Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η μόνη αναφορά σε πτώση της κίνησης που έχουμε είναι από τα αποτελέσματα της DFDS και την αποδίδουν στην οικονομία της γείτονος. Αν αυτό είναι έγκυρο, η λογική λέει πως θα υπάρχει επίδραση και στις γραμμές της Ηγουμενίτσας. Δεν ξέρω αν και πόση κίνηση έχει για Τουρκία η Πάτρα. Και πάλι λέω αν αυτό που αναφέρουν είναι έγκυρο, μπορεί η αιτία της πτώσης να είναι άλλη και έχει σχέση με τις δικές τους επιλογές. Και φυσικά να μην είναι κομψό να το πούν στους μετόχους τους, οπότε ας τα ρίξουμε στον Ερντογάν.

 

Για μένα το ενδιαφέρον στην κίνηση αυτή είναι πως πια μπαίνουν στα χωράφια Superfast και Grimaldi, αφού έχουμε απ' ευθείας σύνδεση Bari με Πάτρα. Εκτός κι αν υπάρχει κάποια συμφωνία κυρίων, που δεν αποκλείεται καθόλου, από το Μπάρι να φορτώνουν μόνο για Τουρκία και Τεργέστη.

Posted

Αν δεν κάνω λάθος και θυμάμαι καλά υποτίθεται ότι όταν ξεκίνησαν το εγχείρημα θα είχαν συνεργασία με Grimaldi η οποία θα ανελάμβανε την προώθηση/διανομή των φορτίων της U.N. roro με το δίκτυό της.

Γενικά φαντάζομαι ότι η ραγδαία υποτίμηση της λίρας θα έχει πλήξει τις εισαγωγές της Τουρκίας ενώ πιθανότατα θα έχει ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των τουρκικών εξαγωγίμων προϊόντων.

Αν και έχω χρόνια να ενημερωθώ για τις εξελίξεις, υποθέτω ότι το Μπάρι/Τουρκία και αντίστροφα θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρον για κίνηση intermodal (κουτιά σε mafi ίσως). Όσο για το Μπάρι/Τεργέστη και πίσω από την στιγμή που έχει διαθεσιμότητα η γραμμή θα μπορούσε ίσως να προσφέρει ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς ναύλους σε σχέση με τραίνο/φορτηγό ώστε να γεμίζει "τρύπες". Να τονίσω ξανά ότι δεν έχω ιδέα τι "παίζει" πλέον εδώ και μερικά χρόνια και κάνω απλά κάποιες αυθαίρετες εικασίες.

  • 4 years later...
Posted

Το Belgia Seaways από αύριο στη γραμμή Κωνσταντινούπολη-Τεργέστη για λογαριασμό της DFDS.

  • 3 months later...
Posted

Υπήρχε και παλαιότερα αυτή η σύνδεση, πάλι δύο φορές την εβδομάδα, από τη UN. Αν δεν κάνω λάθος ήταν Yalova - Ambarli - Trieste. Επί DFDS δεν θυμάμαι αν κράτησε καθόλου ή αν κόπηκε αμέσως.

Ενδιαφέρον το γεγονός ότι υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση ώστε να δρομολογούνται απευθείας ολόκληρα Eco...Απορώ πως δεν μπόρεσε να βάλει χέρι τόσα χρόνια η DFDS.

Επίσης ενδιαφέρουσα η επιλογή της Τεργέστης η οποία ήταν το μοναδικό λιμάνι της Ιταλίας στην Αδριατική εκτός του δικτύου Grimaldi. Γι' αυτό απορώ κιόλας πως θα γίνεται η μεταφόρτωση για Ισπανία, Τυνησία, Μαρόκο, Μάλτα (όπως αναφέρει το άρθρο). Εκτός αν πιάνει ενδιάμεσα σε κανένα Brindisi ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με τη γραμμή της Catania.

Να δούμε τι καραμπόλες θα προκύψουν στα δρομολόγια των ro - ro του ομίλου στη Δυτική Μεσόγειο.

Posted

Εχουν ανταγωνισμο στις βορειες θαλασσες και μεταφερει την πιεση και στην Τουρκια.

  • 1 month later...
Posted

Οι αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι είναι δύο εβδομαδιαίως, Τετάρτη βράδυ και Σάββατο βράδυ/Κυριακή χαράματα και η διάρκεια ταξιδιού ανέρχεται σε περίπου τρία 24ωρα. Με την προσθήκη της Πάτρας θα πιεστούν λίγο το ωράρια.

Το θέμα είναι ότι πλέον η Πάτρα θα έχει τρεις αναχωρήσεις για Μπάρι - Βενετία και τέσσερις για Τεργέστη (μαζί με τις δύο της DFDS) με ro - ro "τέρατα" αποδεικνύοντας ότι όχι απλά δεν έχει πεθάνει αλλά αναπτύσσεται ραγδαία. Και όλα αυτά χωρίς καμία κεντρική στρατηγική και χωρίς βασικότατες υποδομές για σύγχρονο λιμάνι (πχ σιδηροδρομικό δίκτυο).

Αν μείνουν έτσι τα πράγματα το 2025 λογικά θα πάμε σε ρεκόρ εμπορευματικής κίνησης στην Αδριατική.

Posted

Αν αυξηθεί γενικά ο όγκος του εμπορίου θα έχουμε ρεκόρ. Αν όμως φίλε Διαγόρα οι έξτρα αυτές προσεγγίσεις θα γίνουν απλά και μόνο για πόλεμο δρομολογίων/τιμών επάνω στην ίδια πίτα, τότε πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα εξορθολογιστούν τα δρομολόγια και οι προσεγγίσεις.

  • 2 months later...
Posted

Ξεκίνησαν και πάλι το Σαββατοκύριακο τα δρομολόγια του Grimaldi μετά από κανα 10ήμερο που είχαν σταματήσει λόγω εορτών 

  • 2 weeks later...
Posted

Τα Eco Malta και Eco Mediterranea τις τελευταίες μέρες έκοψαν εντελώς την Πάτρα και κάνουν κυκλικά Trieste - Ambarli - Gemlik - Trieste τις ίδιες ημέρες

  • 1 month later...
Posted
1 minute ago, MILTIADIS said:

Ξεκιναει το βραδυ της Τριτης 4/3 στις 22:00 ωρα Ελλαδος δρομολογια απο Τεργεστη για Πατρα-Αμπαρλι-Γκεμλικ ως τριτο πλοιο του ομιλου στη γραμμη Ιταλια-Ελλαδα-Τουρκια.

Στην Πατρα θα βρισκεται νωρις το πρωι της Πεμπτης.

Τριτο ro/ro στη γραμμη για τη Grimaldi Euromed το Eurocargo Roma.Aπ οσο μαθαινω η συνδεση σημειωνει μεγαλη επιτυχια.

  • 3 weeks later...
Posted

To Shipping Italy φιλοξενεί ένα άρθρο σχετικά με έναν μουσιού που λέγεται Φουάτ Παμουκτσού. Δεν είναι κεμπαμπτζής, είναι -πρώην πια- στέλεχος της DFDS Τουρκίας. Και η πρόσφατη αναχώρησή του από την εταιρεία μαζί με μια ανάρτηση που έχει κάνει σε κάποιο social medium, έχει τροφοδοτήσει φήμες πως σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει μια νέα εταιρεία που θα συνδέει Τουρκία και Ιταλία. Το όνομα αυτής κατά τα φαινόμενα θα είναι Turkroro ή κάτι παρεμφερές. Σύντομα λοιπόν κατά πάσα πιθανότητα και τρίτος παίκτης στην εν λόγω γραμμή.

Posted
On 10/24/2024 at 1:18 PM, Diagoras said:

(πχ σιδηροδρομικό δίκτυο)

Αν δεν έχουν αλλάξει δραματικά τα δεδομένα τα τελευταία 5-10 χρόνια , ο σιδηρόδρομος δεν πιστεύω ΄ότι θα είχε καθοριστική συμβολή στην κίνηση με Ιταλία. Σίγουρα θα εξυπηρετούσε τα τοπικά φορτία για μεγαλύτερες αποστάσεις (όχι για Πελοπόννησο και Αττική που τουλάχιστον παλαιότερα είχαν συντριπτικό μερίδιο). 

Αν κάτι θα μπορούσε να "παίξει" (δεν έχω όμως πρόσφατα δεδομένα) είναι -με προυποθέσεις- στην "απ΄εδώ" μεριά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...