Hastaroth Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Ναί,αλλά πρός το παρόν είναι έξι μήνες παρωπλισμένο και ουδείς γνωρίζει τί μέλλει γενέσθαι.Μήπως θα έδει ν'αρχίσουμε ν'ανησυχούμε; Πρόκειται γιά ένα πλοίο που δέν είχε παρουσιάσει προβλήματα (τουλάχιστον όχι συχνά),ήταν πάντοτε αξιόπιστο στα δρομολόγιά του και συνεπώς δέν δικαιολογείται να μήν είναι στην ενεργό δράση εν μέσω τής τουριστικής σαιζόν.Αν όχι στην καθιερωμένη γραμμή του,τουλάχιστον σε κάποια άλλη τού Ιονίου (ή και τού Αιγαίου ακόμα).
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Κι εμένα μου κάνει εντύπωση αυτή η ακινησία, παρ' όλο που δεν ανήκω στο fan club της Ζωζώκας. Μπορεί να έχει τα χρονάκια του, αλλά δεν είναι χειρότερο από άλλα που ζουν και βασιλεύουν. Ούτε έχει ακουσθεί τίποτε για μηχανικά προβλήματα, ούτε τίποτε άσχημο για το πλοίο και καλή φήμη έχει. Όσο και να έχει πέσει η κίνηση θα μπορούσε να δουλέψει κάπου έστω για την σαιζόν. Ακόμα και για πώληση να το είχαν όλο και κάποιος αγοραστής θα είχε βρεθεί, έστω και διαλυτήριος. Πραγματικά είναι ίσως η πιό περίεργη ακινησία πλοίου που βλέπουμε φέτος...εκτός και εάν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα που δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε.
Lord Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Παντως αν δεν δουλεψει τωρα το καλοκαιρι,που κατα 99% δεν φαινεται να γινεται τιποτα, το χειμωνα μαλλον το βλεπω με ροτα για Τουρκια.Μακαρι παντως να αλλαξει κατι αλλα εξαιρετικα δυσκολο.
Mr_Zoo Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 αυτη η σιγουργια σας ρε παιδια....με αυτη την λογικη το Ν.Ροδος επρεπε να εχει παει για κοψιμο εδω και πολυ καιρο.....ή το Ιονιαν Σκαι (ας μην αναφερω αλλα)....ο χρονος θα δειξει για το τι θα γινει με το αλλο ομοσταυλο
George Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 Και όμως κινείται! Σύμφωνα με το ais το πλοίο έχει πάει Σαλαμίνα.
Mr_Zoo Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 Σωστα Γιωργο,στις 8 σημερα το πρωι ηρθαν τα ρυμουλκα,και μεθορμησε στο Αμπελακι Σαλαμινας (στου Σπανοπουλου)
proud_ionian Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 ετσι εξηγειται και το οτι ηταν αναμενο 2-3 μερες. δεν ηταν ελεγχος διαρκειας τελικα. ποιος ο λογος της... μετακομισης; ετσι και αλλιως το εννιαμηνο του ΝΜΔ δεν ειχε τελειωσει. τρεις μηνες ειχε εκει. φτηνοτερα λιμανιατικα ή κατι αλλο; (να απαντησει καποιος αν ξερει pls). εκει που ηταν το Ronke (και παλιοτερα ο κοραης) πηγε;
proud_ionian Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 ετσι οπως παει, η επομενη μεθορμιση θα ειναι διπλα στο duchess
Nils Holgersson Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 στην ντανα δεν εχει καλη παρεα..παλι στο ΝΜΔ θα γυρισει....
proud_ionian Posted July 5, 2012 Posted July 5, 2012 οπως το γραφεις ειναι σαν να προκειται να επιστρεψει συντομα
polmyt Posted July 6, 2012 Author Posted July 6, 2012 Αυτο που ακουσα εγω απο φιλους που ειναι στην Κεφαλονια, ειναι οτι το πλοιο δεν προκειται να ταξιδεψει εκτος και αν παθει κατι το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ.Προσπαθουν να το πουλησουν ,οχι για σκραπ ,αλλα ακομα δεν εχει κατσει τιποτα. Πανω κατω δηλαδη οτι εχουμε πει κατα καιρους και εδω μεσα
proud_ionian Posted July 7, 2012 Posted July 7, 2012 σαν σημερα πριν 17χρονια πρωτοδρομολογηθηκε και σαν μεθαυριο πριν ενα χρονο αφησε τη γραμμη του για την ξενιτεια στον πορο. τη συνεχεια την ξερετε
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 15, 2012 Posted July 15, 2012 στην ντανα δεν εχει καλη παρεα..παλι στο ΝΜΔ θα γυρισει.... Το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει πρυμοδετημένο (και όχι σε ντάνα βέβαια) στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου, στα Αμπελάκια Σαλαμίνας.
kerkini Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 Δυσοίωνα τα μηνύματα για το παπόρο.... Πωλείται μεν αλλά τα λεφτά που πιάνει είναι λίγο παραπάνω από όσα δίνουν στην εταιρεία για παλιοσίδερα... Αν μέχρι τέλος του έτους δε βρεθεί αγοραστής, φαίνεται να είναι αποφασισμένοι να το δώσουν για κόψιμο. Ελπίζω αυτά που μαθαίνω να μην ευσταθούν πάντως.
Hastaroth Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 Εγώ πάντως πιστεύω πως θα μπορούσε ακόμα να προσφέρη σε αρκετές γραμμές στο Αιγαίο.Δέν είναι καί τόσο παλιό,είναι σε καλή κατάσταση και υποθέτω αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση.Εδώ κυκλοφορούν άλλα που είναι υποδεέστερά του.
proud_ionian Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 πως ειμαστε τοσο σιγουροι οτι μπορει απ'ευθειας να παει σε αγονη και δεν χρειαζονται μετατροπες, πχ πορτες στο γκαραζ κλπ. το μεσο υψος κυματος, που ειναι παραγοντας του A-max και κατα συνεπεια επιρρεαζει το τι χρειαζεται για να εναρμονισθει ενα πλοιο με στοκχολμη κλπ, ειναι διαφορετικο στον πατραϊκο απο οτι στο αιγαιο. πχ νομιζω οτι ακομη και το αικατερινη προσθεσε θυρες στο γκαραζ και εκανε και αλλες μετατροπες για να μετακομισει απο την πορθμειακη γραμμη στο αιγαιο. αν χρειαζονται τετοιες παρεμβασεις τοτε μπορει να ειναι ασυμφορο. απο εκει και περα περισσευουν πολλα πλοια του μεγεθους του (και κατα πολυ νεωτερα του) για αγονες, αλλα και για να καλυψουν κενα. αυτα που μας ειπε ο kerkini, επιβεβαιωνουν οσα υποψιαζομασταν πριν μηνες Μήπως να σκεφτούμε και την πιθανότητα του scrap ? @94867 η πιο πιθανη καταληξη αυτη θα ειναι (κατα τη δικη μου υποθεση αυτο). στη ελλαδα με τοσα πλοια που περισσευουν (και στο μεγεθος του) δεν βλεπω να εχει ρολο. αν δεν βρεθει καποιο ενδιαφερον απο τριτη χωρα (ευξεινος ποντος, ερυθρα, νησιωτικη ασια) αργα ή γρηγορα θα παει απεναντι. απλα αν πρεπει τοσο αμεσα να αφησει τη θεση του, τοτε μεχρι να αποφασισθει η τυχη του θα ειναι σε καποια απο τις ζωνες παροπλισμου της περιοχης
georgios express Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 Tεχνικες λεπτομερειες ουτε που φανταζομαι οτι υπαρχουν τοσες πολλες, αλλα αν σκεπτοταν καποιος Δυτικες Κυκλαδες, το Α. Κοραης πχ τοσο σαματα εχει καταφερει να κανει στα γκσραζ του και τις φρακτες του, ενω για το Κεφαλονια αντιστοιχα, οι μετατροπες θα ειναι ασυμφορες;
proud_ionian Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 o κοραης που αναφερεις εκανε πολλες μετατροπες και εχει βεβαια τα μισα χρονια του κεφ ωστε να μπορεσει να τα αποσβεσει. δεν ξερω τι και ποσες μετατροπες χρειαζονται, αλλα σιγουρα σε μια εποχη που περισσευουν πλοια δυσκολα θα βαλει καποιος το χερι στην τσεπη για ενα πλοιο 37 ετων.
evaggelos Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 έχει δύο πλοιάρχους γιατί υπάρχει κάποια διάταξη που υποχρεώνει μετά από κάποιες ώρες ταξιδιού δεύτερο καπετάνιο.λεπτομέρειες στο υπουργείο,δε ξέρω περισσότερα
Mr_Zoo Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 Φιλε evaggele με την σιγουρια που λες το παραπανω σου μηνυμα,πες μας γιατι στο μεν Κεφαλονια ηταν υποχρεωτικη η παρουσια τον δυο πλοιαρχων,ενω απο την στιγμη που μπηκε το αλλο υπαρχει μονο ενας πανω????
Neptune Posted September 4, 2012 Posted September 4, 2012 Φιλε καταρχην καλως μας βρηκες. Κανε ενα κοπο να διαβαζεις ολο το θεμα ομως γιατι βλεπω απαντας σε παλια μηνυματα. Δυστυχως και προς μεγαλη απογοητευση των θαυμαστων του το Κεφαλονια εκει που ειναι δε θελει κανενα πλοιαρχο.
Petros P Posted October 19, 2012 Posted October 19, 2012 (edited) Άρα μάλλον δικαιώνονται όσοι έλεγαν για σκραπ του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ Το συγκεκριμενο πλοιο ..οταν η λογικη λεει πως παει για Σκραπ... στα μπροκεραδικα το δινουν ΜΟΝΟ για πωληση...για αυτο και δεν πωλειται εδω και ενα χρονο σχεδον...δεν λενε να το καταλαβουν!!! Μπαινει μεσα η εταιρια συνεχως λογω συνεχων λανθασμενων χειρισμων..αποψη μου φυσικα αυτη..ισως καποιος αλλος να ξερει καλυτερα τι παιζει...στις γραμμες του Αιγαιου εχω καλυτερες γνωσεις.. Edited October 19, 2012 by proud_ionian move
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now