αφήνεις. Το superferry ii άλλαξε τόσα χέρια αλλά όνομα δεν άλλαξε. 17 hours ago, proud_ionian said: και το ονομα, οπως και να το πουν, ο κοσμος που το ξερει κεφαλονια θα το λεει.θα προτιμουσα κεφαλονια σκετο ή κεφαλονια di levante, αλλα δεν αποφασιζω εγω. ειναι εκπληκτικο αυτο που γινεται τις τελευταιες δυο μερες. σε οποιοδηποτε site, forum, social media group, που εχει σχεση με τα πλοια ή με την κεφαλονια, υπαρχει εκρηξη φαντασιας, με προτασεις για πιθανα ονοματα, απο υποστηρικτες της διατηρησης του υπαρχοντος, μεχρι τρολιες τυπου... ματθαιος μονσελας και κυριακος παπαχρονης. το συγκεκριμενο πλοιο, για την κεφαλονια και το θιακι, ειναι ενα brand απο μονο του, για λογους που αφορουν την ως τωρα παρουσια του στα νησια, αλλα και γιατι φερει το ονομα του μεγαλου νησιου του νομου που εξυπηρετει. οπως ειχε κανει η blue star εξαιρεση το 1999 και ενω ολα τα πλοια της strintzis lines αλλαξαν ονομα, ωστα να ακολουθειται η νεα εταιρικη επωνυμια, το κεφαλονια και το superferry II εξαιρεθηκαν, ετσι θα μπορουσε να γινει και τωρα. το ονομα kefalonia di levante, μπορει γλωσσικα να μη λεει τπτ, αλλα θα μπορουσε να συνδυασει την επιλογη της εταιριας να φερουν τα πλοια της την εταιρικη επωνυμια, μαζι με τη διατηρηση του ονοματος του πλοιου που ειναι και το ονομα του ενος απο τα νησια που εξυπηρετει η εταιρια. οσοι εχουν σχεση με τα νησια (μονιμοι κατοικοι, εκ καταγωγης συχνοι επισκεπτες και συχνοι παθεριστες), κεφαλονια θα συνεχισουν να το λενε. Edited November 24, 2018 by proud_ionian
FB ARIADNE Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Και το υπάρχων όνομα του μια χαρά είναι..
Strofades Posted November 25, 2018 Posted November 25, 2018 Φαντάζομαι δεν θα το δούμε πριν το Πάσχα να ξαναταξιδέυει, δεδομένου ότι συνηθως έχει ένα πλοίο σε κάθε γραμμή η ιονιαν την περίοδο του χειμώνα.
Stratos Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 Παντως το καραβι ηταν φωτεινο το Σαββατο που περασα..
Aqua_blue Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 (edited) Το χρηματικο ποσο της αγορας και μετασκευης του Νησος κεφαλονια θα ανελθει στα 10εκ, συμφωνα με την ανακοινωση της Newsphone. Edited November 26, 2018 by proud_ionian
giorgos_249 Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 (edited) Περισσότερο δηλαδή από όσο στοιχίζουν διάφορα σαφώς πολύ ανώτερα πλοία στην εγχώρια αγορά..... Μαααααααλιστα..... Edited November 26, 2018 by giorgos_249
Petros P Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 Αγορά+ΜΕτασκευή + κάποιο μπόνους να βγει απο τη γραμμή? Αν θυμάστε και το Mare είχε αγοραστεί αρκετά περισσότερο απο οτι θεωρητικά άξιζε (8,8 εκ δολ αν δεν απατώμαι?)
.voyager Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 33 minutes ago, giorgos_249 said: Περισσότερο δηλαδή από όσο στοιχίζουν διάφορα σαφώς πολύ ανώτερα πλοία στην εγχώρια αγορά..... Μαααααααλιστα..... Ποια είναι αυτά; Πάντως, υπολογίζει συνολικό ποσό μαζί και με μετασκευή το άρθρο, όχι απλή αγορά. Οπότε οι συγκρίσεις θα είχαν ουσία όταν δούμε το πλοίο να επαναδραστηριοποιείται, για λογαριασμό της Levante. 29 minutes ago, Petros P said: Αγορά+ΜΕτασκευή + κάποιο μπόνους να βγει απο τη γραμμή
Aqua_blue Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 Ξεκινησαν να σβηνονται τα σινιαλα της Kefalonian Lines απο τις παντες του πλοιου
Lord Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 Πραγματικά είναι απορίας άξιο με τι λογική ρίχνει μια εταιρία 10εκ σε ένα πλοίο που είναι 43 ετων.Δεν είναι μόνο ότι μπορούσε να βρει κάποιο αρκετά νεότερο και ας κόστιζε κάποια εκατομμύρια παραπάνω, το θέμα είναι ποτέ θα τα κάνει και απόσβεση.Γενικα είναι μια κίνηση που δεν βγάζει λογική πουθενά.
Petros P Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 Βγάζει λογική οτι μετα τον Τυρογαλά έβγαλε και τον Λυκούδη εκτος παιχνιδιού ,τη Ζάντε πρέπει να την έχει δεμένη με την κοινπραξία,οποτε άρχοντας στη γραμμή θα ειναι... "Θα τη βλέπετε το Κεφαλονιά μεχρι τα 80...11 8 και 80" 😛
giorgos_k Posted November 26, 2018 Posted November 26, 2018 Εκτός και αν έχει στόχο να του κάνει μια μετασκευή - μεταμόρφωση και μετά από λίγο το πουλήσει κανένα 8αρι μύρια. Οπότε και τον Λυκούδη έδιωξε και κράτησε την μεγάλη αγάπη των Κεφαλλονιτών! Και 2 εκατομμυριάκια να μπει μέσα από την επένδυση (τα οποία θα τα βγάλει για πλάκα μιας και θα υπάρχει μονοπώλιο), δεν έγινε και τίποτα ... Μικρό το κακό
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now