polmyt Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 (edited) EXPRESS OLYMPIA Main Particulars / ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Express Olympia Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Earl Granville(1980-1990),VIKING 4(1973-1980) IMO Number: 7310258 LOA / Μέγιστο Μήκος: 108.70 m Breadth / Πλάτος: 17.20 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 4600 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1973 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Jos L .Meyer Werft, Papenburg,GERMANY Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick-Crossley 12PC2VMK5 11600 Bhp Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18,5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1980,1985,1991,1996 Operator/Διαχειριστής: Hellas Ferries Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Viking Line, William & Glyns Industrial Leasing LTD, Sealink, Agapitos Express Ferries Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Other information / Άλλες πληροφορίες: Scraped Also Visit / Δείτε επίσης: Photos from Shipfriends.gr Gallery / Φωτογραφίες από το Γκάλερυ του Shipfriends.gr Operators discussion topic in Shipfriends.gr / Συζήτηση περί της διαχειρίστριας εταιρείας στο Shipfriends.gr Operating Company Website / Ιστοσελίδα διαχειρίστριας εταιρείας ____________________________________________ All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr . Edited February 13, 2018 by Nick the Greek
Earl Granville Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 (edited) Μετασκευή και ανακαινιση έφαγε και το 96 από τον Κώστα Αγαπητό όπου προστέθηκε ένα μικρό πρυμνιό ντεκάκι κι έγινε ανακαίνιση του ξενοδοχειακού. Επίσης είχε 5 γραμμές φορτωσης που έπαιρνε 35 9μετρα, καθόλο το μηκος του γκαράζ πατάρια με ραμπες και πρωτόκολλο 1200 θερινό και 650 χειμερινό Οι πλοίαρχοι που το ταξίδεψαν στην Ελλάδα κατα σειρά είναι οι εξείς: Σιδερης Μαμίδης (το έφερε) Στέλιος Στάθης ή κατά κόσμον Γερμανός Βασίλης Πασχάλης Λεωνίδας Γκίκας Αντώνης Μαρινάκης για πολύ λίγα δρομολόγια Γιώργος Δαρζέντας Βασίλης Γιαννακής Βασίλης Γεροντάκης Γιώργος Χωριανόπουλος Μπάμπης Παντελής (ο τελευταίος του πλοίαρχος κι αυτός που το έφερε στον προλιμένα όπου το παρέλαβαν οι Ινδοί κι έφυγαν μαζί του για τον δρόμο χωρίς επιστροφή) Πολύτιμη προσφορά στο βαπόρι έδωσαν οι Σταύρος Γρηγοράκος και Κώστας Φραντζής οι οποίοι το υπηρέτησαν από την αρχή της σταδιοδρομίας του στην Ελλάδα μέχρι και το τέλος του Ο πρώτος σαν προιστάμενος ασυρμάτου και Β λογιστής και ο δεύτερος σαν ανθυποπλοίαρχος και υποπλοίαρχος Α μηχανικοί Στέλιος Βήχος Σπύρος Γαβαλάς Βαγγέλης Ρενιέρης Αρχιλογιστές Σωτήρης Μπαλασόπουλος Βασίλης Μηνατσής Ύπαρχοι Νίκος Κωνσταντινίδης Βασίλης Γεροντάκης Μανώλης Λειβαδάρος Αντώνης Τζωάνος Μιχάλης Ζακχαίος Κώστας Βελαλόπουλος Νίκος Βλάχος Μιχαλης Κοκορίνης Μάριος Καστόρης Επίσης από την γέφυρά του πέρασαν πολλοί αξιόλογοι αξιωματικοί που συνεχίζουν να κάνουν καριέρα στην ακτοπλοία οι περισσότεροι ως πλοίαρχοι πλέον όπως ο Διαμαντής Παπαγεωργίου, ο Γιώργος Δουράνος, ο Αντώνης Πιτσιλός, ο Λευτέρης Καρυστινός,ο Τάσος Μπότσης,ο Μιχάλης Γαλανός αλλά κι ο μοναδικός προιστάμενος ασυρμάτου τα τελευταία χρόνια της καριέρας του Κώστας Λογοθέτης. Διέθετε επίσης τραπεζαρία, από τα καλύτερα σελφ σερβις της ακτοπλοίας καμπίνες με τηλεοράσεις και ραδιοφωνο,αεροπορικές θέσεις, 3 μπαρ, απίστευτα κλιμακοστάσια στο case, μοναδική τραπεζαρία αξιωματικών που απομονωνε όπως και οι καμπινες του πληρώματος από κοινόχρηστους χώρους, πολλά κι όμορφα ντεκ. ήταν ένα βαποράκι μικρό μεν αλλά με απίστευτη εκμετάλλευση χώρων το οποίο πρόσφερε πολλά στις εταιρίες που το είχαν κατά την διάρκεια της ζωής του. Edited October 26, 2008 by Earl Granville
Earl Granville Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 Στο ΟΛΥΜΠΙΑ έχουν πάρει τα ανταλακτικά των μηχανών,η κουζίνα είναι σχεδόν κρανίου τόπος,το ραντάρ το μεγάλο με το ARPHA το έβγαλαν να τον βάλουν στο ΑΔΩΝΙΣ αλλά τελικά κατέληξε μάλλον στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ και απο το ξενοδοχειακό έχουν πάρει αρκετά πράγματα.Μια δόση ειδα πολλούς πυροσβεστήρες μαζεμένους στο γκαράζ και την επόμενη δεν τους είδα.Μαλλον θα τους πήραν κι αυτούς. Εγώ την λογική του γδυσίματος δεν την καταλαβαίνω.Εντάξει να πάρεις το στοκ των ανταλακτικών που πιθανόν να μπορείς να ταιριάξεις κάποια σε άλλα βαπόρια αλλά άμα αρχίζεις και ξυλώνεις κουζίνες γέφυρες ξενοδοχειακό τότε δεν πρόκειται να το πάρει και κανείς.Ετσι έκαναν και με τον ΑΡΗ και με τα άλλα που αποστρατεύσανε και σχεδόν όλα πηγαν για διάλυση εκτός από το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2005 Posted March 30, 2005 Τόσα χρόνια που το είχε σε αυτό το δρομολόγιο, νομίζεις ότι ήταν «χαζός»!!!! Αλλά γενικά αυτό βαπόρι όσο χρόνια δούλεψε στην Ελλάδα έβγαζε λεφτά με τη σέσουλα!! Όπως έλεγε παλιά μπάρμπα-Γιάννης Αγαπητός, ότι το σαν το Εξπρές Ολυμπία, δεν υπάρχει άλλο βαπόρι στην ακτοπλοΐα μας!!!! Και εννοούσε πόσο κερδοφόρο ήταν!!!
Earl Granville Posted March 31, 2005 Posted March 31, 2005 Μα ποιός είπε ότι ήταν χαζός? Η καλύτερη κίνηση ήταν το βραδυνό παροναξίας ειδικά τότε που τα πρωτόκολα ήταν του πρωτόκολου. Εγώ θυμάμαι φάσεις να μην έχει καρέκλα άδεια στα καταστρώματα και να κάθονται όρθιοι οι χάμω για μέσα δεν συζητάμε.Λεφτά πολλά με την σέσουλα έβγαζε αυτό το βαπόρι γι αυτό εκείνα τα χρόνια δεν σταμάταγε σχεδόν ποτε.Ενα δεξαμενισμό 20 ημέρες επισκευή κααι ξανα δρομολόγια. Το ΟΛΥΜΠΙΑ μόνο του έφερε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.Για αυτό θα το ήθελε πολύ ο κωστας ο αγαπητος.Ακόμα και τώρα ξέρει ότι τουλάχιστον καλοκαίρι με το ΟΛΥΜΠΙΑ στο βραδυνό Παροναξίας θα πιάνει πρωτόκολο.Μόνο χαζός δεν είναι αλλά από την άλλη έβαλαν μυαλό και στην HELLENIC είδαν το κάζο με τα άλλα 2 πλοία και φοβούνται. Ακόμα και στην Ικαρία Σάμο που είχε έρθει το βαπόρι έφερνε πολλά λεφτα.Γεμάτο γκαράζ χειμώνα καλοκαίρι με πουλημένα τουλάχιστον 150 κρεβάτια το χειμωνα και όλα το καλοκαίρι οικονομικό πολύ στα πετρέλαια και παρόλα αυτά το αφήσαν να ριμάξει το τελευταίο χρόνο και το δέσανε.
Earl Granville Posted March 31, 2005 Posted March 31, 2005 Καμπίνες σαν του ΟΛΥΜΠΙΑ δεν είχε άλλο ακτοπλοικό στις Κυκλάδες.Ευρύχωρες πολυτελείς με δικό τους μπάνιο και τηλεόραση. Κι ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ είχε καμπίνες αλλά ήταν στενές.Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αυτή την στιγμή έχει τα καλύτερα σαλονιά μακράν από όλα της HELLENIC ακόμα κι από το ΑΘΗΝΑ. Και είναι και βαπόραρος. Το ΟΛΥΜΠΙΑ ήταν ένα βαπόρι μελατημένο στους χώρους του.Δεν υπάρχει άλλο βαπόρι στα μέτρα του ΟΛΥΜΠΙΑ να έχει 260 κρεβάτια σε τόσο ευρύχωρες καμπίνες να έχει τόσα σαλόνια και τις καμπίνες των αξιωματικών όλες επάνω. Και το γκαράζ του για τα μέτρα του ήταν μια χαρά με ράμπες πτυσόμενες που έπιαναν σχεδόν όλο το γκαράζ.
valencay Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ....ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΒΓΑΖΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ....
Earl Granville Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Nαι δυστυχώς είναι αλήθεια.Η μοίρα τους επαληθεύτηκε.
valencay Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Α ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΦΕΥΓΟΥΝ ,ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΦΩΤΟ,ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΠ, ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ....
Earl Granville Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φροντίσω να μάθω και εκείνη την ημέρα θα έχω κυρήξει εθνικό πένθος και με όλα τα συναφή θα φροντίσω να αποθανατίσω
Earl Granville Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Παίζετε με τον πόνο μου. Αύριο το πρωί κατά τις 9 η ώρα το ΟΛΥΜΠΙΑ θα αφήσει οριστικά τον νέο μόλο και θα μεθορμήσει με ρυμουλκά στο λιμάνι δίπλα στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ.Οι λόγοι μάλλον οικονομικοί μιας και το εξάμηνο των λιμανιάτικων που είχαν προπληρώσει έληξε. Σήμερα του έβγαζαν και ότι είχαν αφήσει. Έβγαλαν το rescue boat και το καπόνι του ενώ δοκίμασαν της ηλεκτρογεννήτριες και τις μπόμπες ώστε αύριο να μην βρεθούν προ απροόπτου. Στον Πειραιά οπότε θα γίνει η παραλαβή τους από του Ινδούς Αγωνίζομαι να μάθω πότε θα μας αποχαιρετίσουν αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω μάθει. Όποιο λαγωνικό μάθει παρακαλείται να με ενημερώσει άμμεσα.
Earl Granville Posted April 15, 2005 Posted April 15, 2005 Τελικά έδεσε στον προλιμένα διπλά στον σκραπΑΔΩΝΙ .Ελπίζω οι ινδοί να κάνουν λάθος και να πάρουν τον ΑΔΩΝΙ αντί για το ΟΛΥΜΠΙΑ. Που λάθος δεν θα είναι το σωστό θα ήτανε.
Nick the Greek Posted April 15, 2005 Posted April 15, 2005 (edited) Εχεις δικιο για τον Ποσειδωνα το δευτερο, δε τον αγαπησε κανεις η σχεδον κανεις τελος παντων μια και ειχε βαρια κληρονομια το ονομα του. Και μια μικρη σημειωση για το Saturnus που ανεφερε ο George: Δεν εχει παει για σκραπ και φυτοζωει δεμενο στο Πλατυγυαλι. Το Ολυμπια εδεσε αναμεσα σε Θαλασσινη(που ειχε παει δοκιμαστικο σημερα) και Αδωνις. Δυστυχως ειναι σε θεση που δεν αξιζει να φωτογραφισει κανεις. Edited October 26, 2008 by c3po
enas chiotis Posted April 15, 2005 Posted April 15, 2005 Παράκληση της εταιρείας αντί στεφάνων τα λεφτά να πάνε στην επισκευή του Απόλλωνα.
Earl Granville Posted April 16, 2005 Posted April 16, 2005 Το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ έχει τεθεί για λαικό προσκύνημα στον προλιμένα (μέχρι κι εκεί τα θαλασσώσανε και δεν μπορούμε να πάμε ) καθημερινά και μέχρι το ταξίδι χωρίς επιστροφή από την ανατολή του ηλίου μέχρι την δύση. Σήμερα ο πάτερ Ολύμπιος -δηλαδή εγώ - τέλεσα τρεισάγιο στην ανάπαυση της ψυχής του στο κόκκινο. Αύριο θα πάρω έναν φίλο μου ο οποίος υπηρετεί τσολιάς στην προεδρική φρουρα ώστε να γίνει η τελετή με τιμές ναυαρχίδας ακτοπλοικού στόλου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 16, 2005 Posted April 16, 2005 (edited) ζωή σε λόγου μας, να είμαστε καλά το θυμόμαστε το βαποράκι. Μήπως έχεις καμμιά προτίμηση αντί στεφάνου να καταθέσουμε τα χρήματα σε κάποιο ίδρυμα με κοινωφελή σκοπό? Βέβαια, εις μνήμη, μπορούμε να αγοράζουμε καρφίτσες φτιαγμένες από την πλώρη του και μπετόβεργες από την πρύμνη του. Edited October 26, 2008 by c3po
Neptune Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Εγω προτιμω να βουλιαξει παρα να παει για κοψιμο. Εννοειται στο δρομο προς το διαλυτηριο μην εχουμε τιποτα θυματα μην παρεξηγηθω κιολας. Και ο βρωμοδιαλυτης να χασει τα λεφτα του και να μεινει το βαπορι εδω. Κατα προτιμηση καπου κοντα στη Σιφνο να ειναι ευκολη και η καταδυση Η ακομα καλυτερα να το κανουμε πλωτο παρκινγκ και τα ντεκ καφετεριες.
Nick the Greek Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Ετσι για την ιστορια το Ολυμπια εφυγε με κατι παραπανω απο 330,000USD και ο Ποσειδωνας με 480,000USD
Neptune Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Για το Ολυμπια ειχαν προσφορα απο Αγαπητο και για τον Ποσειδωνα απο τη ΣΑΟΣ αλλα ο κυριος Μακης δε θελησε να ανταγωνιζεται πρωην βαπορια του. Ακομα το φυσαει με Εκατονταπυλιανη και Πηνελοπη
Earl Granville Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Ολα εξαρτώνται από την εταιρία η οποία τα έχει.Οταν άμα με το δέσιμό τους τα γδύνεις ο άλλος τι να το κάνει. Το μεγάλο ραντάρ του ΟΛΥΜΠΙΑ με το arpha μόλις έδεσε το βγάλανε και το στείλανε στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ.H ουζίνα έγινε οικόπεδο μετά αφαιρέσαν και όλη την προίκα του σε ανταλλακτικάμηχανών ,πυροσβεστήρες...οπότε τι να το κάνει ο άλλος. Εγώ πιστεύω ότι αν το άφηναν αυτούσιο και είχαν σκοπό να το πουλήσουν ακόμα και στην Ελλάδα σίγουρα ο Κώστας ο Αγαπητός θα έκανε κίνηση να το πάρει. Ενδιαφέρθηκε και η ΧΑΛΚΙΔΩΝ και το δίνανε με την προυπόθεση να μην μπει στην ακτοπλοία αλλά κάπου δεν τα βρήκαν στα λεφτά.Λες και τώρα πήρανε περισσότερα. Για αυτό έχει καταφέρει και στέλνει όλα της τα βαπόρια για σκραπ αυτή η εταιρία. Εχουμε πολλά παραδείγματα.Το ΝΑΙΑΣ ΙΙ το ζητάγανε αλλά ζητούσαν τον ουρανό με τα άστρα και τελικά το πούλησαν για σκραπ. Ο ΑΡΗΣ ένα βαπόρι που αν μην τι άλλο θα μπορούσαν να το δουλέψουν και ως ro/ro αν δεν ήθελαν να έχουν μεγάλη σύνθεση το δέσανε το γδύσανε οπότε μετά ποιός θα το πάρει.Κατέληξε για διάλυση. Τα ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ τυχερά ήταν αλλιώς αν ήταν να τα δώσουν κι αυτά σήμερα για σκραπ θα τα στέλνανε.
Earl Granville Posted April 18, 2005 Posted April 18, 2005 Ένα είναι το σίγουρο.Βαπόρι με τέτοιο πλήρωμα και τέτοιο κλίμα να επικρατεί δεν πρόκειται να ξαναπεράσει από την ακτοπλοία.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2005 Posted April 19, 2005 Ο τίτλος του βιβλίου είναι: “THE PAPENBURG SISTERS” Ο συγγραφέας είναι: “GEOFFREY BREEZE” Ο εκδότης είναι: “KINGFISHER RAILWAY PRODUCTIONS” Έτος Έκδοσης είναι: “1988”
Earl Granville Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Πλοίαρχος κατά την μεθόρμηση του ΟΛΥΜΠΙΑ από τον νέο μόλο στην δραπετσώνα ήταν ο Μπάμπης Παντελής.
Earl Granville Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Σωστά ο τελευταίος του πλοίαρχος από τον Φλεβάρη του 2004 που έφυγε ο Γιώργος Χωριανόπουλος για τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου του 2004 που το έδεσε στον νέο μόλο. Λογικά θα τον βάλανε επειδή είχε ημέρευση με το ΑΦΡΟΔΙΤΗ και επειδή ακριβώς αυτός το είχε δέσει και ήξερε που έχει φουντάρει,πόσα κλειδιά έχει ρίξει... Η σύμπτωση είναι ότι το έδεσε δίπλα στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ το οποίο ο ίδιος έφερε λίγο μετά το δέσιμο του ΟΛΥΜΠΙΑ.
Earl Granville Posted May 23, 2005 Posted May 23, 2005 Από τις 25 Μαίου και μετά οι ημέρες είναι επίφοβες για να φύγουν τα βαπόρια. Ηδη από ότι άκουσα ήρθαν αυτοί να τα παραλάβουν και είναι στις διαδικσίες αλλάγης σημαίας. Μόλις αλλάξουν μετά φεύγουν Κάνουν και κάποια ψιλοσυντηρησούλα για να πάρουν μπρός και ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ πήρε. Τώρα πάνε από το ΟΛΥΜΠΙΑ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now