gtogias Posted February 10, 2023 Posted February 10, 2023 Προσωπικά θεωρώ λάθος τη μετακίνηση του Λίμπερτυ από τον Πειραιά. Εκεί είναι ο φυσικός του χώρος, δίπλα στα πλοία του Π.Ν., λογικά θα επιστρέψει το Βέλος, θα δείχνει παράταιρο.
marioskef Posted February 10, 2023 Posted February 10, 2023 Ειναι επιθυμια του δωροθετη και επιπλεον εχω την εντυπωση οτι αποτελει εκρεμμοτητα ετσι κι αλλιως καθως δεν προβλεπεται το liberty να καταλαμβανει χρησιμο για τη cosco χωρο στο λιμανι.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 10, 2023 Posted February 10, 2023 11 hours ago, Strofalos said: Γιατί το λίμπερτι ελληνικό σκαρί είναι? Πέρα από την Ολυμπιάς, όλα τα άλλα ξένα είναι. Την ιστορία που κουβαλούν, εν Ελλάς, τονίζουμε εδώ. Τέσπα, σαν ιδέα μου πέρασε αυτό..μπορεί να είναι και άσχετο. Είναι τεράστια η προσφορά των liberties,μαζί με τα πληρώματα εννοείται,στο μεταπολεμικό θαύμα της ελληνικής νυτιλίας. 11 hours ago, gtogias said: Προσωπικά θεωρώ λάθος τη μετακίνηση του Λίμπερτυ από τον Πειραιά. Εκεί είναι ο φυσικός του χώρος, δίπλα στα πλοία του Π.Ν., λογικά θα επιστρέψει το Βέλος, θα δείχνει παράταιρο. Το ΒΕΛΟΣ δεν βλέπω να επιστρέφει 10 hours ago, marioskef said: Ειναι επιθυμια του δωροθετη και επιπλεον εχω την εντυπωση οτι αποτελει εκρεμμοτητα ετσι κι αλλιως καθως δεν προβλεπεται το liberty να καταλαμβανει χρησιμο για τη cosco χωρο στο λιμανι. Με συγχωρείς άλλο δωροθέτης κ άλλο δωρητής,έχει διαφορά.
georgios express Posted February 10, 2023 Author Posted February 10, 2023 12 hours ago, proud_ionian said: …Αντί για κάποιο ξύλινο αλιευτικό που καταστρέφονταν κατά δεκάδες… Αφού γράφει το ρεπορτάζ ότι θα κατασκευασθεί και καρνάγιο όχι μουσειακό, ενεργό.
proud_ionian Posted February 10, 2023 Posted February 10, 2023 Mea Culpa. Κατάλαβα ότι θα είναι εκπαιδευτικού χαρακτήρα.
Nick the Greek Posted February 12, 2023 Posted February 12, 2023 On 2/10/2023 at 10:08 AM, gtogias said: Προσωπικά θεωρώ λάθος τη μετακίνηση του Λίμπερτυ από τον Πειραιά. Εκεί είναι ο φυσικός του χώρος, δίπλα στα πλοία του Π.Ν., λογικά θα επιστρέψει το Βέλος, θα δείχνει παράταιρο. Έχεις ένα δίκαιο, από την άλλη εκεί που βρισκόταν και μη επισκέψιμο, δεν είχε και πολύ νόημα η ύπαρξή του. Καλύτερα εκεί με παρέα και περισσότερους επισκέπτες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 12, 2023 Posted February 12, 2023 (edited) Επισκέψιμο είναι αλλά με λύπη μου καταλάβαινα ότιο πολύς κόσμος αγνοούσε το τι έβλεπε κ την σημασία του Είναι γενικότερο πρόβλημα όταν κάτι ξεφεύγει από τα συνήθη ενδιαφέροντα του μέσου Ελλήνα. Edited February 12, 2023 by proud_ionian quote
JohnR730 Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Να πούμε και την αλήθεια το Βέλος έχει κερδίσει την καρδιά των Θεσσαλονικιών
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Η φ/γ πρώην HMS AMBUSCADE F172 μετέπειτα PNS TARIQ τύπου 21 δωρήθηκε μετά τον παροπλισμό της από το Πακιστάν στην Βρετανία γιά να γίνει μουσείο στη Σκωτία Το πλοίο είναι βετεράνος του πολέμου των Φώκλαντς το 1982 Αυτά από χώρες σαν τη Γηραιά Αλβιόνα που σέβονται την ναυτική ιστορία κ παράδοσή τους Οι τύπου 21 είχαν τραβήξει το ενδιαφέρον του ΠΝ πριν από την παραγγελία των S.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26 Posted March 26 Ανάσα πολιτισμού στο λιμάνι της Ακαντιάς: Ναυτικό μουσείο στα παλιά σφαγεία Quote Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νοτίου Δωδεκανήσου αιτείται από τον Δήμο Ρόδου την παραχώρηση του κτιρίου των παλιών Σφαγείων, με σκοπό τη δημιουργία Ναυτικού Μουσείου και Πολυχώρου Εκδηλώσεων. Ένα έργο-σταθμός που τιμά τη ναυτική ταυτότητα του νησιού και επενδύει στον πολιτισμό ως μοχλό βιώσιμης ανάπτυξης. Από τη Μινωική εποχή μέχρι τη νεωτερικότητα, η Ρόδος αποτέλεσε σταυροδρόμι πολιτισμών, κόμβο εμπορικών διαδρομών, λιμάνι υποδοχής και εξόδου ιδεών, ανθρώπων και αγαθών. Η σχέση του νησιού με τη θάλασσα δεν ήταν ποτέ επιφανειακή· ήταν βαθιά, οργανική και ζωτικής σημασίας. Η ναυτική ιστορία της Ρόδου είναι από τις παλαιότερες και πιο πλούσιες του Αιγαίου. Ήδη από τα Ομηρικά έπη, βλέπουμε τον Τληπόλεμο να ηγείται 9 πλοίων στον Τρωικό Πόλεμο. Τον 8ο αιώνα π.Χ., η Λίνδος –παρά την έλλειψη εύφορης γης– αναδεικνύεται σε ναυτική δύναμη, με δικά της ναυπηγεία και ένα δικό της πλοίο, το «Λινδικόν». Ροδιακό Ναυτικό Δίκαιο: Μια παρακαταθήκη αιώνων Ανάμεσα στα πιο διαχρονικά πολιτιστικά επιτεύγματα της Ρόδου συγκαταλέγεται ο Ροδιακός Ναυτικός Κώδικας. Συντάχθηκε μεταξύ 479 και 475 π.Χ. και αποτέλεσε τον πρόγονο του σύγχρονου Διεθνούς Ναυτικού Δικαίου. Κατέγραψε πρακτικές, καθήκοντα, δικαιώματα και υποχρεώσεις όσων συμμετείχαν στο θαλάσσιο εμπόριο – ένα τεκμήριο όχι μόνο νομικής σοφίας αλλά και πολιτιστικής ωριμότητας. Η ύπαρξη ενός τέτοιου κώδικα σε τόσο πρώιμη περίοδο αποδεικνύει ότι οι Ρόδιοι δεν ήταν απλώς ναυτικοί, αλλά θεσμικοί δημιουργοί και φορείς πολιτισμού. Και όμως, παρά αυτή την ιστορική παρακαταθήκη, η Ρόδος δεν διαθέτει σήμερα ένα Ναυτικό Μουσείο αντάξιο της ιστορίας της. Ένα αναξιοποίητο κτίριο, μια ανεκμετάλλευτη ευκαιρία Το κτίριο των παλαιών Σφαγείων στη Ρόδο είναι ένα εγκαταλελειμμένο κομμάτι του αστικού ιστού με ισχυρή χωρική και ιστορική παρουσία. Βρίσκεται σε κομβικό σημείο – δίπλα στο λιμάνι της Ακαντιάς, μία από τις τρεις κύριες πύλες εισόδου στο νησί. Και ακριβώς γι’ αυτό, αποτελεί ιδανική υποδομή για μια αναγέννηση πολιτισμού. Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νοτίου Δωδεκανήσου, με πρωτοβουλία του προέδρου του κ. Βασιλείου Βαγιανάκη, ζητά την παραχώρηση του κτιρίου από τον Δήμο Ρόδου, με σκοπό να δημιουργηθεί Ναυτικό Μουσείο και Πολυχώρος Εκδηλώσεων. Το σχετικό θέμα έχει ήδη τεθεί ως κατεπείγον στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης του Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ.Ν.Δ. της 24ης Μαρτίου 2025, λόγω προθεσμιών που αφορούν επικείμενη συζήτηση στο Δ.Σ. του Δήμου Ρόδου. Πολιτισμός και τουρισμός: Μια συνέργεια με μέλλον Η δημιουργία Ναυτικού Μουσείου στην Ακαντιά δεν αφορά μόνο το παρελθόν. Είναι ένα στρατηγικό βήμα για το μέλλον. Σε μια εποχή που η τουριστική ανάπτυξη κινδυνεύει να ισοπεδωθεί από τον μαζικό και άναρχο χαρακτήρα της, η πολιτιστική επένδυση προσφέρει ένα βιώσιμο εναλλακτικό μοντέλο. Ο επισκέπτης δεν αναζητά μόνο θάλασσα και ήλιο. Αναζητά ιστορία, εμπειρία, ταυτότητα. Ένα Ναυτικό Μουσείο δίπλα από το σημείο αφίξεων του λιμανιού θα λειτουργεί ως πρώτος σταθμός επαφής με τον νησιώτικο πολιτισμό – μια “συνάντηση” με τη μνήμη και την αξία της Ρόδου. Ταυτόχρονα, ο Πολυχώρος Εκδηλώσεων θα δώσει πνοή σε ένα ανενεργό κομμάτι του δημόσιου χώρου, θα δημιουργήσει νέες πολιτιστικές δομές και θα προσφέρει δυνατότητες για συνέδρια, εκθέσεις, συναυλίες, δράσεις για παιδιά, κ.ά. Με σωστή διαχείριση, μπορεί να καταστεί οικονομικά βιώσιμος και κοινωνικά αναγκαίος. Η πολιτιστική διπλωματία της Ρόδου Μέσα από το μουσείο, η Ρόδος θα μπορεί να ξαναπάρει τον ρόλο που της ανήκει στη διεθνή πολιτιστική σκηνή. Μόνιμες και περιοδικές εκθέσεις, συνεργασίες με μουσεία της Μεσογείου, προγράμματα εκπαιδευτικής και τουριστικής προβολής – όλα είναι εφικτά. Όπως σημειώνει ο καθηγητής Κωνσταντίνος Δεσπότοπουλος, η Ρόδος είναι “το αγλάισμα του Αιγαίου”, και όχι τυχαία. Ο Κολοσσός, οι Ολυμπιονίκες, ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων, τα λιμάνια και οι στόλοι της δεν είναι απλώς περασμένα μεγαλεία – είναι θεμέλια πάνω στα οποία μπορεί να οικοδομηθεί ένα νέο αφήγημα για τον τόπο. Η Ρόδος έχει παρελθόν. Το ερώτημα είναι αν θα έχει και πολιτιστικό μέλλον. Η παραχώρηση του κτιρίου των παλιών Σφαγείων δεν είναι μια απλή διοικητική πράξη. Είναι πράξη πολιτιστικής ευθύνης. Είναι κίνηση στρατηγική, με πολλαπλά οφέλη: πολιτιστικά, τουριστικά, κοινωνικά και –μακροπρόθεσμα– οικονομικά. Ο χρόνος πιέζει, οι ανάγκες είναι ξεκάθαρες και το όραμα υπάρχει. Το ερώτημα δεν είναι αν μπορούμε. Είναι αν θέλουμε να συνδέσουμε τη Ρόδο του σήμερα με το μεγαλείο της ιστορίας της – και να δώσουμε στα παιδιά μας έναν λόγο να την καμαρώνουν αύριο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now